Panterra Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 azi am curatat carburile le-am suflat , am reglat nivelul la plutitoare, am sincronizat cu carbtune, dupa toate astea am urmatoarea dilema : nu sta la relanti moare motoru, daca ajustez din surubu principal de relanti sa stea la 1.500 ture sta dar daca trag de gaz cand revine se blocheaza la 2500-3000,... maneta de acceleratie revine normal , la revenire din accelerare are o foarte mica intarziere vizibila la turometru, se tureaza si trage binisor... pe unde ar fi bubaaa? care aveti idee astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 pai ar trebui sa reglezi amestecul de ralanti, pe fiecare carb ai un surub...cel mai bine te uiti in manualul mobrei. in afara de asta, uita-te sa fie bine bagate si stranse carburatoarele in partea dinspre motor. se poate intampla sa traga aer fals pe acolo. acestea fiind zise mai bine las oamenii care chiar se pricep sa-si dea cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 29, 2011 Autor Share Postat Iulie 29, 2011 suruburile pilot screw toate reglate la2,5 , iar carburatoarele stranse bine la galeriile de pe motor.. alte idei cine mai are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 aer fals... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 29, 2011 Autor Share Postat Iulie 29, 2011 airoxu si intrarea in galeriile de la motor sunt stranse bine, furtunul de vacum si el deci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 azi am curatat carburile le-am suflat , am reglat nivelul la plutitoare, am sincronizat cu carbtune, dupa toate astea am urmatoarea dilema : nu sta la relanti moare motoru, daca ajustez din surubu principal de relanti sa stea la 1.500 ture sta dar daca trag de gaz cand revine se blocheaza la 2500-3000,... maneta de acceleratie revine normal , la revenire din accelerare are o foarte mica intarziere vizibila la turometru, se tureaza si trage binisor... pe unde ar fi bubaaa? care aveti idee astept pareri daca sincronizarea e ok,numai din amestec.De regula sta turat cind un carb e deschis mai tare ca restul dar atunci merge neregulat la ralanti.Vezi de amestec.pune toate suruburile la 1 1,5 2 2,5 ture si vezi asa.Eu am relanti de 400 de ture si nu sacadeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 airoxu si intrarea in galeriile de la motor sunt stranse bine, furtunul de vacum si el deci ? tot sintome de desincronizare.... poate sunt uzuri mari ale carburatoarelor ,suberelor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 e posibil sa agate cablul de aceeleratie pe undeva inauntru si relatiul sa fie prea mic ? ma tot gandesc ca daca atunci cand il setez la 1500tot el sta dar ramane numai dupa accelerare revine in 3000 si dupa cateva secunde chiar bune revine la 1500.? mai dati ideii daca sunteti amabili caci vreau sa il desfac peste vreo 2 ore si mai pun carbtuneu pe el iarasi pt ca ieri era putin cam incins motoru cand l-am sincronizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 azi am curatat carburile le-am suflat , am reglat nivelul la plutitoare, am sincronizat cu carbtune, Chestiile astea le-ai facut tu sau te-ai dus la un mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 le-am facut eu.. plutitoarele reglate ca in carte cu sublerul, le-am sincronizat cu carbtune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Aer fals,desincronizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Se poate sa fie si de la vreo bujie, inainte sa te mai apuci de treaba, trebuie sa fii sigur de bujii. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 le-am facut eu.. plutitoarele reglate ca in carte cu sublerul, le-am sincronizat cu carbtune Du-te la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 le-am facut eu.. plutitoarele reglate ca in carte cu sublerul, le-am sincronizat cu carbtune deci care are idee si in momentul sincronizarii se comporta in felul urmator motorul caldut dau relantiu la 3000mii pun carbtunu sincronizez dar dupa 10 secunde sau mai mult cu sincronizatoru pe ea scade turatia singura in 2000 si se desincronizeaza??