mihaiand Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 mihaiand, imi pare rau, dar deocamdata nu mai pot sa te ajut cu toba (prietenii stiu de ce ). Daca totusi o vrei grabeste-te pt ca de luni intra in concediu 2 saptamani (am vorbit astazi cu ei la tel). nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Posibil sa fie de la jigelor prea mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Nu,nu cred ca este prea mare jiglerul.Si incearca sa schimbi arcurile la ambreiaj,daca ti le-a dat cand ai cumparat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craksman Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 vezi aici am pus eu link-uri catre site-uri cu manuale. in toate linkurile afisate pe aici nu am gasit nici urma de un manual de reparatie ptr un Honda SH 150,este cineva care are si imi poate trimite si mie_? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SethBv Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Am si eu probleme cu neosu meu, deci..i'am schimbat ieri setu (piston, cilindru, segmenti) si muzicuta. Problema e ca..pe cric se tureaza de il iau dracii, cand il pun pe jos deabia pleaca, dupaia are un impuls de 2/3 secunde cand deabia te tii de el, dupaia iar lenes si dupaia incepe si isi ia pana la 100/110. Dar..daca e umpic de panta (de ex daca ma duc in jos pe strada merge destul de ok..adica cum am precizat mai sus, daca urc..deabia isi ia 40..panta e extrem de mica) Am incercat si cu alt ambreiaj ca am zis ca e de la ala si tot asa mergea, am curatat si carburatoru, la fel face. Mi sa spus ca ar putea fii de la toba (geanelli extra) ca evacueaza gazele prea repede. Toba mergea bine cu setu vechi pentru ca scapa compresie peste tot (cel putin asa mi sa zis). Sau..ar putea fii de la carburator ca nu ii da destula benzina..aveti vreo idee ce l'a apucat? (ps: setu nou e tot de 49) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 nu inteleg cum nu intelegi? /index.php?...t&p=1360415 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 cum nu intelegi? /index.php?...t&p=1360415 aa nu stiam ca tu esti ca am vb pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 Salut tuturor.De curand am achizitionat un Gilera runner de 50 cmc si am urmatoarele probleme: 1-socul electronic nu este legat de nimic(ii atrna firul)si nu am gasit nici o mufa unde sa-l bag. 2-cand aprind pozitiile e ok dar cand aprind farul imi suge tot curentul din instalatie(celelalte becuri scad in intensitate as de mult incat abia se mai vad),am baterie de 12v-4,5ah. 3-imi scoate fum foarte mult de culoare gri sau ceva de genul asta la plecarea de pe loc. Sper sa ma ajutati si pe mine.Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Am o nelamurire/problema la scuterul meu gopop zip, cand il pornesc la inceput se aude un scartait incet dar cand e pe cric-ul mare nu se aude cand il cobor incepe sa se auda, il aplec intr-o parte spre dreapta (partea tobei) nu se mai adude daca il aplec spre stanga se aude si cand e drept. Atinge ceva e cureaua devina e ceva normal ca inainte nu se auzea, e de rau ? Si cand merg cu el cam scartie cand e drumul mai rau, dar e alfel de scartait cred ca e de la cric. Vream sa stiu daca e ceva rau sau nu, are numai 1850 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 problema mare... imi curge apa de la pompa :| trebuie sa cumpar o garnitura noua sau toata pompa? eu am vorbit cu cineva si mi-a zis ca trebuie cumparatata toata pompa:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Si mai am o problema nu prea imi cupleaza bendixul sau electromotorul, cand dau la buton nu prea mai cupleaza, se invarte in gol parca, se intampla mai rar dar cateodata e mai des