Seb Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Neata, Si azi ca in orice alta zi ma pregateam sa plec cu moto la munca. Numai ca eram in intarziere si n-am mai stat sa se incalzeasca. Am dat la cheie, a luat-o din prima, mi-am pus casca si am plecat. Cand i-am dat 1-a a murit motorul pt ca nu statea la relanti, asa ca am pelcat cu socul tras (solutia lu peste). Dupa 100 de metri a murit motorul si nici ca a mai pornit. Da la automat, deci baterie am, dar nu porneste si pace. E posibil sa il fi innecat pentru ca am plecat cu socul tras ? Sau asta n-ar fi trebuit sa fie o problema? Mentionez ca inainte sa moara se purta de parca nu mai avea benzina, acceleram dar nu crestea turatia (acceleram in gol). benzina am cam jumatate de rezervor. Normal ca am impins si moto pana inapoi in fata casei si am intaziat si la munca Am sanse ca diseara cand ma duc acasa sa porneasca ? sau un motor innecat ramane asa pana pana il desfac si umblu la carburatoare ? Moto este Honda CB 500 din '93...il am cam de o luna si ceva. Multumesc pentru sfaturi, Sebi Editat Iulie 8, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Cel mai probabil. Daca nici deseara nu porneste, da jos bujiile, inchide benzina si da la automat cu ele scoase ca iasa amestecu nears din cilindri. Bujiile arde-le pe aragaj si apoi sterge-le si le pui la loc. Poate ca nu era o idee rea sa pui si bateria la incarcat pana deseara ca banuiesc ca ai dat la automat destul de mult de l-ai innecat asa. Si ceva nu cred ca e in regula cu motoru ala. M-am dat si eu cu cb500 a lu tovarasa si nu facea figuri deastea, puteam mere cu el cu socu tras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) verifica si filtru de aer vezi cum se prezinta conteaza mult si filtru si cand pleci cu motoru incalzestel...cu timpu o sa il termini dak continui asa Editat Iulie 8, 2011 de alexyzf75093 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Neata, Si azi ca in orice alta zi ma pregateam sa plec cu moto la munca. Numai ca eram in intarziere si n-am mai stat sa se incalzeasca. Am dat la cheie, a luat-o din prima, mi-am pus casca si am plecat. Cand i-am dat 1-a a murit motorul pt ca nu statea la relanti, asa ca am pelcat cu socul tras (solutia lu peste). Dupa 100 de metri a murit motorul si nici ca a mai pornit. Da la automat, deci baterie am, dar nu porneste si pace. E posibil sa il fi innecat pentru ca am plecat cu socul tras ? Sau asta n-ar fi trebuit sa fie o problema? Mentionez ca inainte sa moara se purta de parca nu mai avea benzina, acceleram dar nu crestea turatia (acceleram in gol). benzina am cam jumatate de rezervor. Normal ca am impins si moto pana inapoi in fata casei si am intaziat si la munca Am sanse ca diseara cand ma duc acasa sa porneasca ? sau un motor innecat ramane asa pana pana il desfac si umblu la carburatoare ? Moto este Honda CB 500 din '93...il am cam de o luna si ceva. Multumesc pentru sfaturi, Sebi mie cand mi se ineca aplicam solutia propusa de Dan Cata,sau o impingeam si ii adeam cu a 2-a .de obicei pornea asa ,fara sa ma mai chinui sa desfac bujiile etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Vezi bujiile,ude sau uscate ca sa stii daca s-a innecat sau a ramas fara benzina. Poate nu s-a deschis bine robinetul sau s-a infundat ceva. Metoda de pornire e ca la Dacia 1300,cand e innecata si ti-e lene sa scoti bujiile dai la cheie fara soc si cu acceleratia la maximum ca sa aiba aer mult. Daca nu da rezultate atunci metoda lui Dan Cata cu bujiile pe aragaz e infailibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Nu stiu cum ai reusit tu sa il inneci, eu plec aproape dimineatza de dimineatza cu motorul(tot cb 500) cu socul tras si merg undeva la 500 de m cu el asa, abia apoi il imping si n-are nimic, doar sa il fi tras tu la maxim(unde trebuie tras doar la temperaturi foarte foarte mici). Daca ai innecat-o iti zic din propria experienta ca trebuie sa dai jos bujiile, nu o sa o ia usor, si mai multi nervi iti faci, freci si bateria, etc. Mai bine le dai jos le arzi si le pui la loc ... Cu ocazia asta nu cred ca ar strica sa verifici si filtrul de aer(3 suruburi cu cap de 8 in partea de sus din stanga spate a motorului), daca e mizerabil contribuie foarte mult la innecatul motorului Editat Iulie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 8, 2011 Autor Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Nu stiu cum ai reusit tu sa il inneci, eu