Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

@ Crazy-devil :

 

Nu,nu vorbeam despre pilot.Vorbeam despre full package.

Vorbeam despre faptul ca la curse nu ramane dintr-o moto stock decat cadrul.In rest totul e schimbat,imbunatatit,remodelat,motorul ala e "pilit" ca sa spun pe romaneste (in curse se fol termenul "polished" :P) de dracii il gaseste pt ca toate componentele sa fie mai usoare si astfel mai revy.

Apoi vine echipa : bugetul, mecanicii,INGINERII DE CURSA (foarte importanti),pilotul,si atatea si atatea variabile.

Am mai avut discutia asta nu mai stiu cu cine aci pe forum care insista ca la SBK sunt moto "aproape stock".Nu urmaresc SBK,dar am intrat la ei pe pagina si am descarcat regulamentul in 2min si i l-am postat pt a vedea cate modificari sunt permise.

In opinia mea sa spui ca o moto e buna pt ca a castigat la SBK,etc,(chiar si la Superstock),e ca si cum ai spune "Citroen-ul e o masina foarte buna,a castigat in WRC".

MotoGp-ul nu e un exemplu foarte bun,pt ca la alte curse (SBK) se ia ca punct de plecare motocicleta stock de uzina,la MotoGP e ca la F1 (unde scrie de ex Infinity pe o masina,dar cei de la Infinity nici nu stiu cu ce mananca F1),prototip full cu buget astronomic.Motocicleta Ducati de MotoGp nu cred ca are in comun cu vreo moto de-a lor de uzina nici macar o piulita cat de mica.

stiu ce zici tu, stiu ca era cineva care se contrazicea cu motoarele de SBK ca sunt stoc. poate a vazut clasa superstok.

 

au si in SBK limite, dar nu ca in GP, si intradevar ca sunt si acolo bibilite si "polished"

 

acu hai sa ne intoarcem la papagale asta, sau la Ducati.

 

cred ca in viitorul apropiat din lipsa de inventivitate(ca e cam la capat tehnologia in motoarele V2) probabil vor veni cu un V4, gen motoru de pe Desmosedici RR (probabil nemtii or sa puna presiune pe creativitate si noutati)

 

cat de Panigale, sa nu uitam e ca noua, au timp sa o mai gadile sa o mai bibileasca pana scoate untu din ea.

 

ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 919
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

probabil vor veni cu un V4, gen motoru de pe Desmosedici RR (probabil nemtii or sa puna presiune pe creativitate si noutati)

Nu cred, cred ca vor urma acelasi trend ca toata lumea pentru ca e performant, usor si ieftin de produs : 4L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercam? Tu cu agilul tau Ducati, io cu locomotiva mea.

de ce nu, depinde unde. ca no ard race pe strada in general, mai ales sa fac intreceri. si nici 1/4mile nu fac cu a ta. :rusinica:

 

dar chiar de ar fi, iti dau avantaj juma de zi si un sandwich :crack: ca o sa te plictisesti in locomotiva si o sa ti sa se faca foame. numai sa iti iei si un binoclu sau o luneta sa-ti faci o ideie cam in cate zile ma ajungi din urma. :crack:

 

Nu cred, cred ca vor urma acelasi trend ca toata lumea pentru ca e performant, usor si ieftin de produs : 4L.

daca se apuca de 4L, ma las de motociclism si ii dau si in judecata. asa degeaba

 

L.E. acu am vazut ca locomotiva ta are 164Hp si 130Nm deci e mult. si tot in jur de 220Kg. (probabil e mai usoara a mea, dar nu mult) daca prind linie dreapta pot sa-ti iau fata si sa te tin in spate doar, dar sunt 2 motoare de puteri diferite si categorii diferite. pe curbe as avea avantajuj gradului de inclinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar chiar de ar fi, iti dau avantaj juma de zi si un sandwich :crack: ca o sa te plictisesti in locomotiva si o sa ti sa se faca foame. numai sa iti iei si un binoclu sau o luneta sa-ti faci o ideie cam in cate zile ma ajungi din urma. :crack:

Pai tu crezi ca ma intorc dupa tine ? :crack: Te astept, stai linistit.

