smok3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Man eu am dat`o ca dupa 4 ani jumatate si 73 de mii de km facutzi de mine( motorul avea sarit un pic de suta de mii) mi`am laut banii pe ea si fac pariu ca oricine ar face treaba asta ori si cat si`ar iubi motoreta, cat despre piese stai cuminte cu AF1 (da trimit si in Roamnia) dar sunt scumpi...consumabile gaseam la noi si piese catam second sau foloseam e`bay`ul,dar una peste alta eu am fot multumit de motocilcleta in ciuda problemelor electrice, nu am desfacut nici un surubel la motor decat in jurul la 60 de mii de km facutzi mine pt verficarea pastilelor....dar ghici ce ?! erau in parametrii !! Nu laud aprilia si asta pt ca am avut si am mers cu ea de m`am saturat, sunt mult mai multumit de VFR`ul care il am ( sincer la fiabilitate este 10 clase peste ) DAR cu mana pe inima si cu capul in jos RECUNOSC ca RST`ul era mult mai bun la ciclistaica decat VFR`ul si mai ales la cuplu !! Editat Noiembrie 27, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 ms de link uri. Unu il stiu . Oricum stiu cam care-s la vanzare(1-2) dar nu vreau sa pun decat '02 sau '03 pe ea. (am impresia ca '01 si '02 is identice,nu?) apropos,tu parca ai avut o Futura nu? De ce ai dat-o? ) M-am uitat pe http://www.af1racing...dCategory=4 sa vad pretu la piese noi,asa de amuzament. Exhaust valve: 108 $ (si-mi trebe doua), Intake valve: 36$ (tot doua). 288 $ doar supapele noi,stock? s@rpe, la cat estimezi ca m-ar ajunge daca vreau sa-mi repar mobra cu piese noi? Apropos, ce site-uri cu piese cu preturi NORMALE mai stiti,unde as putea sa ma uit si dupa piese de RSV (ma refer piese pt motor, oferta completa, nu doar far,semnalizari & sh|t) Cu cat ma uit mai bine,cu atat varianta de a gasi un motor functional sa-l inlocuiesc pe asta defect suna cel mai bine.. eu am zis sa schimbi pistoane, segmenti si semeringuri supape....chiulasa o poti gasi second, supapele daca arata ok le poti rectifica cu pasta(daca nu sunt de titan)....eu ma refeream strict la faptul ca daca umbli intr-un motor e mai ok sa schimbi pistoanele ca 'set'! daca tot cumperi un motor second macar sa il verifici la 'sange' si neaparat sa il pornesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Nu laud aprilia si asta pt ca am avut si am mers cu ea de m`am saturat, sunt mult mai multumit de VFR`ul care il am ( sincer la fiabilitate este 10 clase peste ) Apropo smok3, vreau si eu sa te intreb acelas lucru ca si Adrian, vfr-ul e mult mai fiabil sau invers??? eu am impresia ca te referi la vfr, in cazul asta poti te rog sa scrii, cu aproximatie, ce ai schimbat la ea(nu ma refer la consumabile) si la ce intervale? Stiu ca am mai citit posturi de-ale tale despre Futura si nu mi s-a parut ca ai schimbat mare lucru la ea in cei 4 ani jumate de ultilizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 De fiabilitate normal ca ma refer la VFR (al meu e din 2003) o am de un an si 2 luni l`am luat la 27.500 km si acum are 51.000km si am aflat si eu ce inseamna sa ai o motocicleta la care sa apesi doar butonul de start si sa mearga fara alfel de probleme... Futura v`am zis am rspectat motorul ala cu serviceul facut ca la carte de mine ( schimbat ulei+filtru(7000km), bujii(15000km), filtru de aer(15000Km) exact cum spunea in manual...dar filtru de aer se muradera mult mai repede de ulei ) nu am avut treaba cu motorul nici macar dupa 60 de mii de km facutzi de mine cand am facut verifiarea pastilelor la UnitedMotors,l`am vandut cand avea 73 de mii de km facutzi de mine si 12 mii de mIle ( era model de Anglia) facutzi de fostul proprietar- nu am inteles niciodata de ce mi s`a restartat bordul si duupa cei 12 mii de mile a trecut in km de la zero Probleme electrice ( este buba ei si a tuturor Futura) : - Releu de incarcare( topire mufa maro intre alternator si releu...remediat de mine cumparana alt releu de la United si schjimbat la acesta de nou cu un conector din acela rezistent la apa,etc) - Facut Wiring Mod ( Adrian stie ce e ala) chiar si cu releul nou motorul nu incarca mai mult de 13.4-13,5V, dar dupa aceea da - Intreupt firul principal pe instalatia elecrtrica intre contact si siguranta de 30 Ah de sub sha....