Maximo74 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 ...toba la 2t "produce" o contrapresiune...deci e destul de importanta in functionarea motorului,poti verifica si muzicuta(valva REED),vezi daca inchide bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
meanpower Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare, am o intrebare. Am luat o Gilera DNA 50 de curand si nu porneste la buton. Nu se aprinde nici stopul pe frana. Nu scoate niciun zgomot, nimic. La pedala porneste la sfert. Aveti ceva idei ce-as putea sa verific/schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
meanpower Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 S-a rezolvat. Era senzorul de la frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Salut mi-am cumparat un Aprilia Leonardo 150 si i-am facut schimbu de ulei (Aral 10w40) am facut vreo 150 de Km si a inceput sa imi picure ulei pe la filtru de aer , am scos tot ulei in el l-am curatat filtru am bagat Castrol tot 10w40 1 litru si la fel a facut cu el . Nu stiu care ii cauza . Ce credeti ca are ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Dar in specificatii....cat ulei intra?....nu cumva sub 1L ? Eu stiu ca 1 L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 La al meu sunt 0.8 la schimb sau 09 daca desfaci motorul.....mai cauta...la cantitatea asta, 100gr inseamna foarte mult adica prea-plin si trebuie sa-l scuipe pe undeva afara, uzual pe la airbox Ok mersi mult La al tau daca desfaci variatoru (ala cu bile se strange praf acolo pe canalul bilelor ? ) Ps : Uleiu mirosea a benzina. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Filtrul de aer are o teava care aduce vaporii de ulei din chiulasa si-i recircula. E posibil sa fie vreun furtunete infundat si nu mai poate sa-l recircule sau sa-l evacueze, verifica filtrul. Daca ai benzina in ulei poti sa ai nivelul mare la carb,membrana dusa,etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Costy Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Am o Aprilia 250 RS nu gasesc mecanic,sintome se uda bujia,cind o pornesc imi da rateuri la o toba si ainceput sa consume benzina multa . detali ce va Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Salut. Am nevoie de ajutorul vostru... Eu inca n-am reusit sa gasesc cauza pentru care motorul scuterului meu (Burgman 400 2004, injectie) nu vrea sa munceasca. Porneste, merge, dar gafaie si pana la urma se opreste in sarcina mare (deci dupa jumatatea cursei de acceleratie). Ce am verificat pana acum: Bujie si scanteie ok. Debit la pompa de injectie: am 100ml/10sec, valoarea din manual este peste 35ml/10sec. Filtru de aer verificat apoi dat jos de tot. Evacuare verificata apoi data jos. Alte belele pe care le mai are: consuma ulei cca 1L/1000km (stiu, extrem de mult). Am segmentii, garnitura de chiulasa, am comandat simeringurile de la supape si o sa le schimb la iarna (probabil alezare cilindru, alt piston la alta cota... asta o sa vedem in functie de ce o sa gasesc in el). Problema am descoperit-o la mai mult de 150 de km dupa ultima alimentare, deci calitatea benzinei am scos-o din calcul. Problema se manifesta in felul urmator: accelerezi incet, merge ok. Vrei sa te bagi in depasire, trage 1-2 secunde si gafaie (pierde puterea). Reduci acceleratia, isi revine. Tragi iar de gaz, iar moare. Daca il iei progresiv ca pe camion, ajungi la 100km/h. Am concluzionat ca ar fi de la amestecul carburant atunci cand are nevoie de multa benzina, iar asta inseamna ca pompa n-are debit, pompa n-are presiune sau injectorul e defect. Mi-am facut un dispozitiv pentru masurarea timpului de injectie si valorile pe care le-am obtinut sunt oarecum ciudate, de-asta apelez la experienta voastra: La pornire, timpul este de 5-6ms la 600-900 rpm. La relanti, 2.9 pana la 3.1ms @1400rpm. In sarcina (pe loc, cu frana de mana): intre 10 si 11 ms la 6000rpm iar cand moare, turatia scade la 4000rpm iar timpul de injectie ramane de 10-11ms, apoi turatia scade la 3000rpm si timpul de injectie ramane 10ms, apoi moare de tot cu o explozie in evacuare si ultima doza injectata are tot 10ms. Toate masuratorile au fost facute cu motorul cald. Acum cele doua chestii care mi se par ciudate: 1. Dupa calculele mele, la 6000 rpm am 100 rotatii pe secunda, o rotatie pe 10ms. Asta inseamna ca injectorul baga aproape continuu. 