 

pe curbe as avea avantajuj gradului de inclinare.

Nu mai ai ca mi-am pus 55 pe spate :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca apari cu Papagale tot te las in spate. O sa-ti fie frica s-o dai jos ca-i noua :crack:

in spate unde, sa ma plimbi putin cu locomotiva. :)) de papagale mi-ar fi frica de putere. daca vrei poate la anu daca imi iau 848, e mai usoara, si are ceva ma multi caluti decat actuala.

 

am vorbit cu mama intre timp si se baga ea la intrecere, doar ca sa poti castiga :blbl: :haha: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de panigale..... cand referitor la pozitie pt uzul stradal............ plm e un superbike, nu turing.

 

din toti cei ce s-au urcat pe a mea, toti mi s-au plans de pozitie ca e cea mai in cap. pai e vitezana frate. e motor sa tragi de el, nu sa te plimbi ca basina in vant.

 

Surprinzator sau nu, Panigale e cel mai confortabil Superbike de la Ducati ;) Motoarele din vechea generatie (1198 si fratii mai mici), sunt mult mai nasoale ca pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Din punctul meu de vedere viitorul in sbk pt ducati incepe sa scada, pt ca deja avantajul lor(200cm3 si regulamentul)nu-i mai ajuta(nu mai detin italienii drepturile pt sbk) ;) si ar trebui sa renunte la traditia de v2 la90 sa ramana in sbk sau sa se retraga...deci actualul panigale cred ca va fi doar de pus in rama. Repet, parere personala.

 

Vor trece la V4 cel mai probabil din generația viitoare. Dar nu cred ca vor renunța la configurația în "L" anytime soon.

Panigale merge foarte bine în Superstock, și va fi deci probabil foarte competitiv și în WSBK, cel putin 1-2 ani.

 

(...) Ducati a facut asa mereu. De, cica e firma de nisha. Singurul capitol pe care-l castiga intotdeauna este Victoria's Secret sexiest model award.

 

Asta, și premiul pentru cea mai bună "muzică".

Doar RSV-4 e oarecum "pe-acolo" în domeniul ăsta.

 

Mah.mie imi place cum arata. Daca as avea o carca de bani mi-as lua-o doar ca s-o tin in sufragerie si sa ma uit la ea in fiecare secunda. Vorbesc de 1198. Papagale arata ca un ca cat.

 

Hai mă că nu arată așa rău. Din față nu-i urâtă deloc, e chiar sexy. Problema e la spate: coada scurtă și evacuarea aia sub motor sunt... da, nașpa. În schimb îmi plac "gurile" alea de aer din coadă și faptul că "ies" prin stopuri. În rest... 848/1098/1198 FTW!

 

(...) Degeaba vorbim de SBK,pt ca lumea curselor nu prea are treaba cu lumea motocicletelor de strada.O moto stock poate sa fie slaba pe strada si in varianta de curse poate sa fie campioana mondiala si invers.E vorba de piesele aftermarket,echipe,bugete,piloti,etc,nu prea mai e asa importanta motocicleta de la care se pleaca,pt ca ajunge sa fie ceva de la cer la pamant fata de varianta stock,deci nu prea se poate spune "aa,pai cutare e buna ca a castigat curse in SBK" sau invers "moto respectiva e cacao pt ca nu face nimica la curse".

A mai fost discutia asta parca pe aici pe forum. (...)

 

Ai dreptate cu WSBK. Dar modelele de Superstock sunt foarte apropiate de cele de serie. Nu a fost aprobat nici un "Superstock engine kit" pentru Panigale, ceea ce înseamnă că motorul cu care se merge acolo e practic cel stock, optimizat doar în ceea ce privește electronica.

 

Incercam? Tu cu agilul tau Ducati, io cu locomotiva mea.

 

Nu te mai da grozav, mobra ta e cu vreo 10 ani mai noua, și deși are greutate de locomotivă, are și 140+cp... la roată!

laugh.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mă că nu arată așa rău. Din față nu-i urâtă deloc, e chiar sexy. Problema e la spate: coada scurtă și evacuarea aia sub motor sunt... da, nașpa. În schimb îmi plac "gurile" alea de aer din coadă și faptul că "ies" prin stopuri. În rest... 848/1098/1198 FTW!

Evacuarea sub motor ma excita intr-un mod ciudat :D Nu evacuarea e problema la papagale ci coada aia de cacao. Vazut din fata se observa imediat ca 1198 este varianta ideala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu te mai da grozav, mobra ta e cu vreo 10 ani mai noua, și deși are greutate de locomotivă, are și 140+cp... la roată!

laugh.gif

nu. mobra lui are 164Hp si 230kg parca. de aici si bucuria ce am sa io sterg de pe fata.... :haha: asta din sursa motoprofi.com

la top speed cica are 200(nu merge mai mult putoare) eh, acolo pot sa ii invart casca in cap si pe curbe prin unghiul de inclinare. dar oricum si-o ia. o sa ii cer sa-si monteze go pro sa ma vad dupa :lol:

 

Evacuarea sub motor ma excita intr-un mod ciudat :D Nu evacuarea e problema la papagale ci coada aia de cacao. Vazut din fata se observa imediat ca 1198 este varianta ideala.

si mie imi place, doar ca se putea traditionala sub saua. dar vor aparea baietii destepti cu varianta.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, ca am vazut si eu jucaria ieri, la Hungaroring. Si al dracu', in doua exemplare. Un Tricolore si un S cu carene de carbon.

Interesanta masinarie... :rolleyes:

post-28093-0-22039800-1339186305_thumb.jpg

post-28093-0-25447300-1339186313_thumb.jpg

post-28093-0-07545800-1339186321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, ca am vazut si eu jucaria ieri, la Hungaroring. Si al dracu', in doua exemplare. Un Tricolore si un S cu carene de carbon.

Interesanta masinarie... :rolleyes:

hmmmmm. te urasc :crack: adica iti urasc ochii. da las ca peste 2 saptamani mii clatesc eu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmmm. te urasc :crack: adica iti urasc ochii. da las ca peste 2 saptamani mii clatesc eu bine.

Am vazut-o pe 28 februarie. Live. Tot un rahat.

 

nu. mobra lui are 164Hp si 230kg parca. de aici si bucuria ce am sa io sterg de pe fata.... :haha: asta din sursa motoprofi.com

la top speed cica are 200(nu merge mai mult putoare) eh, acolo pot sa ii invart casca in cap si pe curbe prin unghiul de inclinare. dar oricum si-o ia. o sa ii cer sa-si monteze go pro sa ma vad dupa

Pai haide ca am go pro. Da vezi sa mergi pana in 200 ca sa ma pot tine dupa tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. mobra lui are 164Hp si 230kg parca. de aici si bucuria ce am sa io sterg de pe fata.... :haha: asta din sursa motoprofi.com

la top speed cica are 200(nu merge mai mult putoare) eh, acolo pot sa ii invart casca in cap si pe curbe prin unghiul de inclinare. dar oricum si-.

 

 

200 de mile pe ora!!!...

cred...

 

cred ca-i invarti casca in gura.....:crack: ..si evident ca o sa profiti de unghiul de inclinare!!!

 

bafta...racere!!!

as putea filma eu intrecerea...chiar cu doua camere....:rolleyes:

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut-o pe 28 februarie. Live. Tot un rahat.

 

 

Pai haide ca am go pro. Da vezi sa mergi pana in 200 ca sa ma pot tine dupa tine.

ma,live am vazut-o si eu la smaeb. doar ca ma vreau pe ea.

 

cat de go pro si intrecere.... este timp,nu uit. n-am motoru aici, si nici concediu nu se pupa cu efelu..... ca tare te-as fi lasat sa-mi plangi pe umar. :haha:

 

200 de mile pe ora!!!...

cred...

