Clau_C Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 @ vlad: 1.nu am vrut sa te jignesc am luat preturile de pe site-ul singurului dealer oficial din Romania deci m-am documentat: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/moto-noi/ , axact asa cum mergi la dealer Honda vb in lb. romana i-ti face factura, platesti si pleci acasa cu motorul inmatriculat. Putem face comparatii la nesfarsit cu oferte din Germania (si Honda gasesti in DE la preturi mai mici decat in Romania) sau cu oferte prin telefon personalizate. 2.am vazut cohorte de motociclisti care au facut touring cu motoare de 50 Cp, cu bagaje si pasager, prin vai si pass-uri, fara sa fie nevoiti sa le impinga la deal, sau sa franeze cu picioarele la vale! Aici ai fost cel putin rautacios (ca sa nu spun arogant) o spun fara remuscari! 3. Ma surprinde (sau nu) ca (doar) propietarii de BMW au simtit nevoia sa desconsidere / discrediteze un motor, ca si cand asta le-ar stirbi prestigiul. Nu inteleg de ce unii se simt motociclisti numai daca motorul lor este unanim acceptat ca cel mai bun, iar rstul au infinit de multe minusuri. Trebuie oare sa-si justifice investitia nemeritat de mare !? ... intreb retoric 4. Nu ma cert si nu-mi place sa o fac, pentru ca nu am timp de asta! Acum, motivul pentru care m-am entuziasmat putin la produsul Honda este lesne de inteles si fiecare judeca cat il duce capul: - este o oferta extrem de buna: prima oferta sa spunem soc de la un producator care are in general preturi mari si foarte mari (Honda a fost in general cel mai scump pe segment):Transalp vs concurenta, CBR 600&1000 vs concurenta, Hornet vs concurenta, CRF vs concurenta si asa mai departe - mi se pare o noua democratizare a mersului pe doua roti. - cei (fara prejudecati) care au luat contact fizic cu NC700X au fost placut impresionati: la Smaeb si reactiile de aici de pe forum; drept ca unii au spus "I-mi place dar nu e ceea ce vreau eu" - i-mi place abordarea catre realitatile pietei a celor de la Honda: Criza mondiala in care intra si pretul combustibilului i-au facut sa-si bata capul cum sa obtina un produs versatil la un pret mic si cu un consum forte mic. - succesul de care se bucura pe pietele europene si timpii (neplacuti de altfel) de asteptare pentru livrarea motocicletei confirma cele de mai sus. Asadar motociclisti si pietele inteligente au reactionat normal fata de o astfel de oferta. Ar mai fi si altele de spus insa ma opresc aici! De acum voi vorbi strict despre subiectul topicului si ii rog pe toti sa procedeze la fel. Asfalt uscat tuturor indiferent de utilajul pe care-l poseda/calaresc cu (sau fara) placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Preturile sunt cele din showroom. Multumesc frumos! Asadar, am avut dreptate, preturile sunt identice cu cele din Germania, conform "bike konfigurator", cu aceleasi dotari. In caz ca cineva intelege mai greu, anterior vorbisem de preturile de baza (inclusiv TVA) iar cele de pe site-ul asta (mobile.ro) contin in ambele cazuri toate otionalele posibile pt. modelul respectiv. Nu mai comentez de felul in care prezinta Bavaria preturile pe site-ul lor. claudiu, nu te ambala ca nu ai cu cine/de ce. ai dreptate 100 % ... din "Citit" pe aici, disputele astea sunt vechi iar " oponetul " tau e vechi in ele. ps , jos bavarezele scumpe , traiasca hondaaaaaa De batut campii doar de amorul artei, fara sa avem habar, eventual sa mai bagam o raca off-topic, nu duce forumul lipsa deloc! Insa te poti consola ca nu esti singurul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 3. Ma surprinde (sau nu) ca (doar) propietarii de BMW au simtit nevoia sa desconsidere / discrediteze un motor, ca si cand asta le-ar stirbi prestigiul. Nu inteleg de ce unii se simt motociclisti numai daca motorul lor este unanim acceptat ca cel mai bun, iar rstul au infinit de multe minusuri. Trebuie oare sa-si justifice investitia nemeritat de mare !? ... intreb retoric CINE ESTE IN MASURA SA JUDECE CAT DE nemeritat de mare ESTE INVESTITIA???