Sari la conținut

Accident posta Moghioros, pieton lovit pe trecerea de pietoni


Adrian C
 Share

Postări Recomandate

De la o baba zburata de pe trecere ( oare?) s-a ajuns la biciclisti si alte asemenea. Pana la urma fiecare e responsabil petru pielea si timpul lui.

 

Daca nu incetinesti la trecere risti sa trimiti pe plaiurile vesnice ale vanatorii orice mosulet pentru care vederea unui tramvai in statie are efect mai ceva ca bitteru' suedez si-i da un demaraj colosal prin fata masinilor...Iar daca pieton fiind nu casti ochii sperand ca "o sa franeze ala" risti sa te stearga altu la fund restul vietii mizere pentru ca pisi cu X5 tocma' schimba de pe Trinitas pe Itzy Bitzy FM...

 

Codul rutier n-are a face cu simtul de autoconservare, aia-i viata! Nu toti tre' sa murim spovediti, impartasiti si cu lumanare....

Eu am un colt monstruos impotriva "mamelor" care se arunca in fata masinii cu progenitura'n carut la inaintare de parc-ar cara pachetu cu tampoane'n supermarket, daca m-as opri sa le intorc fata la spate tuturor exemplarelor l'as bate la record pe neica Heydrich. Da' pentru ce? Am grija doar sa n-o ard eu prin tribunale pentru dublu-omor-prin-impudenta, asa ca o las in frana de motor si trec pe banda 2 la treceri...profilactic asa...

Cat pentru colegu' suparat pe biciclisti: Esti gelos ca pe trotineta esti pieton sau nu cand ti-e voia? :)

 

Ma transport cu bibicleta aprin oras de niste ani si sincer...eu nu ma scobor de pe trotineta la trecerile semaforizate cand sunt pe verde...nu vad rostul: E verde? Am voie sa trec si-n cap pe monociclu, tot aia e.

La cele nesemaforizate, daca nu trece deja careva si opresc masinile pentru el, sau daca nu e extrem de liber sa ma asigur pt toate benzile ma dau frumos jos si-o iau per pedes apostolorum. Nu de alta dar soferii nu prea sunt obisnutiti sa prevada viteza de deplasare a unui vehicul pe 2 roti, si ori se sperie si fac manevre tampite tragand de volan peste ala din banda 2, ori nu franeza deloc si au impresia ca pot sa ti-o ia prin fata...Daca e om, proceseaza dupa postura si pozitia picioarelor, e instinct de animal evluat din savana, da' la trotineta si alte variante motorizate e greu al naibii de apreciat corect... Si iese cu scandal

 

Din punctul asta de vedere, cu apreciatul de viteza nici motociclistii nu's mai breji toti, se bazeaza pe ocolit si fandat mai mult, si se imprastie mai des tot din cauza asta...

 

Rabdare si Ferodo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce 50?

care i viteza obligatorie in dreptul trecerilor? ce se poate ntampla la 30?

 

Vezi ca le incurci, 30 km/h e viteza permisa pe trecere in cazul in care drumul are maxim o banda pe sens. In rest, legea specifica sa reduci viteza pana la evitarea oricarui pericol si sa le acorzi prioritate pietonilor in cazul in care-si manifesta intentia de a se angaja in traversare.

Pe de alta parte, cu totii stim ca din 10.000 de accidente pe trecere, indiferent daca pietonul era beat, in travaliu, facea pluta pe spate sau flotari, in 10.000 din cazuri el o sa castige, exceptand situatia in care mutam trecerea un pic mai incolo.

 

Zona e foarte idioata, dupa intersectie e o statie de autobuz/ troleu pe unde traverseaza varsta a 3-a non-stop "in fuga", urmeaza o trecere de pietoni, dupa 70 de metri alta, samd.

