Razvy Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 la carburator nu am umblat de vreo o luna . Pana acuma seara nu mi-a facut probleme. Maine o sa curat carburatorul si o sa-i pun o bujie noua . Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) sal prieteni...tocmai am segmentat si eu motorul si am schimbat carburatorul...problema e mare...imi consuma 5.5 litri%..ce poate sa aiba..inainte imi consuma undeva la 3-3.5...pls help...carburatorul este de 17.5 Editat Mai 14, 2009 de daddyf12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 In rodaj scuterul consuma automat mai putin , iar automat consuma mai mult pentru ca carburatorul este de 17,5. Bafta si nu te mai speria la orice chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 salut, caut piesa din poza daca imi puteti spune cum ii zice, faza e ca nu am demontato eu de pe scutere ci un prieten de la tara si a zis ca a cautat dar nu a gasit, pe ea scrie "GARELLI" si "Z 10" , inca nu stiu de la ce model de scuter este dar cum aflu va spun, daca stiti unde gasesc si care ar fi cauza uzuri, e de proasta calitate... eu sunt din Alba Iulia.Ms. anticipat si NUMA BINE ala e pinionul de atac. aceasi problma am vazut-o tot pe un scuter dinasta. am o problema ciudata la scuter....cand merg cu el in "blana" imi iese scantei pe toba si cand opresc motorul scoate fum pe toba si miroase a ars . nush ce naiba se petrece in toba dar scoate bucati de scantei si raman pe drum aprinse (cam o secunda) ce poate avea ? as vrea sa imi faca si mie asa! daca aflii de ce facea asa sa imi zici si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 deci un carburator de 17,5 este maricel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 deci un carburator de 17,5 este maricel? da. Cele stock sunt de 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 of of..in ce belea am intrat..asta e de acum:)) pun benzina dublu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) Alaltaieri (13, ca sa vezi) m-o lasat Kymco-ul in drum. A incetinit, s-a oprit motorul. L-am urcat pe trotuar, l-am pornit de la pedala (aprinderea la buton nu-mi mai merge de cand am luat o ditai groapa in centrul Bucurestiului), am facut vreo 50 de metri si s-a oprit iar cu aceleasi simptome. Am vrut sa-l pornesc iar din pedala dar se pare ca e blocata. Nu vrea cu nici un chip sa coboare. Am incercat de vreo doua zile sa dau de tipii de la bykes.ro de la care l-am luat dar nu raspunde nimeni. Acum caut o persoana binevoitoare care ma poate ajute cu un diagnostic, pentru ca sunt praf in materie de mecanica. Eventual ceva indrumari catre firme de service ce ofera transport pana la sediul lor. Editat Mai 15, 2009 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nibaserv Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Alaltaieri (13, ca sa vezi) m-o lasat Kymco-ul in drum. A incetinit, s-a oprit motorul. L-am urcat pe trotuar, l-am pornit de la pedala (aprinderea la buton nu-mi mai merge de cand am luat o ditai groapa in centrul Bucurestiului), am facut vreo 50 de metri si s-a oprit iar cu aceleasi simptome. Am vrut sa-l pornesc iar din pedala dar se pare ca e blocata. Nu vrea cu nici un chip sa coboare. Am incercat de vreo doua zile sa dau de tipii de la bykes.ro de la care l-am luat dar nu raspunde nimeni. Acum caut o persoana binevoitoare care ma poate ajute cu un diagnostic, pentru ca sunt praf in materie de mecanica. Eventual ceva indrumari catre firme de service ce ofera transport pana la sediul lor. Buna ziua, Probabil motor blocat.Verifica uleiul din carter(pe la joja).Daca nu exista inseamna ca lipsa ungere,blocare piston pe cilindru. Service Kymco la www.niba.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) Probabil motor blocat...Service Kymco la www.niba.ro Motor blocat iaste. User tampit nu pus ulei la scuteras. Prin urmare user tampit va merge cu metroul vreo luna pana face rost de bani sa-l repare. Editat Mai 16, 2009 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n33dw33d Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 salut baieti, imi ziceti si mie ce sa fac cu scuteru meu sa consume mai putin? e un gilera stalker, are filtru sport si toba sport, daca astea leas schimba ar consuma mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 salut baieti, imi ziceti si mie ce sa fac cu scuteru meu sa consume mai putin? e un gilera stalker, are filtru sport si toba sport, daca astea leas schimba ar consuma mai putin? schimba mai degraba filtrul si apoi regleaza carburatorul. Ce consum ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutzu89 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Salut......ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna ce role de variator imi trebuie pentru un aprilia rally 49cm racit aer 2 t .....plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n33dw33d Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Ce consum ai ? mult vreo 5 jumate 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 am un carburator delorto phbg 19 si nu imi mai merge surubul de amestec... ce as putea sa ii fac ca sa nu il schimb (e vreo 350 lei). nu se strange, nu se desface, daca apas pe el se duce putin in interior ca si cum ar avea un arculetz si revine la loc. invart o juma de ora si nu se intampla nimic. cand e racoare merge bine dar cand e cald nu isi mai tine ralantiul si trebuie sa stau mereu cu mana pe acceleratie de cate ori opresc si e destul de aiurea.. care aveti vreo idee va rog mult sa nu ezitati sa o scrieti aici. ps motorul e nou noutz.. polini are 300km de cand l-am pus deci nu e de la segmenti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Am o problema electrica la scuterul meu chinezesc. Nu porneste la automat adica e mort, nu misca deloc. Il pornesc la pedala si nu mai am lumini. Nici la frana, nici la semnalizare. Unde sa caut problema? am observat ca de cand am problema a crescut si turatia de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 mi am schimbat carburatorul stock cu unul de 17,5...deloro(nu stiu exact cum se scrie)..problema e ca am un consum de 6 %...inainte imi consuma 3-3,5...intrebarea e daca pot schimba jigloarele cu unele de 12...si cat ar costa un astfel de kit:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Tu vrei si cu sufletu in rai si cu curu neatins sa mor eu .. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 hai ma..ca nici un logan disel nu ia 6 sau un matiz...zicetimi ce sa fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am o problema electrica la scuterul meu chinezesc. Nu porneste la automat adica e mort, nu misca deloc. Il pornesc la pedala si nu mai am lumini. Nici la frana, nici la semnalizare. Unde sa caut problema? am observat ca de cand am problema a crescut si turatia de relanti. Deci e clar, regulatorul de tensiune ii varza. Verifica daca papucasele fac contact bun, sa nu umble ori sa fie oxidate. Daca totul este in regula schimba regulatorul si vezi daca ai lumini, semnalizari. Bateria este buna ? nu-i arsa siguranta de la baterie? verifica si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boditza Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 am un carburator delorto phbg 19 si nu imi mai merge surubul de amestec... ce as putea sa ii fac ca sa nu il schimb (e vreo 350 lei). nu se strange, nu se desface, daca apas pe el se duce putin in interior ca si cum ar avea un arculetz si revine la loc. invart o juma de ora si nu se intampla nimic. cand e racoare merge bine dar cand e cald nu isi mai tine ralantiul si trebuie sa stau mereu cu mana pe acceleratie de cate ori opresc si e destul de aiurea.. care aveti vreo idee va rog mult sa nu ezitati sa o scrieti aici. ps motorul e nou noutz.. polini are 300km de cand l-am pus deci nu e de la segmenti . nu are nimeni vreo idee cum as putea sa scot nenorocitu ala de surub si sa bag altu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am si eu o nelamurire.Dupa ce am schimbat variatorul(fara bucsa),ambreiajul si cureaua am mers cu 85-90 in spate la tir,dupa l-am lasat la 65-70 si cureaua a facut trosc(a tinut cam 150km).Acum am schimbat cureaua am pus si bucsa noua la variator,niste mecanici mi-au zis ca imi rupe curelele pentru ca merg tare si cureaua se duce prea sus,rolele se da intr-o parte si imi rupe cureaua.Acum voi ce ziceti?Sa fi fost de la bucsa aia ca nu am schimbat-o?Sau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Am si eu o nelamurire.Dupa ce am schimbat variatorul(fara bucsa),ambreiajul si cureaua am mers cu 85-90 in spate la tir,dupa l-am lasat la 65-70 si cureaua a facut trosc(a tinut cam 150km).Acum am schimbat cureaua am pus si bucsa noua la variator,niste mecanici mi-au zis ca imi rupe curelele pentru ca merg tare si cureaua se duce prea sus,rolele se da intr-o parte si imi rupe cureaua.Acum voi ce ziceti?Sa fi fost de la bucsa aia ca nu am schimbat-o?Sau.... da de la bucsa aia e ....e prea mica si ii permite curelei sa se ridice prea mult ....cauta una putin mai lunga (bucsa) .Iar daca ii prea lunga no sa se ridice cureaua prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ce ziceti accest cdi este limitat? firul roz sa fie limitatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lombardia Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) Oferta gume. Preturi promotionale pentru intreg sezonul. www.gtyre.ro Detalii: comanda direct pe www.gtyre.ro expediere prin Fan Curier cu plata la primirea pachetului. este de preferat sa fie complete si corecte datele pentru a putea expedia marfa. Editat Mai 21, 2009 de lombardia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.