Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are un surub in spate si reglezi de acolo :lol:. In alta ordine de idei as vrea sa imi ridic putin scooteru de poponet :lol: cum pot sa il ridic? trb sa schimb amortizoru cu unu mai mare sau pun ceva distantier intre cutie si amortizor??

de poponet+ :)

dak sistemul de prindere e ca la mine trebuie alt amortizor ....acum depinde cum este la u :D .....

Editat de dj_poznasu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un carburator mare pentru o Aprilia Sr model 94-97 cu soc manual....sa fie de la 20mm in sus.....21mm ...22mm... 24mm...

Daca aveti sau stiti pe cineva dati un PM sau pe mess la moto_brick

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc

Am un yamaha mbk ovetto de vreo 4 ani ..15869de km facuti cu bord electronic..

pana acum nu am umblat la el ..doar am sckimbat sabotzii de frana p fata si spate si bilele de ambreiaj..

in ultimu timp imi merge cam nashpa..merge cam innecat dau acceleratia la maxim deloc nu se tureaza deabia atinge 65 p drum drept iar la vale 75maxim ..80 in bord)dupa ce i`am sckimbat bilele de ambreiaj mergea fain 70 75 cu 2 p el iar la vale trecea de 80.Poate sa fie toba ? k este indoita ..in curba(am incalzit si am indoit .era gatuita)

sau carburatoru infundat? sau bilele de ambreiaj? motoru porneshte la prima pedala indiferent de temperatura de afara..compresie are se simte cand dai o pedala

PS: Nu am umblat deloc la scuter!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc

Am un yamaha mbk ovetto de vreo 4 ani ..15869de km facuti cu bord electronic..

pana acum nu am umblat la el ..doar am sckimbat sabotzii de frana p fata si spate si bilele de ambreiaj..

in ultimu timp imi merge cam nashpa..merge cam innecat dau acceleratia la maxim deloc nu se tureaza deabia atinge 65 p drum drept iar la vale 75maxim ..80 in bord)dupa ce i`am sckimbat bilele de ambreiaj mergea fain 70 75 cu 2 p el iar la vale trecea de 80.Poate sa fie toba ? k este indoita ..in curba(am incalzit si am indoit .era gatuita)

sau carburatoru infundat? sau bilele de ambreiaj? motoru porneshte la prima pedala indiferent de temperatura de afara..compresie are se simte cand dai o pedala

PS: Nu am umblat deloc la scuter!!

nu ai umblat tu ... dar ... scuterul e luat NOU ? ca daca e sh ... nu se stie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un surub in spate si reglezi de acolo :crack:. In alta ordine de idei as vrea sa imi ridic putin scooteru de poponet :lol: cum pot sa il ridic? trb sa schimb amortizoru cu unu mai mare sau pun ceva distantier intre cutie si amortizor??

Vezi ca risti sa-i afectezi ciclistica! Ia-ti eventual unul reglabil speciat pt scuterul tau!

 

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai umblat tu ... dar ... scuterul e luat NOU ? ca daca e sh ... nu se stie !

eu la 9480 km facuti din italia ..mergea ff bine

acum merge cam inecat .dau acceleratia la max si nu se tureaza deloc ..doar de la 10km/h la 30km/h se tureaza bine apoi de la 35km/h merge park sta la o turetie mica ..nuj cyum dreaq...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 9480 km facuti din italia ..mergea ff bine

acum merge cam inecat .dau acceleratia la max si nu se tureaza deloc ..doar de la 10km/h la 30km/h se tureaza bine apoi de la 35km/h merge park sta la o turetie mica ..nuj cyum dreaq...

cred ca e vesnicul .... Carburator !

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai noroc

Am un yamaha mbk ovetto de vreo 4 ani ..15869de km facuti cu bord electronic..

pana acum nu am umblat la el ..doar am sckimbat sabotzii de frana p fata si spate si bilele de ambreiaj..

in ultimu timp imi merge cam nashpa..merge cam innecat dau acceleratia la maxim deloc nu se tureaza deabia atinge 65 p drum drept iar la vale 75maxim ..80 in bord)dupa ce i`am sckimbat bilele de ambreiaj mergea fain 70 75 cu 2 p el iar la vale trecea de 80.Poate sa fie toba ? k este indoita ..in curba(am incalzit si am indoit .era gatuita)

sau carburatoru infundat? sau bilele de ambreiaj? motoru porneshte la prima pedala indiferent de temperatura de afara..compresie are se simte cand dai o pedala

PS: Nu am umblat deloc la scuter!!

