Sari la conținut

Ore de funtionare la motoare KTM 4 timpi


CazyRO
 Share

Ore de funtionare la motoare KTM 4 timpi  

114 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Intrebare pt. cei cu motoare in 4 timpi:

Cate ore de funtionare poate duce un KTM cu motor in 4 timpi, cu schimbul de ulei si filtre facut la timp, mers in regim de enduro hard, nu extrem, pana cand necesita schimbarea kitului de piston sau o alta interventie in motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intrebare pt. cei cu motoare in 4 timpi:

Cate ore de funtionare poate duce un KTM cu motor in 4 timpi, cu schimbul de ulei si filtre facut la timp, mers in regim de enduro hard, nu extrem, pana cand necesita schimbarea kitului de piston sau o alta interventie in motor?

 

Cred ca nu ai citit atent intrebarea, e vorba de hard enduro. Tu despre ce motor si regim de mers vorbesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia poate fii f lunga si tine in principiu de cel ce se da cu motorul.

Cum intre noi forumistii stiu extrem de putini care sa duca un 4T asa cum trebuie, cred ca se poate merge cu un piston si cu schimburile de ulei si filtru de aer facut la timp lejer peste 5-600 ore functionare fara sa simti pierderi de putere.

Daca vrei sa fii mai catolic ca papa, te uiti in manual si schimbi cum zice acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

dupa 390 ore s-a blocat rulmentul de la maneton. nemaiexistiind rostogolire s-au frecat rolele intr-o singura pozitie pina cind grosimea lor s-a injumatatit. remarcabil biela si boltul maneton s-au tocit foarte putin.

datorita jocului la fusul maneton, pistonul s-a lovit de chiulasa ( fara sa atinga supapele ), s-a micsorat canalul primului segment blocindu-l ducind la zgirierea cilindrului.

 

cind incepe sa bata nu mai este nimic de salvat. sperind sa scape cilindrul oricum schimbi kit biela + piston

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o medie de 67km/h?!?!?

 

:) da atata da ca si medie. stiu ca suna aiurea dar km astia nu-s facuti in rom.

 

ar putea fi facuta o comparatie, ma gandesc eu, cu regimul de hard-enduro pt ca motorul a stat destul de mult si constant la 6500rpm. avantajul e ca pe sosea ai o racire buna, dezavantaj e ca nu stiu cat e de bine pt un motor dedicat sa-l tii in ture multe constant (aici e o parere neavizata.....doar din auzite sau cel putin nefiind la zi). eu am dat datele de pe bordul meu in speranta ca poate-s de folos cuiva.

 

noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) da atata da ca si medie. stiu ca suna aiurea dar km astia nu-s facuti in rom.

 

ar putea fi facuta o comparatie, ma gandesc eu, cu regimul de hard-enduro pt ca motorul a stat destul de mult si constant la 6500rpm. avantajul e ca pe sosea ai o racire buna, dezavantaj e ca nu stiu cat e de bine pt un motor dedicat sa-l tii in ture multe constant (aici e o parere neavizata.....doar din auzite sau cel putin nefiind la zi). eu am dat datele de pe bordul meu in speranta ca poate-s de folos cuiva.

 

noroc!

 

Si, totusi, despre ce model de motocicleta vorbesti? Am inteles ca atat iti indica bordul. Dar bordul pe ce motocicleata e montat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) da atata da ca si medie. stiu ca suna aiurea dar km astia nu-s facuti in rom.

 

ar putea fi facuta o comparatie, ma gandesc eu, cu regimul de hard-enduro pt ca motorul a stat destul de mult si constant la 6500rpm. avantajul e ca pe sosea ai o racire buna, dezavantaj e ca nu stiu cat e de bine pt un motor dedicat sa-l tii in ture multe constant (aici e o parere neavizata.....doar din auzite sau cel putin nefiind la zi). eu am dat datele de pe bordul meu in speranta ca poate-s de folos cuiva.

 

noroc!

 

M-am uitat de curiozitate pe trackurile gps si media mea la intrunirile de enduro este intre 8 si 11 km/h. Asta inseamna ca Ervin,Mani au o medie de 25-35 km/h. Poate la raly raid sa scoti medii peste 60 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki dr-z 400s

 

@ edi . uite asa mai apar niste date concrete si ne putem face o parere. si eu mi-am pus aceeasi intrebare ca si initiatorul topicului. cred inca ca depinde foarte mult de fiecare.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un topic de (cuvant urat), din moment ce comparam ktm de 4 timpi, fara a alege un model. niciodata in viata lui un 250 sxf nu va trai jumatate cat un 525 exc, utilizate relativ in acelasi regim. pana la piston si/sau segmenti trebuie sa treci prin valve.

inca un detaliu, presupun ca sunt destui dintre noi care la vale opresc motorul. eu o fac, deci nu e prea relevant strict raportul ore de funcionare - rulaj total. eu am cam 230 ore si 6500 km, insa 30 kmh viteza medie la hard imi pare optimista tare, la nivel de hobby.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept cu inters un posesor de R1200GS sa ne explice despre numarul de ore de functionare si cit de bengos (fiabil) e motorul lui. Si ar fi si aproape on-topic, ca e in 4 timpi si e enduro (m-am uitat si asa zice bmw motorrad, ca e enduro :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=JbnIO8Z5z8

asta-i enduro extrem ca nu orice muritor de rand se da p-acolo. in aceasta situatie acelasi motor va rezista mai mult decat daca-l folosesti la asta.:

 

fiecare are nelamuririle lui mai ales ca notiunile de ''hard'' ''extrem'' ''soft'' etc au pt fiecare conotatii diferite. ironia e la mare pret mai ales cand n-ai nimic de spus. cei care au avut de dat date concrete au sarit peste ambiguitatile topicului, lipsa de cunostinte si/sau experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai Soso, de ce zici ca e de cacao topicul? Trebuia sa insir toata lista de EXC ca sa inteleaga lumea? Cred ca se subintelege destul de bine cand spun hard enduro. Nu m-am referit la motocros si nici la enduro touring.

Hard enduro fac multi chiar si la nivel de hobby. Diferenta e ca un profesionist trece un anume obstacol mult mai usor, pe cand un amator da motorul de pamant, il forjeaza pe loc, il fierbe de il ia dracu, mai e ajutat de un prieten, dar pana la urma trece si el daca are ambitie. Cand zic hard enduro ma refer traseele de la concursurile organizate la noi in Romania de cluburile din tara, ex: REA, piatra neamt, regiment 13, etc.

Doresc sa adun mai multe informatii de la utilizatori avansati sau hobbysti. Mai exact de la cei care au sau au avut KTM EXC in 4T de nou si au reparat motorul la un anume interval.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in debutul raspunsului am lamurit clar de ce este un topic inutil, dar ti ar prinde bine sa intelegi ca un 250 are viata mai scurta decat un 450 sau peste. motorul il poti fierbe si pe loc drept, nu trebuie sa fi in lumanare. conteaza f multi factori in toata ecuatia, insa poti sa ai in vedere si intervalele de service recomandate de producator, altfel vorbim de intretinere in stilul "doamne ajuta sa nu crape".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la cata pilitura de fier gasesti in ulei atunci cand il schimbi...nu cred ca motorul de ktm a fost conceput ca fiind de viata lunga.

 

Bun. Ai vreun exemplu de motor de hard enduro conceput pt viata lunga? (please, fara XT, DR, XR, BMW, etc...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam de pilitura de fier din ulei care zic ca nu e semn imbucurator si de incurajare.

exemplu de motor enduro care nu baga pilitura de fier in ulei: wr, crf, klx si drz400e - ca din astea am avut pe mana sau exista prin vecini...

 

de husa sau husqvarna nu stiu nimic. ziceti voi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis drz400e nu dr... :blink:

 

am mai discutat asta pe forumul asta, unii inteleg altii deloc.

eu am avut ktm, drz400e iar acum ma dau cu wr450f de cateva luni.

 

oameni care sunt la al 3 lea sau 4 lea ktm si care au vazut diferenta au decis renuntarea la portocala si trecerea la wr ;)

 

lasam la o parte intretinerea mult mai pretentioasa si discutam doar financiar:

piesele care se strica des sunt mult mai ieftine la unii decat la altii in schimb piesele care se schimba foarte rar sunt mai scumpe la unii decat la altii :ok:

 

plus pilitura de fier. plus pastilele de la telescoape. plus pedalele date aiurea ca motorul nu porneste. plus piesele pierdute prin padure din cauza vibratiilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am mai discutat asta pe forumul asta, unii inteleg altii deloc.

eu am avut ktm, drz400e iar acum ma dau cu wr450f de cateva luni.

 

plus pilitura de fier. plus pastilele de la telescoape. plus pedalele date aiurea ca motorul nu porneste. plus piesele pierdute prin padure din cauza vibratiilor...

mda, am 230 ore cu motoreta. nu mai am pilitura la schimb ulei de mult(atentie, pilitura apare si din cutia de viteze), pastile la telescoape(ce sunt alea??) pedale date aiurea (nu am avut NICIODATA probleme cu pornirea) iar piese in padure nu am lasat. acelasi lucru e valabil si pentru toate ktm urile cunostintelor apropiate. cred ca exagerezi voit sau chiar nu ai informatii destule. suspensia de ktm nu prea e buna la enduro peisagistic, poate de aia nu te-ai inteles cu portocala ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai fac enduro peisagistic si-mi pare rau ca nu mai am timp pentru asta...

nici poteca viteza nu fac, ca nu ma pasioneaza.

azi - fara modestie - zic ca facem trasee tehnice. sa nu-i zic hard enduro, ca ziceti ca ma laud. :rolleyes:

 

uite, ne place sa mergem de nebuni prin padure, sa gasim un parau si sa mergem in sus pe el sa vedem unde izvoreste. uneori reusim, alteori nu. ideea e ca dupa ce ajungem acasa adormim cu capul in farfuria de ciorba.

 

repet: tot ce zic se bazeaza pe experienta mea sau a prietenilor mei si nimeni nu sustine ca detinem adevarul absolut.

 

endureala placuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...