Sari la conținut

Surprize, surprize!


Postări Recomandate

Surprize, surprize, ABS in offroad!

 

http://www.moto.it/prove/husqvarna-te-449-debutta-abs-prova-test.html

 

Scuze pentru traducerea automata...

 

Enjoy!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprize, surprize, ABS in offroad!

 

http://www.moto.it/p...prova-test.html

 

Scuze pentru traducerea automata...

 

Enjoy!

frana ca si frana dar traseul e super fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu voi, pasionati ai offroad-ului romanesc!

Daca ati fost atenti la prezentare...

iaca ce zice la general si particular, la figurat si la propriu profesionistii,

inginerii constructori de specialitate:

 

"Piatră umedă, fructe de padure congelate. Acestea sunt fondurile care au subminat frana fata.

BMW si Husqvarna au dezvoltat primul ABS dedicat Enduro. Acesta acționează pe roata din fata:

dovezile noastre confirmă validitatea proiectului"

 

Suntem la ani lumina de CZ-urile MC de 400 !!!

 

Sa fiti iubiti!

 

PS

Si la propriu, si la figurat:

Multumesc pentru timpul pierdut cu filmuletul prezentat

si ca mi-ati ingaduit sa va dau stiri proaspete si interesante din 0FF!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod cert orice tehnologie noua este bine venita... Personal cred ca un mult mai mare impact l-ar avea controlul tractiunii decat abs-ul. In plus pe traseul prezentat de ei nu vad in ce moment ar fi putut fi util abs-ul decat daca erai un ageamiu sadea x2 . Pe de alta parte TC care sa te ajute sa urci, sa nu mai arunci motocicleta peste cap, etc .....cred ca ar fi mai util mai ales daca cantareste -2 kg (minus doua kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu v-ati prins...

Asta e shozu':

 

"Producatorul german Bosch, dezvoltatorul celui mai mic si mai usor sistem ABS pentru motociclete din lume, a castigat premiul Gelber Engel (ingerul galben) oferit de ADAC,

cel mai mare club automobilistic din Europa dar si cea mai mare asociatie moto din lume,

cu peste 1,5 milioane de membri.

Premiul a fost acordat ca o recunoastere a potentialului sistemului pentru imbunatatirea sigurantei rutiere pentru motociclisti. A noua generatie a sistemului Bosch ABS pentru motociclete permite mai multe nivele de performanta si poate fi optimizat pentru diferite aplicatii, inclusiv pentru motociclete sport.

Cu o masa proprie de doar 0,7kg

noul sistem cantareste aproape jumatate din cat cantarea predecesorul sau."

 

Oricum, de la piloții români...

nici mersi, nici argumente...

Tot MIG-ul e mai bun! :blink:

Eventual, pentru gladiatori, Lancer...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod cert orice tehnologie noua este bine venita... Personal cred ca un mult mai mare impact l-ar avea controlul tractiunii decat abs-ul.

 

Daca se va ajunge la controlul tractiunii, abs, asr, Xdrive,dynamic drive, etc,etc, cred ca farmecul acestui sport s-ar diminua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o saptamana un prieten si-a pus ambreiaj automat pe un 300 exc/2012, acum vad ca au scos si abs...mai urmeaza traction control si sa scoata 2 timpi pe injectie si ma las de enduro.

 

 

2T pe injectie :)- http://www.ossamotor.es/EN/

 

uite ce frumos au bagat esapamentul sub sa !

 

p.s. - n-am atasat asta ca sa se lase cineva de enduro :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt "pro" cand vine vorba de orice componenta noua, evolutiva, dar sunt curios cum functioneaza cititorul atunci cand discul este plin de namol cum gasesti prin Poiana Rusca sau, mai familiar multora, zona Buzaului.

Are vreo perie sau alt sistem de curatare montat inainte de senzor ?

Fiindca din poza postata de ei nu inteleg nimic iar dupa 20 de randuri de abureala am abandonat articolul de pe moto.it.

