eti_radu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Povestea: Dupa doi ani de Transalp si patru de Africa Twin mi am dorit ceva mai nou. Cum soarta m a adus in Elvetia si am inceput sa pun Africana la treaba pe pasuri, am avut ocazia sa urmaresc o gramada de motoare. Fan inrait Honda am tot asteptat sa apara ceva interesant in aceasta clasa de big adventure bikes dar se pare ca japonezii abia la anu or sa miste ceva cu Crosstourer-ul care nu pare sa fie totusi ce mi doresc. Recunosc ca inca imi place Varadero ca design, dar o consider depasita tehnologic pt nevoile mele curente si neaprat voiam cardan. Lista s a redus, astfel, la Super Tenere si BMW R1200 GSA. Dupa mici teste ici colo si ceva gandire am mers totusi pe mana BMW ului. Nu are rost sa ma apuc sa fac o comparatie amanuntita acum, sa zicem ca nu am fost foarte incantat de design ul ST, de accesorii plus ca am obtinut un pretz foarte bun la BMW (EUR mic fata de franc, returnare de TVA si un mic discount. Asta cu luatu din Germania a fost dupa ce am trecut pe la 5 dealeri din CH care zici ca si au facut trainingu la Bavaria in Bucuresti, dar asta nu e neaparat specific BMW ului aici ci mai degraba un trend...nu prea se negociaza masini/mobre, toti te privesc ca si cum ti ar face o favoare ca intrii in magazinele lor care au stocuri pana la refuz si totusi lumea cumpara... . Probabil elevtianu e prea comod si prea patriot, dar decat sa fericesti un dealer cu 5000 nu mai bine ii tii la tine in buzunar? Urmeaza perioada de rodaj, sper sa reusesc in urmatoarele 3-4 zile sa termin cei 1000km ca apoi sa mi fac de cap cu bivolu Interesant este ca nu mi am propus niciodata sa dau bani pe o mobra noua dar conjuncturile de mai sus au facut ca pentru prima oara sa am pe kilometraj cifra 84km sentimentul este, recunosc, priceless.... O sa pun cateva poze dupa ce scap de munca azi (si asa nu ma pot concentra pt ca magaoia e jos in parcare)si primele impresii (am facut deja 60km de la dealer pana la birou), apoi probabil un mic jurnal cu diverse detalii si eventuale probleme pe masura ce trece timpu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Felicitari, sa o stapanesti cu placere si sa ai parte de multe drumuri faine si amintiri placute alaturi de ea ! Oricat de carcotasi sau glumeti am fi la adresa posesorilor de BMW, in momentele noastre de obiectivitate multi ne dam seama ca aceasta motocicleta ar fi, fara dubii, alegerea noastra numarul 1. Bravo! Ma bucur si mai mult pentru tine ca ti-ai luat Adventure-ul . Editat Septembrie 2, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 sa o stapanesti sanatos 'jde mii de kilometrii !! hai cu poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 S-o stapanesti sanatos ca cred ca vei avea ce vedea in zona Geneva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 2, 2011 Autor Share Postat Septembrie 2, 2011 Multumesc de urari. Doua poze cu mobilu,nu e incarcata full (cred ca asa le ar sta cel mai bine la mobrele din clasa asta, pline de bagaje si noroi ) Ce mai urmeaza din operatiunea bricolarea: - saua schimbata tot cu una de GS dar cu insertii rosii (cea de pe 30Years edition), mi au promis o moca dar au uitat de ea - niste mici protectii de la Touratech, nimik special pana nu se anunta vreo iesire serioasa - cautat suport GPS - probabil kit xenon de la colegu l.u.v daca primesc confirmarea ca am voie sa umblu la far cat e in garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Ce faina este... - saua schimbata tot cu una de GS dar cu insertii rosii (cea de pe 30Years edition), mi au promis o moca dar au uitat de ea Pai nu mai fi si tu asa elvetian . Adu-le aminte, insista . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Dupa mici teste ici colo si ceva gandire am mers totusi pe mana BMW ului. Bineinteles, o decizie inteleapta! Sa te bucuri de ea din plin! Abia astept sa ne intalnim Ce mai urmeaza din operatiunea bricolarea: - saua schimbata tot cu una de GS dar cu insertii rosii (cea de pe 30Years edition), mi au promis o moca dar au uitat de ea - niste mici protectii de la Touratech, nimik special pana nu se anunta vreo iesire serioasa - cautat suport GPS - probabil kit xenon de la colegu l.u.v daca primesc confirmarea ca am voie sa umblu la far cat e in garantie Da, saua aia i-ar mai da o "pata de culoare", cred ca o sa vina bine. Cu protectiile alea vezi tu in timp daca si ce merita. Ca si design, pe mine ma obseda gaura aia mare din cadru, de deasupra scaritei dreapta. Se rezolva insa fie de la TT, fie de la Wunderlich, exista si negru pt. a ta. (eu am ales de la Wunderlich) Nu inteleg ce fel de suport GPS vrei (ai deja un anume gps?); oricum, cel mai indicat este sa-l montezi pe bara superioara care sprijina parbrizul. In legatura cu improvizatia de la far, vezi intai cat de multumit esti noaptea cu ce ai acum (inclusiv proiectoare) si apoi vezi daca merita. Chiar sunt curios daca nu zic aia nimic la garantie. (si in caz ca se arde pe drum, gasesti usor becul respectiv si e la fel de usor de schimbat?) Ce-ti mai recomand: scutul si protectiile marite pt. maini (eu am ales originale BMW, mi se pare ca arata cel mai bine) Le vezi in poza de mai jos, au fost standard pe 30years. Ah, si capacelul de aluminiu, unde alimentezi cu ulei, tot original, cu sigla "BMW Boxer". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Chiar sunt curios ce diferenta de pret e intre o mobra luata din Germania si una din Romania. Daca nu vrei sa-l pui pe forum, macar pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Chiar sunt curios ce diferenta de pret e intre o mobra luata din Germania si una din Romania. Din cate vad pe site-urile din RO si DE, un GSA "chel" este 14.600€ in Ro respectiv 14.750€ in DE. Pana sa-ti dea insa Radu raspunsul, trebuie totusi tinut cont ca oferta, cu eventualul discount, difera (cateodata procente bune)de la client la client. Apoi, pentru relevanta pretului, trebuie mult tinut cont de "cantitatea" de dotari si accesorii. (in cazul meu de exemplu, s-au adaugat peste 40% din pretul "chel") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Phiiiii. Bravo. Sa-l stapinesti sanatos. O tura, ceva? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Bine zis "bivolu".. Foarte tare Motoru' imi place mult. am vazut mai demult o emisiune cu un astfel de motor treaba era asa (Emisiunea Long Way Round cu Ewan McGregor si Charley Boorman cu doua BMW R1150GS Adventure Tata:lu' R1200GS, Au facut inconjuri lumi 31,000 km. Cel mai greu a fost in Rusia unde la un momendat au intrat cu motoarele in apa si le-a intra apa la pistoane si au facut doar un lucru, a scos bujia ia dat cheie si a scos apa din motor, a pus bujia si a pornit .. deci un Super Motor) .. Editat Septembrie 2, 2011 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Felicitari pentru achizitia magaoaiei! Iti doresc sa te duca departe si inapoi, cum bine spunea un prieten. Editat Septembrie 2, 2011 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 BMW R 1200 GSA este fara indoiala cea mai tare motocicleta de touring la ora actuala. Modelul 'chel' este deja beton, dar cu accesorii full este un ... tank ! Daca nu ma insel, cantareste aproape 300 de kg accesoriata full ? In Italia este cel mai vandut model de motocicleta de cativa ani incoace, o fii vreo explicatie, nu? Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi kilometrii ! Cand o sa fiu mare o sa imi iau si eu una, deocamdata nu imi permit (full optional 20.000 de iepuroi parca). Am vazut la Touratech in catalog 'n' acccesorii, sunt sigur ca o sa gasesti acolo tot ce iti doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 sa il stapanesti sanatos! va doresc multi multi km impreuna si fara evenimente ! bivolul ala ... e visul oricarui motociclist! FELICITARI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 bivolul ala ... e visul oricarui motociclist! FELICITARI!!! Asta pana se da cu el un an - pe urma ori nu mai vrea altceva, ori vrea sa scape de el cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 6, 2011 Autor Share Postat Septembrie 6, 2011 Din cate vad pe site-urile din RO si DE, un GSA "chel" este 14.600€ in Ro respectiv 14.750€ in DE. Pana sa-ti dea insa Radu raspunsul, trebuie totusi tinut cont ca oferta, cu eventualul discount, difera (cateodata procente bune)de la client la client. Apoi, pentru relevanta