// MESTERILOR DE UNDE E RAHATU ASTA DE BUBA DE RAMANE AGATAT LA 3000 IAR DUPA CATEVA SECUNDE COBOARA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) deci care are idee si in momentul sincronizarii se comporta in felul urmator motorul caldut dau relantiu la 3000mii pun carbtunu sincronizez dar dupa 10 secunde sau mai mult cu sincronizatoru pe ea scade turatia singura in 2000 si se desincronizeaza??// MESTERILOR DE UNDE E RAHATU ASTA DE BUBA DE RAMANE AGATAT LA 3000 IAR DUPA CATEVA SECUNDE COBOARA Cum sincronizezi tu la 3000rot ??? Pentru tine ala este relantiul? Lasa-l la 1200/1300 sincronizeza,regleza aerul si pe urma mai postezi! Sau mai bine cauta un mecanic!!!! Editat Iulie 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 salve tng chestia cu sincronizatu la 2500-3000 de la mecanici am pus-o in practica deoarece odata conectata la cele 4 carburi sincronizatoru automat va trage aer fals pe la cele 4 dopuri de sincronizat deci relatiul va scadea in momentul in care atasezi sincronizatoru undeva pe la 2000 sau chiar 2500 iar dupa manualul de la acrbtune pro sincronizarea se face pe la 24cmHc g indicat pe sincronizator eu la acea valore am cam 2500 relatiul deci cam cum stiam de la mecanici ..mersi mult ca ai raspuns indiferent cat de infim a fost ajutorul. Insa este un baiat ok in galati Bogdan/ mecanic , l-am sunat si prima lui idee a fost ca am o bobina care num merge decat in ture mari deorece bujiile de pe mijloc erau negre iar cele de pe 1-4 erau perfecte asa ca am schimbat bobina acum am si sincronizat mai pe seara sa vad rezultatul momentan vad ca nu mai face talente relantiul. O sa revin cu rezultatele pozitive spre speranta mea. Multam tuturor aceasi treaba deci nu era bobina de inductie... care mai aveti idei ? sa fie bujiile ? care s-a mai lovit de problema asta ? sta la 1500 dar se agata la 2000 cateva secunde apoi revine la 1500 iar turat la relati pan la 7000 la revenire se aud rateuri pe toba nu foarte tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) Omule nu vrei sa intelegi! Nu stiu ce faci tu acolo cu sincronizatorul ala dar sigur esti pe langa total.Cum sa traga aer fals pe la cele 4 dopuri daca acolo este conectat aparatul? 1.Cauta daca nu trage aer fals,coliere carburator membrane etc... 2 Sincronizeaza cu vacummanometre,lasa furtune cu lichid si alte pocnitori,uita de valoare doar asigura-te ca toate sunt la fel cu mici diferente normale. Daca te ajuta cu ceva am cumparat si eu unul "carbtune"din state si l-am aruncat dupa primele min. 3.Regleza amestecul. Stringe sau desurubeaza suruburile de amestec,pe fiecare in parte, pana gasesti cea mai ridicata si curata turatie 4.Verifica din nou ce ai facut in carburatie,poate(sigur) ai gresit ceva la asamblare ,vezi ca ai jigloare diferite pe 1/4 fata de 2/3 verifica oringurile de la suruburile de amestec.... 5 Schimba bujiile sa nu ai dubii PS Daca asculti ce ti se spune si intelegi (cel mai inportant)atunci ajutorul nu va fi niciodata infim.... Editat Iulie 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 31, 2011 Autor Share Postat Iulie 31, 2011 sincer nu stiam ca sunt diferite jigloarele ...o sa ma joc putin las suruburile de amestec si o sa inlocuiesc bujiile saptamana asta dar cred in mareca din amestec e treaba. Iar la eru fals ma refeream ca chiar si vacumetre de care zici tu tot tinde sa scada putin turatia cand le conectezi fata de cea setata fara sincronizator montat o sa revin saptamana asta cu detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Daca motoreta a mers bine, pana sa desfaci, din ce zici tu problema este doar din: 1. suruburi amestec (strangele usor pe toate si desfa-le 2 ture pe toate la fel (cauta manual si vezi cate ture se recomanda la carte)) 2. desincronizare (este foarte posibil ca si acel aparat de sincronizat sa fie defect dar nu neaparat, apoi, NU faci sincronizare pana nu sta la relanti max 1500 ture) 3. aer fals pe la/langa flansele de carburatoare 4. verifica de rupturi sau fisuri membranele de la shubere. Nu uita sa verifici pe banc daca nivelul in carburatoare nu este prea mare, daca ai furtunele transparente si ai posibilitatea sa le folosesti verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 ok va multumesc. O sa verific incepand cu scosul bujiilor si verificarea culorii lor sa-mi pot da seama de amestec si in functie de asta o sa reglez suruburile de amestec, nivelul in carburatoare este reglat dupa indicatiile manualului, o sa verific acele jigloare sa vedem daca sunt puse corespunzator , si vedem ce iese. MENTIONEZ CA TRAGE BINE MOBRA IAR sub1500 nu sta relantiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Intrebari preliminare: 1. Mergea cat de cat bine inainte motocicleta? (adica inainte sa ii faci operatiile astea?) 