P.s. - Cei din filmulet se dadeau enduro? Uau...

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare o prostie abs-ul si pe strada, te lenevesti, nu mai simti motocicleta... daca tragi ca ghiolbanu de manete e normal sa ti-o pui in cap.

exista un asazis control al tractiunii daca utilizezi ambreajele recluse, automate ;) dar pierzi frana de motor :D rezulta clar ca cel mai avantajos e sa pui asa ceva pe 2t.

 

cred ca o franare pe radacini inclinate cu abs-ul pus o sa te duca fix in boscheti, PAREREA MEA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare o prostie abs-ul si pe strada, te lenevesti, nu mai simti motocicleta... daca tragi ca ghiolbanu de manete e normal sa ti-o pui in cap.

Pe strada, parerea mea este ca ABS-ul este unul dintre cele mai importante si obligatorii accesorii.

Poate in Bucuresti mai aveti destule scoli moto "post permis" ca sa zic asa, unde invatati sa va dati mai bine, sunteti mai multi - invatati unii de la altii, mai iesiti prin parcari sau pe strazi pustii, etc.

Parerea mea este ca mai bine de 50 % dintre posesorii de motociclete peste 70 de CP din Romania nu stiu sa le foloseasca, sa le manuiasca si sa le cunoasca reactiile adverse ca la carte. Inclusiv sa le franeze de urgenta. Ma includ si pe mine aici. In momente de panica maxima decuplez instant ambele manete. De cele mai multe ori am scapat. Suficient cat sa realizez gafa de mai sus. O singura data, nu. Si a fost nasol.

Cat ma chinui sa nu tin degetele pe ambreiaj... numai ca imi tot place sa mestec cutia si sa merg psycho prin oras.

Antrenamentul de enduro te salveaza de panica deraparii spatelui (super frecventa la stradale franate brusc) dar nu l-as da pe siguranta si linearitatea cu care te opreste un ABS sau un sistem de frane combinate.

Parerea mea. Unele sunt si decuplabile. Si, cred ca daca ai un minim de pretentie de la tine ca si rider, prima data testezi toate limitele si distantele de franare ale ABS-ului intr-o parcare sau pe o strada goala.

 

Revenind on-topic:

Inventia de mai sus este ca si cum ai pune parasute de franare pe Dacia Logan.

Da, sigur ca tehnic se poate. Dar care este utilitatea si logica?

Forestierul acela de incepatori ce il parcurg baietii de mai sus se putea face lejer si cu 1200 GsA, dar care mai era marea smecherie? GsA-ul are deja.

Asa, ABS pe Husqy de 450, incredibil, dar vai...

Un articol in vesnicul stil al marketingului Bmw, gandit sa-i impresioneze pe necunoscatori.

 

cred ca o franare pe radacini inclinate cu abs-ul pus o sa te duca fix in boscheti, PAREREA MEA!

Sau, ma si vad incercand derapaj controlat cu ABS-ul cuplat :D.

La enduro ai nevoie de franare prompta nu de pufosenii pentru gay!

Fucking Tourette, na ca mi-a scapat, oricat de politicos am incercat sa fiu.

Lumea este sau ar trebui sa fie tehnica in domeniul asta. Iar vitezele de deplasare chiar nu vad de ce ar necesita ABS.

Cred ca singura utilitate ar fi daca pregatesc 449-le de mai sus pentru rally-raid.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate lamuri si pe mine cineva, ca nu inteleg... dar nici enduro sau cross profi n-am facut... doar asa ce poate vaca....

 

la ce foloseste si care-i beneficiul la tc si abs in off? partial inteleg rekluse desi nu-s ferm convins de pro-uri, si aici am nelamuriri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca singura utilitate ar fi daca pregatesc 449-le de mai sus pentru rally-raid.