pretului, trebuie mult tinut cont de "cantitatea" de dotari si accesorii. (in cazul meu de exemplu, s-au adaugat peste 40% din pretul "chel") Nu am greturi sa fac public pretu de achizitie. La dealer in DE pretul total, incluzand pachetul Safety si Touring (ABS, ESA, ASC, RDC, etc...) plus cutii, a fost de 17900EUR parca. Din cauza returnarii de TVA am ajuns cu el la 16500. In Elvetia nu vreti sa stiti ce preturi sunt Teoretic, dealerii de BMW nu au "voie" sa vanda peste granitza, practic nu e nimeni nebun sa piarda business asa ca din cate am inteles de la ei 50% din clienti sunt elvetieni dar toti pe blat pt ca nu vorbeste nimeni de asta ca sa nu atraga atentia. BMW R 1200 GSA este fara indoiala cea mai tare motocicleta de touring la ora actuala. Modelul 'chel' este deja beton, dar cu accesorii full este un ... tank ! Daca nu ma insel, cantareste aproape 300 de kg accesoriata full ? In Italia este cel mai vandut model de motocicleta de cativa ani incoace, o fii vreo explicatie, nu? Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi kilometrii ! Cand o sa fiu mare o sa imi iau si eu una, deocamdata nu imi permit (full optional 20.000 de iepuroi parca). Am vazut la Touratech in catalog 'n' acccesorii, sunt sigur ca o sa gasesti acolo tot ce iti doresti. Multzam de urari, apropos daca mai faceti iesirea aia la Como in septembrie m as baga, vbim pe postul tau legat de asta. Greutatea lor din carti la "ud" este de 256 fara cutii, o sa vad daca am unde sa l pun pe cantar. Africana mea cu toate fierataniile avea 233-234Kg fara cutii asa ca nu e chiar mare diferenta. Singura chestie este ca nu ating perfect asfaltul mai ales cand sunt in pantofi pt mersu la birou si tre sa fiu atent cu bivolache la manevre pe loc si prin parcari stramte. Nu inteleg ce fel de suport GPS vrei (ai deja un anume gps?); oricum, cel mai indicat este sa-l montezi pe bara superioara care sprijina parbrizul. In legatura cu improvizatia de la far, vezi intai cat de multumit esti noaptea cu ce ai acum (inclusiv proiectoare) si apoi vezi daca merita. Chiar sunt curios daca nu zic aia nimic la garantie. (si in caz ca se arde pe drum, gasesti usor becul respectiv si e la fel de usor de schimbat?) Ce-ti mai recomand: scutul si protectiile marite pt. maini (eu am ales originale BMW, mi se pare ca arata cel mai bine) Le vezi in poza de mai jos, au fost standard pe 30years. Ah, si capacelul de aluminiu, unde alimentezi cu ulei, tot original, cu sigla "BMW Boxer". Am o trasnaie de GPS de care m am atasat, MIO C510 oldies but goldies, cu IGO la zi e perfect. Pe asta il folosesc pe motor de vreo 4 ani si merge brici.Suport exista la polo si louis, este o cutiuta waterproof din textil si plastic cu un picior metalic ce se poate fixa pe orice bara, nu e nimic complicat. Legat de lumina, dupa 900+ km din care 300 de mers noaptea in cazul in care nu ma lasa astia cu xenon, este totusi lumina decenta cat ai proiectoarele aprinse, fara proiectoare aprinse e ca la F650u sotiei....deh venind de pe Africana cu 2 x 55W pe scurta si pe luna plus 2 proiectoare x 55W simt o diferentza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Nu am greturi sa fac public pretu de achizitie. La dealer in DE pretul total, incluzand pachetul Safety si Touring (ABS, ESA, ASC, RDC, etc...) plus cutii, a fost de 17900EUR parca. Singura chestie este ca nu ating perfect asfaltul mai ales cand sunt in pantofi pt mersu la birou si tre sa fiu atent cu bivolache la manevre pe loc si prin parcari stramte. Pai de ce ai avea greturi, de ce ar fi secret? Oicum, avand in vedere ca pretul fara cutii era 17.700 inteleg chiar ca ai primit si cca 1000€ sau chiar mai bine discount. Nu-i rau! Banuiesc ca stii deja ca ai si variante de sa mai joasa, TT sau Wunderlich. Inaltimea a fost unul din motivele pt. care am ales GS simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Salutare! Sincere felicitari pt achizitia facuta! Stau si ma gandesc din ce in ce mai des la un enduro touring si da, impatimit al Hondei, m-am lovit de aceeasi pb: nimic nou sub soare, aceeas Africa duce crucea. Da, e si Varadero, insa jantele pe aliaj la toate aceste modele, care cica-ar fi enduro touring ma tin