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 @ vlad: 1.nu am vrut sa te jignesc am luat preturile de pe site-ul singurului dealer oficial din Romania deci m-am documentat: Cum zici tu, insa eu ti-am contrazis "ecuatia" civilizat si in cunostinta de cauza, tu insa ai venit cu niste preturi gresite (nu ma interesaza sursa, dovada ca te-ai inselat) si in final ai zis ca nu-ti plac ignorantii, referindu-te evident la mine. De preturile din Germania am pomenit doar ca reper (si n-am gresit), asa cum s-a pomenit parca si pe acest topc la inceput. Asa cum am zis, eu cand nu stiu, tac, sau zic "parerea mea este..." sau recunosc apoi ca am gresit. Nu stiu de ce, ca si foxbat, switch si altii trebuie sa ajungeti mereu la obsesia asta cu pro/anti BMW. Cel putin eu, n-am facut nicio comparatie, nu am zis nimci rau de honda asta in particular, n-am pomenit nimic pozitiv de BMW. Sau daca sunt posesor de BMW nu am voie sa deschid gura pe alt topic legat de ideea de 50cp sau roata de 17"? Este evident ca unii au niste probleme/frustrari si doar daca le arati degetul mic incep sa latre. Mai multa intelepciune si logica n-ar strica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Nu stiu de ce, ca si foxbat, switch si altii trebuie sa ajungeti mereu la obsesia asta cu pro/anti BMW. Cel putin eu, n-am facut nicio comparatie, nu am zis nimci rau de honda asta in particular, n-am pomenit nimic pozitiv de BMW. Mai multa intelepciune si logica n-ar strica! vlad, pozitia mea nu este ANTI bmw ci PRO japo. din suntele de dispute pe aici am ales sa o exprim explicit. imi place GTL ul ca exercitiu de tehnologie. S ul, etc, ca si jucarii faine. Totul pana ajung sa vad pretul si modul de abordare al fanilor ( repet, nu toti ). in cazul tau particular ( petnru ca raspunul era pt tine si de ex, nu pentru ianachim care are la randu i bmw0uri ) am incercat avand experienta tonelul de posturi citite in diverse "Discutii" sa lamuresc inutilitatea continuarii unei dispute din seria compararii " mere cu pere". respect si profit ianachime, investitia este ok / non ok din punctul de veedre al INVESTITORULUI only. In clipa in care se " chibiteaza" si se compara mere cu pere, ( ex mobra de 6000 cu mobra de 12.000 ) se pierde sensul si se ajunge la dicutii in care desi toti au dreptate nimeni nu " castiga" . sa tra Multumesc frumos! Asadar, am avut dreptate, preturile sunt identice cu cele din Germania, conform "bike konfigurator", cu aceleasi dotari. In caz ca cineva intelege mai greu, anterior vorbisem de preturile de baza (inclusiv TVA) iar cele de pe site-ul asta (mobile.ro) contin in ambele cazuri toate otionalele posibile pt. modelul respectiv. Nu mai comentez de felul in care prezinta Bavaria preturile pe site-ul lor. De batut campii doar de amorul artei, fara sa avem habar, eventual sa mai bagam o raca off-topic, nu duce forumul lipsa deloc! Insa te poti consola ca nu esti singurul. vlad, ti am mai spus, ce motiv as avea sa bag raca? faptul ca suntem prea vanitosi nu duce nicaeri.personal bugetul meu nu este deloc apropiat de al tau , fapt ce imi confera un alt mod de a face calcule respecit v de a aprecia "performantele " unei mobre. Evindet ca nu se pot face comparatii de nici un fel in clipa in care vorbim de parametri diferiti. CU tot respectul,. ne' citim' de prea multa vreme sa ne "intepam' ,chiar n avem dece. observatiile mele vin din prisma celor care scriu pe acest topic in are mobra in cauza este una cu costuri mult sub ce calaresti tu si nu toti cei de aici " Te cunosc" si ar putea crede ca bmw0ul chiar face motociclete ieftine bune si fiabile . daca s a dat in flame-uri ( si te poti uita mai sus cand am mentionat ca nu asta era idee.sorry.) @ vlad: 1.nu am vrut sa te jignesc am luat preturile de pe site-ul singurului dealer oficial din Romania deci m-am documentat: http://www.bavaria-b...ad.ro/moto-noi/ , axact asa cum mergi la dealer Honda vb in lb. romana i-ti face factura, platesti si pleci acasa cu motorul inmatriculat. Putem face comparatii la nesfarsit cu oferte din Germania (si Honda gasesti in DE la preturi mai mici decat in Romania) sau cu oferte prin telefon personalizate. 