cateodata e rar, si treaba asta cam imi duce bateria daca incerc de mai multe ori. Am mai dat fara sa vreau pe buton in timp ce mergea, e asa grav sa rupt un dinti de la bendix ? O sa desfac capacul transmisie sa vad ce e acolo ca cred ca de acolo e beleaua. Daca stie cineva ce sa fac sau ce sa cumpar ca cumpar nu e belea mare dar numai sa stiu ce si daca nu e asa grav Am nevoie de un raspuns va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freddy99 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 salut, am si eu o problema la scuterul meu. Yamaha Aerox 50 am pus pe el de 3 saptamani kit malossi de 70, carb malossi 22,centrifugile malossi ambielaj malossi si o toba leovince zx, dupa ce am terminat rodajul am intampinat urmatoarea problema: Cand il incalzesc mai tare un pic imi baga benzina in filtru de aer, respectiv pe jos, ce as putea sa ii mai fac? am tot reglat la carburator, nivelul nu stiu cum se regleaza la carburatoarele cu plutitoru din plastic... ce as mai putea sa ii fac? va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Daca e filtru original ii trebuie unul sport. Cand carburatorul nu isi trage destul aer arunca pe gura benzina. Apoi cand o trage inapoi se ineaca. Am patit si eu si mult am stat sa-mi dau seama. Are evacuarea prea rapida pentru filtru original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Sper sa nu va stresez insa nu am rezolvat problema cu furca.Tot imi curge ulei din ea pe la garnituri.Am inteles ca sunt 2 garnituri:1 pentru praf si 1 pentru ulei(toate acestea pe o parte a furcii)...Care trebuie sa o schimb din ele?Si nu ati vazut cumva in vreun manual de reparatii procedura detaliata(poze+explicatii) ? L.E.:Ca sa stiu cat ulei trebuie sa bag la loc in furca,fac un semn pe unul din tuburile de inox(?) ?Cu toate ca a curs ceva ulei din ele pana acum... Sper sa ma puteti ajuta.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freddy99 Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 filtru e malossi.. si e cel mai mare care se poate pune, eu tind sa cred ca e de la plutitor..dar nu stiu cum se regleaza plutitoarele astea de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 (editat) Si mai am o problema nu prea imi cupleaza bendixul sau electromotorul, cand dau la buton nu prea mai cupleaza, se invarte in gol parca, se intampla mai rar dar cateodata e mai des cateodata e rar, si treaba asta cam imi duce bateria daca incerc de mai multe ori. Am mai dat fara sa vreau pe buton in timp ce mergea, e asa grav sa rupt un dinti de la bendix ? O sa desfac capacul transmisie sa vad ce e acolo ca cred ca de acolo e beleaua. Daca stie cineva ce sa fac sau ce sa cumpar ca cumpar nu e belea mare dar numai sa stiu ce si daca nu e asa grav Am nevoie de un raspuns va rog Desfă capacul de la transmisie Âşi vezi ce s-a întâmplat. Cred că s-a stricat dantura bendixului sau roata dințată pe care calcă bendixul. Nu e mare filosofie acolo, nu e complicat angrenajul. Probabil din cauza aceasta apare Âşi zgomotul de care vorbeai în postul anterior. Vezi că bendixul iese Âşi fără să mai dai jos roata aceea dințată mare pe care calcă el. Îl miÂşti stânga dreapta, roteÂşti puțin de el până iese. După ce l-ai scos îi Âştergi dantura cu o cârpă uscată Âşi-o verifici. La fel procedezi Âşi cu roata dințată pe care calcă el. Dacă e cazul cumperi alt bendix Âşi-l înlocuieÂşti. Nu cred că e scump, nu e cine Âştie ce piesă complicată. Ca să pui la loc noul bendix procedezi la fel. E strâmt locul dar dacă a ieÂşit acesta evident va intra Âşi noul bendix. Dacă a fost afectată oricât de puțin roata dințată pe care calcă el, înlocuieÂşte-o Âşi pe aceea altfel va strica Âşi noul bendix. Ca să scoți roata aceea afară trebuie o cheie cu percuție. Singur e greu. Uită-te în posturile despre delimitare Âşi vei vedea cum se scoate dacă vrei să încerci s-o scoți singur. Eu zic să deschizi capacul, vezi care-i treaba, Âşi dacă trebuie schimbată Âşi roata roagă pe cineva la vulcanizare să-ți slăbească piulița. Când o pui la loc trebuie strânsă foarte bine. După ce dai capacul jos în primul rând verifici cu atenție fiecare dinte de la roată Âşi apoi canelurile la bendix. Nu încerca să porneÂşti motorul cu capacul dat jos pentru că bendixul în cazul acesta nu v-a avea punct de sprijin în capac aÂşa cum are în mod normal cu capacul pus. Editat August 2, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 Salut tuturor.De curand am achizitionat un Gilera runner de 50 cmc si am urmatoarele probleme:1-socul electronic nu este legat de nimic(ii atrna firul)si nu am gasit nici o mufa unde sa-l bag. 2-cand aprind pozitiile e ok dar cand aprind farul imi suge tot curentul din instalatie(celelalte becuri scad in intensitate as de mult incat abia se mai vad),am baterie de 12v-4,5ah. 3-imi scoate fum foarte mult de culoare gri sau ceva de genul asta la plecarea de pe loc. Sper sa ma ajutati si pe mine.Multumesc frumos Am nevoie de ajutor cat mai repede va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 da sunt noi RMS.I`am schimbat de anu trecut.I`am trantit frane cu maneta la maxim si tot greu opreste..adica nu o blocheaza pe loc ca sa fluiere.Cu tamburi vechi aveam frana buna..dar fluierau cand puneam.se auzea un fluierat de la tamburi. Am dat ieri roata jos pt ca nu mai aveam frana deloc.Era la maxim surubu de la roata. Cand dau jos roata...ce sa vad....santuri in janta si pe tamburi. Cum draq au aparut santurile alea? poate sa fie de la tamburi sau o prins mizerie(cand asamblam tamburii)? Am polizat janta sa scap de santuri si am pus tamburii originali(ce`i vechi).Frana deloc...adica simt oleaca cum opreste.La viteza mare se simte oleaca.Daca reglez de la roate merge infranat. revin din nou cu problema.. Saptamana trecuta am dus la verificat statoru si era bun. Din motor ies 2 fire(unul de la cititorul de scanteie si unu de la bobine) si doar unul da curent.Puteti vedea si in PDF de mai jos. Ce poate sa mai fie ?Am verificat tot ce se putea. Cititi cu atentie postul de mai sus si..care se pricepe sa posteze! Pun cateva poze cu instalatia electrica. Multumesc. Revin din nou cu problema deja rezolvata. Problema era de la firele de la shoc electronic.Era lipit de toba si sa topit. L`am deconectat de la instlatia electrica si o revenit totu la normal. Dimineata porneste cam greu(plus ca dau cateva spritzuri cu acceleratia). Cum as putea reface shocu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Desfă capacul de la transmisie Âşi vezi ce s-a întâmplat. Cred că s-a stricat dantura bendixului sau roata dințată pe care calcă bendixul. Nu e mare filosofie acolo, nu e complicat angrenajul. Probabil din cauza aceasta apare Âşi zgomotul de care vorbeai în postul anterior. Vezi că bendixul iese Âşi fără să mai dai jos roata aceea dințată mare pe care calcă el. Îl miÂşti stânga dreapta, roteÂşti puțin de el până iese. După ce l-ai scos îi Âştergi dantura cu o cârpă uscată Âşi-o verifici. La fel procedezi Âşi cu roata dințată pe care calcă el. Dacă e cazul cumperi alt bendix Âşi-l înlocuieÂşti. Nu cred că e scump, nu e cine Âştie ce piesă complicată. Ca să pui la loc noul bendix procedezi la fel. E strâmt locul dar dacă a ieÂşit acesta evident va intra Âşi noul bendix.Dacă a fost afectată oricât de puțin roata dințată pe care calcă el, înlocuieÂşte-o Âşi pe aceea altfel va strica Âşi noul bendix. Ca să scoți roata aceea afară trebuie o cheie cu percuție. Singur e greu. Uită-te în posturile despre delimitare Âşi vei vedea cum se scoate dacă vrei să încerci s-o scoți singur. Eu zic să deschizi capacul, vezi care-i treaba, Âşi dacă trebuie schimbată Âşi roata roagă pe cineva la vulcanizare să-ți slăbească piulița. Când o pui la loc trebuie strânsă foarte bine. După ce dai capacul jos în primul rând verifici cu atenție fiecare dinte de la roată Âşi apoi canelurile la bendix. Nu încerca să porneÂşti motorul cu capacul dat jos pentru că bendixul în cazul acesta nu v-a avea punct de sprijin în capac aÂşa cum are în mod normal cu capacul pus. Multumesc pentru sfaturi si ajutor, o sa incerc sa dau capacul jos sa vad ce e acolo. Eu data trecuta cand am dat capacul jos am pornit scuterul cu el dat jos, si cred ca nu a fost bine. El decand a fost nou scuterul nu invartea incontinu electromotorul, facea pauze daca bateria era mai slaba, asa trebuie sa fie la astea chinezesti sau nu? Merge sa pun o baterie mai buna de 7 amperi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Multumesc pentru sfaturi si ajutor, o sa incerc sa dau capacul jos sa vad ce e acolo. Eu data trecuta cand am dat capacul jos am pornit scuterul cu el dat jos, si cred ca nu a fost bine. El decand a fost nou scuterul nu invartea incontinu electromotorul, facea pauze daca bateria era mai slaba, asa trebuie sa fie la astea chinezesti sau nu? Merge sa pun o baterie mai buna de 7 amperi ? Dacă bateria e slabă dă rateuri. AÂşa pățeam Âşi eu când bateria era slabă. Când apăsam pe buton auzeam doar un vâjâit acolo la bendix dar nu cupla. Îl puteam porni doar de la pedală. Oricum, e bine să verifici Âşi cum am scris eu mai sus pentru a te asigura că roata Âşi bendixul sunt ok. Dacă bateria are12V (volți) poți pune Âşi de 100Ah. Problema e că o baterie cu mai mulți "amperi" (corect e Ah adică amperi oră, dar lumea zice doar amperi deÂşi nu e corect) e mai mare Âşi n-are loc acolo la scuter. Cu cât are mai mulți Ah, cu atât te va ține mai mult Âşi e mai bine, doar să nu iei prea mare că apoi n-are loc la scuter în locaÂşul acela. De 7 Ah s-ar putea să aibă loc. Probează Âşi dacă intră acolo e foarte bună. Chiar Âşi o baterie de Dacie ar merge foarte bine că tot 12V are. Problema e cum o cari În Ah se măsoară capacitatea=cât de mult ține. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Salutare tuturor.Decand nu am mai fost pe forum au aparut si la MBK-ul meu BOOSTER PROBLEME poate ma ajutati.Cu cevatimp in urma cablul de acceleratie s-a rupt si l-am inlocuit.Cu ocazia asta am inlocuit si filtrul de aer(buretele),rolele.si cureaua.Dupa toata treaba asta am scos si saiba mult discutata.Toate bune dar dupa o zi doua motorul a inceput sa sune ca un "chopper" ,piulita de pe fulie sa desfacut ,am strans-o si totul afost ok, dar motorul nu mai avea acelasi demaraj parca.Am tot umblat pe la carb ma rog ,nu asta este tragedia cea mare ,ci faptul ca de ceva vreme nu se mai tureza cum trebuie si dupa ce-l turez si ajung pe la 40-45km/h parca se ineaca sau nu mai vine bnzina .Cu acceleratia la maxim moturul se infraneaza repetat daca nu o slabesc dupa care isi revene pt f.scurt timp si iarasi acelasi lucru se intampla .De specificat ca daca dau filtrul jos in "buza" lui am benzina si filtrul este ud,si benzina ce este acolo pare cam uleioasa.In zona in cre se afla pompa de ulei uneori aud un tacanit la relantiu care dupa ce rulez o vreme nu se mai aude.Ce as putea face?MULTUMESC TUTUROR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 suciufi, printre altele trebuie sa verifici si daca rolele sunt puse corec, daca in urma desfacerii piulitei de la variator nu s-au miscat de pe locasul lor. Din ce mai descrii tu, se pare ca nu se face arderea cum trebuie. Sugestii: amestecul carburant, bujia si posibil segmentii (nu mai ai presiune buna). Daca totusi nu te pricepi, asa cum le zic tuturor, mergi la un service. Iata si diverse materiale pt scuter care sa te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 suciufi, printre altele trebuie sa verifici si daca rolele sunt puse corec, daca in urma desfacerii piulitei de la variator nu s-au miscat de pe locasul lor. Da , clodius are dreptate Daca ai turat motoru cu saiba desfacuta sigur rolele nu mai stau cum trebuie , s-ori fu pus d-a latu' , cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 (editat) Salutare tuturor.Decand nu am mai fost pe forum au aparut si la MBK-ul meu BOOSTER PROBLEME poate ma ajutati.Cu cevatimp in urma cablul de acceleratie s-a rupt si l-am inlocuit.Cu ocazia asta am inlocuit si filtrul de aer(buretele),rolele.si cureaua.Dupa toata treaba asta am scos si saiba mult discutata.Toate bune dar dupa o zi doua motorul a inceput sa sune ca un "chopper" ,piulita de pe fulie sa desfacut ,am strans-o si totul afost ok, dar motorul nu mai avea acelasi demaraj parca.Am tot umblat pe la carb ma rog ,nu asta este tragedia cea mare ,ci faptul ca de ceva vreme nu se mai tureza cum trebuie si dupa ce-l turez si ajung pe la 40-45km/h parca se ineaca sau nu mai vine bnzina .Cu acceleratia la maxim moturul se infraneaza repetat daca nu o slabesc dupa care isi revene pt f.scurt timp si iarasi acelasi lucru se intampla .De specificat ca daca dau filtrul jos in "buza" lui am benzina si filtrul este ud,si benzina ce este acolo pare cam uleioasa.In zona in cre se afla pompa de ulei uneori aud un tacanit la relantiu care dupa ce rulez o vreme nu se mai aude.Ce as putea face?MULTUMESC TUTUROR S-a rupt cablul de accelerație Âşi l-ai înlocuit, bun până aici. Cu ocazia aceasta ai înlocuit Âşi filtrul de aer, dar de ce? Era copt, era rupt, se îmbâcsise aÂşa rău încât nu mergea cu'rățat? Dacă nu era copt sau rupt puteai să-l cureți cu apă Âşi săpun, îl lăsai la uscat Âşi apoi îl puneai la loc. Merge ca nou după operațiunea asta. În fine. Ai schimbat Âşi rolele. Păi, dacă ai pus role mai grele atunci e normal să aibă viteză maximă mai mare dar pierzi demaraj. Adică pleacă de pe loc bătrâneÂşte, uÂşor-uÂşor dar până la urmă începe să-Âşi ia viteză Âşi chiar atinge o viteză maximă mai mare. Dacă schimbi rolele Âşi pui mai grele, pleacă mai puturos de pe loc! Văzând că nu mai are demaraj te-ai apucat să umbli pe la carburator - nu a fost o idee tocmai inspirată, problema era de la role, umblând la carburator nu puteai decât să dereglezi amestecul. Problemele care au apărut ulterior, aceea că nu se mai turează bine la 40-45km/h, că udă filtrul ,sunt din cauză că nu este amestec bun, deci ai dereglat carburatorul. Trebuie să reglezi din nou amestecul la carburator, caută pe forum cum se reglează amestecul. Dacă vrei să aibă demaraj la fel ca înainte, pune-i role identice. N-o să mai atingi să zicem 70km/h, o să prinzi doar 60km/h dar cel puțin o să plece normal. Când le schimbi, strânge piulița bine sau mergi la cineva s-o strângă cu cheie cu percuție. Unii recomandă să-i pui lipici pe filet când o strângi. Încă un amănunt, dacă pui rolele vechi înapoi vezi că au Âşi ele un sens de rotație. Uită-te bine la ele când le aÂşezi în locaÂş, să nu le pui invers. Editat August 3, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Încă un amănunt, dacă pui rolele vechi înapoi vezi că au Âşi ele un sens de rotație. Uită-te bine la ele când le aÂşezi în locaÂş, să nu le pui invers. Asta de unde o stii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.