gn77b Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 pai daca e rotund inseamna ca l-a rotunjit cineva sau ca pur si simplu nu e torx din ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 si torx ca si orice alta cheie exista atit in varianta metric cit si inch, de aici diferentele de juma de mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 12, 2011 Autor Share Postat Iulie 12, 2011 am incercat sa crestez in capul surubului doua linii cu o surubelnita de impact dar nu am spatiu de manevra. mi-e si teama ca descentrez vreun rulment de la vibratii...deci,cum naiba desfac porcariile alea de suruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 da o poza nu pui si tu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 si torx ca si orice alta cheie exista atit in varianta metric cit si inch, de aici diferentele de juma de mm ezact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HWI Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 (editat) Surubu asta a fost sigur inventat de catre un evreu :| Aiii! O să te dea în judecată Liga Internațională a Urmașilor Mecanicilor Evrei Uciși în Holocaust pentru instigare la rasism! Editat Iulie 12, 2011 de HWI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 muhahhahah, si tu si ala de mana basculanta prin Iasi va scaldati in penibil, nu exista torx in metric si torx in inci in pm. PENIBIL,4 pagini despre un surub, cred ca si in Congo au subiecte mai inteligente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 si ala de mana basculanta prin Iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 muhahhahah, si tu si ala de mana basculanta prin Iasi va scaldati in penibil, nu exista torx in metric si torx in inci in pm. PENIBIL,4 pagini despre un surub, cred ca si in Congo au subiecte mai inteligente. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 am dat cu lichid de frana pe cele 2 suruburi, astept un vecin sa vina sa ma ajute,el lucreaza la o fabrica si se confrunta zilnic cu astfel de probleme. vedeti ambele suruburi,si cel neumblat si cel troznit cu surubelnita de impact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 lasa-te de mecanica! SERIOS! cu tot cu surubelnita ta de impact! esti degeaba si vei fi degeaba! lichidul de frana isi poate face treaba chiar si in 2 saptamani! un wd-40 isi face treaba in vreo 2 zile daca il tot "uzi". lichidele echivalente oriunde intre 2-8 zile... cu surubelnita vietii de impact poti rupe capul i cel mai bun caz si atat! otel (sau titaniu) in aluminiu la mai mult de un an fara vreo solutie anti-blocanta va coroda! dupa 3-4 ani va bloca de tot! ca si in cazul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 am dat cu lichid de frana pe cele 2 suruburi, astept un vecin sa vina sa ma ajute,el lucreaza la o fabrica si se confrunta zilnic cu astfel de probleme. vedeti ambele suruburi,si cel neumblat si cel troznit cu surubelnita de impact. Incearca si tu cu niste degripant, e vreo 8 lei un tub de spray, ala o sa-ti corodeze tot aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 s-a rezolvat cu bormasina. o sa pun niste imbusuri de bun-simt. mersic pt ajutor baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 lasa-te de mecanica! SERIOS! cu tot cu surubelnita ta de impact! esti degeaba si vei fi degeaba! lichidul de frana isi poate face treaba chiar si in 2 saptamani! un wd-40 isi face treaba in vreo 2 zile daca il tot "uzi". lichidele echivalente oriunde intre 2-8 zile... cu surubelnita vietii de impact poti rupe capul i cel mai bun caz si atat! otel (sau titaniu) in aluminiu la mai mult de un an fara vreo solutie anti-blocanta va coroda! dupa 3-4 ani va bloca de tot! ca si in cazul tau! din surse destul de sigure, pasta de blocaj are si rol anti-coroziv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 si eu ce (cuvant urat) am mancat mai sus, in quote? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 da' unde am zis eu ca ai mincat c.acat? jesus. am vrut sa zic doar ca Copaslip sau vaselinele pe baza de cupru nu sint singura metoda anti-coroziune si chiar am citit despre aceste vaseline ca in anumite situatii n-ar fi chiar recomandate. am mai auzit niste vorbe cum ca sa nu folosesti pasta de blocaj ca vai, e o porcarie, se rup suruburile etc. nu pot sa fiu de-acord, pasta de duritate medie, nepermanenta (celebra Loctite 242 albastra) nu poate sa rupa un surub de 10 sau chiar 8 de duritate medie (7 sa zicem, cum am eu la etrieri). din contra, am observat ca acolo unde nu folosesc pasta de blocaj sau Copaslip si nu umblu multa vreme la surub, forta initiala de desfacere pare foarte mare chiar si la suruburile de 6, cum sint cele de la capacele motorului, si desfacerea e insotita de acel scirtiit tipic coroziunii galvanice. ce-am mai observat interesant e ca pe Banditul meu Suzuki au folosit otel de duritate mai mare (12) pentru suruburile mici, probabil tocmai pentru a evita ruperea lor. PS: nu mai e teoria chibritului, e a surubului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 cand am desfacut suruburile la motor au pocnit zgomotos fiecare-poc-ppoc... sa le dau cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 fix de pocnitul ala vorbesc. chiar daca simti ca isi da drumul risti sa se rupa pina-l scoti de tot. Suzuki vad ca la asta au facut treaba cu simt de raspundere, cu toate ca am distrus capul suruburilor de la evacuari cind le-am scos nu s-a rupt nici unul. suruburi de duritate 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Torx nu e ca imbusul.... lui ii trebuie imbus cu gaura daca ce are acolo e intr-adevar imbus... adevarat , iat "tzepusa" din mijloc e un fel de protectie antiprost pt a nu insista cu imbus ... de curand am avut si eu nevoie sa desfac T50 si mi-am luat un set ca nu aveau la bucata decat T4 cel mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Salut, da pana la urma cum le-ai scos ca nu m-am prins? M-am apucat sa demontez termoflotul la opel si la al patrulea surub, da fix ultimul, i s-a stricat capul, acu nu mai pot sa-l desfac cu nimic.Era torx normal cand l-a facut mama lui. Am niste nervi de imi vine sa tai masina cu drujba..noroc ca n-am. i-am dat cu wd40 de m-am saturat, poate pana maine ii mai vine mintea la cap, partea proasta e ca nu pot misca nici masina sa o duc undeva, i-am demontat furtune de racire si e antigelul scos. Am stat pana acu la masina, ceva idei, solutii, poate si o mana de ajutor contra bere? Multumesc Am vazut ca pentru astfel de probleme ar fi niste capete de cheie gen http://www.foerch.ro/product.aspx?p=a4d79c53-7921-44f5-92a3-922afa4988e9&g=371e3628-f4e8-4a80-8247-b18eb550870c Pot gasi la Obi sau Hornbach? Sau daca as lipi in capul lui un inbus cu Bison Metal ar tine? De obicei orice surub pana acu se desfacea dupa cateva zile de dat cu lichid de frana dar nu prea am cateva zile. Editat Aprilie 29, 2013 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 ai loc sa folosesti o surubelnita de impact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Pot baga si o bormasina mai marisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 http://www.sculedemana.ro/surubelnite-si-imbusuri/screwdrivers-surubelnite/screwdriver-impact-2500-b2500-surubelnita-impact/expert-12-piece-impact-screwdriver-set.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 la mine am folosit bormasina,am distrus capul surubului,am scos piesa de pe el si si apoi l-am scos cu un patent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Eu acu sunt la faza cu patentul.. da nu prea vrea bulangiul. Incerc sa-i tai un canal pe mijloc sa-l scot cu o surubelnita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.