2. Am vazut o poza la tngperformance.ro unde cu o interfata OBD (pe care inca n-o am, dar mi-am propus s-o cumpar), la un motor identic cu al meu la relanti 1600rpm timpul de injectie era de 2ms. Poza e aici: http://tngperformance.ro/BikePhoto.aspx?BrandID=17&BikeID=447&PhotoID=9731 Ce n-am facut inca si mi-am propus pentru zilele urmatoare: 1. testarea injectorului pe banc, la service specializat 2. verificarea cu manometrul a presiunii la pompa de benzina (testul cu degetul doar arata ca are presiune, dar n-am reusit sa-mi dau seama cat) As vrea ca din experienta voastra cu astfel de probleme sa ma ajutati sa inteleg ciudateniile de mai sus si sa-mi spuneti ce pot sa mai verific. Varianta cu service am incercat-o si omul la care am dus-o, dupa 22 de zile in care scuterul a stat acolo si 5 amanari de genul nu azi, da' maine sigur, n-a avut timp sa se uite macar la motor. Oricum, parerea lui de specialist era sa schimbam segmentii, poate si supapele si apoi mai vedem. Parerea mea e ca segmentii se duc in timp iar problema mea a survenit brusc. Si, intre noi fie vorba, nu cred ca omul ar fi stiut ce sa-mi spuna referitor la timpii de injectie pe care i-am masurat. Ca idee, n-am nici o eroare pe sistemul de injectie iar anularea a diversi senzori (intake air pressure, intake air temp, engine temperature) n-au nici o influenta in manifestarea problemei. Inca n-am incercat fara lambda desi ma bate gandul sa incerc si fara el pentru ca e posibil ca acest senzor sa-mi comande marirea timpului de injectie pentru a compensa lipsa de presiune la intrarea in injector. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 (editat) Timpii masurati par ok din punct de vedere al lungimii impulsului daca aparatul cu care ai facut masuratoarea nu este "dedicat" La pornire motorul foloseste un amestec mai bogat - ca socul la carburatoare (masuratoarea ta 5-6 ms) pe loc e nevoie doar de mentinerea vitezei de rotatie, aproape fara sarcina.(masuratoarea ta 2.9-3.1 ms) in sarcina, timpul de deschidere e cel mai lung.(masuratoarea ta 10-11 ms) Sonda lambda poate fi usor influentata de consumul de ulei ars - sau mai bine zis... ulei evacuat nears complet. Funinginea impreuna cu uleiul se depun pe senzor si nu se ard complet. Asta duce la citiri eronate ale noxelor (foarte mici) ... si motorul considera ca trebuie mai multa benzina. P.S. injectorul nu baga continuu... e motor in 4 timpi dar da, ar baga 2 timpi continuu... adica o rotatie. Nu ai observat cumva ca mananca benzina cel putin dublu ? Editat August 29, 2015 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Salut. Ai dreptate cu "injectorul nu baga continuu". Baga de 50 de ori pe secunda timp de cate 10-11ms, deci undeva la 50% din timp. Benzina nu manca dublu, cel putin nu am observat consum marit pentru ca imediat ce a inceput sa faca figuri l-am dus la mecanic. In mod normal, imi consuma intre 3.5 si 3.7L/100km + 100ml ulei (din baie, ca nu e in 2t ) cu pasager, la drum intins, cu 90-100 km/h. Ce ma deranjeaza e faptul ca la 10ms se plafoneaza si pare ca ar avea totusi nevoie de mai multa benzina. Dar totusi, de ce merge 1-2-3 secunde? Masuratoarea a fost facuta in regim de amator cu un microcontroller (arduino, folosind sistemul de intreruperi al procesorului si un divizor rezistiv pe intrare impreuna cu o dioda zener 3V3 pentru spike-uri si tensiunea inversa generata de bobina injectorului + 1condensator de 10nF tot pentru spike-uri). Practic am masurat timpul cat injectorul sta alimentat. Nu stiu care este timpul de deschidere si timpul de inchidere al injectorului ca sa pot face un calcul al volumului de benzina la relanti fata de volumul in sarcina (adica din cele 3ms masurate injectorul baga benzina doar 1.5ms iar din cele 10 masurate baga doar 8.5ms, restul fiind diferenta intre T-on si T-off). Injectorul este identic cu Hayabusa de 1000 din 2002-2004 si cu Burgmanul de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 (editat) ar cam fi momentul sa faci motorul.... probabil diagramele de admisie si