2.am vazut cohorte de motociclisti care au facut touring cu motoare de 50 Cp, cu bagaje si pasager, prin vai si pass-uri, fara sa fie nevoiti sa le impinga la deal, sau sa franeze cu picioarele la vale! Aici ai fost cel putin rautacios (ca sa nu spun arogant) o spun fara remuscari! 3. Ma surprinde (sau nu) ca (doar) propietarii de BMW au simtit nevoia sa desconsidere / discrediteze un motor, ca si cand asta le-ar stirbi prestigiul. Nu inteleg de ce unii se simt motociclisti numai daca motorul lor este unanim acceptat ca cel mai bun, iar rstul au infinit de multe minusuri. Trebuie oare sa-si justifice investitia nemeritat de mare !? ... intreb retoric 4. Nu ma cert si nu-mi place sa o fac, pentru ca nu am timp de asta! Acum, motivul pentru care m-am entuziasmat putin la produsul Honda este lesne de inteles si fiecare judeca cat il duce capul: - este o oferta extrem de buna: prima oferta sa spunem soc de la un producator care are in general preturi mari si foarte mari (Honda a fost in general cel mai scump pe segment):Transalp vs concurenta, CBR 600&1000 vs concurenta, Hornet vs concurenta, CRF vs concurenta si asa mai departe - mi se pare o noua democratizare a mersului pe doua roti. - cei (fara prejudecati) care au luat contact fizic cu NC700X au fost placut impresionati: la Smaeb si reactiile de aici de pe forum; drept ca unii au spus "I-mi place dar nu e ceea ce vreau eu" - i-mi place abordarea catre realitatile pietei a celor de la Honda: Criza mondiala in care intra si pretul combustibilului i-au facut sa-si bata capul cum sa obtina un produs versatil la un pret mic si cu un consum forte mic. - succesul de care se bucura pe pietele europene si timpii (neplacuti de altfel) de asteptare pentru livrarea motocicletei confirma cele de mai sus. Asadar motociclisti si pietele inteligente au reactionat normal fata de o astfel de oferta. Ar mai fi si altele de spus insa ma opresc aici! De acum voi vorbi strict despre subiectul topicului si ii rog pe toti sa procedeze la fel. Asfalt uscat tuturor indiferent de utilajul pe care-l poseda/calaresc cu (sau fara) placere perfect, de acord 10000 %. bravo Editat August 31, 2012 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 in cazul tau particular ( petnru ca raspunul era pt tine si de ex, nu pentru ianachim care are la randu i bmw0uri ) am incercat avand experienta tonelul de posturi citite in diverse "Discutii" sa lamuresc inutilitatea continuarii unei dispute din seria compararii " mere cu pere". Si tu ce propui, ca atunci cand vad ca cineva greseste, io sa tac si sa nu-l pot contrazice chiar cu argumente evidente? Cine a inceput acum comparatia de mere cu pere? Ai citit macar ordinea posturilor aici? In ce calitate i-ai dat dreptate 100% (!!!) cuiva care gresea si care incepuse comparatia de mere cu pere? Deci, cine genereaza discutii inutile si off-topic? Ia oricare din afirmatiile mele si arata-mi ca e gresita sau subiectiva si... jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 a testat cineva 700NC? Ca sa nu mai vorbim de BMW, wtf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 (editat) a testat cineva 700NC? Ca sa nu mai vorbim de BMW, wtf... M-am dat eu cu un NC700S printr-o parcare mare (gen aia de la IKEA). Nu l-am crezut pe proprietar care zicea ca mobra are 200+kg. Se simtea mai usor ca domi-ul meu, iar la inclinatii serioase la viteza mica era deosebit de stabil - imi aducea aminte de R1100 cu care puteam merge in cercuri extrem de stranse fara greturi. Daca as avea banii, maine mi-as lua un NC700X si asta doar pt ca o motocicleta cu bordul "pe ghidon" mi