 

Si ca sa inchei cu o fraza pe placul tuturor, grabeste-te acasa, nu pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@frostal :

 

In Codul Rutier zice asa:

 

Art.72 --3) Traversarea drumului public de catre pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate si semnalizate corespunzator, iar în lipsa acestora, în localitati, pe la coltul strazii, numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

 

Trecerea de pietoni, naste si obligatii pentru pietoni. Zicea cineva pe pagina 2 : terminati cu " s-a aruncat/ a tasnit " , total gresit. In instanta se tine cont de conduita victimei, pe care a manifestat-o in momentul traversarii drumului, pe trecerea de pietoni,pe baza probelor administrate. Vinovatia, poate fi individuala sau comuna ( responsabilitatea o poarta atat victima cat si vinovatul ).

 

______

 

PS : unde scrie in Cod ca trebuie sa reduc viteza pana la limita evitarii oricarui pericol ? Dc e sa ma intrebi pe mine, era o mare prostie. Cel care a creat norma asta, a incercat sa cuprinda printr-o formula de cateva cuvinte- totul, trecea in sarcina conducatorului auto, intreaga responsabilitate.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@frostal :

 

In Codul Rutier zice asa:

 

Art.72 --3) Traversarea drumului public de catre pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate si semnalizate corespunzator, iar în lipsa acestora, în localitati, pe la coltul strazii, numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

 

Trecerea de pietoni, naste si obligatii pentru pietoni. Zicea cineva pe pagina 2 : terminati cu " s-a aruncat/ a tasnit " , total gresit. In instanta se tine cont de conduita victimei, pe care a manifestat-o in momentul traversarii drumului, pe trecerea de pietoni,pe baza probelor administrate. Vinovatia, poate fi individuala sau comuna ( responsabilitatea o poarta atat victima cat si vinovatul ).

 

______

 

PS : unde scrie in Cod ca trebuie sa reduc viteza pana la limita evitarii oricarui pericol ? Dc e sa ma intrebi pe mine, era o mare prostie. Cel care a creat norma asta, a incercat sa cuprinda printr-o formula de cateva cuvinte- totul, trecea in sarcina conducatorului auto, intreaga responsabilitate.

 

Eu am invatat la scoala ca formele vinovatiei s-ar imparti in intentie si culpa si ca ar fi si o a 3-a, praeterintentia...Nu zicea nimic la catastif (art. 19. C.pen. - ca pana la urma vb de vatamare corp. din culpa sau omor din culpa, nu?) de vinovatia individuala sau comuna (nu cred ca exista asa ceva). Parerea mea e ca daca tot nu stii despre ce vorbesti, mai bine tine-ti respiratia^^ si/sau invata/aplica mai bine regulile de circulatie si lasa alte chestii care ti-ar putea distrage atentia de la asta. Sau da-i blana. Orice cale alegi, in timp se va rezolva problema de la sine^^.

 

@CSJ

 

P.S. Pai, avand in vedere ca viteza maxima in oras e de 50 km/h si ca inaintea trecerii de pietoni ai semnele alea care iti semnalizeaza ca urmeaza o trecere de pietoni (si la care tre' sa reduci viteza...ca asta inseamna pana la urma, nu sa accelerezi)...nu e clar ca tre' sa reduci viteza? Cred ca in sensul asta ati putea sa cititi linistit si regulamentul de aplicare al codului (exista si asa ceva si se cere la examenul pentru carnet). Legiuitorul a reglementat cat de cat bine aspectul asta, desi intr-adevar sunt probleme mari...dar alea nu sunt problema dvs., problema dvs. este cunoasterea si respectarea regulilor de circulatie asa cum au fost ele reglementate, nu vezi doamne "interpretarea" sau formele de vinovatie sau orice altceva ce nu va priveste in mod direct (de ex cum trece un pieton strada).

 

P.P.S Problema la care probabil ati vrut a face referire sunt acele cazuri de culpa comuna care survin cand doi conducatori auto nu respecta regulile de circulatie si creaza un eveniment rutier...nu un conducator si un pieton^^ = Pericol public :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu unde ai facut tu scoala si ce ai invatat in ea, insa nu te-au invatat si in ce consta bunul simt intr-o argumentatie. Expresii precum : "tine-ti respiratia", jur ca n-am auzit nici in instanta, poate pe holuri cineva, candva isi tinea respiratia crezand ca doar asa va beneficia de o solutie favorabila.