evacuare sunt vraiste - jocuri la supape proaste cauzeaz asta + raport de compresie, etc.... Editat August 29, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 am vazut la un gs 500 aceleasi simptome - turatie mica ok, la turatie mai mare murea - si am rezolvat prin schimbarea bateriei. ce e drept motorul statuse vreo jumate de an, si bateria era dusa (o pornisem ajutata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 jocuri la supape proaste cauzeaz asta + raport de compresie, etc.... Jocuri la supape verificate, sunt bune: 0.1mm pe admisie si 0.2mm pe evacuare. Raport de compresie: am masurat 8 bar cu scula speciala (valoarea standard:8.6 - 9 bar, limita de service 6.16 bar). Cauzele astea le-am eliminat pe termen scurt, mai ales ca, dupa cum am scris si mai sus, uzura este un lucru care apare in timp iar problema mea a aparut dintr-o data. M-am gandit la eventuale scapari de gaze pe langa supapele de admisie si atunci scapa gaze arse in admisie pe care le trage inapoi la urmatorul cicul motor si rezulta amestec fara oxigen. Pana nu desfac motorul n-am cum sa verific. am rezolvat prin schimbarea bateriei. ce e drept motorul statuse vreo jumate de an, si bateria era dusa Si a mea e dusa, dupa 3 saptamani de stat o pornesc cu ajutor de la masina insa nici cu baterie de masina pusa in paralel cu a mea nu e vreo schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Povestea asta incepe sa imi aduca aminte de Transalp-ul posedat . Sunt foarte curios daca si cum se rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 daca compresia e ok-ish nu prea are cum sa scape gaze in admisie. Am avut o situatie similara la masina si acolo ramasese fara jocuri la supape aproape peste tot..... simptome similare - lipsa putere, limitata in turatie, puls injectie ff lung. Verifica reactia sondei lambda daca tot ai jucarii. Trebuie sa plotezi voltaj vs timp si astepti valori sub un volt - tipic 0.2 - 0.9 - ar trebui sa vezi cateva oscilatii pe secunda intre ele. foloseste o scula care poate "inghiti" 1.5- 2v macar si ai grija sa identifici corect firele de semnal ale sondei (pe cele de incalzire vei gasi 12 V.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Daca ai nevoie, am eu interfata de la Healtech pentru Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 (editat) In dimineata asta am dat jos manometrul pe care-l am pe instalatia de apa ca sa masor ce-mi statea de mult pe creier, si anume presiunea la injector. Iata rezultatul in pozele de mai jos: In prima (daca nu le pune formul in alta ordine), unde e acul intre 0 si 1, este manometrul neconectat (la presiune atmosferica si ar fi trebuit sa fie 0). In a doua am scos furtunul din injector si l-am pus la manometru. In a treia am demontat pompa de benzina si am pus-o direct intr-un recipient cu benzina. Firele cu care am alimentat-o direct de pe baterie sunt destul de subtiri si nu garantez ca n-am pierdere de 1-2volti pe fire. Oricum, presiunea mi se pare extrem de mica fata de valoarea standard (cca 3 bar). N-am incredere nici in scula ca arata bine, mai ales ca pleaca de la 0.5. Urmeaza sa vad daca si cum se poate desface pompa de benzina (pare capsulata). @marcone: multumesc pentru intentie. Deocamdata cred ca nu mai am nevoie dar daca o sa am, te contactez. Vad ca esti oarecum aproape de mine daca ai nr de olt... Editat August 30, 2015 de Berevoescu Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 mi se face paru maciuca cand vad benzina in combinatia aia ...... o scanteie mica la conectatu firelor, ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Credeam ca-mi spui de presiunea de pe manometru sau despre colierele furtunului de udat gradina sau despre faptul ca am dat vreo 15 ture de bandizolier pe racordul de iesire din pompa ca era prea subtire fata de furtun ... Pai evident ca au fost cateva scantei mici, dar am pus benzina ignifugata, din aia de nu se aprinde nici in motor! Glumesc. Serios vorbind acum, presiunea mi s-a parut mica chiar si pentru manometrul ala decalibrat. Lipsa presiunii ar explica toate simptomele, inclusiv timpul mare de injectie la relanti. Maine vine noua pompa de benzina (156 lei + 19 transport). Inainte s-o