Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal prieteni...tocmai am segmentat si eu motorul si am schimbat carburatorul...problema e mare...imi consuma 5.5 litri%..ce poate sa aiba..inainte imi consuma undeva la 3-3.5...pls help...carburatorul este de 17.5

Editat de daddyf12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, caut piesa din poza daca imi puteti spune cum ii zice, faza e ca nu am demontato eu de pe scutere ci un prieten de la tara si a zis ca a cautat dar nu a gasit, pe ea scrie "GARELLI" si "Z 10" , inca nu stiu de la ce model de scuter este dar cum aflu va spun, daca stiti unde gasesc si care ar fi cauza uzuri, e de proasta calitate... eu sunt din Alba Iulia.

Ms. anticipat si NUMA BINE

ala e pinionul de atac.

aceasi problma am vazut-o tot pe un scuter dinasta.

 

am o problema ciudata la scuter....cand merg cu el in "blana" imi iese scantei pe toba si cand opresc motorul scoate fum pe toba si miroase a ars . nush ce naiba se petrece in toba dar scoate bucati de scantei si raman pe drum aprinse (cam o secunda)

 

ce poate avea ? :laugh:

as vrea sa imi faca si mie asa! :P

daca aflii de ce facea asa sa imi zici si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alaltaieri (13, ca sa vezi) m-o lasat Kymco-ul in drum. A incetinit, s-a oprit motorul. L-am urcat pe trotuar, l-am pornit de la pedala (aprinderea la buton nu-mi mai merge de cand am luat o ditai groapa in centrul Bucurestiului), am facut vreo 50 de metri si s-a oprit iar cu aceleasi simptome. Am vrut sa-l pornesc iar din pedala dar se pare ca e blocata. Nu vrea cu nici un chip sa coboare.

 

Am incercat de vreo doua zile sa dau de tipii de la bykes.ro de la care l-am luat dar nu raspunde nimeni. Acum caut o persoana binevoitoare care ma poate ajute cu un diagnostic, pentru ca sunt praf in materie de mecanica. Eventual ceva indrumari catre firme de service ce ofera transport pana la sediul lor.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alaltaieri (13, ca sa vezi) m-o lasat Kymco-ul in drum. A incetinit, s-a oprit motorul. L-am urcat pe trotuar, l-am pornit de la pedala (aprinderea la buton nu-mi mai merge de cand am luat o ditai groapa in centrul Bucurestiului), am facut vreo 50 de metri si s-a oprit iar cu aceleasi simptome. Am vrut sa-l pornesc iar din pedala dar se pare ca e blocata. Nu vrea cu nici un chip sa coboare.

 

Am incercat de vreo doua zile sa dau de tipii de la bykes.ro de la care l-am luat dar nu raspunde nimeni. Acum caut o persoana binevoitoare care ma poate ajute cu un diagnostic, pentru ca sunt praf in materie de mecanica. Eventual ceva indrumari catre firme de service ce ofera transport pana la sediul lor.

 

Buna ziua,

 

Probabil motor blocat.Verifica uleiul din carter(pe la joja).Daca nu exista inseamna ca lipsa ungere,blocare piston pe cilindru.

Service Kymco la www.niba.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil motor blocat...

Service Kymco la www.niba.ro

 

Motor blocat iaste. User tampit nu pus ulei la scuteras. Prin urmare user tampit va merge cu metroul vreo luna pana face rost de bani sa-l repare.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, imi ziceti si mie ce sa fac cu scuteru meu sa consume mai putin? e un gilera stalker, are filtru sport si toba sport, daca astea leas schimba ar consuma mai putin?

schimba mai degraba filtrul si apoi regleaza carburatorul.

 

Ce consum ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un carburator delorto phbg 19 si nu imi mai merge surubul de amestec... ce as putea sa ii fac ca sa nu il schimb (e vreo 350 lei). nu se strange, nu se desface, daca apas pe el se duce putin in interior ca si cum ar avea un arculetz si revine la loc. invart o juma de ora si nu se intampla nimic. cand e racoare merge bine dar cand e cald nu isi mai tine ralantiul si trebuie sa stau mereu cu mana pe acceleratie de cate ori opresc si e destul de aiurea.. care aveti vreo idee va rog mult sa nu ezitati sa o scrieti aici.

