Vizitator AparTe Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut.. as avea de gand sa achizitionez in viitor modelul 2011 de R1,,, sa dat cineva cu ea ? imi poate da cineva amanunte ..dar la modul testat live,, sau vbit cu lume care a testat-o live, ma intereseaza pozitie, frane, ciclistica, si cat de diferit este motorul de cel clasic de 4 in linie,, .am citi despre ea pe net,, m-am interesat , am sa merg sa fac chiar un drive test in viiotr, dar pana atunci as vrea sa impartasim una alta aici,, . Tin sa mentionez ca am mers pe miare de 1000, dar am avut un v2, Ducati Monster S4r, si de atunci s-au schimbat multe ,, si ma gandeam la R1 ptr ca impaca si capra si varza din cate am citit,, R1 sau Aprilia V4 ptr ca am vbit cu un detinator si mi se pare destul de interesanta,,dar mai mult inclin spre R1, ptr ca nu prea mai vreau Italienesti ,, Prietenii stiu de ce Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 eu stiu doar ca e o miara de o mie lasand gluma la o parte nu am mers pe ea dar e data naibii tehnologie adusa direct din motogp, cuplu asemanator v4 si putere de 4l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 bun ms frumos ) altcineva..mai stie una alta ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Am fost in ultimii 2 ani la multe circuite, prezenti multe natii de motociclisti. R1 2009 IN SUS , FOARTE PUTINE PREZENTE. Sint mai multe 2007 2008. Asta cred ca spune totul.Nu cauta aici comentarii, da-i un search pe forumurile din Italia, UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Am fost in ultimii 2 ani la multe circuite, prezenti multe natii de motociclisti. R1 2009 IN SUS , FOARTE PUTINE PREZENTE. Sint mai multe 2007 2008. Asta cred ca spune totul.Nu cauta aici comentarii, da-i un search pe forumurile din Italia, UK. corect, si eu am observat asta. Mult balci au facut cu aprinderea lor inversata si arborele cross-planed ,dar pe pista foarte putine...si cele ce sunt , nu rup deloc gura targului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 sau poate nu o exploateaza posesorii la nivel maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 http://www.pro-bike.ro/catalog/compara-cu-6792.html?id_model1=6595&id_model2=6792 2cp 3Nm Facuti din alezaj-cursa. Sunetul in schimb este fenomenal. Raspunde 10% mai rapid la comanda de inclinare-shicane si are o pozitie mai sport decat "vechiul" model. Linia de design nu a multumit cumparatorii dar probabil e doar o chestie de timp pana ne obisnuim... Am mers cu ea (in oras) si nu pot spune mai multe dar este cu sigurantza o moto un gram mai performanta k 2007. Concluzia e ca (in cazul meu) nu as vinde 2007 le ca sa mai pun inca pe atat si sa-mi iau una mai urata dar care suna a Ducati... In schimb tu care nu ai inca R1, n-ai face rau sa treci direct la ultima creatie alaturi de Rossi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) http://www.pro-bike.ro/catalog/compara-cu-6792.html?id_model1=6595&id_model2=6792 In link-ul dat de tine, informatiile referitoare la greutate sunt eronate. E imposibil ca modelul 2007 sa aiba 177 kg, iar modelul 2009-prezent sa aiba 206 kg. Adica cu 29 kg mai mult Asta tinand cont ca in dreptul lor scrie "greutate proprie". Pe wikipedia modelul 2009-prezent are tot 177kg (dry weight), insa 206kg apare la wet-weight (cu toate lichidele + baterie, etc) Editat Septembrie 6, 2011 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 In link-ul dat de tine, informatiile referitoare la greutate sunt eronate. E imposibil ca modelul 2007 sa aiba 177 kg, iar modelul 2009-prezent sa aiba 206 kg. Adica cu 29 kg mai mult Asta tinand cont ca in dreptul lor scrie "greutate proprie". Pe wikipedia modelul 2009-prezent are tot 177kg (dry weight), insa 206kg apare la wet-weight (cu toate lichidele + baterie, etc) Mai sint inadvertentze. DOHC, 5 valve per cilindru DOHC, 5 valve per cilindru Putere: 180.00 cp (134.23 kW) @ 12500 rpm 182.00 cp (135.72 kW) @ 12500 rpm , asta-i chiar tare, modelul 2009 e chiar vizibil mai slab la putere maxima, toate masuratorile pe dyno spun asta, de altfel, pe liniile drepte lungi 2009 ia bataia grav, e net inferioara ca putere. Are putere mai mare in ture joase, e un avantaj la mersul stradal, dar pe de alta parte te poate pune jos datorita cuplului prea mare. In Italia s-au vindut extrem de putine bucati, comparativ cu modelul 2007.Acolo, sint foarte multi care merg si la circuit si parerea lor conteaza mai mult decit ce scriu cei de la motomagazine, platiti sa scrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Asa stiam si eu. In plus, la capitolul design, parerea mea este ca e mult mai reusit modelul 2007-2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Frate... nu stiu ce sa zic,, daca modelul e reusit sau nu,, dar aici in California sunt multe R1 modelul nou,,, am fost la o intalnire gen,, si erau multe R1 deasta cu ochii mari ) si pe circuit zic baietii ca sunt multumite de ele,,, io am mai multa incredere in ai mei de acasa si in parerile voastre decat in alte forumuri,, si deasta am intrebat aici si nu am dat search pe net,, dar oricum voi merge la reprezentanta si voi face un drive test,, tre sa fac drive test cu mai multe modele,,( kawa Z1000 2011, Kawa Zx10 2011, R1 2011, FZ1 2011 ) ptr ca aici distantele sunt destul de lungi dintre punctul A si punctul B iar ptr a ajunge din punctul A in punctul B mergi pe Freeway, si sincer mai caut si un pic de confort pozitie,,,, nu as vrea sa o folosesc zilnic mobra sa merg la servici cu ea,, dar 2 3 zile pe saptamana sa stau pe ea,, am vbit cu posesori de Aprilia rsv4, ducati 1098,, si au zis ca ei le folosesc doar pe circuit si sambata si duminica asa de prezentare, nu merg cu ele ca e jale, si la intretinere si la confort,,,,, dar mai astept pareri, Ma mai gandeam si la un Z sau Fz1, ptr ca am avut kawa Z 750 2008 si am fost foarte multumt de ea din multe puncte de vedere singurul inconvenient era puterea, coborand de pe miar supersport pe naked de 750 e o experienta naspa ) sper sa imi satisfaca cat de cat dorinta de power Z tul nou de 1000 sau Fz1,,,tre sa merg cu ele si sa vad,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Arunca un ochi la ZX-10R 2011, umbla vorba ca e cel mai puternic (200 CP) SS de 1000 Desi am auzit ca modelul de SUA ar fi cu 20-30 CP mai slab din cauza normelor de poluare de pe la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 R1 dupa 2009 ... este de fapt un Ducati cu motor "4 I". R1 2004 - 2008 ... pff e ceva de legenda... R1 2008 ... e modelul ... de R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Arunca un ochi la ZX-10R 2011, umbla vorba ca e cel mai puternic (200 CP) SS de 1000 Desi am auzit ca modelul de SUA ar fi cu 20-30 CP mai slab din cauza normelor de poluare de pe la voi. Pai asta am sa fac,, am sa arunc un test drive si cu kawa de 1000 ca mi se pare de pe alta planeta,, dar sa vad pozitia,, asta ma mai intereseaza mult,, si cu calutii se rezolva, se scoate catalizatorul, se schimba tot ..galerii ..finala,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Eu vorbesc din auzite e adevarat,dar am auzit ca CBR-ul de 1000 pe cirucuit e rupere,se manevreaza ca un 600 si are forta unui miar,toata lumea zicea ca e o motocicleta extraordinara.Daca tot faci test-drive-uri,n-ar strica sa faci si unul cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 stiu ca are probl legate de ulei CBR-ul plus ca io nu o iau ptr circuit,, am avut 4 honda,, gata cu ele,, ms de sfat,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Acuma ca s-o spunem pe aia dreapta: Citi bani ai sa dai pe motoreta? Daca ai, ia ZX10 sau BMW(racheta la propriu). R1 2009 e cel mai slab model. Orientativ, ai in vedere si Suzuki 2009 in sus. CBR are cea mai tare bicicleta, pb de ulei nu mai sint din 2009, deja in 2010 i s-a schimbat a doua oara deja vibrochenul, prima data a fost in 2009. De 2008 si inceputul lui 2009 sa te feresti. Repet, baietii , pasionatii care se dau in medie de 8-10 ori pe sezon la track days (nu fac referire la mine), competitii sint cei mai buni sfatuitori, acolo se vad calitatile unei motociclete. Sa nu spui ca o iei pt plimbari pe Magheru!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Fratemiu io ma aflu in San Diego,, as vrea sa o iau ptr Magheru, dar nu prea am cum sa ma afisez cu ea pe acolo .... o sa fac leasing, asa ca banii nu ar prea fi problema,, sa fac drive teste cu kawa, si r1 si vedem cu care ma inteleg mai bine,, Ms de sfaturi,, BMW nu am luat in calcul ptr ca nu imi plac benoaclele, iar tot ce nu e japonez sau american aici este scump la orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Fratemiu io ma aflu in San Diego,, as vrea sa o iau ptr Magheru, dar nu prea am cum sa ma afisez cu ea pe acolo .... o sa fac leasing, asa ca banii nu ar prea fi problema,, sa fac drive teste cu kawa, si r1 si vedem cu care ma inteleg mai bine,, Ms de sfaturi,, BMW nu am luat in calcul ptr ca nu imi plac benoaclele, iar tot ce nu e japonez sau american aici