 

Mergi in instanta cu teoria putina pe care-i invatat-o in scoala, si-ti garantez ca nu poti face fata situatiei. Pot sa-ti dau un exemplu din jurisprudenta, cand instanta, pe baza probelor administrate, a expertizelor tehnice/ medicale, desi se inculpatul era acuzat de " ucidere din culpa; fuga de la locul accidentului; repararea unui autot. ce prez. urm. de acc. fara autoriz. Pol" fiind suspectat ca ar fi consumat bauturi alcoolice dar nedemonstrat medical ( dar, asumate de inculpat), a primit 3 ani cu suspendare. Cauza a fost, ca plecase in noapte de revelion, dupa ce bause si a accidentat un biciclist. Instanta a apreciat ca vina (individuala), nu cade in sarcina exclusiva a inculpatului ci ca este comuna, victima avand obligatia ca la momentul savarsirii faptei de catre inculp, sa circule cat mai aproape de marginea carosabilului; fiind noapte trebuia sa poarte vesta reflectorizanta, precum si alte dispozitive de siguranta). S-a retinul, exprimat matematic ca vina apartine in proportie de 70% inculp, respectiv 30% victimei.

 

 

PS: Ziceai c-ai invatat tu in scoala. Probabil Babes ? Acolo am terminat eu, dar nu cred ca vreun profesor de drept penal ti-ar fi zis tie de institutia "omorului din culpa". NU EXISTA. Am mari indoieli c-ai fi putut promova un examen de drept penal la BB. Infractiunea se numeste " ucidere din culpa ".

__________

"....orice altceva ce nu va priveste in mod direct (de ex cum trece un pieton strada)." Pe langa faptul ca am castigat un proces pe tema asta, gasesti tot in ordonanta obligatia pietonului de a traversa perpedicular pe axul drumului, prin locurile special amenajate sau semnalizate. Ne priveste pe toti,jur.

------------

"...nu un conducator si un pieton^^ = Pericol public " -- reciteste textul de lege pe care l-am pus mai sus : "......numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic". Asta iti raspunde la ce-ai scris.

_________

 

Ps: "Poti sa ai si succesuri, poti sa ai si esecuri, sunt oameni care nu vrea sa vorbeasca cu tine " -citat europitzi E.b-a

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca e tare greu sa spunem ca motociclistul este vinovat!

 

cum spunem cu usurinta ... "conservarul" a luat pietontul pe trecere, nu ti-a acordat prioritate etc, tot la fel ar trebui sa spunem si ca detinatorul de motocicleta a accidentat PE TRECEREA DE PIETONI victima ... aici se incadreaz fapta! nu in poola cu satelitul, nu pe rampa de lansare, nu in timp ce sa dedea cu liana prin jungla ... ce tot atatea discutii ???

 

Ai pizdit pietonul pe trecerea de pietoni ... ori muti trecerea ori te faci vinovat de savarsirea accidentului prin conducere imprudenta, neacordare de prioritate pietonului

 

 

de ce tot incercam sa ne protejam intre noi doar pentru ca individul are motocicleta?

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat spirit de corectitudine: cand o ard baietii cu 100+ prin oras si iese o masina de pe o straduta laterala repede declaram clar vina automobilistului. Nu mai calculam ca in cazul de fata factorul moral, ca poate nu se astepta omu din masina ca vine batman calare pe racheta si trebuie sa-i dea prioritate de smecher cand inca e la 300 de m distanta ca vine lansat si e pacat sa-si piarda inertia.

 

Morala: daca e pieton pe trecere e si vina lui ca s-a aruncat, daca e "conservar" care a iesit de pe o straduta laterala e 100% vina lui ca nu s-a asigurat dupa OZN-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... pietonul a fost mascat de o masina care nu a redus viteza pentru ca pietonul avea timp sa treaca prin fata masinii.

