sebastyan Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Are un surub in spate si reglezi de acolo . In alta ordine de idei as vrea sa imi ridic putin scooteru de poponet cum pot sa il ridic? trb sa schimb amortizoru cu unu mai mare sau pun ceva distantier intre cutie si amortizor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) Are un surub in spate si reglezi de acolo . In alta ordine de idei as vrea sa imi ridic putin scooteru de poponet cum pot sa il ridic? trb sa schimb amortizoru cu unu mai mare sau pun ceva distantier intre cutie si amortizor?? de poponet+ dak sistemul de prindere e ca la mine trebuie alt amortizor ....acum depinde cum este la u ..... Editat Decembrie 1, 2007 de dj_poznasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Am si eu nevoie de un carburator mare pentru o Aprilia Sr model 94-97 cu soc manual....sa fie de la 20mm in sus.....21mm ...22mm... 24mm... Daca aveti sau stiti pe cineva dati un PM sau pe mess la moto_brick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 hai noroc Am un yamaha mbk ovetto de vreo 4 ani ..15869de km facuti cu bord electronic.. pana acum nu am umblat la el ..doar am sckimbat sabotzii de frana p fata si spate si bilele de ambreiaj.. in ultimu timp imi merge cam nashpa..merge cam innecat dau acceleratia la maxim deloc nu se tureaza deabia atinge 65 p drum drept iar la vale 75maxim ..80 in bord)dupa ce i`am sckimbat bilele de ambreiaj mergea fain 70 75 cu 2 p el iar la vale trecea de 80.Poate sa fie toba ? k este indoita ..in curba(am incalzit si am indoit .era gatuita) sau carburatoru infundat? sau bilele de ambreiaj? motoru porneshte la prima pedala indiferent de temperatura de afara..compresie are se simte cand dai o pedala PS: Nu am umblat deloc la scuter!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 hai noroc Am un yamaha mbk ovetto de vreo 4 ani ..15869de km facuti cu bord electronic.. pana acum nu am umblat la el ..doar am sckimbat sabotzii de frana p fata si spate si bilele de ambreiaj.. in ultimu timp imi merge cam nashpa..merge cam innecat dau acceleratia la maxim deloc nu se tureaza deabia atinge 65 p drum drept iar la vale 75maxim ..80 in bord)dupa ce i`am sckimbat bilele de ambreiaj mergea fain 70 75 cu 2 p el iar la vale trecea de 80.Poate sa fie toba ? k este indoita ..in curba(am incalzit si am indoit .era gatuita) sau carburatoru infundat? sau bilele de ambreiaj? motoru porneshte la prima pedala indiferent de temperatura de afara..compresie are se simte cand dai o pedala PS: Nu am umblat deloc la scuter!! nu ai umblat tu ... dar ... scuterul e luat NOU ? ca daca e sh ... nu se stie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Are un surub in spate si reglezi de acolo . In alta ordine de idei as vrea sa imi ridic putin scooteru de poponet cum pot sa il ridic? trb sa schimb amortizoru cu unu mai mare sau pun ceva distantier intre cutie si amortizor?? Vezi ca risti sa-i afectezi ciclistica! Ia-ti eventual unul reglabil speciat pt scuterul tau! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 nu ai umblat tu ... dar ... scuterul e luat NOU ? ca daca e sh ... nu se stie ! eu la 9480 km facuti din italia ..mergea ff bine acum merge cam inecat .dau acceleratia la max si nu se tureaza deloc ..doar de la 10km/h la 30km/h se tureaza bine apoi de la 35km/h merge park sta la o turetie mica ..nuj cyum dreaq... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 eu la 9480 km facuti din italia ..mergea ff bine acum merge cam inecat .dau acceleratia la max si nu se tureaza deloc ..doar de la 10km/h la 30km/h se tureaza bine apoi de la 35km/h merge park sta la o turetie mica ..nuj cyum dreaq... cred ca e vesnicul .... Carburator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 hai noroc Am un yamaha mbk ovetto de vreo 4 ani ..15869de km facuti cu bord electronic.. pana acum nu am umblat la el ..doar am sckimbat sabotzii de frana p fata si spate si bilele de ambreiaj.. in ultimu timp imi merge cam nashpa..merge cam innecat dau acceleratia la maxim deloc nu se tureaza deabia atinge 65 p drum drept iar la vale 75maxim ..80 in bord)dupa ce i`am sckimbat bilele de ambreiaj mergea fain 70 75 cu 2 p el iar la vale trecea de 80.Poate sa fie toba ? k este indoita ..in curba(am incalzit si am indoit .era gatuita) sau carburatoru infundat? sau bilele de ambreiaj? motoru porneshte la prima pedala indiferent de temperatura de afara..compresie are se simte cand dai o pedala PS: Nu am umblat deloc la scuter!! Salut... si eu am tot Mbk Ovetto. Ar fi multe lucruri de verificat. Dar sa-ti dau niste idei. Filtru de aer: vezi ca e acolo aproape de kick-starter.Scoate-l si