Sari la conținut

Pareri Kawasaki


ThePoRToKaLa
 Share

Postări Recomandate

Salutare Forum, Salutare Forumisti :)

Am sa incep topicul asta cu scuzele de rigoare pt ca nu stiu daca postez unde trebuie.In caz ca am postat gresit, rog Moderatorii sa-mi mute topicul.

In al doilea rand...ma numar printre putinii posesori de Kawasaki zx4r.Geniala motocicleta ( zic eu ) !

Este micuta, usurica (zic eu) , consuma ok ( cam 6 in oras si cam 5-6 la drum ), trage ok...etc.

Ideea e ca m-am hotarat sa o vand din simplu motiv ca nu face wheelie ( :)))) )

Vreau ceva mai mare dar totodata cu un consum de bun simt si relativ comfortabila pe oras.

Am urmatoarele obtiuni pentru la primavara :

Kawasaki zx6r - dupa 2000

Kawasaki zx7r - dupa 2000

Kawasaki zx9r - dupa 2000

Mentionez ca nu vreau o motocicleta doar pt wheelie, stunt sau alte chestii de genul asta, vreau o motocicleta pt ALL-DAYS care sa stie si wheelie cand e cazul.

Ce imi recomandati?

VA MULTUMESC ANTICIPAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum, Salutare Forumisti :)

Am sa incep topicul asta cu scuzele de rigoare pt ca nu stiu daca postez unde trebuie.In caz ca am postat gresit, rog Moderatorii sa-mi mute topicul.

In al doilea rand...ma numar printre putinii posesori de Kawasaki zx4r.Geniala motocicleta ( zic eu ) !

Este micuta, usurica (zic eu) , consuma ok ( cam 6 in oras si cam 5-6 la drum ), trage ok...etc.

Ideea e ca m-am hotarat sa o vand din simplu motiv ca nu face wheelie ( :)))) )

Vreau ceva mai mare dar totodata cu un consum de bun simt si relativ comfortabila pe oras.

Am urmatoarele obtiuni pentru la primavara :

Kawasaki zx6r - dupa 2000

Kawasaki zx7r - dupa 2000

Kawasaki zx9r - dupa 2000

Mentionez ca nu vreau o motocicleta doar pt wheelie, stunt sau alte chestii de genul asta, vreau o motocicleta pt ALL-DAYS care sa stie si wheelie cand e cazul.

Ce imi recomandati?

VA MULTUMESC ANTICIPAT!

 

Nu kawa deoarece sint slabe motoarele pt asa ceva.Eu am gatat un zx6 si un gpz de 900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa nu te incurci cu din astea mici. Poti adauga listei de oPtiuni si zzr1400.

 

Sa recapitulam: sa fie wakasaki, consum bun, buna pt oras, sa faca wheelie, sa fie mai mare => kawasaki tracker.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicletele de viteza nu sunt cele mai bune pentru wheelie ocazional, mai ales cele de 600 mai vechi se ridica din gaz doar intr-a I-a.

Cred ca problema ta e ca nu stii cum sa o ridici, ar trebui sa inveti wheelie cu ajutorul ambreiajului.

 

Eu am ZX9 2000 si se ridica din gaz intr-a I-a, face nici foarte mici broscute si intr-a II-a (asta cred ca e si din cauza gabaritului meu, aropos- ce inaltime si cate kg ai? Si cati ani?).

Mie mi-e frica sa fac wheelie, daca as vrea sa aprofundez fenomenul cred ca mi-as lua un supermoto sau ceva enduro la inceput. Mai ales ca zici ceva de consum si de mers prin oras.

Iti zic doar ca un ZX9 consuma 9l/100km in oras cel putin. Merg ventilatoarele vara aproape non-stop, pornesc din 2 in 2 semafoare. La drum lung e foarte buna motocicleta dar si acolo consuma minim 6,5-maxim 8, cam asa.

 

Pune bani de-o parte de carene, vopsit, intreptat, piese noi, ca daca te apuci sa faci wheelie tot o pui jos cumva. Eu numai cand ma gendesc cat ma costa o cazatura si iar nu mai imi vine sa ma joc de-a wheelie-ul.

Iti recomand oricum o parcare goala pentru invatat asa ceva, drumuri goale secundare, nu incerca din prima prin trafic.