 

Aceasta remarca a trecut cred destul de neremarcata, si este o situatie des intalnita de cand ma dau pe sosele. Cand cel care se deplaseaza pe banda 1 sau 2 nu reduce viteza de deplasare calculand ca pietonul traverseaza inaintea lui pe trecere, exact ca in jocurile pe calculator...Dar daca cineva se deplaseaza la cativa metri in lateral, in spate, intr-un unghi care practic mascheaza tot timpul, "sincron" pietonul aflat in deplasare la randul lui pe trecere, te trezesti cu el in fata in cativa metri, cand poate fi prea tarziu pentru o reactie potrivita. Cel mai frecvent si periculos este atunci cand autovehiculul care mascheaza este inalt, gen autoutilitara, autobuz, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta remarca a trecut cred destul de neremarcata, si este o situatie des intalnita de cand ma dau pe sosele. Cand cel care se deplaseaza pe banda 1 sau 2 nu reduce viteza de deplasare calculand ca pietonul traverseaza inaintea lui pe trecere, exact ca in jocurile pe calculator...Dar daca cineva se deplaseaza la cativa metri in lateral, in spate, intr-un unghi care practic mascheaza tot timpul, "sincron" pietonul aflat in deplasare la randul lui pe trecere, te trezesti cu el in fata in cativa metri, cand poate fi prea tarziu pentru o reactie potrivita. Cel mai frecvent si periculos este atunci cand autovehiculul care mascheaza este inalt, gen autoutilitara, autobuz, etc.

Un motiv in plus pentru a reduce viteza atunci cand te apropii de treceri de pietoni, ca si in cazul in care banda de langa trotuar este ocupata de masini parcate.

In cazul de fata, cu putina atentie si cunoastere a conditiilor de trafic din zona, accidentul se putea evita.

Oricum, nu prea imi vine sa cred ca o batrana se poate misca foarte alert pe zebra astfel incat sa-l surprinda pe motociclistul de pe banda a treia, chiar daca vizibilitatea acestuia era blocata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate,nu prea are relevanta ca altul a facut si a dres. pieton grabit,masina parcata neregulamentar,carosabil umed,soare orbitor,etc..etc.. pur si simplu esti vinovat si gata. scuze putem gasi zeci si sute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motiv in plus pentru a reduce viteza atunci cand te apropii de treceri de pietoni, ca si in cazul in care banda de langa trotuar este ocupata de masini parcate.

In cazul de fata, cu putina atentie si cunoastere a conditiilor de trafic din zona, accidentul se putea evita.

Oricum, nu prea imi vine sa cred ca o batrana se poate misca foarte alert pe zebra astfel incat sa-l surprinda pe motociclistul de pe banda a treia, chiar daca vizibilitatea acestuia era blocata.

 

Eu nu am spus ca asa s-a intamplat in acest caz, doar m-am folosit de ocazie sa atrag atentia asupra situatiei descrise de mine si care a fost intalnita des si de altii, cu siguranta. Bineinteles, de cei care au ceva kilometri la activ, multi probabil nici nu au inteles despre ce vorbesc.

 

Iar treaba asta cu incetinitul in apropierea trecerilor de pietoni asa " by default" ca asa scrie la lege...please...imi vine sa rad...Cati ar pune pariu pe viata lor ca asta fac INTOTDEAUNA. ?

Daca stimulii vizuali sau instinctul nu iti comanda ceva, nu incetineste nimeni, ca asa scrie in lege. Vorbim din carti, realitatea este cu totul alta. Se vede cu in fiecare zi pe strazi.De aici si accidentul de fata, si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am spus ca asa s-a intamplat in acest caz, doar m-am folosit de ocazie sa atrag atentia asupra situatiei descrise de mine si care a fost intalnita des si de altii, cu siguranta. Bineinteles, de cei care au ceva kilometri la activ, multi probabil nici nu au inteles despre ce vorbesc.

 

Iar treaba asta cu incetinitul in apropierea trecerilor de pietoni asa " by default" ca asa scrie la lege...please...imi vine sa rad...Cati ar pune pariu pe viata lor ca asta fac INTOTDEAUNA. ?