curata-l. Carburatorul: curata-l si uita-te la jiglor sa nu fie infundat. Dar ai grija sa nu umbli la reglaje ca apoi greu le mai nimeresti. Toba: poti sa o demontezi apoi o arzi 5-10 min pe toata suprafata cu un arzator apoi cu un ciocan(de preferat de cauciuc sa n'o indoi) o lovesti sa se desprinda depunerile si apoi scuturi. Benzina: ai incercat sa mergi pana ajungi la minim sau chiar pana se opreste apoi sa alimentezi de la alta statie. Sau asa face cu toate. Bujia: poti sa o verifici sau chiar s'o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Salut... si eu am tot Mbk Ovetto. Ar fi multe lucruri de verificat. Dar sa-ti dau niste idei. Filtru de aer: vezi ca e acolo aproape de kick-starter.Scoate-l si curata-l. Carburatorul: curata-l si uita-te la jiglor sa nu fie infundat. Dar ai grija sa nu umbli la reglaje ca apoi greu le mai nimeresti. Toba: poti sa o demontezi apoi o arzi 5-10 min pe toata suprafata cu un arzator apoi cu un ciocan(de preferat de cauciuc sa n'o indoi) o lovesti sa se desprinda depunerile si apoi scuturi. Benzina: ai incercat sa mergi pana ajungi la minim sau chiar pana se opreste apoi sa alimentezi de la alta statie. Sau asa face cu toate. Bujia: poti sa o verifici sau chiar s'o schimbi. Filtru de aer am curatat era plin de ulei si praf..deabia am dat jos Carburatorul doar odata l`am desfacut de cand il am(4ani) si nu era infundat k aveam o problema care am rezolvat`o ..era prea strasa roata spate si mergea infranta ..shaiba era rupta si so blocat acolo Toba..n`am arso inca si am sa ard sapt viitoare Benzina:Pun de la rushi k sunt la 3 km de ei ..benzina de 92 90 Bujia: am sckimbat`o NKG originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Pai... atunci daca zici ca il accelerezi si abia merge nu cred ca are legatura cu transmisia ci ori cu toba(daca e infundata asa face) ori cu carburatorul ori setului motor i s'a dus vremea si trebuie schimbat. Deasemenea conteaza si uleiul. Cand i'am bagat semi-sintetic nu mai era asa vioi scotea mai mult fum si arunca ulei ars pe toba. Cu full-sintetic se simte diferenta. Daca ii cureti si carburatorul si toba si tot asa face cred ca setul motor e devina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Pai... atunci daca zici ca il accelerezi si abia merge nu cred ca are legatura cu transmisia ci ori cu toba(daca e infundata asa face) ori cu carburatorul ori setului motor i s'a dus vremea si trebuie schimbat. Deasemenea conteaza si uleiul. Cand i'am bagat semi-sintetic nu mai era asa vioi scotea mai mult fum si arunca ulei ars pe toba. Cu full-sintetic se simte diferenta. Daca ii cureti si carburatorul si toba si tot asa face cred ca setul motor e devina. Nu neaparat, pot fi doar segmentii daca scoate fum mult, sau poate fi si de la aprindere, sa se fi indoit pana la ambielaj si sa dea scanteia intarziat, asta daca si porneste greu si face figuri cand accelerezi. Desigur pot fi si semeringurile si sa pierzi pe undeva compresie! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) fum scoate cand ii rece..cand ii incalzit deloc nu scoate .. comepresie am ..se simte cand apasa pedala ..porneshte la prima pedala ..poate sa fie si -10 grade ..n`am probleme cu pornirea pornire prin CDI am Editat Decembrie 9, 2007 de kalabash07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) vezi daca este strans bine colierul de la cotu ala pe unde se duce benzina in capul pistonului..k dak trage aer p acolo nu o sa mearga motorul bn;) Editat Decembrie 9, 2007 de dj_poznasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Salut,spuneti-mi si mie va rog cat costa aproximativ un kit de 70 pt. Gilera DNA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 vezi daca este strans bine colierul de la cotu ala pe unde se duce benzina in capul pistonului..k dak trage aer p acolo nu o sa mearga motorul bn;) o sa verific zilele astea ..va tin la curent!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 vezi daca este strans bine colierul de la cotu ala pe unde se duce benzina in capul pistonului..k dak trage aer p acolo nu o sa mearga motorul bn;) Unu de firma cu brand i intre 5 si 8 mil...unu no name creca gasesti si la 3 mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Mai baieti, de curand mia dat cineva un malagutti f12, problema este ca nu porneste. Baiatu i la dat cuiva sa se plimbe ala la adus seara la bagat in curte si la lasat acolo(el zice ca la adus pornit) iar a doua zi nu mai pornea .. ne-am uitat ne-am invartit pe langa el am verificat bujia care era uda ... am uscat-o si dupaia sa udat iar, am verificat daka da scanteie si am observat ca da. Scooterul nu merge pornit la