Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

mie mi-a povestit cineva ca a auzit o discutie cam asa.

- tie ti s-a aprins becul ala rosu in bord?

- ce bec?

- ala care-ti zice cind trebuie schimbat uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o sa pun maine, sunt pe tel acum...

sincer nu, nu am auzit/cunoscut. banuiesc ca motorul era irecuperabil... si noi care ne facem probleme de amestecat uleiurile :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc un englez care are un Ford Mondeo din 2007. Daca vezi masina aia dai si fugi, daca ridici capota lesini. (daca esti pasionat de mesterit, normal)

Prima oara cand l-am cunoscut nu-i pornea masina. Sau pornea si mergea intrerupt. II curgea ulei pe la capacul chiulasei ceva de groaza, toate puturile bujiilor erau pline de ulei, scoteai o fisa sarea ulei pe pereti. Bujiile aveau electrozii ca niste unghii de vrajitoare cu 2mm si mai mult intre ei.. (n-am vazut asa ceva in viata mea). Fisele facea uscanteie oirunde numai la bujii nu dadeau curent. Dupa golit puturile de ulei si montat alte bujii a pornit, dupa schimbat fise a mers ceva mai bine.

Utima oara cand am umblat la masina aia, anu' asta, pompa de apa facea ca o rasnita de cafea de aia veche de alama, a mai tinut exact cat a mers cu ea pana la mine.

Dupa ce i-am schimbat pompa - care era "zidita" de motor l-am intrebat chestii banale, masina e aproape de 200.000km:

- cand ai schimbat uleiul ultima oara? - nu stiu

- cand ai schimbat ultima oara cureaua de distrib? - ce e aia? nu stiu

- masina o ai de noua ? - da

 

Mai vrei ceva?



o sa pun maine, sunt pe tel acum...
sincer nu, nu am auzit/cunoscut. banuiesc ca motorul era irecuperabil... si noi care ne facem probleme de amestecat uleiurile :))

 

Nu motorul ala de Skoda inca mergea si inca merge. Amicul meu la al carui service venise si care m-a chemat special sa vad minunea, i-a schimbat toate consumabilele si dus a fost.

Venise la service pt ca masina parca nu mai tragea asa bine si scotea un pic de fum. :lol:

Dar a plecat cu ea.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a povestit cineva ca a auzit o discutie cam asa.

- tie ti s-a aprins becul ala rosu in bord?

- ce bec?

- ala care-ti zice cind trebuie schimbat uleiul

 

Desi nu e un bec rosu, motoarele moderne au un sistem de monitorizare si, daca e cazul, de semnalizare a necesitatii schimbului de ulei (timp, contaminare, vascozitate, etc.). Si nu, nu e banc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune o poza cu o semichiulasa ca nici eu n-am vazut. Nu mai generalizati, tacheti hidraulici si reglaj cu pastile se gasesc pe diverse marci. De exemplu pe opelul meu reglajul supapelor e cu pastile, pe al lui tata e cu tacheti hidraulici.

Sludge-ul a fost o problema mare cu cativa ani in urma. Intre timp s-au mai lamurit producatorii, se folosesc mai mult uleiuri sintetice. 1,8T de la VW a fost un motor predispus sa faca asa ceva chiar si cu schimburi conform planului de service.

Cand depunerile sunt asa mari singura solutie e demontarea baii si a capacului de chiulasa, curatat si spalat bine, apoi cateva schimburi mai dese de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici o poza furata de la un amic... daewoo cielo ohc. intr-adevar, nu toate motoarele sunt asa, dar sunt. si multe motoare opel/gm tot asa sunt.

banuiesc ca se vede destul de clar unde se termina chiulasa, unde e capacul si piesa dintre ele...

si inca 2 poze de pe net.

c217a2cd2e49a257601af6743b445fa9-6706163

681025936230203772678447-6054413-700_700

post-69984-0-98101500-1373530535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e cumva un capac care contine si axul cu came si care la randul lui are alt capac.

Sau o chiulasa formata din doua bucati.

E prima oara cand vad asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat masina aia de noua cu 8500e si acum se dau identice cu o mie si ceva.Eu mi-am facut treaba cu ea si am alta masina de buna.Asta o folosesc de tavaleala si chiar nu vreau sa mai investesc in ea.Mai merge 1-2 ani si la fier vechi.Cielo euro 3 au tabla f proasta si cu greu vor trece de 10 ani.Fiecare face ce crede si vrea cu rabla lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo diferenta intre Motul 300v Factory Line Ester core si Motul 300v Factory Line double ester ? Am comandat azi motul 300v factory line si mi a venit varianta ester core .