 

nici macar,

 

pe mine ma trec fiorii cand mai prind cate o motoreta echipata cu ABS, eu franez, intra kktul ala si nu ma mai opresc frate, te lasa nervii cand vezi ca iti mareste distanta de franare... poate sunt io stricat si ma opresc mai bine fara porcarie...

 

cat despre husky, mai bine ii faceau un rezervor mai mare ca te umfla rasu prin padure cu mizeria aia de 7 litri...

 

@b374: in off ai destul de multe situatii "alunecoase" si ca sa iesi din kko sau sa faci o plecare din rampa cu un unghi mare fara sa te daipeste cap ai nevoie de o dexteritate mare la lucrul cu maneta de ambreaj sau de TC ;) despre ABS se pare ca e bun pentru bighineri pentru ca nu au un simt dezvoltat al aderentei rotii fata la franare si se inoada una doua...

 

sunt unele situatii in care trebuie sa blochezi fata, ce faci cu mizeria atunci cuplezi, decuplezi zici ca ai MLR-uri de ARO :crack:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice inovatie este binevenita, nu inteleg de ce scepticismul asta.

Hai de ce sa nu se faca enduro pe motorete de 180 de kile, ca sa poata merge numai persoane de 2 metri si 130 de kg de muschi ca aia sunt barbati adevarati, de ce motorete de fetite la doar 100 de kile.

Nu cred ca sunt singurul care a ciupit un pic fata si s-a infundat ca berbecul in nisip, iarba, namol, cu toate ca uneori e de ajuns sa dai drumu la gaz si te duci.

Intr-adevar din ce experienta am eu, din rahat de cele mai multe ori te scoate gazul si nu frana, dar daca exista solutii de ABS care nu iti ingreuneaza motoreta prea mult, de ce nu? Eu pe strada nu am avut curajul sa incerc un abs pe viraj dar din gandirea mea ingusta as crede ca nu ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice inovatie este binevenita, nu inteleg de ce scepticismul asta.

Hai de ce sa nu se faca enduro pe motorete de 180 de kile, ca sa poata merge numai persoane de 2 metri si 130 de kg de muschi ca aia sunt barbati adevarati, de ce motorete de fetite la doar 100 de kile.

Nu cred ca sunt singurul care a ciupit un pic fata si s-a infundat ca berbecul in nisip, iarba, namol, cu toate ca uneori e de ajuns sa dai drumu la gaz si te duci.

Intr-adevar din ce experienta am eu, din rahat de cele mai multe ori te scoate gazul si nu frana, dar daca exista solutii de ABS care nu iti ingreuneaza motoreta prea mult, de ce nu? Eu pe strada nu am avut curajul sa incerc un abs pe viraj dar din gandirea mea ingusta as crede ca nu ajuta.

sunt un sustinator al ABS-ului pe strada si un sceptic in ceea ce priveste enduro si mai ales hard enduro.

au fost cateva cazuri cand blocarea intentionata a rotii fata ma ajutat sa pun pe jos motocicleta care se indrepta spre un obstacol imposibil de evitat.... nu stiu daca abs-ul mar fi ajutat in asemenea cazuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mare mizerie marca bembe, eu mor pe inovatia astora, inventeaza tot felu de sisteme cretine dar nu perfectioneaza nici unu, ei n-au o mobra de enduro care sa ajunga la 1 km de ktm, dar inventeaza abs-ul pt off, sa fim dracu seriosi.

pt asfalt sunt oarecum de acord cu abs-ul, desi jumba are dreptate, te leneveste.

am fost mereu impotriva rahaturilor care ne imping usor, usor, fara sa ne dam seama, intr-o situatie in care masina ne va conduce pe noi si nu invers, o sa ajungem sa tastam destinatia si nu mai facem nimic, plm, e ca sexul fara femeie :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cred ca singura utilitate ar fi daca pregatesc 449-le de mai sus pentru rally-raid.

