mateiuli Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Cred ca e limitata electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 dar daca bagi a doua pe loc (ambreiajul tras), la cat taie? se mai tureaza la 14k? sau tot asa, chiar daca stai, cresti treapta scade turatia limita? asa e clar ca e limitare electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 asa am luat-o!in prima treapta imi taie gazu exact cum trebuie apoi se apresc turele si pe liber se duce la fel urca rpm cum trebuie mda, e limitata electronic si nu am ideie cum se poate scoate limitarea aia. nici un power commander nu cred ca tear ajuta. cel mai bine la niste meseriasi care stiu unde sa se joace. intra si cere un sfat aici /index.php?/topic/50213-detinatori-de-suzuki-gsx-r/page__pid__2877705__st__6400#entry2877705 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 vezi sa nu fie senzorul de la arbore sau cdi-ul, poti incerca sa schimbi cdi-ul cu unul de pe o moto care functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 De 30 de mii de ori sa scrii tu pe o foaie de hartie "am spus o prostie, promit sa n-o mai fac!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 de curiozitate, care din noi a spus prostii, si daca se poate si o explicatie sa stie omul pe care sa nu-l asculte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Daca este fabricata pentru Franta ,este limitata electronic,dar eu imi sustin teoria :este o problema de injectie! Pompa debit sau presiune redusa,injectoare infundate,STV defect(mai mult ca sigur)etc etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 De ce te-ar lasa o limitare electronica sa ajungi cu a 1-a in rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 mobra ta nu se alimenteaza, Asa zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 nu prea as crede ca nu se alimenteaza, daca nu se alimenta nu taia gazu in functie de trapta. cel mai bine cum tia zis cineva mai sus sa cauti un CDI de la vreoun prieten sa vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 nu e nici o limitare ,subscriu si eu la problema cu alimentarea ...are un prieten un gix dus din franta dar limita e pe la 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 nu prea as crede ca nu se alimenteaza, daca nu se alimenta nu taia gazu in functie de trapta. cel mai bine cum tia zis cineva mai sus sa cauti un CDI de la vreoun prieten sa vezi cum se comporta. Nu ca as fi vreun guru in mecanica, dar pare ca nu trage destula benzina. Nu are debit. Faza e ca "cere" din ce in ce mai multa benzina, odata cu cresterea vitezei (puterea necesara pentru a invinge rezistenta la vant, ca sa 'tina' viteza aia). De ce crezi tu ca o masina consuma mai putin la 90 km/h in a 5a, decat la 120km/h, tot in a 5a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 De ce crezi tu ca o masina consuma mai putin la 90 km/h in a 5a, decat la 120km/h, tot in a 5a? o fi si din cauza turatiei diferite? (pe langa diferenta de sarcina de care vrei tu sa zici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Consumul este exact cat are nevoie motorul pentru a mentine acea viteza. Cat de greu trage de cutie, cat de mare este rezistenta la vant, alte forte de frecare. De aceea consuma un motor mai mult cand merge subturat, desi are mai putine ture.. Ai si tu dreptate, dar strict la problema omului, nu cred ca are destula benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Nu ca as fi vreun guru in mecanica, dar pare ca nu trage destula benzina. Nu are debit. Faza e ca "cere" din ce in ce mai multa benzina, odata cu cresterea vitezei (puterea necesara pentru a invinge rezistenta la vant, ca sa 'tina' viteza aia). De ce crezi tu ca o masina consuma mai putin la 90 km/h in a 5a, decat la 120km/h, tot in a 5a? posibil sa ai dreptate, o masina in a 5a la 90Km/h nu are aceiasi turatie ca la 120 tot in a 5a. diferenta consta intre 500-1500Rpm in functie de masina. daca ar fi fost de la benzina sa-ar fi balbait. acuma pt initiatorul topicului: incearca sa o proptesti untrun zid sau stalp si cu a 2a sau a 3a sa incerci sa ii dai burnout sa vezi cum se comporta. daca se balbaie sau nu are vlaga sa plece pt burn inseamna ca e de la injectie dar totusi incearca un alt CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 nu e nici o limitare ,subscriu si eu la problema cu alimentarea ...are un prieten un gix dus din franta dar limita e pe la 240 Ce an este si ce cod are ecu? Poate pot sa o delimitez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 20, 2011 Autor Share Postat Iunie 20, 2011 TNG zi-mi ce iti trebuie si iti dau!an 2001 dar ecu ce e?ca sincer habar nu am!nu se balbaie deloc!de ce la 1 merge pana in 14500 si la 2,3,4,5,6 nu mai ajunge?o sa incerc un cdi sa vad ce iese!am avut problema la un srad cu carburatia ca era infundata si stiu cum se comporta cand e de la benzina!dar asta pur si simplu ajunge in turatie si se opreste brusc!nu balbaie nu face nimic!se opreste viteza si turatia ca la buton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 20, 2011 Autor Share Postat Iunie 20, 2011 ms mao!ce prost ma simt!aiurit de la oboseala ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.