automat numai la manual pt ca o parte din instalatia electrica e topita ( el numai la manual il pornea si cu instalatia topita tot mergea ). Aveti idee la ce sa ma uit ? Co saptamana inainte ii scuipa benzina in filtru de aer(dar pornea si mergea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Salut Am si eu o problema la motor ( mbk booster spirit ) Acum vreo 2 zile mam gandit sa pornesc motorul sa se mai incalzeasca putin (lam tinut afara, era sub 0 grade) lai mai amblat vreo 15 min si lam lasta in pace ( avand in vedere ca nu prea mai aveam benzina deloc). A doua zi am cumparat 3 L de benzina am bagat in rezervor dupa vreo 2 minute vad ca tot curge benzina pe jos la carena. Am scos carena, filtru de aer shi observe ca sunt 2 furtunase neconctate niciunde ( unul era scurt care iesea din carburator si altul iesea de sub carburato (adica din el) si tot curgea benzina pe astea doua furtunase. Help me please daca stiti careva! PS : Am si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) Salut Am si eu o problema la motor ( mbk booster spirit ) Acum vreo 2 zile mam gandit sa pornesc motorul sa se mai incalzeasca putin (lam tinut afara, era sub 0 grade) lai mai amblat vreo 15 min si lam lasta in pace ( avand in vedere ca nu prea mai aveam benzina deloc). A doua zi am cumparat 3 L de benzina am bagat in rezervor dupa vreo 2 minute vad ca tot curge benzina pe jos la carena. Am scos carena, filtru de aer shi observe ca sunt 2 furtunase neconctate niciunde ( unul era scurt care iesea din carburator si altul iesea de sub carburato (adica din el) si tot curgea benzina pe astea doua furtunase. Help me please daca stiti careva! PS : Am si o poza ala mai lung ce pleaca din partea inferioara a carburatorului este OK , prin ala poti sa golesti carburarotul , in cazut in care nu folosesti scuterul mult timp, strange surubul acela de jos ca sa nu mai curga din el Editat Decembrie 16, 2007 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Salut Am si eu o problema la motor ( mbk booster spirit ) Acum vreo 2 zile mam gandit sa pornesc motorul sa se mai incalzeasca putin (lam tinut afara, era sub 0 grade) lai mai amblat vreo 15 min si lam lasta in pace ( avand in vedere ca nu prea mai aveam benzina deloc). A doua zi am cumparat 3 L de benzina am bagat in rezervor dupa vreo 2 minute vad ca tot curge benzina pe jos la carena. Am scos carena, filtru de aer shi observe ca sunt 2 furtunase neconctate niciunde ( unul era scurt care iesea din carburator si altul iesea de sub carburato (adica din el) si tot curgea benzina pe astea doua furtunase. Help me please daca stiti careva! PS : Am si o poza Nu are legatura unu cu altu prin ala lung se scurge benzina dak desfaci surubu ala de jos iar alalalt nuj sigur ce face da la scuteru celalalt aveam si eu la fel ca ala de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Am si eu o intrebare,poate o sa vi se para umpic stupida:Pot sa pun motor de 50cc 2t de la alt scuter pe chinezaria mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Am si eu o intrebare,poate o sa vi se para umpic stupida:Pot sa pun motor de 50cc 2t de la alt scuter pe chinezaria mea? Nu stiu dak poti sai pui.. pt ca nu am vzt cum arata desfacut cred ca difera blocul motor sau io stiu dar dak vrei poti sati pui cu tot cu partea cu transmisie de la un scuter second dar sa se potriveasca la prindere pe cadru sau sal adaptezi io stiu?:| dar tre sa schimbi carburatorul,toba si altele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Si in ultimul rand , poate nu m-am facut bine inteles ...in timp ce merg 25-30 de Km cu 80-90 la ora incepe sa scada viteza la 65-70 k apoi dupa 4-5 Km sa revina la 80-90 Km la ora . Eu oricum iti multumesc pt raspuns . Ti-a raspuns foarte corect, ti se supraincalzeste motorul, si asta e specific motoarelor cu racire cu aer. Toate motoarele au cilindrul din fier si pistonul din aluminiu, pentru ca fierul are coeficient de dilatare mai mare decat aluminiul. Cand motorul se supraincalzeste, cilindrul se dilata prea tare, segmentii nu mai inchid si compresia scade, asa ca puterea scade pana cand motorul se raceste ceva si motorul isi revine la normal. Asta inseamna ca scuterul tau nu poate merge in croaziera la mai mult de 70-75 km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 salut. am si eu o problema. am cumparat scuterul cu ecranul bordului spart si fara sa functioneze inficatorul de viteza. l-am desfacut ieri si mi se pare ca nu invarte cablul de vitezometru si merge greu si mecanismu. e greu de reparat sau nu merita sa ma complic si mai bine caut bord si cablu nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.