este scump la orice ] Sory, nu am vazut locatia. Ce norocos esti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 , am vbit cu posesori de Aprilia rsv4, ducati 1098,, si au zis ca ei le folosesc doar pe circuit si sambata si duminica asa de prezentare, nu merg cu ele ca e jale, si la intretinere si la confort,,,,, dar mai astept pareri, pai cand te gandesti la un Ducati, deja trebuie sa fii constient ca vei avea o pozitie de pista (dar daca nu ii faci modificari la ghidon) au mers si pe a mea destui prieteni si miau spus: un motor extraordinar, dar pozitia ma omoara. comparativ cu R1 miau zis ca stai mai in cap(am observat si eu asta) eu unu mam invatat cu ducati, si am papat destui Km/zi dar cei drept ca dormeam mai bine noaptea. tot ce difera la pozitia pe un motor, e constructia corpului tau. mie pe R6 R1 mi se parea ca stau mai relaxat, dar is invatat sa stau in maini pe motor si sa am un contro permanent asupra ei. totusi iti recomand sa faci si un test cu 1098 sau 848 (ghidonul se mai poate ridica pt confort) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Salut.. as avea de gand sa achizitionez in viitor modelul 2011 de R1,,, sa dat cineva cu ea ? imi poate da cineva amanunte ..dar la modul testat live,, sau vbit cu lume care a testat-o live, ma intereseaza pozitie, frane, ciclistica, si cat de diferit este motorul de cel clasic de 4 in linie,, .am citi despre ea pe net,, m-am interesat , am sa merg sa fac chiar un drive test in viiotr, dar pana atunci as vrea sa impartasim una alta aici,, . Tin sa mentionez ca am mers pe miare de 1000, dar am avut un v2, Ducati Monster S4r, si de atunci s-au schimbat multe ,, si ma gandeam la R1 ptr ca impaca si capra si varza din cate am citit,, R1 sau Aprilia V4 ptr ca am vbit cu un detinator si mi se pare destul de interesanta,,dar mai mult inclin spre R1, ptr ca nu prea mai vreau Italienesti ,, Prietenii stiu de ce Multumesc anticipat cumpara hayabusa povestile cu ss vs sport-touring, ca busa e grea ca ...ca... daca vrei mobra sa te dai si la plimbare si sport si circuit ..cumpara busa. are mai mult decat vrea orice motociclist. ss-le sunt de circuit "punct" sau de fite... nu m-am uitat la cati ani ai, dar sunt sigur ca ai trecut de 30. asa ca fi cu capu pe umeri si cumara-ti busa. a c-am ramas ultima motocicleta din lume adevarata. restul sunt porcarii... p.s. eu am xx si am sa-l schimb doar cu o busa noua, asta daca o sa fie cascaval, daca nu,..nu mai schimb niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 De cand a aparut R1, nu exista model slab ci doar Pilot neadecvat situatiei... Yamaha a tot schimbat cuplul cu caii la 2-3 ani... Daca imi dai un 1998 sau un 2009 nu cred ca pe 3km de circuit pierd mai mult de 2 sec Maxim. Smecheria e sa auzi bine si sa simti motorul ptr a avea turatia perfecta la iesire. Daca nu vrei-poti atunci ia-ti 1000rr si trage lafel peste tot. Oricum sunetul lui 2009 este ceva nou si aparte. Merita aplauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) multumesc fly,, cand eram in romania am vrut sa imi iau xx dar am gasit un 929 la o combinatie si am lasat xx-ul,, nu stiu ce sa zic la busa chiar nu m-am gandit,, e o alegere interesanta,, implinesc in cateva luni 28, si ma dau din 2007 plus ca am avut ceva motoare pana acum, nici nu se pune problema ca nu as putea sa ma descurc cu busa , numai ca nu m-am gandit la ea,, si sabin,, am citit multe posturi de ale "TELE " stiu ca esti fan infocat Yamaha,, io am fost fan infocat Honda,, nu ptr ca am vrut ci doar ca sa nimerit sa aterizez pe multe honde,dar sunt dispus sa incerc altceva numai ca tre sa aiba acel ceva,, care il caut io,, mergand pe mai multe mobre am vazut ca nu toate au acel ceva,,vorba aia ca si la femei,, iar ptr mine honda este ca o casnica cu batic pe cap care iti pune ciorba in fata cand ajungi acasa si pe care o saruti pe frunte de noapte buna cand ajungeti in pat,, vreau altceva,, O c.u.r..va : haaaa haaaa sa vedem cu ce ma imprietenesc la dealer Editat Septembrie 14, 2011 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 ai tu grija ca churvele astea pot sa te distruga. stii tu vorba aia: te indragostesti de ce nu cunosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) :ok ok.. am grija .... cred ca pana la urma raman la gospodina ca prea m-ai speriat,,...apropo.. am mers acum un an pe 998, in viata mea nu am vazut pozitie mai in cap ca la motoreta aia Editat Septembrie 14, 2011 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.