 

Toate motoretele mentionate sunt cam vechi, incep sa aiba probleme, eu am schimbat o cutie de viteze anul asta. Sunt si eu fan Kawa dar eu zic sa analizezi si alte marci, exista modele mai bune si modele mai rele la oricare din marii producatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX6R parerea mea - dar poti sa te uiti si la Yamaha in curte - Yamaha Thundercat 600r , FZR 600R 4jh (modelul care are acelasi cadru ca si Thundercat-u - exact acest model il am eu) - sunt motociclete foarte bune! Desigur ca de oricare alt fier trebuie sa ai grija de el, uleiu necesar si filtrele schimbate la timp

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt sfaturi ( inclusif mistocarilor )

M-ati intrebat de varsta...am 24 ani, stiu cu ce se mananca motocicletele, nu sunt la prima motocicleta, stiu sa ma dau pe o roata ( ce-i drept, nu bucuresti - constanta , dar sunt in carti )

ZX4 se ridica doar daca il urci in 10-12 mii si dai drumu la ambreiaj, il zmucesti si o ia pe o roata, dar nu vreau sa-l omor.Nu vreau nici moto de stunt...vreau doar ocazional, cand ma apuca nebunia :)

Ca si greutate, statura, am 178 si vreo 85 km

Bag si o poza cu mine in wheelie cu un scuter ca sa vada carcotasii ca nu sunt tocmai nestiutor.

 

Inca ceva...imi cam face cu ochiu un ZX7...AN 2000...am auzit ca au vreo 230 kg...sincer...se simt kilele?ca zx4 are 185 kg si mi se pare jucarie...ce parere aveti de zx7?

 

Multumesc anticipat!

post-65951-0-82906000-1321539728_thumb.jpg

Editat de ThePoRToKaLa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai laic iour inglis bat ai prefer in romana, nu de alta bat ai hav problems uith specific urban terms.tenchiu veri maci :))

 

@Sokatu , il stiu pe Lamaie & company de muuult timp... nu vreau sa fac din asta un hobby!

Vreau doar sa fiu " baiatu care ii de pe o roata pe Magheru , in tricou, pantaloni scurti si adidasi si in pasaj la unirii se pupa cu stalpu` "

dar nu vreau stalp, tricou, adidasi si pantaloni scurti in povestea mea.

Repet: nu visez sa fiu stunter, vreau doar sa stiu ca ma niscai putere in caz ca ma apuca nebunia.

deci... zx7 ?? :))

Editat de ThePoRToKaLa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx7 are suspensia USD care pare mai solida decat furca normala de ZX6/ZX9. Dar si pozitia este mai sport, este mai grea si motorul nu are puterea sau cuplul unui ZX9.

Mai placuta pt zi de zi este bicicleta de ZX6/ZX9. ZX9 este o motocicleta cu un motor cu un zgomot incitant urlator :D (900cmc si 14000rpm) cu repriza foarte buna, deosebit de rezistent. Cutia dezvolta probleme si asta de la accelelratiile puternice in treapta a 3-a cand crabotii se angreneaza pe cativa mm - este valabil pentru modelele de pana in 2000, la celelalte e rara treaba. Lui Niko i s-a stricat dar el trage de ea.

A 1-a la ZX9 cel putin e foarte lunga, motocicleta nu are tendinta de a se ridica pe o roata. Probabil ca un GSX-R adora mai mult sa priveasca cerul.

Ninja ZX6 si 636 este o motocicleta foarte apreciata mai ales in Marea Britanie, performante-pret sh foarte bun.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX7 e o motoreta sport deja clasica, a atins un pic un nivel de cult, datorita performantelor avute in trecut la curse.

In schimb sunt deja vechi iar la noi foarte putine. Doar din auzite iti spun ca sufera de multe mici probleme care iti fac viata de posesor cam dificila. Toti pe care ii stiu (vreo 2) cu asa ceva au ceva mici probleme pe care nu le mai pot rezolva usor.

Mie mi se pare ca un posesor de ZX7 ca unul care o ia sa o bibilesca si sa aiba o motoreta sport deja clasica, care incearca sa o tina in conditii tehnice cat mai bune si care se da cu ea normal, chiar mai cu grija.

 

De aia toata lumea iti spune nu ZX7 pentru ce ai tu de gand, sa faci wheelie si altele, mers mai necivilizat.

Ia un model care tine la abuzuri.

 

 

Mai placuta pt zi de zi este bicicleta de ZX6/ZX9. ZX9 este o motocicleta cu un motor cu un zgomot incitant urlator :D (900cmc si 14000rpm) cu repriza foarte buna, deosebit de rezistent. Cutia dezvolta probleme si asta de la accelelratiile puternice in treapta a 3-a cand crabotii se angreneaza pe cativa mm - este valabil pentru modelele de pana in 2000, la celelalte e rara treaba. Lui Niko i s-a stricat dar el trage de ea.

 

 

Mi-as lua si maine ZX9 din nou, a rezistat totusi 5 sezoane la mine dupa inca cel putin 2 proprietari inaintea mea (cel de la care am luat-o chiar se dadea si pe o roata cateodata), a crapat cutia la cel putin 52,000km de mers cam necivilizat.

Deci nu pot sa o acuz ca nu a fost fiabila, doar ca poate alte modele or fi mai fiabile de la alti producatori. Plus ca e cam mare, deci depinde de gabaritul omului daca vrea asa ceva.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seteaza suspensia spate cat merge de tare si vezi din acceleratie.Incearca sa faci si putin "balans" (daca merge spus asa).Sau foloseste photoshopu si o sa ai o poza cu motoreta-lumanare :)

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...