plec aproape dimineatza de dimineatza cu motorul(tot cb 500) cu socul tras si merg undeva la 500 de m cu el asa, abia apoi il imping si n-are nimic, doar sa il fi tras tu la maxim(unde trebuie tras doar la temperaturi foarte foarte mici). Daca ai innecat-o iti zic din propria experienta ca trebuie sa dai jos bujiile, nu o sa o ia usor, si mai multi nervi iti faci, freci si bateria, etc. Mai bine le dai jos le arzi si le pui la loc ... Cu ocazia asta nu cred ca ar strica sa verifici si filtrul de aer(3 suruburi cu cap de 8 in partea de sus din stanga spate a motorului), daca e mizerabil contribuie foarte mult la innecatul motorului Si eu ma mir ca ma reusit sa il innec. Socul era tras cam la jumatate, nu obisnuiesc nici eu sa il trag pana in capat. Operatiunea de a scoate bujiile si de a le pune pe aragaz imi este familiara de la o masina care am avut-o mai demult, singura mea ingrijorare este datul rezervorului jos. Nu l-am mai scos niciodata, nici macar nu stiu daca am sculele necesare. Mi se pare ca e tinut de niste suruburi la care am nevoie de cheie de 10, dar chiar nu sunt sigur. Stiu ca dupa ce il scot trebuie sa am grija cu furtunul care intra in rezervor, sa il scot cu grija. Oricum inainte de toate voi mai incerca o singura data sa-i dau la cheie (cu acceleratia trasa la maxim), dar atat, pentu ca nu vreau sa omor bateria de tot, nici redresor n-am. Cat despre ideea de a o impinge si a o porni in a 2-a, ma mir ca a functionat la altii, credeam ca e o idee buna doar cand ramai fara baterie. Va multumesc pentru idei. verifica si filtru de aer vezi cum se prezinta conteaza mult si filtru si cand pleci cu motoru incalzestel...cu timpu o sa il termini dak continui asa Stiu ca nu se pleaca cu motorul ne-incalzit, nu fac niciodata asa ca mi-e foarte draga motoreta, dar azi chiar nu era un moment bun sa intarzii la munca. Si tot am intarziat... Editat Iulie 8, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristyodb Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Verifica robinetu de benzina...poate nu se alimenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 8, 2011 Autor Share Postat Iulie 8, 2011 Verifica robinetu de benzina...poate nu se alimenteaza. Este pe ON. L-am pus si pe rezerva, nu merge nici asa. Probabil voi scoate rezervorul cand ajung acasa. intrebare : trebuie sa il golesc inainte ? nu gasesc niciun topic despre demontarea rezervorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Nu-l golesti. doar pui robinetul pe off sa nu curga. Eu la hornet n-am patit sa-l innec cu socul in mers, daia mai degraba as vota ca s-a infundat ceva pe la robinet sau nu mai ai benzina. Mirosea putin a benzina azi? Eu la inceput cand innecam motorul il impingeam, a doua si pornea, sau asteptam cateva minute si iar pornea. ideea era cand vezi ca nu porneste sa nu insisti pe acceleratie ca mai rau faci. Eventual mai dadeam la cheie, dar nu mai atingeam gazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Cauta o cheie de bujii de 16mm inalta cam de 10cm, o poti baga fix pe sub rezervor, eu mi-am facut una dintr-o bucata(pana sa gasesc una originala) si intra perfect acolo, s-ar putea si o cheie cu cardan sa iti intre acolo. NU e neaparat sa dai rezervorul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 8, 2011 Autor Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Ei,se pare ca nu scap usor cu problema asta. Am dat pana la urma rezervorul jos,nu a fost greu. Am scos bujiile, uscate uscate. le-am incalzit oricum putin dar degeaba,am si testat cu fisa pusa, dadeau scantei. Incep sa cred ca ceva pe undeva e infundat, dar n-am nici cea mai vaga idee ce-o fi. Beleaua cea mai mare e ca bateria e dusa aproape de tot la cat am maltratat-o azi...abia mai invarte la automat. Sincer nici nu stiu care ar fi urmatorul pas...si aveam un weekend asa frumos in fata :| Editat Iulie 8, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Ei,se pare ca nu scap usor cu problema asta. Am dat pana la urma rezervorul jos,nu a fost greu. Am scos bujiile, uscate uscate. le-am incalzit oricum putin dar degeaba,am si testat cu fisa pusa, dadeau scantei. Incep sa cred ca ceva pe undeva e infundat, dar n-am nici cea mai vaga idee ce-o fi. Beleaua cea mai mare e ca bateria e dusa aproape de tot la cat am maltratat-o azi...abia mai invarte la automat. Sincer nici nu stiu care ar fi urmatorul pas...si aveam un weekend asa frumos in fata :| Eu zic