B.B. Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 mergi si tu mai cu spatele sa nu se uite la tine da si tu mai multe detalii de masina. cati km are? tampoanele la motor le-ai verificat? volanta? Dan - in principiu pentru sonda lambda oricum te mananca mama lui wd40 pana o dai jos, ca se cam sudeaza in esapament. Tampoanele la motor sunt muci, o sa le schimb saptamana asta. Masina are 165k km. termenul volanta la masina l-am mai auzit dar nu stiu ce reprezinta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 volanta mi s-a spus ca nu e obligatorie la toate masinile,ci doar la cele de peste 100 cai, puternice. se monteaza la ambreiaj, preia nu stiu ce forte care apasa asupra ambreiajului..asa am auzit si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 de obicei se intimpla invers, adica tremuratul apare pe motor cald. La motor rece e ascuns de benzina in exces bagata de "soc" cit e rece. Poti incerca cu bujii + fise mai bune, aprindere slaba d'asta se accentueaza cind apare un consumator mare (ventilator). La mine s-a rezolvat cu bujii noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 1, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2011 Voi glumiti sau cum? Volanta e roata aia zimtata pe care lucra electromotorul ca sa pornesti masina, e concentrica cu ambreiajul, langa el... E montata pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 de obicei se intimpla invers, adica tremuratul apare pe motor cald. La motor rece e ascuns de benzina in exces bagata de "soc" cit e rece. Poti incerca cu bujii + fise mai bune, aprindere slaba d'asta se accentueaza cind apare un consumator mare (ventilator). La mine s-a rezolvat cu bujii noi. pai motorul rece sta pe la 1500, moment cand nu tremura, dar se incalzeste rapid si ajunge la turatia normala unde tremura apoi pe masura ce se incalzeste de tot tremuriciul dispare... cam dupa 30 min de mers sau mai putin. la turatii mai mari de 900rpm iarasi nu tremura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) volanta mi s-a spus ca nu e obligatorie la toate masinile,ci doar la cele de peste 100 cai, puternice. se monteaza la ambreiaj, preia nu stiu ce forte care apasa asupra ambreiajului..asa am auzit si eu... Voi glumiti sau cum? Volanta e roata aia zimtata pe care lucra electromotorul ca sa pornesti masina, e concentrica cu ambreiajul, langa el... E montata pe motor. aia "volanta" e element de pauar tunig, insasi numele ne spune ca e volanta, deci e clar ca e o chestie care e pusa acolo cu un scop . in alta ordine de idei, fratele @motoreta are perfecta dreptate, volanta se pune numai la masini la care s-a facut pauar tunig la motor, precum si la masinile care au deja din fabrica mai mult de 100 de cai da is limitate mecanic.( in acest caz se desface ambreiajul centrifugal, se scoate limitatorul, se schimba greutatile si in locul limitatorului se pune volanta ) @ cata : aia dintata e coroana, de obicei e demontabila de pe discul ala mare si greu... cum i zice..hmmm Editat Noiembrie 2, 2011 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 daca nu stiti, nu mai spuneti prostii. volanta are orice masina normala cu cutie manuala. este un disc de fier cu o anumita masa (in jur de 5-12 kg) care pastreaza inertia motorului sa se miste mai "rotund" chestia cu tuningul, se face prin usurarea volantei, motorul urma mai repede in ture, ceea ce e logic pentru ca pierde o greutate care e montata pe viblochen. intamplator coroana pe care calca bendixul este montata pe volanta. e si acum bineinteles ca daca volanta aia e dezechilibrata poate cauza vibratii. daca zici ca-s muci tampoanele la motor, eu zic sa nu mai cauti altceva si sa le schimbi si dupa aia mai vorbim. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Asa ziceam si eu, oricum nu mai am ce sa fac in afara de injectoare. Schimb tampoanele si apoi vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 OT - tu esti in brno sau in spania? (ma interesa daca erai in bucuresti de fapt, sa vaz si eu agregatu') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Sunt in Brno, spania e pus la hoha. poze - daca ai feisbuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Voi glumiti sau cum? Volanta e roata aia zimtata pe care lucra electromotorul ca sa pornesti masina, e concentrica cu ambreiajul, langa el... E montata pe motor. Sunt multe masini cu volanta cu masa dubla, sau dual mass flywheel. Astea sa mai strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 volanta are orice masina normala cu cutie manuala. La masinile automate rolul de volanta este preluat de convertizor, asta e prins de arbore si are si el o greutate. Motoarele de pe masinile obisnuite au toate volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Bun, am montat senzorul nou de oxigen, o fost o pozitie mai incomoda dar s-o desfacut ala vechi. am sters erorile si m-am dat cu conserva, am testat din nou, pana acum par sa mearga toate bune, nu o mai dat eroare. Am verificat si bulbul de la apa, ala e stricat. Ceasul merge bine, am pus o sarma pe mufa ce intra in senzor si aia am legat-o la masa, o urcat acul frumos pana la maxim. Acuma numa sa mai schimb si ala si gata treaba Multam tuturor de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 ce e ala "bulbul de la apa" ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) , senzorul de temperatura, are 2, unu ce mere la ceas si unul ce mere la calculatorul masinii si comanda si ventilatorul si ii zice si cat de calda e apa. Editat Noiembrie 2, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 ce e ala "bulbul de la apa" ?? tu nu ai avut