se pare mie neterminata (chestie de gust). Iar X-ul are ceva mai multa suspensie Eu merg 50% oras, 30% plimbari si 25% autostrazi; restul de 5% sunt pe drumuri unde nu prea conteaza ce motocicleta ai atata timp cat pozitia in sha iti permite sa mergi in picioare. Consider motorul asta ideal pt mine. Editat August 31, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 vlad, ti am mai spus, ce motiv as avea sa bag raca? faptul ca suntem prea vanitosi nu duce nicaeri.personal bugetul meu nu este deloc apropiat de al tau , fapt ce imi confera un alt mod de a face calcule respecit v de a aprecia "performantele " unei mobre. Nu bagi raca, insa bati campii, fara a aduce nicio informatie utila sau on-topic. Care e legatura aici cu vanitatea?? Dar cu bugetul?? Hai sa incheiem, nu duce la nimic bun, nu ai fost in stare sa aduci niciun argument la ceea ce scrii sau sugerezi. Se isca degeaba stari negative si pareri despre oameni, desi nu ne cunoastem deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 S-a dus dracu si topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Si tu ce propui, ca atunci cand vad ca cineva greseste, io sa tac si sa nu-l pot contrazice chiar cu argumente evidente? Cine a inceput acum comparatia de mere cu pere? Ai citit macar ordinea posturilor aici? In ce calitate i-ai dat dreptate 100% (!!!) cuiva care gresea si care incepuse comparatia de mere cu pere? Deci, cine genereaza discutii inutile si off-topic? Ia oricare din afirmatiile mele si arata-mi ca e gresita sau subiectiva si... jos palaria. exacat asta am spus - stiu ( fara a spune ca este rau sau bun ) modul de abordare exact cum am explicat mai sus. intrucat in loc de lamurire s-au generat mai multe flame-uri iar incercarile mele de a le inchide n au dat rezultate, sa fim sanatosi voiosi voinici. poti sa alegi sa fii ponta sau basescu si in funtie de ce ai ales, eu sunt " celalalt" deci n o vom scoate la capat. pe subiecte offtopic, foxu' over and out. si ..ca sa nu mai fie nevoie sa mai continui si tu la randu-ti, imi scot eu palaria, ufff...frata greu e cu bmw-istii astia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 @KHK / VLAD: am rugamintea sa ne dai acceptul sa solicitam stergerea ultimelor 2 pagini de topic. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 @KHK / VLAD: am rugamintea sa ne dai acceptul sa solicitam stergerea ultimelor 2 pagini de topic. Multumim. Total de acord! sun curios insa... te referi inclusiv la primul meu post? p.s. ti-am demonstrat ca ai gresit (si nu e prima data)... si am impresia ca tot tu esti putin ironic. Gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Nu bagi raca, insa bati campii, fara a aduce nicio informatie utila sau on-topic. Care e legatura aici cu vanitatea?? Dar cu bugetul?? Hai sa incheiem, nu duce la nimic bun, nu ai fost in stare sa aduci niciun argument la ceea ce scrii sau sugerezi. Se isca degeaba stari negative si pareri despre oameni, desi nu ne cunoastem deloc. BAIIIIIIIIIIIII iar ai zi libera??? suna ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 Total de acord! sun curios insa... te referi inclusiv la primul meu post? p.s. ti-am demonstrat ca ai gresit (si nu e prima data)... si am impresia ca tot tu esti putin ironic. Gresesc? Ai demonstrat doar ca iti place sa te certi fara o baza concreta. Nu am gresit cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Ai demonstrat doar ca iti place sa te certi fara o baza concreta. Nu am gresit cu nimic. Mdaa... cum zici tu! Tu sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 6000 euro noua? 6000 EUR noua, si X si S au exact aceasi pret. Am fost la reprezentanta sa imi faca grila de rate. Cu avans jumatate din suma care este max de avans din ce am inteles, se ajunge la o rata de vreo 170 EUR (nu imi amintesc exact) cu tot cu CASCO, pe 2 ani. Accesibil zic eu. Nu stiu cum e in Bucuresti, asta zic de la Hachi Motors Iasi. Au reducere de 500 EUR la aceste modele. Scria pe placuta cu pretul si specificatiile. Drive test se face acum la intalnirea de la Carrefour Era Iasi. Nici eu nu am prins-o ca abia am ajuns in Bacau la ai mei in vizita. M-am intors din concediu (azi din Sibiu) si nu stiu daca mai prind drive testul la ora la care ajung in Iasi. Asa ca nu mai am chef sa mai bag km ca sa ajung sa nu mai fie nimic. Pacat, ar fi fost interesant. 