Sari la conținut

Buc - Lacul Rosu - Piatra Neamt


asdfghjk
 Share

Postări Recomandate

va rog dati-mi si mie o ruta cu asfalt bun pt diretia de mai sus, la dus prin bv, la intors pe unde-o fi, 2 zile, dum si luni. dormit pe sus pe la bicaz, piatra neamt undeva la hotel sau pensiune. daca mai sunt amatori spuneti, din cei care merg repejor si opresc doar la gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog dati-mi si mie o ruta cu asfalt bun pt diretia de mai sus, la dus prin bv, la intors pe unde-o fi, 2 zile, dum si luni. dormit pe sus pe la bicaz, piatra neamt undeva la hotel sau pensiune. daca mai sunt amatori spuneti, din cei care merg repejor si opresc doar la gaz.

Buc-Brasov-Miercurea Ciuc-Gheorgheni-Lacul Rosu-Cheile Bicazului-Bicaz. Asfalt mai nasol si cu ceva gropi e numai intre Gheorgheni si Lacul Rosu si in Cheile Bicazului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e bine?

517 km.

E bine. Pe langa lacul Izvorul Muntelui e mai nasol, dar pe portiuni (eu am fost in noiembrie anul trecut, poate au terminat cu reparatiile). Asta daca vrei sa treci si pe-acolo, ca vad ca nu e in traseu.

De la Piatra Neamt pana in Bucuresti e parfum.

Ma cam confuzeaza harta aia de Garmin. :blink:

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce are? in afara ca era in mile (hahaha) e ok. sunt 817 km.

Pai n-are indeajuns de multe repere si nu se vede Toplita. :)

Ca daca mergi pe-acolo n-ajungi la Lacul Rosu. ;)

Intr-adevar am auzit ca e brici asfaltul pe Toplita-Borsec-Poiana Largului. Eu personal n-am incercat decat vreo 10 km din Poiana Largului spre Borsec in cautare de cazare, iar drumul era perfect pe bucatica asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost acum 2 luni:

Pe portiunea Bv-Sf. Gheorghe-Tusnad- Ciuc era drum in lucru, mult praf, vreo 2-3 semafoare, se circula tare prost.

Varianta de ocolire, vreo 15-20km in plus dar mai rapid, mai frumos, chiar mai economic cred: