Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

"Suspensiile electronice" suna foarte pompos,dar sunt de fapt suspensii reglabile electronic,adica un mic moft.In loc sa rasucesti un surub,rasucesti un buton.

Cu o singura deosebire (importanta as zice eu) : se pot ajusta in mers ;)

 

[...]Ducati care se poate bate de la egal la egal cu superbike-urile actuale[...]

Cu 200cc in plus ar trebi sa fie peste :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu o singura deosebire (importanta as zice eu) : se pot ajusta in mers ;)

 

 

Cu 200cc in plus ar trebi sa fie peste :rolleyes:

da poate ca si ajustarea din mers, dar in primul rand nu ai nevoie de scule, nu poti stalci setarile incat sa fie una asa si una invers. toate astea is pt flexibilitatea ta

 

iar cei 200cc totusi este un motor V2 care se tine de L4. eu as fi spus chestii de genul doar daca avea concurenta in clasa ei, dar cu aceiasi motorizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,se pot ajusta in mers,sunt foarte ok,dar tot un moft mi se par.Ganditi-va de cate ori ati avut nevoie sa va ajustati suspensia in mers,hai sa fim realisti.La astea noi am inteles ca se ajusteaza cu cheia de contact,deci nu prea mai ai nevoie nici de scule.In suspensia electronica ne proptiram acuma...

Cei 200cc in plus fata de un superbike mi se par ok avand in vedere ca totusi are 2 cil in minus :P.Eu iarasi vin si ma intreb de ce oare nu au imbratisat ideea lui Aprilia cu V4.Bine,bine,moto mult mai subtire si mai finutza,dar daca da rezultate pe pista mai slabe decat un V4 sau mai ales un L4 ,degeaba se chinuie ei cu V2-ul.

Nu,din punctul meu de vedere mi se pare o moto foarte ok daca nu ar fi pretul ala destul de piperat.O moto ok,foarte frumoasa (si frumusetea vinde enorm),dar nimic mai mult.Dupa cum am mai spus,este cu dedicatie pt inveteratii marcii.Are nisa ei de piata oricum.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,se pot ajusta in mers,sunt foarte ok,dar tot un moft mi se par.Ganditi-va de cate ori ati avut nevoie sa va ajustati suspensia in mers,hai sa fim realisti.

De fiecare data cand merg in drumetie. Comfort pe autostrada si sport pe twisties. Dintr-un buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi un moft insa sunt superbe cand trebuie sa le schimbi. Diferenta e sesizabila,crede-ma. Si da, sunt multi la care butonul ingheata pe un "normal". Eventual ajusteaza pentru bagaje/pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da poate ca si ajustarea din mers, dar in primul rand nu ai nevoie de scule,

 

 

scule...insemna o manutza fara manusa si o surubelnitza!!!!!

hai sa fim seriosi..unii dintre noi nu stiu ce ala static sag si unde e reglajul de compresie si detenta...si voi va ardeti in borduri electronice cu 11mii de reglaje!!!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scule...insemna o manutza fara manusa si o surubelnitza!!!!!

hai sa fim seriosi..unii dintre noi nu stiu ce ala static sag si unde e reglajul de compresie si detenta...si voi va ardeti in borduri electronice cu 11mii de reglaje!!!

 

:cheers:

iti dau eu motorul meu sa mi-l setezi doar cu surubelnita. e Showa full reglabila.

pt unu care i se pare furca moale, da o regleaza din surubelnita, dar pt unu care are nevoie de o setate cat mai precisa ai nevoie de scule necesare/ la mine se regleaza cu cheia de 22 surubelnita sus si jos la furca. sunt 3reglaje. ceea ce nu poti seta din mers. spre ex am fost acu o luna pe cheia. cand am plecat de acasa spre bucuresti mi-am setat suspensia. am plecat la bucuresti totu a fost super ok, se comporta fenomenal. a doua zi pe cheia cand am inceput sa trag oarecum de ea, a inceput sa se comporte ca o barca. nu crezi ca era mai ok sa strag pe dreapta si sa apas niste butoane pt confortul si siguranta mea?

 

voi spuneti pai da, o reglezi si pleci. dar au facut suspensia pt momentul in care nu iti gasesti reglajul optim, si tot "bibilesti" fara sa te opresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,corect,se pot ajusta in mers,sunt foarte ok,dar tot un moft mi se par.Ganditi-va de cate ori ati avut nevoie sa va ajustati suspensia in mers,hai sa fim realisti.La astea noi am inteles ca se ajusteaza cu cheia de contact,deci nu prea mai ai nevoie nici de scule.In suspensia electronica ne proptiram acuma...

Cei 200cc in plus fata de un superbike mi se par ok avand in vedere ca totusi are 2 cil in minus :P.Eu iarasi vin si ma intreb de ce oare nu au imbratisat ideea lui Aprilia cu V4.Bine,bine,moto mult mai subtire si mai finutza,dar daca da rezultate pe pista mai slabe decat un V4 sau mai ales un L4 ,degeaba se chinuie ei cu V2-ul.

Nu,din punctul meu de vedere mi se pare o moto foarte ok daca nu ar fi pretul ala destul de piperat.O moto ok,foarte frumoasa (si frumusetea vinde enorm),dar nimic mai mult.Dupa cum am mai spus,este cu dedicatie pt inveteratii marcii.Are nisa ei de piata oricum.

 

Pe scurt, așa e. Dar na, cum am mai zis, la câte motorete produce Ducati, trebuie să vândă cu valoare adăugată mare ca să facă profit. Iar chestiile gen suspensii electronice, faruri LED (care sunt stock doar pe versiunile "S" și "Tricolore", btw.) și display TFT sunt acolo ca să justifice prețul dpdv obiectiv. Apoi mai e justificarea subiectiva: look, exclusivitate, etc., care ține doar la fani.

 

Ceea ce e într-adevăr important pe motocicleta asta e cadrul și motorul. Spre genul ăsta de cadru cred că vor merge cam toți constructorii pe viitor (cadrul perimetral din Al împlinește vreo 30 de ani...). Motorul e mai interesant: reprezintă încăpățânarea celor de la Ducati de a rămâne fideli L2-ului: din câte știu eu, e singurul motor "superquadro" (oversquare - nu știu cum i-ar zice în romanește) de pe piață. Mult mai mult de atât (în ceea ce privește puterea) nu ai cum să scoți dintr-un V2 la 90. Nu rupe gura târgului pentru simplul motiv că piața e făcută de japonezi. Iar japonezii vând prin cai putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy-devil :

Nu compara 916 (si majoritatea motoarelor dealtfel),la care da probabil iti trebuie scule sa setezi suspensia cu motocicletele actuale,la care dupa cum am mai spus,dar nu cred ca m-a auzit nimeni,se fac toate reglajele cu manutza si cu cheia de contact.

 

Pe scurt, așa e. Dar na, cum am mai zis, la câte motorete produce Ducati, trebuie să vândă cu valoare adăugată mare ca să facă profit. Iar chestiile gen suspensii electronice, faruri LED (care sunt stock doar pe versiunile "S" și "Tricolore", btw.) și display TFT sunt acolo ca să justifice prețul dpdv obiectiv. Apoi mai e justificarea subiectiva: look, exclusivitate, etc., care ține doar la fani.

 

Ceea ce e într-adevăr important pe motocicleta asta e cadrul și motorul. Spre genul ăsta de cadru cred că vor merge cam toți constructorii pe viitor (cadrul perimetral din Al împlinește vreo 30 de ani...). Motorul e mai interesant: reprezintă încăpățânarea celor de la Ducati de a rămâne fideli L2-ului: din câte știu eu, e singurul motor "superquadro" (oversquare - nu știu cum i-ar zice în romanește) de pe piață. Mult mai mult de atât (în ceea ce privește puterea) nu ai cum să scoți dintr-un V2 la 90. Nu rupe gura târgului pentru simplul motiv că piața e făcută de japonezi. Iar japonezii vând prin cai putere.

 

Sunt perfect de acord cu tine cu prima parte,si mie imi plac ecranul tft (si sper sa vaz in curand un touch,nu?) si xenoanele,astea sunt niste chestii foarte faine.Si look-ul si exclusivitatea,da,ai dreptate.Este o optiune diferita si mai cizelata dpdv al look-ului.

 

Cu a doua parte nu sunt deloc de acord.Parerea mea este ca NU sunt importante nici cadrul nici motorul.Explic chestia asta pt a mia oara,poate in sfarsit o intelege lumea,si pt ca ai dat un exemplu foarte bun cu cadrul si motorul : ar fi fost foarte importante daca ar fi dat rezultate MAI BUNE decat o moto cu sasiu si motor conventional,desi motorul are capacitatea marita considerabil zic eu.

Dar daca ea e mai slaba ca moto cu sasiul din Al si L4,atunci DE CE sa mearga constructorii pe viitor pe asa ceva???

Ai spus bine,"incapatanarea celor de la Ducati de a ramane pe L2",da,corect,si eu sunt de aceeiasi parere.Aceasta incapatanare de a folosi acest motor e dragutza pe monster si chiar ok ca se pastreaza traditia.Dar,dupa cum am mai spus,la clasa superbike nu e vorba de asa ceva,e vorba de performante.Si aici se imbratiseaza ultimele si cele mai eficiente idei pt a face moto cat mai performanta,nu te lalai cu L2 si design frameless,ca nu tine,ca ailalti te papa daca vii cu din astea,dupa cum s-a si vazut.

Bine,bine,oversquare,cel mai puternic V2,viteza mai mare decat a unui piston de F1, :blink: etc,dar

rezultatele,care sunt rezultatele???Sau mai corect,UNDE sunt rezultatele,ca la clasa asta despre asta e vorba.

 

De aia zic eu ca teoria ta nu tine apa,si constructorii vor ramane tot pe sasiul din Al.Acest design frameless,am mai spus asta,dar iar vad ca nu ma aude nimeni,a fost folosit,hat demult rau (search pe google si te lamuresti),nu e ceva nou pe piata,vreo revelatie a celor de la Ducati.Pai si daca a mai fost folosit,si s-a renuntat,nu e ceva care nu da bine aici???

Designul frameless da bine pe masinile de mare performanta unde e numa fibra si titanium si etc,iata ca la motoare s-a incercat si in MotoGp si pe strada si nu da rezultate,deci clar nu e o optiune mai buna decat Al.

 

Japonezii fac piata,da corect, (japonezii + BMW,care rupe pe touring si iata,mai nou,pe sbk+Triumph).Dar nu din cauza cailor putere.Japonezii aduc motociclete PERFORMANTE,fiabile la bani ok.Ei au infintat in opinia mea motocicletele mainstream si masinile fiabile.Nu trebuie blamati japonezii ca stabilesc un standard de calitate si performanta,Doamne fereste,asta e un lucru ff bun pt noi,cumparatorii.

Si parerea mea este ca pt a-i bate pe japonezi tre sa vii cu motoare peste ale lor cel putin la capitolul performanta dupa cum a reusit bmw.Panigale,cu parere de rau,nu cred ca va reusi sa bata japonezii.Dar asta nu e vina japonezilor,nu?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- De ce se va merge pe "frameless"? Simplu: e mult mai ușor, și cel putin la fel de eficace ca perimetralul (pe stradă). E o părere personală, dar "face sens", nu? OK, în MotoGP nu merge. Deocamdată (aici e vorba de reguli și de genul de design care e avantajat de setul actual de reguli...). În Superstock merge foarte bine, și cred că și-n WSBK va merge foarte bine de la anul.

- N-am blamat japonezii, dar puterea nu înseamnă tot. E foarte bine ce au făcut pentru industria moto, au fixat etalonul destul de sus: fiabilitate și putere. Le-au dat peste ochi europenilor, care au trebuit să-și revadă strategia.

- Motorul e cel mai bun V2 de pe piață. Nu este mai bun decât un 4L. E alta arhitectura, altceva cu totul. Pentru cei care fac 4 în line e irelevant. Pentru cei care mai fac V2-uri de performanță, e de studiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am incercat si eu sa explic mai sus. totusi ei scot puterea unui L4 dintrun V2. nu e nici V4, ci doar un V2 care se tine la mici diferente de L4. nu cred ca cei 10cai peste, ce ii are BMW vor fi simtiti de utilizatorii de rand.

intrebarea mea ar fi. cati din cei cu motoare de peste 120-130cai folosesc puterea toata.

 

ca exemplu sa luam MotoGP unde Ducati intradevar are cea mai puternica motoreta, si se pare ca e o problema puterea asta careia nu ii gasesc inca o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- De ce se va merge pe "frameless"? Simplu: e mult mai ușor, și cel putin la fel de eficace ca perimetralul (pe stradă). E o părere personală, dar "face sens", nu? OK, în MotoGP nu merge. Deocamdată (aici e vorba de reguli și de genul de design care e avantajat de setul actual de reguli...). În Superstock merge foarte bine, și cred că și-n WSBK va merge foarte bine de la anul.

- N-am blamat japonezii, dar puterea nu înseamnă tot. E foarte bine ce au făcut pentru industria moto, au fixat etalonul destul de sus: fiabilitate și putere. Le-au dat peste ochi europenilor, care au trebuit să-și revadă strategia.

- Motorul e cel mai bun V2 de pe piață. Nu este mai bun decât un 4L. E alta arhitectura, altceva cu totul. Pentru cei care fac 4 în line e irelevant. Pentru cei care mai fac V2-uri de performanță, e de studiat.

 

Nu,nu se va merge pe frameless,ti-am si spus de ce : pt ca o fi el mai usor cu cateva kile,dar are performante mai slabe.Clasa sbk nu e gandita de producatori sa se mearga pe strada,e gandita pt baietii care merg pe circuit.ORICE artificiu tehnic,daca nu da rezultate pe circuit,e degeaba,e useless si trebuie eliminat,asa e clasa asta.S-a incercat frameless-ul demult si n-a mers,si R1 (in '98) a folosit pe modelul original mi se pare treaba asta cu "engine as a stressed member",ca mai apoi sa renunte la el.Treaba s-a incercat,nu a dat rezultatele scontate,s-a renuntat la ea.E simplu,daca vrei sa intelegi bine,daca nu,nu.

Da,in teorie e desteapta treaba,dar mere numa cand ai materiale foarte foarte rigide pe motor,ceea ce nu e cazul la motoarele de serie.

Pe masinile de F1 mere sa nu ai sasiu,ca acolo motorul e din titaniu si cutia din fibra si iti dai seama ce rigiditate au acele materiale.Stiu ca nu a mers in MotoGp,nu inteleg de ce,pt ca si aia lucreaza tot cu materiale "exotice" ca sa le numim asa :P.

 

M-a zapacit toata lumea cu faza asta cu "cel mai puternic V2".Ce inseamna asta,ce importanta are oameni buni?Am mai spus,dar iar nu m-a auzit nimeni,a scos odata prin '98 si Suzuki TL 1000R care era cel mai puternic V2 si nu s-a excitat nimeni atata.Alea erau motoare smechere,stateau cu Busa la liniutze,chiar,as fi foarte curios sa vad un Panigale la o liniutza cu un TL.

Sa-mi mai spui si mie cine mai face V2-uri de performanta.Si ma refer aici la performanta,nu vrajeli.Si daca nu-ti trece nici un V2 de performanta prin cap acuma,ar fi cazul sa-ti pui si intrebarea logica "de ce nu se mai fac V2-uri de performanta?" Raspunsul banuiesc ca il stii.paulynos a spus-o cel mai simplu si corect.

Numa bine.

 

@ Crazy :

 

asta am incercat si eu sa explic mai sus. totusi ei scot puterea unui L4 dintrun V2. nu e nici V4, ci doar un V2 care se tine la mici diferente de L4. nu cred ca cei 10cai peste, ce ii are BMW vor fi simtiti de utilizatorii de rand.

intrebarea mea ar fi. cati din cei cu motoare de peste 120-130cai folosesc puterea toata.

 

Nu,nu scot puterea unui L4 dintr-un V2,scot puterea unui L4 relativ simplu de 1000cc dintr-un V2 supertehnologizat de 1200cc ! Nu uita treaba asta,200cc sunt foarte importanti.

BMW-urile cam toate testate aveau peste 180 de cai la roata (asta e marele atu al lor in lupta cu japonezele care au in jur de 160) dar au fost si exemplare de 195.Deci e ceva diferenta.

Pe circuit se vad grav 20-25 de cai in plus.Vad ca ai 916,o motocicleta foarte frumoasa.Daca te-ai "harjonit" vreodata cu un motor gen R1 vechi sau chiar R6-le noi o sa afli rapid raspunsul la intrebarea ta.

Nu inteleg de unde vine aceasta incapatanare de a persista in V2.Si nu inteleg de ce multa lume admira aceasta incapatanare cand se vede clar ca exista arhitecturi ale motorului mult superioare.Cred ca aici intervine latura de fanaticism a fanilor Ducati.In sfarsit,daca va place,inteleg asta,dar nu spuneti ca e viabil aceasta arhitectura,pt ca nu e,e inferioara arhitecturii L4 si V4.Chiar si cu un pachet de suspensii si frane de top si s-a vazut ca motocicleta e inferioara.Si am impresia ca va fi inferioara si in fata macar a doua japoneze.

E pacat,pt ca au venit cu ambreiaj umed,au renuntat la tampenia aia cu transmisia pe curea si au bagat niste idei tehnice de varf,dar degeaba,arhitectura motorului ii trage in jos.Daca s-ar fi dus pana la capat cu progresul,daca Panigale asta ar fi avut un V4 sau chiar si mai frumos,un V5 de 1000,cred ca ar fi fost rupere...

Bine ca macar l-au facut frumos,ca daca mai era si urat,puteau ei sa scrie pe site "Checkmate" cu litere de-o schioapa ca atunci chiar nu-l mai cumpara nici draq. :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma ca e simplu: 4 cilindri sunt mai buni decat 2, japonezii aia nu sunt chiar prosti. daca ar fi invers aia din motogp de ce nu s-ar suci pe 2 ?

 

Da, așa este. Motorul ăsta de pe 1199 a fost conceput pentru MotoGP, dar nu scotea destui cai. Așa că au trecut la V4, Desmosedici. Și vor trece la V4 și pe stradă, pe viitor. Trebuie să evolueze.

 

Nu,nu se va merge pe frameless,ti-am si spus de ce : pt ca o fi el mai usor cu cateva kile,dar are performante mai slabe.Clasa sbk nu e gandita de producatori sa se mearga pe strada,e gandita pt baietii care merg pe circuit.ORICE artificiu tehnic,daca nu da rezultate pe circuit,e degeaba,e useless si trebuie eliminat,asa e clasa asta.S-a incercat frameless-ul demult si n-a mers,si R1 (in '98) a folosit pe modelul original mi se pare treaba asta cu "engine as a stressed member",ca mai apoi sa renunte la el.Treaba s-a incercat,nu a dat rezultatele scontate,s-a renuntat la ea.E simplu,daca vrei sa intelegi bine,daca nu,nu.

 

- Cum să aibă cadrul performanțe mai slabe? Cred că te-ai exprimat greșit sau ceva. Chiar dacă te iei după ce zic testele, masa mai scăzută se simte și a fost lăudată. E cel puțin la fel de bun ca perimetralul Al.

- Ma îndoiesc de faptul că Yamaha a încercat design-ul fameless la motocicletele de serie, având în vedere că Ducati l-a patentat abia acum vreo 2 ani.

- Ducati folosește motorul ca "stressed member" (care nu e același lucru cu "frameless design") pe toate motocicletele de la Pantah (1979) încoace, cu rezultate bune.

- La fel ca V2-ul performant, cadrul perimetral din Al și-a cam atins limita de dezvoltare. Asta (frameless) e una dintre alternativele de viitor. Mai vorbim peste 5-10 ani, acum sunt doar păreri care nu valorează nimic.

 

M-a zapacit toata lumea cu faza asta cu "cel mai puternic V2".Ce inseamna asta,ce importanta are oameni buni?Am mai spus,dar iar nu m-a auzit nimeni,a scos odata prin '98 si Suzuki TL 1000R care era cel mai puternic V2 si nu s-a excitat nimeni atata.Alea erau motoare smechere,stateau cu Busa la liniutze,chiar,as fi foarte curios sa vad un Panigale la o liniutza cu un TL.

 

- Personal, mi se pare patetică ideea de "liniuță", mai ales cu SS-uri/SBK-uri. Dacă ai V-Max, Rocket sau Diavel, e altceva.

- TL (200kg @ 135cp) și-o lua deja pe vremea lui de la VTR și 996. O comparație cu ceva contemporan nu are sens.

 

 

In momentul actual, motoarele v2 pe circuit sunt inferioare celor 4 in linie, au avut gloria lor in trecut.(...)

 

Ducati mai trage încă de V2, și ține. Cu mai puțini cai (față de V4 și 4L) și 20kg în plus, Checa mai câștigă în WSBK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba Crazy mai lasa-ma cu dumele astea ale tale cu setat suspensii pe Cheia si kkturi din astea de 2 lei......Tu nu cre-ca storci din 916 ala nici 40% cat poate el,da in fine,hai sa nu intram iar in polemica,nu de alta,dar iar o sa-mi pui placa cu accidentele si iar o sa ma plictisesti. esti deja ca o placa din aia de pick-up,invatata pe de rost,care e asa uzata ca e zgariata si se aude nasol.........

 

Mai zi-ne mai bine cu janta aia indoita la 200 la ora care-ai pus-o pe facebook mandru,la care ai comentat in engleza, in timp ce la restu pozelor ai scris in RRomana........

 

Prostu nu e prost destul pana nu e si fudul...........etc

uite ca, chiar pe cheia nu mi-am simtit motoreta cum trebuie. era instabila pe curbe din cauza suspensiei fata. in rest sa comportat ok. mai exact cam dansa pe curbe. si nu a fost altceva. asta ti-o zic pt ca pe motoreta aia numai eu merg, si ii cunosc orice diferenta. da si ai dreptate, daca ma gandesc cred ca nu storc nici 20% (dupa mintea ta) placa cu accidentu nu ti-o mai pun. mai rau e la tine ca ai ceva bug-uri.

pana la urma cati din cei ce au motoare de peste 80cai, folosesc 100% puterea?

 

@ Crazy :

Nu,nu scot puterea unui L4 dintr-un V2,scot puterea unui L4 relativ simplu de 1000cc dintr-un V2 supertehnologizat de 1200cc ! Nu uita treaba asta,200cc sunt foarte importanti.

BMW-urile cam toate testate aveau peste 180 de cai la roata (asta e marele atu al lor in lupta cu japonezele care au in jur de 160) dar au fost si exemplare de 195.Deci e ceva diferenta.

Pe circuit se vad grav 20-25 de cai in plus.Vad ca ai 916,o motocicleta foarte frumoasa.Daca te-ai "harjonit" vreodata cu un motor gen R1 vechi sau chiar R6-le noi o sa afli rapid raspunsul la intrebarea ta.

Nu inteleg de unde vine aceasta incapatanare de a persista in V2.Si nu inteleg de ce multa lume admira aceasta incapatanare cand se vede clar ca exista arhitecturi ale motorului mult superioare.Cred ca aici intervine latura de fanaticism a fanilor Ducati.In sfarsit,daca va place,inteleg asta,dar nu spuneti ca e viabil aceasta arhitectura,pt ca nu e,e inferioara arhitecturii L4 si V4.Chiar si cu un pachet de suspensii si frane de top si s-a vazut ca motocicleta e inferioara.Si am impresia ca va fi inferioara si in fata macar a doua japoneze.

E pacat,pt ca au venit cu ambreiaj umed,au renuntat la tampenia aia cu transmisia pe curea si au bagat niste idei tehnice de varf,dar degeaba,arhitectura motorului ii trage in jos.Daca s-ar fi dus pana la capat cu progresul,daca Panigale asta ar fi avut un V4 sau chiar si mai frumos,un V5 de 1000,cred ca ar fi fost rupere...

Bine ca macar l-au facut frumos,ca daca mai era si urat,puteau ei sa scrie pe site "Checkmate" cu litere de-o schioapa ca atunci chiar nu-l mai cumpara nici draq. :P

BMW in teste a scos 172cai la roata. si intradevar pe circuit se vad grav cei 20cai (care au fost 10 intre Panigale si S1000RR) dar se vad si acele Kg +/- cu R1 nu am mers si nici R6 dar sper sa testez una desi de R1 mii frica oarecum

cat de incapatanare, asta i-a remarcat pe ei, si asta ii remarca. ca si HD. dc nu ar pune V4? dece nu ar face un L2 sau L4? e o chestie de traditie as zice.

 

mda, poate ca pe viitor ne vom astepta la un V4 (prefer sa ramana la V, pt ca ducati nu e ducati fara V)

cum e Desmosedici RR care a fost produs in 1500bucati. intradevar aia a fost alta smecherie, dar nu e departe ca pe viitor sa ne trezim ca arunca un V4. deocamdata stau bine la capitolul clienti, atata timp cat productia pe 2012 e cumparata. se mai anunta pt 2013-2014 un panigale mai micut. ceva gen 899 sau 799. asta ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ PzKpfW :

 

Nu am spus ca R1 nu avea sasiu.Foloseau pe primul model motorul ca parte a sasiului,intocmai cum face Ducati.Si dupa aceea au renuntat.Multe firme de moto au facut aceasta treaba si apoi au renuntat.De ce oare?

In aceeiasi ordine de idei,design-ul frameless de la Ducati nu prea e frameless (vad iarasi aici o stratagema publicitara),adica exista un sasiu.In el e airbox-ul,pe el sta pilotul,de el se tine furca fata si motorul.Pe motor sta numai suspensia spate din cate stiu eu.E adevarat,nu mai e sasiul clasic diamond din Al sau cel cu zabrele specific,dar e un sasiu in toata regula.

Design-ul frameless inseamna ca sasiul e inexistent (vezi F1),adica suspensia cu rotile,rezervorul,carenele si cockpit-ul,respectiv locul pilotului sunt montate efectiv pe motor si cutie.Aia inseamna design frameless.

Sasiul din Al si-a atins limitele?Tot ce se poate.Dar se poate face un sasiu din materiale mult mai smechere decat Al.Parerea mea personala e ca nu se poate renunta la un sasiu atata timp cat pt motor si cutie nu se folosesc materiale exotice foarte dure (si asta e cam imposibil pe moto de strada din cauza costurilor).

Parerea mea personala e ca cel mai bun sasiu e acela care uneste suspensia fata cu suspensia spate pt cea mai buna rigidizare,nu suspensia fata cu motorul si motorul cu suspensia spate.

Dar dupa cum bine ai spus,vorbim discutii aici.Totusi tind sa cred ca nu se va renunta prea devreme la acest sasiu deja clasic.Pt a vedea progresul te uiti in cursele de varf (Moto Gp la motoare si WRC si F1 la masini).Ori cand in MotoGp la ora actuala vezi tot sasiu din Al,nu e clar ca pe viitor (viitorul apropiat cel putin) tot asa va fi la moto de serie?La mintea cocosului zic eu.

 

P.S. Tot nu mi-ai spus un motor de performanta V2 actual.

 

Da,V2-ul are un fun factor foarte mare,si mie imi place foarte mult,dar iarasi uitati problema aceea mica cu performantele la clasa superbike.Acolo nu conteaza fun factorul,conteaza timpii pe circuit.Si V2-ul nu este un design avantajos pt un motor de circuit.

Pe Monster si pe alte motoare de fun-leisure-touring insa este foarte corespunzator,poate cea mai buna solutie,thumbs up. :ok:

 

@ Crazy-devil :

 

Traditia nu isi are locul la clasa superbike.Da,dupa cum am mai zis,cred ca Panigale ar fi fost un motor pt cartile de istorie cu un V5 de 1000.Sper si eu ca pe viitor sa lase traditia la o parte si sa creeze alta traditie care sa-i duca pe locul 1,pt ca si mie imi plac Ducati-urile.

 

P.S. N-are de ce sa-ti fie frica de R1,sunt foarte razna (prima generatie chiar prea razna),dar sunt haioase rau.Dar iti pun sangele in miscare asa de bine...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai zi-ne mai bine cu janta aia indoita la 200 la ora care-ai pus-o pe facebook mandru,la care ai comentat in engleza, in timp ce la restu pozelor ai scris in RRomana........

 

Prostu nu e prost destul pana nu e si fudul...........etc

ma berbecule, comentariile in engleza nu au fost puse de unu singur. ci vorbeam cu cineva care nu e roman. mi-a cerut poze pe FB si i-am pus. omu mi-a lasat comentarii care vad ca nu mai sunt, si nici ale mele. (probabil le-am sters sau am sters poza)

 

daca vrei, uite pt tine si pt bucuria ta psihica, o sa sterg pozele. dar numai daca vrei tu.

P.S. nu aveam 200 ci vreo 220-230 viteza reala, testata de curiozitate dupa aia.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic nou sub soare, replica ce trebuie data celor de la Ducati atunci cand pretind ca au reinventat roata cu motocicleta lor " frameless". In Anglia anilor `20-`30 a existat un vizionar ce a construit astfel de motociclete cu mult inaintea italienilor: numele lui Phil Vincent. Toate motocicletele produse de Vincent in fabrica sa de la Stevenage dupa cel de-al doilea razboi mondial au beneficiat de aceasta inovatoare solutie constructiva. Cadrul[daca poate fi numit asa] nu era decat o simpla structura prismatica realizata din tabla de otel , structura la care in partea frontala se atasa furca [initial paralelogram, apoi o constructie speciala, derivata din aceasta, dar beneficiind de amortizare hidraulica, asa numita Girdraulic- Girder+ Hidraulic], in partea inferioara motorul si in partea posterioara prinderile superioare ale arcurilor suspensiei rotii spate.

Aceasta structura solida servea totodata si ca rezervor de ulei pentru robustul motor V-Twin de 1000 cm3.

Roata spate era suspendata de restul masinii printr-o bascula dublu triangularizata ce pivota in jurul a doua lagare dispuse pe motor si prevazute cu rulmenti conici.

post-10713-0-38858800-1338880816_thumb.jpg

post-10713-0-52629500-1338880829_thumb.jpg

post-10713-0-16824400-1338880850_thumb.jpg

post-10713-0-12319400-1338880861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic nou sub soare, replica ce trebuie data celor de la Ducati atunci cand pretind ca au reinventat roata cu motocicleta lor " frameless".

BMW are de fo 30 ani doar frameless pe boxere. Dar ei nu sunt Ducati iar aici suntem pe un topic Ducati asa ca nu fac valuri. Peace! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia am spus si eu,ca nu a inventat Ducati cu Panigale apa calda si sapunul,dar na...

Ei si-au facut patent pe cadrul lor de Panigale,cum e si normal si corect.

Designul "frameless" nu prea e frameless (frameless=no frame=fara cadru),e un alt fel de cadru,tot din Al din cate stiu eu,nu?,dar e un fel de alta stratagema publicitara facuta sa dea lumea pe spate (si iata ca reuseste sa-i excite pe multi),e cam la fel ca si cu Checkmate-ul ala arborat la ei pe site.Checkmate mai altadata.

 

@ Adrian B :

 

Recunosc ca nu am mers mai mult de 10 min pe TL,nu stiu cum se comporta motocicleta per total,i-am simtit doar puterea si mi-a placut.Ai dreptate,e fun,e foarte tare.De performanta,nu stiu ce sa zic...

Vezi,aici e problema,ele singure asa cand meri cu ele sunt foarte ok si bune,cand vine un miar de 1000 de dupa 2004-2005 langa ele,ai o problema,asta spuneam eu pe aci.

Foarte bun si fain si ok V2-ul,dar cand e vorba sa-l pui impotriva unui sbk actual se-mpiedica grav,asta era ceea ce vroiam eu sa spun.

V2 ramane insa rege la fun,in dauna L4,aici suntem de acord.

Astept cu nerabdare primul V5 pe un motor de viteza,pt ca mi se pare un design foarte avantajos ce a avut rezultate foarte foarte bune la MotoGp.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca unii de pe site-ul asta sa se lamureasca... : SBK = orice motocicleta sport de 1000 si peste

 

SuperSport = orice sportive de 600

 

 

gsxr 750 nush la care se incadreaza dar e mai apropiata de super sport

 

 

 

method cred ca facea referire la mai toate miarele care le vezi pe strada ...de asta le-a spus SBK...

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...