balauronul Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Va salut! Cu ceva timp in urma, am sesizat in mers un troncanit la roata spate, cu ambreiajul tras, sa nu mai aud motorul, era chiar mai perceptibil. Acasa am ridicat-o pe stander si cand invarteam roata, se producea o blocare a lantului intr-o parte. Am crezut initial ca sunt rulmentii e la roata. Asa ca am mers la un service si i-am schimbat. Problema insa nu a disparut. Asa ca sunt in ceata. Kitul de lant l-am schimbat in iarna cu unul DID. Asa ca se poate elimina si posibilitatea asta. Ma gandesc acum la rulmentul de la pinionul de atac. Desi cand am schimbat kitul de lant nu am sesizat joc in ax, simeringul e bun si nu pierde nici ulei. Am verificat si daca surubul care tine pinionul s-a desfacut. E strans. Ati mai intalnit asa ceva? Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 rulmentii de la bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) rulmentii de la bascula? Nu cred, pentru ca am ridicat-o pe stander, fara ca bascula sa se mai miste. Cu motorul pornit si in viteza 1, zici ca se rupe. Zgomotul vine din fata, de la pinionul de atac. Editat Iulie 19, 2011 de balauronul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 tamburii de cauciuc de la pinionul spate? Ar putea fi o idee. Ei sunt toti, cate doi in fiecare locas, unul mai mare si unul mai mic. Pe lateral au o fata curbata si una dreapta. Erau pusi cu fata dreapta spre cele partru "aripi" de pe carcasa pinionului si cu cea curbata spre aripioarele de pe roata. Le-am montat tot asa de fiecare data. Totusi, ma gandesc ca tot ansmblul pinion-carcasa este centrat pe roata in momentul in care se strange piulita de la axul rotii si daca e centrat nu ar trebui sa aiba fluctuatii. O sa verific totusi tamburii. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Ar putea fi o idee. Ei sunt toti, cate doi in fiecare locas, unul mai mare si unul mai mic. Pe lateral au o fata curbata si una dreapta. Erau pusi cu fata dreapta spre cele partru "aripi" de pe carcasa pinionului si cu cea curbata spre aripioarele de pe roata. Le-am montat tot asa de fiecare data. Totusi, ma gandesc ca tot ansmblul pinion-carcasa este centrat pe roata in momentul in care se strange piulita de la axul rotii si daca e centrat nu ar trebui sa aiba fluctuatii. O sa verific totusi tamburii. Merci. Lantul uzat si este mai intins pe o anumita portiune! Cauta cea mai intinza parte si acolo stabileste jocul lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 Lantul uzat si este mai intins pe o anumita portiune! Cauta cea mai intinza parte si acolo stabileste jocul lantului. Nu e lantul uzat pentru ca am schimbat tot kitul cu unul DID. Am cel mult 3000 km cu el. Curios e ca asa facea si cu lantul vechi, din motivul asta l-am si schimbat. ...nu stiu, o sa ma uit daca nu cumva pinioanele sunt nealiniate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 cadrul (cu totul sau doar din bascula) stramb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Nu e lantul uzat pentru ca am schimbat tot kitul cu unul DID. Am cel mult 3000 km cu el. Curios e ca asa facea si cu lantul vechi, din motivul asta l-am si schimbat. ...nu stiu, o sa ma uit daca nu cumva pinioanele sunt nealiniate. Are freeplay-ul necesar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 20, 2011 Autor Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) Are freeplay-ul necesar? Daca te referi la jocul sus-jos al lantului, atunci da. Pinionul de atac vechi avea un fel de manson da cauciuc pe ambele parti. Avea cumva rol de amortizare a lantului pe pinion? E dernanjant, iar in mers chiar simt o vibratie in scarita stanga. Cadrul de la ce ar fi putut sa se strambe? Trantita a fost numai odata, pe partea stanga, dar nu foarte tare, se vede pe rezervor ca e foarte putin apasat pe o parte, aproape imperceptibil. Editat Iulie 20, 2011 de balauronul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Sa inteleg ca are jocul necesar.. Atunci verifica daca nu s-a creat o confuzie la pasul pinioanelor,sau al lantului, in kitul de lant.530/525/520 PS Tamponul de la pinionul mic nu-l gasesti decat pe pinioanele OEM. Dar nu are asa mare inportanta sa apara zgomotul care il reclami tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 daca nu ma insel ai 3 rulmenti la roata spate ... mai poti fac un test simplu ....scoti pinionul de atac...pornesti motorul bagi in viteza si asculti daca ai probleme la rulmentii din cutia de viteze....daca nu....verifica si cel de la 3-lea rulment de la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Iulie 22, 2011 Autor Share Postat Iulie 22, 2011 daca nu ma insel ai 3 rulmenti la roata spate ... mai poti fac un test simplu ....scoti pinionul de atac...pornesti motorul bagi in viteza si asculti daca ai probleme la rulmentii din cutia de viteze....daca nu....verifica si cel de la 3-lea rulment de la roata Multumesc pentru sfat. Rulmentii de la roata i-am schimbat, pe toti 3. Ramane sa verific, asa cum ai spus, daca zgomotul vine din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Aceeasi problema o am si eu...si la fel am schimbat rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 la mine asa facea cand am avut cateva zale blocate la lant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 verifica daca nu cumva e intins asimetric lantul. 3000 km sunt suficienti sa pateasca asta la un motor mare. mai ales daca ai dat in ea la diverse ocazii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 vre-o rola fisurata are forma "C" in loc de "O" ... ... lant pt motociclete mai putin puternice, dar cu dimensiuni identice dar pret si rezistentea la tractiune mai mici ... pinioane din material mai moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Nu ai nici o noutate? n-ai rezolvat? eu am xx, anul trecut tot asa auzeam zgomote in partea stanga la pinionul de la cutie, dar dupa ce am schimbat chitul de lant aceste zgomote au disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauronul Postat Septembrie 1, 2011 Autor Share Postat Septembrie 1, 2011 Nu ai nici o noutate? n-ai rezolvat? eu am xx, anul trecut tot asa auzeam zgomote in partea stanga la pinionul de la cutie, dar dupa ce am schimbat chitul de lant aceste zgomote au disparut. Acum chiar sunt in ceata! In ultima vreme n-am mai sesizat troncanitul de la pinionul de atac si acum ca am ridicat-o pe stander, nu-l mai are deloc. Se poate sa se fi mai intins intre timp lantul, dar si inainte avea joc suficient. Cred ca asta e singura explicatie, lantul intins prea mult, pentru ca nu am gasit alte cauze vizibile. Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.