Salut... si eu am tot Mbk Ovetto. Ar fi multe lucruri de verificat. Dar sa-ti dau niste idei. Filtru de aer: vezi ca e acolo aproape de kick-starter.Scoate-l si curata-l. Carburatorul: curata-l si uita-te la jiglor sa nu fie infundat. Dar ai grija sa nu umbli la reglaje ca apoi greu le mai nimeresti. Toba: poti sa o demontezi apoi o arzi 5-10 min pe toata suprafata cu un arzator apoi cu un ciocan(de preferat de cauciuc sa n'o indoi) o lovesti sa se desprinda depunerile si apoi scuturi. Benzina: ai incercat sa mergi pana ajungi la minim sau chiar pana se opreste apoi sa alimentezi de la alta statie. Sau asa face cu toate. Bujia: poti sa o verifici sau chiar s'o schimbi. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... si eu am tot Mbk Ovetto. Ar fi multe lucruri de verificat. Dar sa-ti dau niste idei. Filtru de aer: vezi ca e acolo aproape de kick-starter.Scoate-l si curata-l. Carburatorul: curata-l si uita-te la jiglor sa nu fie infundat. Dar ai grija sa nu umbli la reglaje ca apoi greu le mai nimeresti. Toba: poti sa o demontezi apoi o arzi 5-10 min pe toata suprafata cu un arzator apoi cu un ciocan(de preferat de cauciuc sa n'o indoi) o lovesti sa se desprinda depunerile si apoi scuturi. Benzina: ai incercat sa mergi pana ajungi la minim sau chiar pana se opreste apoi sa alimentezi de la alta statie. Sau asa face cu toate. Bujia: poti sa o verifici sau chiar s'o schimbi. :crack:

Filtru de aer am curatat era plin de ulei si praf..deabia am dat jos

Carburatorul doar odata l`am desfacut de cand il am(4ani) si nu era infundat k aveam o problema care am rezolvat`o ..era prea strasa roata spate si mergea infranta ..shaiba era rupta si so blocat acolo

Toba..n`am arso inca si am sa ard sapt viitoare

Benzina:Pun de la rushi k sunt la 3 km de ei ..benzina de 92 90

Bujia: am sckimbat`o NKG originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... atunci daca zici ca il accelerezi si abia merge nu cred ca are legatura cu transmisia ci ori cu toba(daca e infundata asa face) ori cu carburatorul ori setului motor i s'a dus vremea si trebuie schimbat. Deasemenea conteaza si uleiul. Cand i'am bagat semi-sintetic nu mai era asa vioi scotea mai mult fum si arunca ulei ars pe toba. Cu full-sintetic se simte diferenta. Daca ii cureti si carburatorul si toba si tot asa face cred ca setul motor e devina. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... atunci daca zici ca il accelerezi si abia merge nu cred ca are legatura cu transmisia ci ori cu toba(daca e infundata asa face) ori cu carburatorul ori setului motor i s'a dus vremea si trebuie schimbat. Deasemenea conteaza si uleiul. Cand i'am bagat semi-sintetic nu mai era asa vioi scotea mai mult fum si arunca ulei ars pe toba. Cu full-sintetic se simte diferenta. Daca ii cureti si carburatorul si toba si tot asa face cred ca setul motor e devina. :crack:

Nu neaparat, pot fi doar segmentii daca scoate fum mult, sau poate fi si de la aprindere, sa se fi indoit pana la ambielaj si sa dea scanteia intarziat, asta daca si porneste greu si face figuri cand accelerezi. Desigur pot fi si semeringurile si sa pierzi pe undeva compresie!

 

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, de curand mia dat cineva un malagutti f12, problema este ca nu porneste. Baiatu i la dat cuiva sa se plimbe ala la adus seara la bagat in curte si la lasat acolo(el zice ca la adus pornit) iar a doua zi nu mai pornea .. ne-am uitat ne-am invartit pe langa el am verificat bujia care era uda ... am uscat-o si dupaia sa udat iar, am verificat daka da scanteie si am observat ca da. Scooterul nu merge pornit la automat numai la manual pt ca o parte din instalatia electrica e topita :kick:( el numai la manual il pornea si cu instalatia topita tot mergea ). Aveti idee la ce sa ma uit ? Co saptamana inainte ii scuipa benzina in filtru de aer(dar pornea si mergea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o problema la motor ( mbk booster spirit )

Acum vreo 2 zile mam gandit sa pornesc motorul sa se mai incalzeasca putin (lam tinut afara, era sub 0 grade) lai mai amblat vreo 15 min si lam lasta in pace ( avand in vedere ca nu prea mai aveam benzina deloc).