6000 cu ABS ca m-am uitat pe motocicleta expusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 6000 EUR noua, si X si S au exact aceasi pret. Am fost la reprezentanta sa imi faca grila de rate. Cu avans jumatate din suma care este max de avans din ce am inteles, se ajunge la o rata de vreo 170 EUR (nu imi amintesc exact) cu tot cu CASCO, pe 2 ani. Accesibil zic eu. Nu stiu cum e in Bucuresti, asta zic de la Hachi Motors Iasi. Au reducere de 500 EUR la aceste modele. Scria pe placuta cu pretul si specificatiile. iupiiii la bani astia iau 2 apropo la reprezentanta au si SERVICE????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 (editat) Am intrebat si au spus ca asigura service ca doar sunt reprezentanta. Oricum dupa concediul asta am ajuns la concluzia ca in cazul in care vrei sa vezi absolut orice in tara asta, sa vizitezi ce te taie capul, ce pestera, grota, chei sau mai stiu eu ce, nu dau Transalpul pe nimic. E tentant dar esti dispus sa te limitezi la ce poate mobra aia? Hai sa facem un sondaj: din cei care stiu drumul: urca pana la baza la Pestera Meziad NC700X? Adica pana la scara de la baza pesterii... Depinde fiecare ce vrea. Pentru cei care se limiteaza la drum de tara si e suficient asa, zic ca e alegera ideala. Oricum, motoreta e faina. De aia suntem diferiti: unii se dau pe pista, altii doar pe sosea, altii in padure, etc... Important este sa vedem ce ne dorim de la o motocicleta. Cui ii plac strada si drumurile lungi, e ideala. E o motocicleta care ofera confort, cuplu si din ce am dedus vitezele nu sunt scurte sa "mesteci permanent in mamaliga" daca e aglomeratie. Editat Septembrie 1, 2012 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Am intrebat si au spus ca asigura service ca doar sunt reprezentanta. Oricum dupa concediul asta am ajuns la concluzia ca in cazul in care vrei sa vezi absolut orice in tara asta, sa vizitezi ce te taie capul, ce pestera, grota, chei sau mai stiu eu ce, nu dau Transalpul pe nimic. E tentant dar esti dispus sa te limitezi la ce poate mobra aia? Hai sa facem un sondaj: din cei care stiu drumul: urca pana la baza la Pestera Meziad NC700X? Adica pana la scara de la baza pesterii... Depinde fiecare ce vrea. Pentru cei care se limiteaza la drum de tara si e suficient asa, zic ca e alegera ideala. Oricum, motoreta e faina. De aia suntem diferiti: unii se dau pe pista, altii doar pe sosea, altii in padure, etc... Important este sa vedem ce ne dorim de la o motocicleta. Cui ii plac strada si drumurile lungi, e ideala. E o motocicleta care ofera confort, cuplu si din ce am dedus vitezele nu sunt scurte sa "mesteci permanent in mamaliga" daca e aglomeratie. a asigura Service este una sa aiba SERVICE ESTE ALTA...... honda nu mai avea reprezentanta in romania acum 1-2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Am văzut-o acum vreo lună expusă în Cluj într-un mall, dar era într-un țarc și nu te puteai urca pe ea. Din cauza asta nu am reușit să-mi dau seama dacă pentru cineva înalt e ok, ori stai cu genunchii la gură sau și mai rău, arăți ca și cum ți-a crescut ceva din dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 2, 2012 Autor Share Postat Septembrie 2, 2012 Am văzut-o acum vreo lună expusă în Cluj într-un mall, dar era într-un țarc și nu te puteai urca pe ea. Din cauza asta nu am reușit să-mi dau seama dacă pentru cineva înalt e ok, ori stai cu genunchii la gură sau și mai rău, arăți ca și cum ți-a crescut ceva din dos Mah, mie nu mi s-a parut ca ar fi un motor indicat