sa o duci la un mester ... problema s-a complicat si mai mult ca sigur nu ai sa ii dai de cap singur, eventual poti sa afli care e cauza dar ca sa o rezolvi tot trebuie sa mergi la cineva avizat ... daca scanteie da e clar ca nu se alimenteaza ... dreneaza carburatoarele(suruburile orizontale din partea cea mai de jos a carburatoarelor), lasi suruburile desfacute. Pe partea stanga intre caneaua de la benzina si admisia de la cilindrul 1 e un furtunas subtirel(ca pe degetul mic, daca nu mai mic), il scoti din cilindru, si tragi din el, cu gura ca sa fiu mai exact, ar trebui sa ti se deschida membrana la canea si sa iti curga benzina in carburatoare, apoi in 1-2 secunde din carburatoare jos pe furtunele de drenaj, daca nu curge ai aflat unde e problema ... caneaua de benzina. Succes, in functie de raspunsul tau ne auzim maine. Noapte buna! Editat Iulie 8, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 9, 2011 Autor Share Postat Iulie 9, 2011 (editat) Eu zic sa o duci la un mester ... problema s-a complicat si mai mult ca sigur nu ai sa ii dai de cap singur, eventual poti sa afli care e cauza dar ca sa o rezolvi tot trebuie sa mergi la cineva avizat ... daca scanteie da e clar ca nu se alimenteaza ... dreneaza carburatoarele(suruburile orizontale din partea cea mai de jos a carburatoarelor), lasi suruburile desfacute. pe partea stanga intre caneaua de la benzina si admisia de la cilindrul 1 e un furtunas subtirel(ca pe degetul mic, daca nu mai mic) pus, il scoti din cilindru, si tragi din el, cu gura ca sa fiu mai exact, ar trebui sa ti se deschida membrana la canea si sa iti curga benzina in carburatoare, apoi in 1-2 secunde din carburatoare jos pe furtunele de drenaj, daca nu curge ai aflat unde e problema ... caneaua de benzina. succes Cu siguranta o sa incerc maine si asta. Daca nu, trebuie sa vad ce mester vine la mine, ca eu nu prea am cum sa o duc la el. Multam de idee Eu zic sa o duci la un mester ... problema s-a complicat si mai mult ca sigur nu ai sa ii dai de cap singur, eventual poti sa afli care e cauza dar ca sa o rezolvi tot trebuie sa mergi la cineva avizat ... daca scanteie da e clar ca nu se alimenteaza ... dreneaza carburatoarele(suruburile orizontale din partea cea mai de jos a carburatoarelor), lasi suruburile desfacute. Pe partea stanga intre caneaua de la benzina si admisia de la cilindrul 1 e un furtunas subtirel(ca pe degetul mic, daca nu mai mic), il scoti din cilindru, si tragi din el, cu gura ca sa fiu mai exact, ar trebui sa ti se deschida membrana la canea si sa iti curga benzina in carburatoare, apoi in 1-2 secunde din carburatoare jos pe furtunele de drenaj, daca nu curge ai aflat unde e problema ... caneaua de benzina. Succes, in functie de raspunsul tau ne auzim maine. Noapte buna! Multumesc,sa traiesti 1000 de ani. Am corelat sfatul tau cu faptul ca moto s-a purtat ieri dimineta ca si cum nu mai aveam benzina, dupa care am realizat ca ieri cand am scos rezervorul furtunul de vacuum era scos. Am stras azi din el de cateva ori, m-a impins tata(ca bateria o omorasem) si DUS AM FOST Bottom line : daca mai pateste cineva ceva similar, gaditi-va la acest miiic furtunas care face maaari probleme. Ramane totusi intrebarea de ce ieri dimineata era scos...ala nu iese singur de pe teava, asa de nebun Editat Iulie 9, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Cu siguranta o sa incerc maine si asta. Daca nu, trebuie sa vad ce mester vine la mine, ca eu nu prea am cum sa o duc la el. Multam de idee Multumesc,sa traiesti 1000 de ani. Am corelat sfatul tau cu faptul ca moto s-a purtat ieri dimineta ca si cum nu mai aveam benzina, dupa care am realizat ca ieri cand am scos rezervorul furtunul de vacuum era scos. Am stras azi din el de cateva ori, m-a impins tata(ca bateria o omorasem) si DUS AM FOST Bottom line : daca mai pateste cineva ceva similar, gaditi-va la acest miiic furtunas care face maaari probleme. Ramane totusi intrebarea de ce ieri dimineata era scos...ala nu iese singur de pe teava, asa de nebun Nu stiu daca iese singur de nebun, eu am patit-o cu a mea in mers ... am plecat de undeva apoi la vreo 2 km la semafor murea la relanti, m-am uitat era furtunasul scos ... cum a iesit nici eu nu stiu, posibil sa imi fi facut careva vreo gluma. Zic asta pentru ca m-am trezit si cu o fisa pe jumatate scoasa la motor (niste tiganusi au fost faptasii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.