montez o sa-i fac o proba cu aceeasi instalatie asa ca daca nu ma vedeti la stirile de la ora 5 inseamna ca am scapat. Va tin la curent cu rezultatul. » Post actualizat in 02 Sep 2015 06:34Si in sfarsit rezultatul: merge! Am testat noua pompa cu acelasi manometru (in aceeasi sticla taiata care se vede in poza de mai sus) si presiunea s-a dus aproape de 4 bari. Am montat-o in ansamblul ei iar acum, cand pun contactul, se aude inclusiv fluxul de benzina care se intoarce prin regulatorul de presiune. N-am mai masurat presiunea cu regulatorul montat. Timpul de injectie insa a ramas nemodificat: 3ms la relanti si 10 in sarcina, insa nu mai moare motorul. Din pacate inca n-am facut teste pe drum ci doar pe loc, cu frana. Se pare deci ca presiunea cu care este alimentat injectorul este foarte importanta iar direfenta intre 2 bar si 3 bar este imensa. Pentru mine a fost un lucru pe care l-am trecut cu vederea cand m-am apucat de investigatii si o simpla masuratoare pentru care nu-s necesare cine stie ce scule m-a tinut pe dreapta aproape o luna. De ce zic ca nu-s necesare scule inaccesibile? Pentru ca un astfel de manometru pentru instalatii sanitare costa 20 de lei si se gaseste la orice magazin de instalatii sanitare iar 10 cm de furtun si 1m de sarma sau doua coliere nu sunt greu de gasit. » Post actualizat in 04 Sep 2015 14:22update pentru cine va mai avea vreodata aceeasi problema: Pompa de benzina doar a imbunatatit comportamentul motorului dar n-a rezolvat problema. Motorul ramanea fara benzina mai tarziu, nu se mai oprea dar turatia scadea pe la 5000 in loc de 4000 dupa 1-2 secunde de cand il acceleram brusc. Pasul urmator a fost incercarea de verificare a injectorului dar n-am avut unde. Singurul atelier de testat injectoare n-avea chef de mine cu un singur injector (e aparatul stricat, poate-l reparam saptamana viitoare da' oricum n-avem suport pentru tipul asta de injector). Am cumparat unul de pe olx. Mi s-au cerut preturi intre 150 de lei si 100 de euro. Din pacate cel de 150 de lei nu l-a avut pana ieri la ora 16.30 iar eu la ora 15.30 deja vorbisem cu altcineva si nu-mi sta in caracter sa o dau la intors, desi m-a costat cu 120 de lei in plus (cel de 150 mi-l lasa chiar si la 130, doar sa-l iau de la el). Acum am iesit pe autostrada si nu se mai ingatuie. Cu ocazia asta mi-au curs din rezervor si vreo 8 litri de benzina pentru ca am lasat scos furtunul din injector iar caldura a dilatat benzina, a facut presiune in rezervor si a iesit prin pompa/filtru/furtun. Lista scuterelor care folosesc acelasi tip de injector e la finalul acestei postari ca sa stiti, in cazul in care veti avea vreodata nevoie, ca aproximativ toate burgman-urile pana in 2012 sunt compatibile. Injector Burgman 400 K4: cod suzuki 15710-10G00 Lista compatibilitati: 2003 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2003 GSX-R1000Z - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2003 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2003 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2003 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY 2004 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2004 GSX-R1000Z - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2004 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2004 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2004 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY 2005 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2005 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2005 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2005 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2005 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2005 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY 2006 GSX-R1000 - THROTTLE BODY HOSE/JOINT 2006 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2006 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2006 Burgman (AN400) - THROTTLE BODY 2006 Burgman (AN400S) - THROTTLE BODY 2006 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2006 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2006 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2006 