2. Daca raspunsul la prima intrebare e NU, ce simptome avea? 3. I-ai facut de curand un test de compresie? Atentie la urmatoarele lucruri: - AER FALS poate sa traga pe la flansele dintre carburatoare si chiulasa SI/SAU pe la porturile de vacuum. Vezi sa fie astupate toate cele 3 porturi care raman "libere" iar al patrulea infipt bine la rezervor si sa nu aiba crapaturi sau sa se miste in voia lor pe la stutzurile din bloc. - SINCRONIZAREA e bine si chiar recomandat sa se faca inainte "pe banc" cu bateria de carburatoare data jos, ochiometric (sper ca ai ochi buni) cu ajutorul fantei de lumina, sa fie la fel pe toate patru si apoi de-acolo sa pleci cu sincronizatorul; deasemenea daca e o panarama de sincronizator mai bine lasa-l ca eu m-am chinuit de mi-au sarit ochii cu asa ceva si mai rau am facut; in al treilea rand vezi SA NU APESI DELOC pe suruburile care regleaza deschiderea clapetelor atunci cand sincronizezi pentru ca va influenta negativ si "te pacaleste". - SURUBURILE de amestec - le dai la cat zice manualul si trebuie sa mearga pe-aproape de "adevar" daca motorul are compresie in parametri si daca nu-s uzuri prea mari si diferite in carburatoare. Tu intai da-le cum zice manualul si lasa-le asa pana rezolvi treaba cu relantiul, nu e de-acolo problema stai linistit. - BUJIILE - n-au nici o treaba, nici bobinele Sunt curios de raspunsul la intrebari. TNG zicea foarte bine, nu era un raspuns "fad" ci un raspuns punctual care trebuia urmat intocmai. Daca am patit asa ceva vreodata? Da, sigur ca am patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 Intrebari preliminare: 1. Mergea cat de cat bine inainte motocicleta? (adica inainte sa ii faci operatiile astea?) 2. Daca raspunsul la prima intrebare e NU, ce simptome avea? 3. I-ai facut de curand un test de compresie? Atentie la urmatoarele lucruri: - AER FALS poate sa traga pe la flansele dintre carburatoare si chiulasa SI/SAU pe la porturile de vacuum. Vezi sa fie astupate toate cele 3 porturi care raman "libere" iar al patrulea infipt bine la rezervor si sa nu aiba crapaturi sau sa se miste in voia lor pe la stutzurile din bloc. - SINCRONIZAREA e bine si chiar recomandat sa se faca inainte "pe banc" cu bateria de carburatoare data jos, ochiometric (sper ca ai ochi buni) cu ajutorul fantei de lumina, sa fie la fel pe toate patru si apoi de-acolo sa pleci cu sincronizatorul; deasemenea daca e o panarama de sincronizator mai bine lasa-l ca eu m-am chinuit de mi-au sarit ochii cu asa ceva si mai rau am facut; in al treilea rand vezi SA NU APESI DELOC pe suruburile care regleaza deschiderea clapetelor atunci cand sincronizezi pentru ca va influenta negativ si "te pacaleste". - SURUBURILE de amestec - le dai la cat zice manualul si trebuie sa mearga pe-aproape de "adevar" daca motorul are compresie in parametri si daca nu-s uzuri prea mari si diferite in carburatoare. Tu intai da-le cum zice manualul si lasa-le asa pana rezolvi treaba cu relantiul, nu e de-acolo problema stai linistit. - BUJIILE - n-au nici o treaba, nici bobinele Sunt curios de raspunsul la intrebari. TNG zicea foarte bine, nu era un raspuns "fad" ci un raspuns punctual care trebuia urmat intocmai. Daca am patit asa ceva vreodata? Da, sigur ca am patit. ok faina completarea ta chiar multumesc pentru rabdare. RASPUNSURILE MELE. 1test de compresie nu am facut 2.la fel mergea si innainte 3.am verificat flansele ,furtnul de vaccum de la rezervor si stuturile de la vacum 4 surubul de amestec in carte este la 1,5 ture ale mele le-am pus cilindri ext la 2,5 iar interiori la2,25 cu aceasta setare am obtinut bujile cu o culoare aproape de cea a bujii noi f. putin spre alb dar la cilindrul2 este neagraaa rau. Deci ar trebui la restu sa le mai desfac?pana se fac caramizii sau le las asa? 5.am ascultat si sfatul lui tng. si am facut sincronizarea lla1500ture /aparatul find un