parca legat asfalt. So, acum ma gandesc la Africa vs R1150 GS. Ti-ai vandut Africana? La cat mai mult timp liber pt a te bucura de Bivol:) Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Multzam de urari, apropos daca mai faceti iesirea aia la Como in septembrie m as baga, vbim pe postul tau legat de asta. ... S-a amanat la anul in primavara, din motive independente de mine. 2 baieti sunt cu asigurarea expirata, unul a avut un accident usor si nu are momentan motocicleta ... sunt ultimul supravietuitor . Eu merg pe motor si iarna, mai putin zilele cand e inghetat pe jos, urmareste topicul dedicat si poate ne vedem in primavara. Salutare si asfalt uscat ! (cat mai tine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Bravo etinene, e splendida! ma bucur tare pentru tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 13, 2011 Autor Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) Pai de ce ai avea greturi, de ce ar fi secret? Oicum, avand in vedere ca pretul fara cutii era 17.700 inteleg chiar ca ai primit si cca 1000€ sau chiar mai bine discount. Nu-i rau! Banuiesc ca stii deja ca ai si variante de sa mai joasa, TT sau Wunderlich. Inaltimea a fost unul din motivele pt. care am ales GS simplu. Momentan o sa testez saua joasa de la GS simplu. Din cate am citit nu e foarte comfortabila asa ca o sa incerc sa vad daca mi o lasa cateva zile sa vad cum e. In cazul cel mai favorabil mi o dau bonus. Daca nu se va putea sau nu e comfortabila, probabil la anu o sa ma uit pe la TT sau Wunderlich, nu mi lipseste mult pana la sol asa ca nu ma vad investind acum in alta mai ales ca vine iarna in 2 luni. Salutare! Sincere felicitari pt achizitia facuta! Stau si ma gandesc din ce in ce mai des la un enduro touring si da, impatimit al Hondei, m-am lovit de aceeasi pb: nimic nou sub soare, aceeas Africa duce crucea. Da, e si Varadero, insa jantele pe aliaj la toate aceste modele, care cica-ar fi enduro touring ma tin parca legat asfalt. So, acum ma gandesc la Africa vs R1150 GS. Ti-ai vandut Africana? La cat mai mult timp liber pt a te bucura de Bivol:) Ride safe! Africana am vandut o aici, s a dat ca painea calda, pt ca din nu stiu ce motive se gaseste doar in varianta de 35CP plus ca am lasat din pretz ca sa ma misc repede. In functie de ce ai de gand sa faci cu mobra poti include si un KTM pe lista aia. Mie mi a placut f tare Africa dar totusi tehnologia de pe ea e veche si puterea mica. Stii cum e din cand in cand vrem ceva mai nou si mai bun. Daca as fi avut spatiu de depozitare probabil ca nu as fi dat-o, cine stie peste 15 ani devenea de colectie Editat Septembrie 13, 2011 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian42 Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Frumoasa motocicleta si rezistenta.Bafta in continuare si km multi fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Momentan o sa testez saua joasa de la GS simplu. Din cate am citit nu e foarte comfortabila asa ca o sa incerc sa vad daca mi o lasa cateva zile sa vad cum e. Da, e normal sa fie mai putin confortabila ca i s-a luat din burete; dar asa cum saua standard TT este clar mai confortabila decat cea originala, cred ca si saua joasa TT (sau Wunder) sa fie mai decenta. Problema e ca sunt situatii cand distanta la sol se mareste fata de situatia standard, pe drum drept... si singura solutie s-ar putea sa fie sa-i dai drumul pe jos. Nu uita sa ai ulei la tine, se pare ca generatia asta consuma chiar ceva mai mult in primii 10.000km; iar eu subscriu. Si e naspa sa iti apara semnul de ulei pe computer si sa nu gasesti exact uleiul de care ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Fan inrait Honda am tot asteptat sa apara ceva interesant in aceasta clasa de big adventure bikes dar se pare ca japonezii abia la anu or sa miste ceva cu Crosstourer-ul care nu pare sa fie totusi ce mi doresc. LOL deci n-o sa-ti surada un V4 de 1200 de la Honda pus pe un Crosstourer. Bine ca ti-ai luat boxer, ala Da motor! (Recunoaste ca sigla aia cu B M si W a cantarit greu in alegera facuta. (ce face brandu din om)) (daca au toti prin alpi bmw, de ce sa nu am si eu.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.