ionel_ Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 iti trebuie alt set nu se mai poate aleza asa mult. alti bani alta distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 sa fi vazut setul meu dupa ce au scapat acele de la rulmentul bielei, aveam din cm in cm cate una patrunsa intre piston si cilindru... ia alt set si termini problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Razvy, cum au plesnit, i-ai dat forjă maximă sau așa din senin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 asa din senin mi s-a blocat roata din spate si s-a oprit motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ps: am uitat sa va zic ca nu segmentii s-au rupt , ci cosarca de la piston s-a spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Am luat o yamaha mbk zilele astea, foarte asemanatoare cu neos-ul meu, dar nu sare acul de 65km/h, are set nou, variator nou, curea noua, dar nu stiu ce o tine in loc, e reglata bine la amestec, porneste la sfert, totul e brici, m-am uitat pe variator la cat urca cureaua pe fulie, mai are cam o juma de cm, asa trebuie sau trebuie sa urce pana sus? Ma gandeam sa dau o gaura in toba jos- poate evacueaza mai usor. Help!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Ma gandeam sa dau o gaura in toba jos- poate evacueaza mai usor. Help!! Strici toba. Nu are nici un efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Am si eu o problema la vespa mea. Nu stiu de ce dar de la ultimu timp imi merge inecat..mai les cand merg pe drum neasfaltat. Cand prind un hop...merge inecat. Pe asfalt rupee, ii dau maxim si nu are nimic se tureaza bine, dar cand merg pe hopuri cu acceleratia blana scade turatie si merge inecat. Bujie schimbata, carburator curatat, filtru de aer curatat, porneste bine. Se poate sa fie de la soc? sau carburator dereglat? cam astea au ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 poate joaca fisa si cand dai intr-o groapa nu da scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 am si eu un malaguti f12 si de cava vreme imi face figuri cand urc dealul cu acceleratia la maxim...deodata aud o huruiala din transmisie cred...apoi scuterul nu mai inainteaza si in cele din urma motorul se opreste...daca urc cu acceleratia la jumatate urca nu am probleme...ce ar putea avea??am desfacut si ambreiajul din spate si sabotii aia nu arata foarte bine:) astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 poate joaca fisa si cand dai intr-o groapa nu da scanteie nu joaca fisa. am verificat. cand o pornesc, incalzesc motoru(cum fac la orice scuter) si apoi ii dau blana. Scoate un fumalau prima data si se simte cum ies gazele fac 2 km cu ea apoi o las la relanti juma de minut si ii dau blana...aceeasi chestie..parca ar merge inecata(inante nu face asa dupa ce o incalzeam).Dupa ce am dat blana se tureaza normal(ca inainte) apoi cand o dau jos de pe cric dau blana, prind 2 hopuri aceeasi chesti.Se ineaca. Nu stiu de unde ar veni problema. sper ca m-ati inteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 am si eu un malaguti f12 si de cava vreme imi face figuri cand urc dealul cu acceleratia la maxim...deodata aud o huruiala din transmisie cred...apoi scuterul nu mai inainteaza si in cele din urma motorul se opreste...daca urc cu acceleratia la jumatate urca nu am probleme...ce ar putea avea??am desfacut si ambreiajul din spate si sabotii aia nu arata foarte bine:) astept parerile voastre Daca ai nevoie de ambreaj am yo MALLOSI 100 ron neg. GiovaNNi_blue9....0744969357. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Daca ai nevoie de ambreaj am yo MALLOSI 100 ron neg. GiovaNNi_blue9....0744969357. imi pare rau dar am facut comanda pe un sait daca stiam mai dinainte il luam cu siguranta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Daca ai nevoie de ambreaj am yo MALLOSI 100 ron neg. GiovaNNi_blue9....0744969357. Malossi fly clutch sau delta clutch ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 am desfacut si eu azi ambreiajul si variatorul.... 1)ce ziceti acest ambreaj cat e de uzat...poate fi asa de uzat incat turat la maxim la deal sa patineze???? 2)la variator...am gasit o piulita..aia e limitarea ce spuneti? 3)recomandatimi niste role care sami dea mai multa viteza..macar 5 km /h..am desfacut si rolele si 2 dintre ele erau destul de uzate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Pana la urma unde a disparut postul cu reglarea carburatorului-aer-si cui,ca nu il mai gasesc nicaieri. In carburator la scuter exista un cui cu o siguranta ,care are vreo 5 trepte unde se poate muta acea siguranta.Un de e bine sa fie mutat si care este efectul.Eu l-am avut la a 3-a de jos acum o am la a 5-a nivel de jos in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) raspubde cineva si la postul meu de mai sus ala cu pozele pls:X Editat Aprilie 29, 2009 de daddyf12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Si eu sunt curios daca saiba este o limitare. Am de curand un aerox si am variatorul ca al tau. Urma de pe fulie da de inteles ca nu ar urca cureaua suficient. Si eu astept raspunsul la punctul 2. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M@TRIX Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) am desfacut si eu azi ambreiajul si variatorul.... 1)ce ziceti acest ambreaj cat e de uzat...poate fi asa de uzat incat turat la maxim la deal sa patineze???? 2)la variator...am gasit o piulita..aia e limitarea ce spuneti? 1. Da,am tot f12 si de curand mi-am montat ambreiaj sport iar cel stock era exact in starea in care e al tau,si patina putin la deal sa zic dar oricum eu nu am urcat cn stie ce pante asa ca nu pot spune 100% sigur 2.Acea saiba e limitarea intr-adevar, nu lasa variatorul sa ruleze pe intreaga lui cursa si din acest motiv cureaua nu urca la maxim. 3)recomandatimi niste role care sami dea mai multa viteza..macar 5 km /h..am desfacut si rolele si 2 dintre ele erau destul de uzate.. Daca zici ca ai 2 tocite e clar ca ai nevoie de role noi,sincer iti recomand rolele de tip stock adica de 6gr(dimensiunile sunt 15x12 ca sa stii ce sa iti cumperi),deoarece ele iti ofera viteza si demaraj optim(cu acest gramaj standard ai performante optime asa cum a fost gandit de fabricanti)daca vrei mai multa viteza ia de 7gr dar sincer nu iti recomand pe scuter stock,pune tu de 6gr si ai sa vezi diferenta pt ca tu acum avand 2 uzate normal ca nu iti merge cum trebuie=>nu ai nevoie de role pt viteza=>6gr 15x12 good luck Editat Aprilie 30, 2009 de M@TRIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Si eu sunt curios daca saiba este o limitare. Am de curand un aerox si am variatorul ca al tau. Urma de pe fulie da de inteles ca nu ar urca cureaua suficient. Si eu astept raspunsul la punctul 2. Multumesc. saiba aia sa stii ca nu e limitare...sa nu o scoti ca iti face joc la fulia aia de racire las-o acolo ca degeaba o scoti..eu am scos-o si mergea la fel..am pus-o la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Ok, iti multumesc pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Malossi fly clutch sau delta clutch ? crek e fly...uite poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Nu stie nimeni codul de la rulmentul de la roata din fata partea aceea unde ii discu de frana, aprilia sr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
style92 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 cine stie ce trebuie sa tin contra ca sa pot scoate fulia de la variator ?? sau mai bine incerc la o vulcanizare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.