carbtune pro e verificat functioneaza perfect. dar nu am rezolvat problema. DECE bujia de la cilindru 2este mereu neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Ok. Prima si prima oara - fa-i un test de compresie si posteaza aici valorile. Neaparat! Imprumuta de la cineva un manometru/vacuumetru si/sau eventual cumpara unul ca nu e prea mult si e foarte util. Pornesti motorul, il lasi 2 minute sa mearga, opresti, scoti bujiile (toate) si apoi pe rand infiletezi vacuumetrul (complet sa nu scape (de)presiune) si dai la automat pana nu mai urca acul ceasului deloc. Notezi numarul cilindrului si valoarea si treci la urmatorul. Motivele pentru care bujia aia e neagra pot fi mai multe (nivel prea mare, tub emulsor si/sau ac de dozaj uzat excesiv - dar in acelasi timp daca e de la astea s-ar fi vazut (ar fi fost relevant) doar la mers cu ea (in ture), amestec prea bogat pe cilindrul respectiv determinat de pilot screw, etc) insa nu asta face sa revina greu din ture si sa se agate pe la ce turatie vrea ea. Miroase cumva a benzina la evacuare? Deci, rezumand, compresia pe fiecare cilindru verificata corect inainte de a sapa mai adanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 ia incearca sa schimbi jigloarele si main flow ... la carburatoare... cel de 2 la 3 si cel de 3 la 2 (adica sa fie identice) din cat stiu eu ca cilindru/carburatoru 1 si 4 sunt la fel, ..... 2 si 3 identice dar alta configuratie fata de 1 si 4. poate ai lovit din greseala jigloru sau altceva sau ai pus aiurea. (asa am patit) la cilindru 2 baga cam multa benzina! scoate jiglorul nr 2 afara tot cu membrana si verifica in ce pozitie e capul jiglorului si vezi daca e la fel cu cel jiglorul nr 3. (pozitia/inel de siguranta/inel de cauciuc.. etc) verifica si nivelul plutitorului. (poate sa bage benzina ca prostu in cilindru,) banuiesc. ai de verificat f. multe lucruri. cu rabdare si vei gasi buba. halta a la vista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 ia incearca sa schimbi jigloarele si main flow ... la carburatoare... cel de 2 la 3 si cel de 3 la 2 (adica sa fie identice) din cat stiu eu ca cilindru/carburatoru 1 si 4 sunt la fel, ..... 2 si 3 identice dar alta configuratie fata de 1 si 4. poate ai lovit din greseala jigloru sau altceva sau ai pus aiurea. (asa am patit) la cilindru 2 baga cam multa benzina! scoate jiglorul nr 2 afara tot cu membrana si verifica in ce pozitie e capul jiglorului si vezi daca e la fel cu cel jiglorul nr 3. (pozitia/inel de siguranta/inel de cauciuc.. etc) verifica si nivelul plutitorului. (poate sa bage benzina ca prostu in cilindru,) banuiesc. ai de verificat f. multe lucruri. cu rabdare si vei gasi buba. halta a la vista! deci ca un mic raspuns : jigloarele la mine toate sunt identice de110 asa le am de pe motoru vechi deci nu au fost probleme cu ele. nivelul este acelasi in toate 14,3 in manual fiind 14,6 +- 1mm , am mai observat un lucruc daca la relatiu sta turat in 2000rpm in momentul cand cuplez 1-a si dau drumu la ambreiaj isi revine la o turatie normala dar are tendinta sa moara motorul// iar a doua chestie care am observat-o in momentul sinconizarii gasisem un punct unde isi revenea f.bine din ture si statea la 1100 dar nu era sincronizat dupa indicatiile sincronizatorului unul din cilindri tragea mai tare..si eu ca gheorghe n-am lasa asa ca de nu indica ca e sincronizata deci ca un mic raspuns : jigloarele la mine toate sunt identice de110 asa le am de pe motoru vechi deci nu au fost probleme cu ele. nivelul este acelasi in toate 14,3 in manual fiind 14,6 +- 1mm , am mai observat un lucruc daca la relatiu sta turat in 2000rpm in momentul cand cuplez 1-a si dau drumu la ambreiaj isi revine la o turatie normala dar are tendinta sa moara motorul// iar a doua chestie care am observat-o in momentul sinconizarii gasisem un punct unde isi revenea f.bine din ture si statea la 1100 dar nu era sincronizat dupa indicatiile sincronizatorului unul din cilindri tragea mai tare..si eu ca gheorghe n-am lasa asa ca de nu indica ca e sincronizata iar a benzina nu miroase, trage mai puternic abia dupa 7mii . Cu suruburile de la 1\3\4 ce fac le mai desfac putin daca au o tendinta spre alb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.