A doua zi am cumparat 3 L de benzina am bagat in rezervor dupa vreo 2 minute vad ca tot curge benzina pe jos la carena. Am scos carena, filtru de aer shi observe ca sunt 2 furtunase neconctate niciunde ( unul era scurt care iesea din carburator si altul iesea de sub carburato (adica din el) si tot curgea benzina pe astea doua furtunase.

Help me please daca stiti careva!:kick:

 

PS : Am si o poza

post-29414-1197811864_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o problema la motor ( mbk booster spirit )

Acum vreo 2 zile mam gandit sa pornesc motorul sa se mai incalzeasca putin (lam tinut afara, era sub 0 grade) lai mai amblat vreo 15 min si lam lasta in pace ( avand in vedere ca nu prea mai aveam benzina deloc).

A doua zi am cumparat 3 L de benzina am bagat in rezervor dupa vreo 2 minute vad ca tot curge benzina pe jos la carena. Am scos carena, filtru de aer shi observe ca sunt 2 furtunase neconctate niciunde ( unul era scurt care iesea din carburator si altul iesea de sub carburato (adica din el) si tot curgea benzina pe astea doua furtunase.

Help me please daca stiti careva!:kick:

 

PS : Am si o poza

ala mai lung ce pleaca din partea inferioara a carburatorului este OK , prin ala poti sa golesti carburarotul , in cazut in care nu folosesti scuterul mult timp, strange surubul acela de jos ca sa nu mai curga din el

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o problema la motor ( mbk booster spirit )

Acum vreo 2 zile mam gandit sa pornesc motorul sa se mai incalzeasca putin (lam tinut afara, era sub 0 grade) lai mai amblat vreo 15 min si lam lasta in pace ( avand in vedere ca nu prea mai aveam benzina deloc).

A doua zi am cumparat 3 L de benzina am bagat in rezervor dupa vreo 2 minute vad ca tot curge benzina pe jos la carena. Am scos carena, filtru de aer shi observe ca sunt 2 furtunase neconctate niciunde ( unul era scurt care iesea din carburator si altul iesea de sub carburato (adica din el) si tot curgea benzina pe astea doua furtunase.

Help me please daca stiti careva!:kick:

 

PS : Am si o poza

Nu are legatura unu cu altu prin ala lung se scurge benzina dak desfaci surubu ala de jos iar alalalt nuj sigur ce face da la scuteru celalalt aveam si eu la fel ca ala de sus :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,poate o sa vi se para umpic stupida:Pot sa pun motor de 50cc 2t de la alt scuter pe chinezaria mea?

Nu stiu dak poti sai pui.. pt ca nu am vzt cum arata desfacut cred ca difera blocul motor sau io stiu dar dak vrei poti sati pui cu tot cu partea cu transmisie de la un scuter second dar sa se potriveasca la prindere pe cadru sau sal adaptezi io stiu?:| :kick: dar tre sa schimbi carburatorul,toba si altele.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in ultimul rand , poate nu m-am facut bine inteles ...in timp ce merg 25-30 de Km cu 80-90 la ora incepe sa scada viteza la 65-70 k apoi dupa 4-5 Km sa revina la 80-90 Km la ora .

Eu oricum iti multumesc pt raspuns .

Ti-a raspuns foarte corect, ti se supraincalzeste motorul, si asta e specific motoarelor cu racire cu aer.

 

Toate motoarele au cilindrul din fier si pistonul din aluminiu, pentru ca fierul are coeficient de dilatare mai mare decat aluminiul. Cand motorul se supraincalzeste, cilindrul se dilata prea tare, segmentii nu mai inchid si compresia scade, asa ca puterea scade pana cand motorul se raceste ceva si motorul isi revine la normal. Asta inseamna ca scuterul tau nu poate merge in croaziera la mai mult de 70-75 km/h...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu o problema. am cumparat scuterul cu ecranul bordului spart si fara sa functioneze inficatorul de viteza. l-am desfacut ieri si mi se pare ca nu invarte cablul de vitezometru si merge greu si mecanismu. e greu de reparat sau nu merita sa ma complic si mai bine caut bord si cablu nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...