 

nici macar,

pe mine ma trec fiorii cand mai prind cate o motoreta echipata cu ABS, eu franez, intra kktul ala si nu ma mai opresc frate, te lasa nervii cand vezi ca iti mareste distanta de franare... poate sunt io stricat si ma opresc mai bine fara porcarie...

 

Desi nu zice pe nicaieri daca va avea ABS decuplabil sau nu pe ea...

HUSQVARNA TE 449 by SPEEDBRAIN

post-53825-0-30006300-1323470884_thumb.jpgpost-53825-0-04833400-1323470885_thumb.jpg

Probabil ca nu. Si sunt multe argumente - cel micsorarii greutatii, piloti experimentati care stiu sa franeze corect, necesitatea derapajului controlat, etc.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost mereu impotriva rahaturilor care ne imping usor, usor, fara sa ne dam seama, intr-o situatie in care masina ne va conduce pe noi si nu invers, o sa ajungem sa tastam destinatia si nu mai facem nimic, plm, e ca sexul fara femeie :friends:

sa inteleg ca la masina iti decuplezi abs-ul , controlul tractiunii , senzorii de parcare si aerul conditionat doar ptr ca te lenevesc?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hop si eu ca munsca-n lapte...omul cam are dreptate in privinta trendului de a avea jdemii de kkturi pe masina/mobra care conduc in locu tau.

 

un procent mare de utilizatori deja nu se inchupuie facand un drum pana la Balea fara traction control, monitorizat presiunea in caucicuri, controlu suspensiei, display color si nu stiu cate mii de protectii la vant, la cuc si alte sisteme :)

N-are cum sa nu se piarda din farmecul motociclismului, de care o fi el, cu toate dracoveniile astea ajutatoare. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja e alta discutie.... de ce nu mergem toti cu cz, mz, ij si jawa... ca in fond alea sunt adevaratele motociclete... cred ca adevarata discutie o reprezinta daca abs-ul este folositor sau nu la genul de enduro practicat la noi. o dati in balci cu strada. Aveti voi idei de "motociclisti adevarati" . Mai cititi la sectiunea accidente si veti vedea acolo cati motociclisti adevarati sunt. Genul care sustine ca abs-ul e ptr fatalai si ca CT te face lenes. Pe strada mi-as lua si aibag si rollcage si bullbar la motocicleta.

Insa la enduro nu am constientizat nici un moment in care sa consider ca abs-ul ar fi fost necesar sau de preferat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca cei de la Husqvarna s-au gandit la profesionisti cand au bagat ABS pe un motor enduro.

De fapt in sfarsit s-au gandit si ei ca ar avea nevoie de ceva vanzari ca sa nu dea faliment.

Pana acum era o marca extrem de elitista si probabil criza economica i-a determinat sa inceapa sa se gandeasca si la publicul larg.

 

In concluzie ei nu au bagat ABS-ul ala pentru a fi folosit la enduro. Au bagat ABS-ul pentru cei ca mine care viseaza si ei sa faca enduro dar 99% din timp merg pe sosea. Si in ala 1% in care fac enduro merg pe un drum pe care nu e asfalt. Cam la asta se rezuma la mine enduro.

 

Din ce am vazut eu oamenii care fac cu adevarat enduro isi pregatesc bine motocicletele pentru asta. Si la pregatire ma refer la schimbat diverse pe la motocicleta.

Nu prea poti sa faci hard enduro cu o motocicleta de serie daca nu e de unica folosinta.

Sigur exista si cateva marci dedicate. Mai bine spus existau. Printre care si Husqvarna.

Aceste marci aveau modele destul de bine echipate pentru enduro. Totusi cred ca e din ce in ce mai greu sa rezisti pe piata in ziua de astazi din vanzari de nisa.

Asa ca au inventat motocicleta enduro pentru publicul larg.

Nu sunt specialist dar asa imi suna mie treaba asta cu ABS-ul pe enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...