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2006 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2006 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2007 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2007 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2007 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2007 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2007 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2007 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2007 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2007 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2008 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2008 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2008 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2008 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2008 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2008 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2008 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2008 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2009 Boulevard C90 (VL1500) - THROTTLE BODY 2009 Boulevard C90 (VL1500T) - THROTTLE BODY 2009 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2009 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2009 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2009 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K8/K9) 2009 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K6) 2009 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (MODEL K7) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E3) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E33) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E28) 2011 Burgman (AN650) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E33) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E28) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L1 E33) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E3) 2011 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650 L1 E33) 2012 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L2 E28) 2012 Burgman (AN650A) - THROTTLE BODY (AN650A L2 E33) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 am un scuter de 50cc in 4T. recent am schimbat placutele de frana faţa,am observat ca furtunul hidraulic este crapat.Am incercat cu un furtun din comert dar nici nu misca pistonasul cand actionez frana,pe la etrier pierd lichidul.Se poate sa fi bulit etrierul sau nu e posibil decat cu furtun hidraulic original? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Daca pierzi lichid pe la etrier inseamna ca e garnitura de la pistonas . Nu prea ai ce face in cazu asta decat sa il schimbi cu totul . La mine garnitura era pietrificata efectiv iar pistonasul zgariat...nu am gasit nicaieri garnitura de schimb iar la pistonas nu prea aveam ce sa ii fac . Furtunul probabil a crapat de la , presiune mea mare fiind blocat pistonasul, si vechime . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rosca Alexandru-Vasile Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Salut! am un aprilia sr50 cu carburator i-am schimbat garnituri simeringuri rulmenti gat aproape toate piesele ce apartin de mecanica dupa montare scuterul a pornit la prima pedala dar nu se acelereaza merge numai la relantiu daca tragi putin de aceleratie suna ca si cum sar ineca. » Post actualizat in 01 Sep 2015 21:18Salut! am cumparat un aprilia sr 50 cu carburator i-am schimbat:Garnituri,Rulmenti,Simeringuri,Set motor asproape tot ce apartine de mecanica dupa montare motorul a pornit la prima pedala dar nu se accelera sta doar la relantiu daca trah putin acceleratia moare motorul. Are cineva vreo idee ce poate sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Incearca aici : http://www.magazinul-de-piese.com/170-cabluri-acceleratie-frana-km http://piese-scutere.blogspot.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) am comandat de aici http://www.piesescuter.eu/811,en_furtun-hidraulic-frana-fata-cod-e31032.html daca nici cu furtun original nu se repara atunci schimbare etrier Editat Septembrie 2, 2015 de Cipryan Ioan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.