mihaiachi Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Pai eu am deja de cand am luat motorul un ceas romanesc de Electroprecizia Sacele, cod 5214, scrie pe el 1 rot=1 m, deci la fel ca la Trabi, numai ca ala de Trabi e mult mai mare in diametru, dar ca idee se poate scoate mecanismul si transplanta in alta carcasa- eu asa vreau sa fac la IJ, ca si ala tot de ceas cu o tura pe metru are nevoie. Am astupat acum juma' de ora 2 din gauri cu chit cu fibra, cum am facut si la IJ. Maine sau cel tarziu luni vreau sa vopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 28, 2007 Autor Share Postat Septembrie 28, 2007 Intrebare scurta: ce ulei se baga in cutie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Intrebare scurta: ce ulei se baga in cutie ? e bun ulei de motor 20W/50 sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 (editat) Eu pentru cutie folosesc ulei de transmisie T90. Ce stiti de el? E bun, slab? In legatura cu aprinderea Bosch.... - am vazut ca pe rotorul aprinderii Bosch scrie 6V25 - 4/5W? Asta inseamna ca scoate 6V? - se poate rebobina astfel incat sa poata suporta un bec halogen de 12V 60W+ pozitie si stop pe frana? Editat Septembrie 29, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Tre' bec de far mai slab, alea auto se aprind chior. Nu m-ash baga la bobinat. Coane RaduIule, nu simtzi o rasuflare fierbinte in ceafa? Azi am vopsit aproape tot, mai am carenele, carcasa farului si prezervorul, ca nu mai avea tanti pe Lizeanu decat juma' de chil de vacsea, mai iau maine. Sapt'a'viatoare sper sa termin de asamblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 3, 2007 Autor Share Postat Octombrie 3, 2007 cand zici, iti dau roata aia. Tot nu mi-ai zis care-ti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Stai linistit bre ca inca nu e momentul, motorul e deocamdata o gramada de fiare negre in duba. Pt CIV oricum nu-mi tre' gume shtock, si nu stiu daca o inscriu acum, cred ca fac doar CIV sa pot s-o cumpar si gata. Exista si posibilitatea s-o inscriu pe Frantza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 (editat) de pe youtube adunate ... --- Mesaj completat în 03 Nov 2007 08:55 -------------o reclama de epoca YouTube___MZ_MemmenZweitakter.avi YouTube___Reklama_MZ_ES_2501.avi Editat Noiembrie 2, 2007 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furia neagra Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 multumesc pentru informati si eu l-am reconditionat si am ajuns acum la aceasta parte dar din ce am gasit in acest topic este perfect nu am avut timp sa il fac singur asa ca am apelat pe la prieteni cu partea de vopsire dar cu restul m-am ocupat eu ,acum doua zile mai am achizitionat inca unul pt piese este bun porneste am mers cu el singura problema este ca are instalatia originala aceea pe baterie iar eu am magnetou . In curind am sa pun si poze cu el dupa ce il montez la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 21, 2007 Autor Share Postat Decembrie 21, 2007 iar eu am magnetou . Ca si la mine; poate facem un club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furia neagra Postat Decembrie 24, 2007 Share Postat Decembrie 24, 2007 Da si am o dilema sa mut instalatia originala de pe motocicleta achizitionata pt piese sau sa o las cu magnetou problema este ca la turati mici nu prea am lumini si imi spune si mie cineva cum se leaga becul acela pt punctul mort din cutie c fire trebuiesc duse acolo. Da andrei sunt aproape de ploiesti la 20 de km spre buc . SARBATORI FERICITE IMPATIMITI DE MZ-EURI O SA REVIN DUPA 7 ACASA NU A AJUNS CU NETUL INCA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Decembrie 24, 2007 Autor Share Postat Decembrie 24, 2007 imi spune si mie cineva cum se leaga becul acela pt punctul mort din cutie c fire trebuiesc duse acolo. poti pune o poza cu zona ? ca eu n-am identificat inca unde vin firele alea ptr. punctul mort, am citit doar in carti despre el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 (editat) haaai ca n-am mai scris de mult pe aici. Am luat de la mihaiachi un accesoriu ptr. MZ ( /index.php?showtopic=172789) Si am inceput un pic de restaurare: acum taman ii dau cu filler. Urmeaza poze cu finalul castile sunt super-ok, au captuseala/ curelusele in stare foarte buna, a mea, cel putin, e nepurtata --- Mesaj completat în 02 Mar 2008 20:14 -------------Later-later edit: FINALUL Editat Martie 2, 2008 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 dar mz-ul, unde e, nu e gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Martie 3, 2008 Autor Share Postat Martie 3, 2008 e in garaj (din pacate un garaj foarte plin, nu se poate lucra in el). Reiau ostilitatile, a venit caldura --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 13:59 -------------Intrebare ptr. Mz-isti: Cablurile de acceleratie, ambreiaj, frana, soc, se