pentru cei peste 2m. Nu e foarte masiv - dimpotriva! Pentru oamenii mai masivi care tin la aparente, singurele optiuni ar fi XRunner sau XTourer. ...sau alte marci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 M-am urcat eu pe ea la intalnirea de la Tg. Neamt. E ok pentru mine. Eu am 1,65. Stau pe varfuri. Pana la 1,80 e ok zic eu. Dupa aia stai cu genunchii in gura. http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nc700x_2012.php Seat height 83cm. E destul de lata ca sa fie confortabila. honda nu mai avea reprezentanta in romania acum 1-2 ani Si Ducati avea reprezentanta anul trecut la Bacau... Ce conteaza? De ce sa vorbim din amintiri? Acum Honda are din nou si in Iasi si in Bucuresti. Din ce imi povesteau niste baieti de la o reprezentanta moto din Bucuresti acum vreo 2-3 ani in urma, in ultimul an Honda vanduse doar vreo 2 motorete si mi se pare ca tocmai se inchisese. Lumea se mai schimba si timpurile la fel. La noi la Iasi sunt niste baieti foarte faini, de treaba, descurcareti si care stiu sa vanda. Si chiar stau foarte bine cu orientarea spre client. Intamplare pe pielea mea la Ducati Bacau anul trecut: am cerut sa imi aduca o perna cu gel pentru sea cand am plecat in Europa. Am fost intrebata: "ce-i aia? A, nu avem asa ceva si nu aducem." Pai cum sa reziste cei de genul asta? Pe cand despre Hachi Motors am doar cuvinte de lauda. Si povestea lor abia a inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daciana Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Interesanta motocicleta. Si eu la 1,63 stau oarecum pe varfuri, nu am intrebat de reglaj la sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Am intrebat si au spus ca asigura service ca doar sunt reprezentanta. Oricum dupa concediul asta am ajuns la concluzia ca in cazul in care vrei sa vezi absolut orice in tara asta, sa vizitezi ce te taie capul, ce pestera, grota, chei sau mai stiu eu ce, nu dau Transalpul pe nimic. E tentant dar esti dispus sa te limitezi la ce poate mobra aia? Hai sa facem un sondaj: din cei care stiu drumul: urca pana la baza la Pestera Meziad NC700X? Adica pana la scara de la baza pesterii... Depinde fiecare ce vrea. Pentru cei care se limiteaza la drum de tara si e suficient asa, zic ca e alegera ideala. Oricum, motoreta e faina. De aia suntem diferiti: unii se dau pe pista, altii doar pe sosea, altii in padure, etc... Important este sa vedem ce ne dorim de la o motocicleta. Cui ii plac strada si drumurile lungi, e ideala. E o motocicleta care ofera confort, cuplu si din ce am dedus vitezele nu sunt scurte sa "mesteci permanent in mamaliga" daca e aglomeratie. NC700X este similar cu Transalp 700. Garda la sol este identica. Am un prieten cu Transalp 700. Motocicleta este buna in opinia mea pentru un drum forestier ( bun ) sau pentru piatra cubica. A mers cu mine pe Creasta Baiului cu ea, dar l-am impins, a mai cazut etc. Nu a cazut pentru ca era el prost. Motocicleta este aiurea in opinia mea. Materiale oneste, nu neaparat proaste, nimic HI-TECH 218kg la gol, centrul de greutate este in REZERVOR,deci foarte inalt, cel putin eu asa am simtit. Datorita acestui centru de greutate prost pus, mie mi s-a parut foarte putin manevrabila in enduro, mai ales la viteze mici. Motorul este foarte docil, plin de cuplu, dar bleg, bleg. Tenere 660 2008 este mai puternic si raspunde mult mai bine la acceleratie, are un PUNCH, V2-ul asta de 700.......... nimic......... o ia usor usor usor, dar NU vibreaza atat de tare. Per total o motocicleta GREA, are o masa care isi face simtita prezenta. Nu cred ca e de incepatori, chiar daca are un motor bleg si docil, greutatea aia te poate pune in dificultate nu numai ca incepator ci si ca experimentat, in diverse situatii. Cred ca NC700X este versiunea de "SM" a lui Transalp 700. Am comparat garda la sol de la R 1200 R cu cea a Transalp-ului de 700 => identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.