Aveti poza mai jos cu uleiul primit

post-8955-0-38036800-1373722101_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut pe internet se pare ca este o formula noua ...nu stiu ce sa zic , ideea este ca il pot schimba cu cealalta varianta daca este si chiar nu stiu ce sa fac , de data asta nu prea am gasit mare lucru pe net si nici sa vorbeasca cineva de diferente intre cele doua uleiuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motul.com/ro/en/news/1859

 

Deci mai bine rămâi cu ăsta, e din gama nouă. :)

 

Specifically, the new 300V Factory Line Road Racing gives a power increase of 1.30% while the Off Road version offers a torque increase of 2.5% compared to previous versions. On top of this, MOTUL has targeted in its development improvements in two other critical areas; the gearbox and the wet clutch. The new 300V provides outstanding extreme pressure properties to protect highly loaded gearboxes while the clutch friction indexes have been optimized to improve life time and response of clutch discs in Road Racing and Off Road.

Editat de danysan2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are compresatibilitatea fluidelor ?

 

Astia de la Motul ... au facut treaba buna pana acum.

 

Dar ca orice societate care are un produs pe val ... ori vrea sa reduca costurile de productie ptr profit mai mare ... si lumea se prinde de calitatea inferioara si nu mai cumpara, ori baga noi formule de produse care resping clientii chiar de la produsul care e pe val.

 

Motulistii cam asta fac ... vor sa bage produse noi ... ptr atragerea unei game noi de clienti ... dar care au caracteristici SF ... sau ptr aia care daca vopsesc rosu un etrier .. castiga 25 de cai putere.

 

Eu numai cu Motul lucrez ... lichid frana , ulei, filtru de aer, lant.

 

Faza care o incearca acum ... bazata pe teoria spusa mai sus ... ma face sa cred ca pe langa tehnica asta ... au incercat sau urmeaza sau deja o fac ... sa scada calitatea (involuntar) prin reducerea costurilor de productie.

 

Nu as vrea sa trec pe uleiuri americane ... mai bine pun Prista Oil ... dar plm.

 

Si pe langa astea ... ei propun sisteme de distributie pe pietele interne bazate pe monopol .. si contract de exclusivitate ... pe care eu unul nu il vad bine ptr masele de oameni.

 

Chestii care se raporteaza in pretul final.

 

Ramane de studiat ... ce si cum ...

 

Pana la urma care e uleiul Motul de anul trecut ? Cum se numeste acum ? Si care e ala nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

specific zonei,de aceea lucrezi numai cu motul..nu am inteles faza cu uleiurile americane si ca mai bine ai baga prista oil...buna gandire,prea indoctrinat si victima sigura a campaniei agresive facuta de motul...asa gandeam si eu in urma cu putin timp(exceptand faza cu prista oil) pana am descoperit Bel Ray...net superior din toate punctele de vedere...tu daca lucrezi cu motul pe toate segmentele,pacat ca nu fac si periute de dinti ca ti-ai fi luat sigur,nu ai de unde sa cunosti sau sa dai sfaturi pertinente...mea culpa daca te-am deranjat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bel Ray...net superior din toate punctele de vedere...tu daca lucrezi cu motul pe toate segmentele,pacat ca nu fac si periute de dinti ca ti-ai fi luat sigur,nu ai de unde sa cunosti sau sa dai sfaturi pertinente...mea culpa daca te-am deranjat

alyU..Bel Ray este un ulei foarte bun dar afirmatia ca este net superior din toate punctele de vedere este greu de sustinut...in testele comparative cateodata a fost inaintea motulului dar si in urma lui..pana la urma ramane la alegerea personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu numai cu Motul lucrez ... lichid frana , ulei, filtru de aer, lant.

 

 

Nu as vrea sa trec pe uleiuri americane ... mai bine pun Prista Oil ... dar plm.

Bogdan..si eu lucrez cu Motul pt ca imi place calitatea produselor pt lant, pt curatarea motociletei, etc...dar

uleiurile americane sunt foarte bune..ca si idee Amsoil a fost in prima pozitie aproape in toate testele comparative..alte uleiuri americane foarte bune Royal Purple si Golden Spectro..din pacate nu le gasesti in Romanica

 

Nu bagă nimenea procycle? :D Feedbackul de pe louis e pozitiv la uleiul ăsta. Eu îl tot folosesc de vreo 2 ani și merge brici.

Ce ulei folosesti de la procycle? ca la produsele de intretinere nu sunt prea grozavi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...