Daca stimulii vizuali sau instinctul nu iti comanda ceva, nu incetineste nimeni, ca asa scrie in lege. Vorbim din carti, realitatea este cu totul alta. Se vede cu in fiecare zi pe strazi.De aici si accidentul de fata, si nu numai.

 

Doar am facut o completare la spusele tale, nu te-am contrazis. Binenteles ca nu e nevoie intotdeauna sa incetinesti. Daca am trecut de testul oftalmologic fara pile, putem sa vedem din timp daca un pieton se apropie de trecerea de pietoni si incearca sa traverseze. Daca nu e nici dreacu' in apropierea trecerii nu vad vreun motiv de a incetini.

M-am referit la reducerea preventiva a vitezei in cazurile in care, la apropierea de o trecere de pietoni, vizibilitatea este redusa sau blocata de alti participanti la trafic, dupa cum ai remarcat si tu, sau cand observi din timp intentia pietonilor de a traversa.

De altfel, in legislatia rutiera vei gasi doar un articol referitor la reducerea vitezei in apropierea trecerilor pentru pietoni si acela e foarte specific:

 

Art. 123. – Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h, în localitati, sau 50 km/h în afara localitatilor, în urmatoarele situatii:

 

i) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare si marcaje, când drumul public are cel mult o banda pe sens, iar pietonii aflati pe trotuar, în imediata apropiere a partii carosabile, intentioneaza sa se angajeze în traversare;

 

Legat de prioritatea pietonilor, mai e specificat:

 

ART. 100

(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni si cu aplicarea sanctiunii contraventionale complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile savarsirea de catre conducatorul de autovehicul sau tramvai a urmatoarelor fapte:

B) neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea regulamentara a drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului sau tramvaiului;

 

Deci, daca pietonul nu e pe sensul meu de mers, nu sunt obligat legal sa incetinesc, sa opresc si sa-i acord prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar am facut o completare la spusele tale, nu te-am contrazis. Binenteles ca nu e nevoie intotdeauna sa incetinesti. Daca am trecut de testul oftalmologic fara pile, putem sa vedem din timp daca un pieton se apropie de trecerea de pietoni si incearca sa traverseze. Daca nu e nici dreacu' in apropierea trecerii nu vad vreun motiv de a incetini.

M-am referit la reducerea preventiva a vitezei in cazurile in care, la apropierea de o trecere de pietoni, vizibilitatea este redusa sau blocata de alti participanti la trafic, dupa cum ai remarcat si tu, sau cand observi din timp intentia pietonilor de a traversa.

De altfel, in legislatia rutiera vei gasi doar un articol referitor la reducerea vitezei in apropierea trecerilor pentru pietoni si acela e foarte specific:

 

 

 

Legat de prioritatea pietonilor, mai e specificat:

 

 

 

 

 

Deci, daca pietonul nu e pe sensul meu de mers, nu sunt obligat legal sa incetinesc, sa opresc si sa-i acord prioritate.

 

 

 

 

 

 

 

daca circuli pe un drum cu 2 benzi pe sens, si pe sensul opus un pieton se angajeaza in traversare dar inca nu a traversat prima banda de pe sensul opus, nu trebuie sa opresti dar daca a ajuns deja in banda 2 a sensului opus esti obligat sa opresti (este valabil doar daca nu exista scuar intre sensuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca circuli pe un drum cu 2 benzi pe sens, si pe sensul opus un pieton se angajeaza in traversare dar inca nu a traversat prima banda de pe sensul opus, nu trebuie sa opresti dar daca a ajuns deja in banda 2 a sensului opus esti obligat sa opresti (este valabil doar daca nu exista scuar intre sensuri)

Unde scrie???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde scrie???

 

 

sincer sa fiu nu am citatul oficial la indemana dar am citit asta intr-un chestionar cu explicatii facut dupa ultimul cod rutier (am dat de B anul asta in luna Martie...)

 

intr-un fel e si logic nu ?