 

ps motorul e nou noutz.. polini are 300km de cand l-am pus deci nu e de la segmenti :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema electrica la scuterul meu chinezesc.

Nu porneste la automat adica e mort, nu misca deloc. Il pornesc la pedala si nu mai am lumini. Nici la frana, nici la semnalizare. Unde sa caut problema?

am observat ca de cand am problema a crescut si turatia de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am schimbat carburatorul stock cu unul de 17,5...deloro(nu stiu exact cum se scrie)..problema e ca am un consum de 6 %...inainte imi consuma 3-3,5...intrebarea e daca pot schimba jigloarele cu unele de 12...si cat ar costa un astfel de kit:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema electrica la scuterul meu chinezesc.

Nu porneste la automat adica e mort, nu misca deloc. Il pornesc la pedala si nu mai am lumini. Nici la frana, nici la semnalizare. Unde sa caut problema?

am observat ca de cand am problema a crescut si turatia de relanti.

Deci e clar, regulatorul de tensiune ii varza. Verifica daca papucasele fac contact bun, sa nu umble ori sa fie oxidate. Daca totul este in regula schimba regulatorul si vezi daca ai lumini, semnalizari.

 

Bateria este buna ? nu-i arsa siguranta de la baterie? verifica si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un carburator delorto phbg 19 si nu imi mai merge surubul de amestec... ce as putea sa ii fac ca sa nu il schimb (e vreo 350 lei). nu se strange, nu se desface, daca apas pe el se duce putin in interior ca si cum ar avea un arculetz si revine la loc. invart o juma de ora si nu se intampla nimic. cand e racoare merge bine dar cand e cald nu isi mai tine ralantiul si trebuie sa stau mereu cu mana pe acceleratie de cate ori opresc si e destul de aiurea.. care aveti vreo idee va rog mult sa nu ezitati sa o scrieti aici.

 

ps motorul e nou noutz.. polini are 300km de cand l-am pus deci nu e de la segmenti :D.

 

 

nu are nimeni vreo idee cum as putea sa scot nenorocitu ala de surub si sa bag altu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire.Dupa ce am schimbat variatorul(fara bucsa),ambreiajul si cureaua am mers cu 85-90 in spate la tir,dupa l-am lasat la 65-70 si cureaua a facut trosc(a tinut cam 150km).Acum am schimbat cureaua am pus si bucsa noua la variator,niste mecanici mi-au zis ca imi rupe curelele pentru ca merg tare si cureaua se duce prea sus,rolele se da intr-o parte si imi rupe cureaua.Acum voi ce ziceti?Sa fi fost de la bucsa aia ca nu am schimbat-o?Sau....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire.Dupa ce am schimbat variatorul(fara bucsa),ambreiajul si cureaua am mers cu 85-90 in spate la tir,dupa l-am lasat la 65-70 si cureaua a facut trosc(a tinut cam 150km).Acum am schimbat cureaua am pus si bucsa noua la variator,niste mecanici mi-au zis ca imi rupe curelele pentru ca merg tare si cureaua se duce prea sus,rolele se da intr-o parte si imi rupe cureaua.Acum voi ce ziceti?Sa fi fost de la bucsa aia ca nu am schimbat-o?Sau....

 

 

 

 

da de la bucsa aia e ....e prea mica si ii permite curelei sa se ridice prea mult ....cauta una putin mai lunga (bucsa) .Iar daca ii prea lunga no sa se ridice cureaua prea mult :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oferta gume.

Preturi promotionale pentru intreg sezonul.

 

 

www.gtyre.ro

 

Detalii:

comanda direct pe www.gtyre.ro

expediere prin Fan Curier cu plata la primirea pachetului.

este de preferat sa fie complete si corecte datele pentru a putea expedia marfa.

 

 

scoote10.jpg

scoote7.jpg

scoote5.gif

scoote2.jpg

scoote1.jpg

Editat de lombardia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...