dacie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2011 Domnul B o sarit cu fundu de pe Transalp direct pe Mazda, o vrut rx8 dar numa rx5 aveau la dealer in ziua aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 mx5, rx is alta mancare de peste. Nu, n-am avut dacie, iar bulb de apa nu imi pare un termen prea... tehnic. Maine poimaine o sa aud de galeata de benzina, coarda de injectie, funia de acceleratie si polobocu de la ambreiaj.. wtf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 mx5, rx is alta mancare de peste. Nu, n-am avut dacie, iar bulb de apa nu imi pare un termen prea... tehnic. Maine poimaine o sa aud de galeata de benzina, coarda de injectie, funia de acceleratie si polobocu de la ambreiaj.. wtf. galeata de carburant.... e un termen binecunoscut in romania, mai ales intre camionagii: ex " cat consuma x5? o galeata pe minut" in alta ordine de idei ai putea sa adaugi :" un cancioc de ulei, o mistrie de vaselina..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2011 Azi am schimbat bulbul de apa. Acu sta frumos acul la mijlocul scalei, pe normal O singura hiba mai am ce mi-o indicat-o diagnoza, DPFE sensor, e ceva senzor ce masoara diferenta de presiune la gazele ce trec prin valva EGR. E de dimensiunea unui pachet de tigari, are 2 furtune in ea si o mufa cu 3 fire. Ati mai avut careva de-a face cu asta? Merita sa incerc sa o curat sau sa o schimb si atata? Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 @ Dan Cata, poza pusa de tine e de un Contour din State, are doar fata de Mondeo, restul caroseriei si interiorul nu prea au mlte in comun . Eu am un Mondeo ca al tau, din 98, motor 1.8 dar nu am avut nici una din problemele astea. Mai are si a mea cateva dar dupa 2 ani rulati, folosit ca si vehicul (ca motorul e jucarie nu vehicul) mi-am dat seama ca nu merita sa iti bati capul cu jumate dintre problemele astea. Singura care merita atentie la tine era sonda de la apa, sa stii ce se intampla. Chiar si asa, iti spun din experienta: daca ai verificat si ventilatorul porneste ok, nu trb sa iti faci prb. Mondeo nu are probleme de supraincalzire. Singura recomandare care o am este sa ai girja foarte mare, barile sunt ultra mega super casante. Cum au fost atinse de ceva, s-au spart, au crapat, ce sa mai dezastru. Am fost in 3 locuri in CJ unde se repara bari si nimeni nu a vrut sa se atinga de jegul acela de material. A trebui sa le inlocuiesc pe ambele pt niste "ciocniri" in care la cealalta masina nici macar vopseaua nu a sarit. Daca vei avea probleme cu inchiderea centralizata la frig, e de la rahatul de sistem pe vacuum unde a intrat umezeala si a inghetat. Se mai intampla sa vrei sa incui usile si ele sa nu prea fie de acord. @Belbody foarte misto MX5ul. Track caruri foarte faine. Nu pricep de ce e perceputa ca fiind masina de femei doar pe baza exteriorului. Ca si pret/performanta nu prea il bat multe masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Singura care merita atentie la tine era sonda de la apa ala-i bulbul de care zice ca l-a schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 7, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2011 @ Dan Cata, poza pusa de tine e de un Contour din State, are doar fata de Mondeo, restul caroseriei si interiorul nu prea au mlte in comun . Eu am un Mondeo ca al tau, din 98, motor 1.8 dar nu am avut nici una din problemele astea. Mai are si a mea cateva dar dupa 2 ani rulati, folosit ca si vehicul (ca motorul e jucarie nu vehicul) mi-am dat seama ca nu merita sa iti bati capul cu jumate dintre problemele astea. Singura care merita atentie la tine era sonda de la apa, sa stii ce se intampla. Chiar si asa, iti spun din experienta: daca ai verificat si ventilatorul porneste ok, nu trb sa iti faci prb. Mondeo nu are probleme de supraincalzire. Singura recomandare care o am este sa ai girja foarte mare, barile sunt ultra mega super casante. Cum au fost atinse de ceva, s-au spart, au crapat, ce sa mai dezastru. Am fost in 3 locuri in CJ unde se repara bari si nimeni nu a vrut sa se atinga de jegul acela de material. A trebui sa le inlocuiesc pe ambele pt niste "ciocniri" in care la cealalta masina nici macar vopseaua nu a sarit. Daca vei avea probleme cu inchiderea centralizata la frig, e de la rahatul de sistem pe vacuum unde a intrat umezeala si a inghetat. Se mai intampla sa vrei sa incui usile si ele sa nu prea fie de acord. @Belbody foarte misto MX5ul. Track caruri foarte faine. Nu pricep de ce e perceputa ca fiind masina de femei doar pe baza exteriorului. Ca si pret/performanta nu prea il bat multe masini. Eu am dat pe google MK2, acu daca ala e contour sau mk2, asta e Oricum, de cand am schimbat O2 sensor, o scazut consumul. Acu pot sa vad si temp la apa Ce mai am de schimbat la el e DPFE sensor si gata hibele(aparent, nimeni in cluj nu stie ce e ala si nimeni nu o reusit sa imi faca un pret la el; ramane varianta ebay). Consider ca am facut bine, altfel bagam bani in benzina de-a (cuvant urat) degeaba. ala-i bulbul de care zice ca l-a schimbat Da, samabata dimineata la 8. Sincer nu am dormit vineri toata noaptea, abia asteptam sa se faca ziua sa il schimb. Nu stiu de altii, dar mie imi place sa mearga toate ca ceasu pe masina/mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Zi-i sonda lambda, ca O2 sensor se confunda cu debitmetru care e pus in cu totul alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 lasa asa ca e bine. debitmetrul masoara volumul de aer in admisie nu de oxigen. lambda chiar se numeste si senzor de oxigen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.