brodesc de la ETZ ? ca ale mele au camasile varza , nu mai zic de cablurile propriu-zise care-s gripate, ruginite in camasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 9, 2008 Autor Share Postat August 9, 2008 (editat) Are cineva o schema cu legarea firelor electrice la intrerupatorul de contact/lumini ptr. ES ? Ceva in genul ca sa si arate ce conexiuni se fac in interiorul blocului ptr. diverse pozitii ale cheii ? revin si cu intrebarea veche: Intrebare ptr. Mz-isti:Cablurile de acceleratie, ambreiaj, frana, soc, se brodesc de la ETZ ? ca ale mele au camasile varza , nu mai zic de cablurile propriu-zise care-s gripate, ruginite in camasi Editat August 9, 2008 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Nu am schema dar iti pot da urmatoarele informati: Pozitiile, dupa introducerea cheii 1: o rotesti la stanga - pozitie stationare - cheia se poate scoate, pozitia ramane aprinsa, aprinderea este deconectata 2: dupa introducerea cheii, rotire la dreapta: aprinderea conectata, luminile oprite 3: rotire in continuare la dreapta: aprinderea ramane conectata, conectare faza scurta (care se poate schimba cu faza lunga cu ajutorul butonului de pe ghidon) 4: rotire in continuare la dreapta: pozitia asta nu stiu pentru ce este Da, se potrivesc cablurile dar asteapta-te sa fie nevoie sa ajustezi lungimea unor cabluri/camasi. Calitatea cablurilor de ETZ este practic inexistenta. Iti recomand sa folosesti cabluri de japoneza, masina straina sau, mai simplu, cabluri + camasi de frana de bicicleta (ambele cu teflon) - cauta la magazinele specializate. Le poti adapta pentru acceleratie, frana, ambreiaj. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 multumesc ptr. raspuns. Aia cu pozitiile cheii o stiu; am manualul MZ-ului. Ma interesa ce se intampla efectiv inauntru; avand magnetou, deci alt tip de alimentare decat cel original, vreau sa stiu cum naiba sa leg firele acolo ca sa functioneze una-alta. Mersi ptr. pontul cu cablurile de bicla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Radu, uite aici schema originala. Pentru alte detalii, vorbim pe mess, saptamina viitoare. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 11, 2009 Autor Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) Nu am mai scris demult aici; am mai facut una-alta pe la masinarie, nu prea multe ptr. ca m-am bagat in multe alte chestii care mi-au ocupat mai tot timpul. Am mai scris cate ceva aici: http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic...=83&start=0 In fine, de catva timp am inceput sa ma ocup un pic mai des de Lup. Pana una alta, pentru ca inca n-am refacut instalatia electrica, am legat un fir de la magnetou la bobina si, da-i pedale ! Voi reface instalatia dupa ce voi avea flansa de adaptare ptr. alternatorul de ETZ. Am avut ceva probleme cu primele porniri; s-a dovedit ca toba pe care o achizitionasem, pentru ca era mai aratoasa decat ruginitura aia pe care o aveam, era infundata. N-am reusit s-o desfac ca s-o curat. Carburatorul e facut din 3 carburatoare separate. Ma lupt din greu cu el ca sa-l inteleg si sa-l reglez. In seara asta am mai montat una-alta si m-am mai luptat cu reglajele ... mai jos de atat nu pot lasa turatia de ralanti, ca moare. Ca sa accelerez trebuie abia sa pipai maneta, altminteri se tureaza in draci ... . Si trebuie sa rotesc oricum maneta cu grija, daca o fac prea repede, moare. Editat Octombrie 11, 2009 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 mulțam cicloburu pentru schema în română, nu o aveam.... acuma poate mă prind de ce moare motoru mai nou când aprind farul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Foarte probabil să nu încarce, verifică cu un aparat de măsură cît scoate dinamul, direct la perii Âşi apoi vezi cît ai la ieÂşirile releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 18, 2009 Autor Share Postat Octombrie 18, 2009 Ovidiule, baga un sfat si ptr. initiatorul topicului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Eu bănuiesc că la tine este vorba de ceva aer fals, nu mult, dar existent. Ori pe la unul din simeringurile ambielajului, ori pe la galeria de admisie a carburatorului, ori chiar din cauza carburatorului care este asamblat din piese de la mai multe Âşi care nu-s păsuite. Mai uÂşor mi-ar fi la tine să vin să bag un ochi, dar nu am timpul necesar mai devreme de o lună, din păcate... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 18, 2009 Autor Share Postat Octombrie 18, 2009 pai pe zgribuleala asta nici mie nu-mi mai vine sa cobor la ea Banuiesc si eu ceva aer fals, in zona de prindere a carburatorului pe galerie, chiar asa a gandit neamtu etansarea, metal pe metal si doar strans un colier ??? sau lipseste ceva de acolo ? Vreau zgomot de 2T ! Ce se aude la mine e un 4T turat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.