 

daca abia apus piciorul si e pe banda 1 iti vezi de drum... dar daca omul e deja la jumate te opresti nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa fiu nu am citatul oficial la indemana dar am citit asta intr-un chestionar cu explicatii facut dupa ultimul cod rutier (am dat de B anul asta in luna Martie...)

 

intr-un fel e si logic nu ?

 

daca abia apus piciorul si e pe banda 1 iti vezi de drum... dar daca omul e deja la jumate te opresti nu ?

Pai iti spun eu ca ceea ce ai spus tu nu-i specificat nicaieri in legislatia rutiera. Daca vrei sa cauti singur, uite-aici bibliografia:

 

http://bpr.b.politiaromana.ro/index.php/legislatie/legislatie-rutiera.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde scrie???

OUG 195/2002 ( rep )- Art.100, al.13,pct.3,lit.b - "neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe SENSUL de deplasare a autovehicolului sau tramvaiului"

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OUG 195/2002 ( rep )- Art.100, al.13,pct.3,lit.b - "neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe SENSUL de deplasare a autovehicolului sau tramvaiului"

Ma rog... Citeste pagina anterioara si te lamuresti. Nici nu ma mai chinui sa repet. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad forumul asta ca un mod de a ne ajuta reciproc si de invata unul de la altul sau din greseli.

S-a ajuns la o discutie care nu mai are legatura cu accidentul de la Moghioros, si sincer nu inteleg de ce trebuie sa judecam fara sa avem toate datele, sau sa ne certam pe cine stie mai bine codul rutier....

 

Am o parere foarte clara cine a fost de vina dar este nerelavant. Ce ma intereseaza este ce sa fac ca motociclist si ca pieton intr-o situatie similara.

- nu traversa pe oriunde in fuga cu ochii dupa autobuz

- nu trage de gaz in zone aglomerate cu statii si treceri de pietoni

 

Nu ma incalzeste cu nimic ca o persoana, un om, a fost ranit din vina proprie sau a altuia. Oricare din cei doi daca erau mai atenti ar fi evitat accidentul. Im imi rau de amandoi.

 

restul nu mai conteaza

 

bambiloid.

Editat de bambiloid1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasta remarca a trecut cred destul de neremarcata, si este o situatie des intalnita de cand ma dau pe sosele. Cand cel care se deplaseaza pe banda 1 sau 2 nu reduce viteza de deplasare calculand ca pietonul traverseaza inaintea lui pe trecere, exact ca in jocurile pe calculator...Dar daca cineva se deplaseaza la cativa metri in lateral, in spate, intr-un unghi care practic mascheaza tot timpul, "sincron" pietonul aflat in deplasare la randul lui pe trecere, te trezesti cu el in fata in cativa metri, cand poate fi prea tarziu pentru o reactie potrivita. Cel mai frecvent si periculos este atunci cand autovehiculul care mascheaza este inalt, gen autoutilitara, autobuz, etc.

nu te supara ... dar daca vezi ca un vehicol indiferent de dimensiuni care incetineste in apropierea unei treceri de pietoni ... nu te pune un pic pe ganduri?

ca cel de pe banda alatura vede ceva ce tu nu vezi???

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OUG 195/2002 ( rep )- Art.100, al.13,pct.3,lit.b - "neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe SENSUL de deplasare a autovehicolului sau tramvaiului"

 

 

si cand mergi pe un drum cu cate o singura banda de mers pe sens ce faci cand calca pietonul pe trecere pe partea stanga a drumului? nu opresti?

 

eu zic ca iti ia carnetu daca te iei dupa ce ai scris tu mai sus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te supara ... dar daca vezi ca un vehicol indiferent de dimensiuni care incetineste in apropierea unei treceri de pietoni ... nu te pune un pic pe ganduri?

ca cel de pe banda alatura vede ceva ce tu nu vezi???

Citeste mai atent situatia descrisa de mine, primul post Ma retrag si eu, este grea comunicarea in scris, cu atat mai mult intelegerea.

O zi buna tututor. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...