 

cred ca-i invarti casca in gura.....:crack: ..si evident ca o sa profiti de unghiul de inclinare!!!

 

bafta...racere!!!

as putea filma eu intrecerea...chiar cu doua camere....:rolleyes:

:cheers:

daca e stradal... are sanse. daca e in safety place.... il mananc. el nu stie ca Rossi pe motoru me sa invatat sa mearga. el nu stie ca Dohan e unchimiu.

 

 

pfff. problema e ca nu stiu ce sandwich sa-i cumpar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, ca am vazut si eu jucaria ieri, la Hungaroring. Si al dracu', in doua exemplare. Un Tricolore si un S cu carene de carbon.

Interesanta masinarie... :rolleyes:

 

Ce de că*at se poate vedea cotul ăla de galerie în spate... Ca să nu mai zic de oglinzile alea care parcă-s luate de pe Kamaz. În rest e frumușică mă, nu mai ziceți.

Dar varianta aia Tricolore e nesimțită. Pentru vreo 5.000 euro în plus față de varianta "S", primești: niște steag italian pe carene, finale (da, doar finale) Ducati Performance (nici măcar Termignoni) și un data analyzer cu laptime monitor. Nu serios, e bătaie de joc.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-mi un bigmec teisti beican fara cartofi, doar cola.

done. servetele ai nevoie, ca o sa plangi putin. :haha: :crack:

 

mustar, maioneza checiap? vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar varianta aia Tricolore e nesimțită. Pentru vreo 5.000 euro în plus față de varianta "S", primești: niște steag italian pe carene, finale (da, doar finale) Ducati Performance (nici măcar Termignoni) și un data analyzer cu laptime monitor. Nu serios, e bătaie de joc.

nu frate...se numeste marketing!!!...

 

:scratch: ...si profita de d-astia care nu inteleg ratia pret/performante!!!!

 

:cheers:

 

 

daca e stradal... are sanse. daca e in safety place.... il mananc. el nu stie ca Rossi pe motoru me sa invatat sa mearga. el nu stie ca Dohan e unchimiu.

 

 

pfff. problema e ca nu stiu ce sandwich sa-i cumpar

 

daca e pe "circuit " romanesc..adica amkart, selena, prejmer...va fac poze din fata ...:crack: ...cu o mobra de 350cm3!!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

done. servetele ai nevoie, ca o sa plangi putin. :haha: :crack:

 

mustar, maioneza checiap? vrei?

Excelent!

Haidam atunci. Te astept in Eifel, avem martori, camere de filmat, tot tacamul.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu frate...se numeste marketing!!!...

 

:scratch: ...si profita de d-astia care nu inteleg ratia pret/performante!!!!

 

:cheers:

 

 

 

daca e pe "circuit " romanesc..adica amkart, selena, prejmer...va fac poze din fata ...:crack: ...cu o mobra de 350cm3!!!

:cheers:

depinde de mobra, ca poti face si cu un 125. doar sa stii sa te joci cu ea, si sa fie ea buna.

 

Excelent!

Haidam atunci. Te astept in Eifel, avem martori, camere de filmat, tot tacamul.

hmmm, ti-am mai zis ca as fi venit cu ce mai mare placere sa-ti invart casca in cap, doar ca atunci ma intorc din concediu, si ...... tre sa muncesc pt ca in august iar vreau sa plec in concediu.

 

da las ca este timp, oricum va trebui sa fii bine pregatit psihic. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in spate unde, sa ma plimbi putin cu locomotiva. :)) de papagale mi-ar fi frica de putere. daca vrei poate la anu daca imi iau 848, e mai usoara, si are ceva ma multi caluti decat actuala.

 

am vorbit cu mama intre timp si se baga ea la intrecere, doar ca sa poti castiga :blbl: :haha: :crack:

 

 

 

eu sunt curios , cand vor scoate fratiorul mai mic (baby panigale)...

 

Panigale 899 si zvonurile ar fi pentru un motor de 750 cc

chiar as vrea sa vad un V2 de 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...