Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 am si eu o mica belea. Am pus in primavara rulmenti skf pe roata fata cumparati de la Badi.ro acum in iarna au inceput sa uruie lunga si in continuu dar dupa 5min de mers dispare huruitul. acum ma gandesc. ori s-au dus naibii, ori nu mai au vaselina destula in ei. cel mai bine ar fi sa-i schimb nu. dar daca ii gresez un pic ar trebui sa dispara sunetul... rulemntii sunt capsulati din fabrica cu capace de plastic. care ati mai patit asa cu rulmenti SKF si ce ai facut? pot sa ma risc cu ei la un drum de 300km. mentionez ca scot zgomotul asta de vreo 200km deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Mica curiozitate: cat ai dat pe ei la achizitie ? Ca daca sunt din aia de 5 lei/buc, nu poti sa ai pretentii. Daca insa sunt pe bune (cam greu, personal, sa cred ca SKF originali sa pateasca asa)Daca ii decapsulezi, indiferent cat de bine i-ai gresa, vor lua apa si se vor duce si mai repede. Cel mai sigur e inlocuirea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Cum au fost montati? presati/batuti pe exterior sau pe interior? Distantierul din roata e la locul lui? protectiile de praf/apa sunt in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Trebuia sa scoti capsula aia de plastic si sa bagi tu vaselina si apoi sa ii pui la loc. Se poate intampla ca aia sa fie capsulati si sa nu aiba vaselina deloc in ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 am si eu o mica belea. Am pus in primavara rulmenti skf pe roata fata cumparati de la Badi.ro acum in iarna au inceput sa uruie lunga si in continuu dar dupa 5min de mers dispare huruitul. acum ma gandesc. ori s-au dus naibii, ori nu mai au vaselina destula in ei. cel mai bine ar fi sa-i schimb nu. dar daca ii gresez un pic ar trebui sa dispara sunetul... rulemntii sunt capsulati din fabrica cu capace de plastic. care ati mai patit asa cu rulmenti SKF si ce ai facut? pot sa ma risc cu ei la un drum de 300km. mentionez ca scot zgomotul asta de vreo 200km deja... Trebuie sa scoti camasa de plastic cu ceva ascutit, fara s-o strici insa, apoi adaugi vaselina rezistenta la apa dar nu grafitata, montezi camasa la locul ei si este gata. Ecact cum ti s-a mai sugerat, e bine sa verifici si la protectiile de praf/apa. Din fabrica rulmentii vin cu unsoare standard si insuficienta care nu este corespunzatoare aplicatiei tale si care la turatii mari iese din camasa aia de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Trebuie sa scoti camasa de plastic cu ceva ascutit, fara s-o strici insa, apoi adaugi vaselina rezistenta la apa dar nu grafitata, montezi camasa la locul ei si este gata. Ecact cum ti s-a mai sugerat, e bine sa verifici si la protectiile de praf/apa. Din fabrica rulmentii vin cu unsoare standard si insuficienta care nu este corespunzatoare aplicatiei tale si care la turatii mari iese din camasa aia de plastic. turatii mari pe dracu' ... la un soc se ciobeste o bila apoi ala le macina si pe celelalte ... chinezarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 am si eu o mica belea. Am pus in primavara rulmenti skf pe roata fata cumparati de la Badi.ro acum in iarna au inceput sa uruie lunga si in continuu dar dupa 5min de mers dispare huruitul. acum ma gandesc. ori s-au dus naibii, ori nu mai au vaselina destula in ei. cel mai bine ar fi sa-i schimb nu. dar daca ii gresez un pic ar trebui sa dispara sunetul... rulemntii sunt capsulati din fabrica cu capace de plastic. care ati mai patit asa cu rulmenti SKF si ce ai facut? pot sa ma risc cu ei la un drum de 300km. mentionez ca scot zgomotul asta de vreo 200km deja... Schimbă-i! ÂŞi dacă vrei să fii absolut sigur că cei noi sunt ok, desfă-le capacele după metodele descrise anterior de colegi Âşi pune vaselina care o doreÂşti (eu, pentru astfel de situații am preferat-o pe cea de la metabond). Nu mai sta pe gînduri! Schimbă-i! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 schimba-i,odata ce au inceput sa huruie sunt terminati oricata vaselina ai baga daca nu au joc ai putea si nu ai putea sa mergi cu ei,e pe riscul tau,nimeni nu iti poate spune ca o sa se gripeze sau o sa sara bilele in X kilometri.daca au joc nu mai merge cu ei verifica simeringurile,sa nu fie rupte sau imbatranite si daca e cazul schimbale si pe alea.daca sunt simeringurile duse schimbi degeaba rulmentii chiar daca sunt capsulati,apa va patrunde si va strica rulmentii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Schimb si montaj corect, plus neaparat-obligatoriu-100%, distantierul din roata sa fie la locul lui si sa aiba lungimea corecta. Asadar - schimb si montaj corect, adica niciodata batuti pe interior. Daca acum ii scoti ca sa ii gresezi (desi vaselina nu reface cementarea bilelor - o bila patrata nu se face la loc rotunda daca ii pui vaselina), ii deteriorezi chiar daca ar fi perfecti. La montaj deci, vei pune in roata o pereche de rulmenti deteriorati. O roata nu vibreaza daca are rulmentii ne-unsi. Vibratia incepe cand s-a dus cementarea bilelor. Pe masura ce bilele se deterioreaza si mai tare, roata vibreaza mai tare si chiar incepe sa "bata". Un rulment neuns dar care nu este gresat, face si el zgomot, dar nu-l auzi in butucul rotii decat daca il asculti cu stetoscopul de rulmenti. Exista o astfel de scula cu analizor acustic, se foloseste in aerospace si in functie de zgomotul rulmentilor, li se estimeaza orele de functionare pana la schimb. Dar acolo ora de manopera este foarte foarte costisitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 27, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2011 Mica curiozitate: cat ai dat pe ei la achizitie ? Ca daca sunt din aia de 5 lei/buc, nu poti sa ai pretentii. Daca insa sunt pe bune (cam greu, personal, sa cred ca SKF originali sa pateasca asa)Daca ii decapsulezi, indiferent cat de bine i-ai gresa, vor lua apa si se vor duce si mai repede. Cel mai sigur e inlocuirea lor. au fost vreo 20-24 ron. Cum au fost montati? presati/batuti pe exterior sau pe interior? Distantierul din roata e la locul lui? protectiile de praf/apa sunt in stare buna? batuti cu o tubulara de dimensiunea carcasei exterioare, stinatierul e la locul lui, iar protectiile de praf sunt ok. Trebuia sa scoti capsula aia de plastic si sa bagi tu vaselina si apoi sa ii pui la loc. Se poate intampla ca aia sa fie capsulati si sa nu aiba vaselina deloc in ei cand ii schimb o sa fac chestia asta Schimb si montaj corect, plus neaparat-obligatoriu-100%, distantierul din roata sa fie la locul lui si sa aiba lungimea corecta. Asadar - schimb si montaj corect, adica niciodata batuti pe interior. Daca acum ii scoti ca sa ii gresezi (desi vaselina nu reface cementarea bilelor - o bila patrata nu se face la loc rotunda daca ii pui vaselina), ii deteriorezi chiar daca ar fi perfecti. La montaj deci, vei pune in roata o pereche de rulmenti deteriorati. O roata nu vibreaza daca are rulmentii ne-unsi. Vibratia incepe cand s-a dus cementarea bilelor. Pe masura ce bilele se deterioreaza si mai tare, roata vibreaza mai tare si chiar incepe sa "bata". Un rulment neuns dar care nu este gresat, face si el zgomot, dar nu-l auzi in butucul rotii decat daca il asculti cu stetoscopul de rulmenti. Exista o astfel de scula cu analizor acustic, se foloseste in aerospace si in functie de zgomotul rulmentilor, li se estimeaza orele de functionare pana la schimb. Dar acolo ora de manopera este foarte foarte costisitoare e clar. ai mei se aud ca dracu. nu mai are rost sa o aburesc, o sa-i schimb. totusi dc dispare sunetul dupa ce rulez ceva timp cu ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Rulmenti capsati desfacuti ca sa bagi vaselina ...lasa prostiile...daca au nevoie de asa ceva aia nu is SKF . Daca fac galagie oricat de putin ...ceva se macina acolo...afara cu ei oricat ai incerca sa te minti ca mai tin putin. Montajul corect e foarte important...NU bati in ei nici daca ai deja spune la gura ca nu intra unde trebe...mai ales in inelul interior ...ai batut poti sa ii arunci...presati usor pe exterior. Ce clasa au avut rulemti tai pt tolerantele interioare ?Ultima cifra din cod acel "C"...daca mai ai cutia... Daca nu scrie nimic mai mult ca sigur erau CN...care e cam mica pt aplicatia data...daca ai pus rulemti si intra putin fortat...adica si butucul roti a mai strans putin rulmentul toleranta sa redus si mai mult...in timpul mersului sau incalzit sa redus din nou toleranta si au functionat intrun camp de toleranta prea strans fapt ce ia distrus in scurt timp... Huruie la rece pt ca sunt in afara campului de toleranta normala...dispare pt ca se incalzesc putin dupa 5 minute si campul de toleranta devine mai mic. Pt aplicatii moto clasa C3 am folosti fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 27, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2011 Rulmenti capsati desfacuti ca sa bagi vaselina ...lasa prostiile...daca au nevoie de asa ceva aia nu is SKF . Daca fac galagie oricat de putin ...ceva se macina acolo...afara cu ei oricat ai incerca sa te minti ca mai tin putin. Montajul corect e foarte important...NU bati in ei nici daca ai deja spune la gura ca nu intra unde trebe...mai ales in inelul interior ...ai batut poti sa ii arunci...presati usor pe exterior. Ce clasa au avut rulemti tai pt tolerantele interioare ?Ultima cifra din cod acel "C"...daca mai ai cutia... Daca nu scrie nimic mai mult ca sigur erau CN...care e cam mica pt aplicatia data...daca ai pus rulemti si intra putin fortat...adica si butucul roti a mai strans putin rulmentul toleranta sa redus si mai mult...in timpul mersului sau incalzit sa redus din nou toleranta si au functionat intrun camp de toleranta prea strans fapt ce ia distrus in scurt timp... Huruie la rece pt ca sunt in afara campului de toleranta normala...dispare pt ca se incalzesc putin dupa 5 minute si campul de toleranta devine mai mic. Pt aplicatii moto clasa C3 am folosti fara probleme. cand i-am cumparat am explicat ca imi trebuie pt motocicleta la roata si mi-a dat cu toleranta C3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 C3 am folosit si eu au fost 60 de lei 4 bucati au aproape 40k si inca merg fara probleme. cred ca ai avut tu ghinion cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.