(din constructia instalatiei firul la jumatate este cositorit si plecat de acolo alt circuit...acesta la cositor a oxidat si nu a mai facut contatc) deci tras fir paralel de mine( mult mi`a dar de furca sa hasesc problema,aprilia forum m`a ajutat ) - Schimbat eletromotor cu tot cu starter( la cel vechi s`a distrus platoul de carbuni, nu am gasit sa cumpar doar platoul aprilia iti vinde doar electromotorul cu totul) - Schimbat doaua bobine la cilindrul dupa fatza( tot aprilia forum m`a ajutat am reusit sa gasesc iefitne de Renault Clio V6 si sa le aduc mici modofocari sa mearga) -A si schimbat popma de ambreiaj( dar asta o pot numii consumabila?) una peste alta acel motor m`a invatat "mecanica" care o stiu in ziua de azi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Am patit si eu pe RSV sa mi se reseteze bordu de cateva ori (se reseta tripu, V-max etc...fara kilometrii in sine din bord). Stii ca uneori ii dai sea porneasca porneste si poc,moare. Dar asta probabil si de la baterie. Tre sa pun si eu pe direct cablu ala unde-i mufa maro de la releu la alternator. Cu VFR nu e chiar asa. Stiu pe cineva aici care a avut numa' probleme cu VFR (tot model ca al tau,pare-mi-se tot 2003 sau 2004), cu statoru etc.... De ex la fostu VTR 1000 F, buba era cu distributia (mai exact intinzatoru ala mecanic (nu era hidraulic), fiind automat, ceda.....si-ti facea mare bucurie). Cei din afara inlocuiau cu intinzatoare de la Ape Racing (manuale),dar si alea,tre sa le reglezi bine (sa nu fie nici prea stranse,nici prea 'loose'). Fiecare mobra are problemele si hibele ei specifice. La Aprilia cre-ca tin mai mult de electrica,parerea mea,decat de motorizare. Motorizarea chiar e un punct destul de strong la ei (ca si fiabilitate). Normal, au motoare Rotax cu ECU produs de Bombardier Editat Noiembrie 27, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Faza dura e ca nu mi-a picat distributia la alea 2 VTR uri (care se stie ca au probleme cu distributia),si mi-a picat la RSV :| Ma la urma urmei tu ai avut "probleme" cam cu toate motoarele, na stii cum se zice "Toate bubele rele in poponeata babei mele" Cred ca esti predispus la astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Faza dura e ca nu mi-a picat distributia la alea 2 VTR uri (care se stie ca au probleme cu distributia),si mi-a picat la RSV :| blestemele(de aici) si pisica neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Normal, au motoare Rotax cu ECU produs de Bombardier nu chiar mai intai au fost luate / cumparate de astia de aprilia puse pe RSV,Tuono, Futura, Caponord( sa nu uitam ca, Caponordul s`a fabricat pana tarziu 2010-2011 parca ) pt ca au avut vanzare la clasa aia .. cat despre ECU la aprilia au avut mai multe "neamuri" Sagem - Siemens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 450ron ultima oferta-include janta discul frana-guma 190 ,pinionul axul cu piulita , se da si la variante! dau janta la schimb pe( juguri tuono,k1 750,srad 750) sau o vand 150ron fara pinion si disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Aho aho .. cu motor nou Bine v'am gasit .. am tradat echipa SV'650 si am aterizat direct in cireasa de pe tort ..asa ca, fara prea multe vorbe (ca netu din China costa de rupe si am ramas falit dupa noua achizitie .. motorul meu: Aprilia Tuono V4R APRC 2012 Poze .. ioc sansa.. o sa pun cand ajung acasa in vre'o 3-4saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 ai "aterizat" gresit in topicul acesta,felicitari pt achizitie & sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa te intorci sanatos dupa drumul lung de acolo ,la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 e bomba motocicleta lui ,de aceea si felicitarile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Inca 3 saptamani si ma intorc in tara .. nu mai am rabdare, va spun sincer. Intre timp .. s'a dat comanda si pt crashpaduri + alarma. PS: In Korea e frig de te caci pe tine Cam asa arata primul km Si cam asa arata racheta .. pacat ca a nins azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 RSV4 Aprc 2012 si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Prin padurea de motoare'n linie .. mai sunt si razvratiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 putini , a mea e la vanzare , vreau un lancer evo in schimb dar ma multumesc si cu un STI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Mac ce bine ca ai revenit printre noi pe forum MA BUCUR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Hehe, ciao, MAC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 va salut pe aprilistii m-am bagat si eu aici.sper ca ma primiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 rsvr : o poza cu mobra, ceva ? vii asa cu mana goala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Hai ca pun eu citeva cu a mea in stagiul actual. Modificari pina acum: Codita si pinten RSV4 Shock si amortizor de ghidon Ohlins Protectii radiatoare, suport numar si cazatoare laterale R&G Aripi, protectii de cadru, de bascula, de rezervor, de lant si alte elemente din carbon - ProFiber Anulat valva de la toba care deschide la 6k de ture - se aude mai bine de la relanti. Ce trebuie sa vina in curind: Toba Finala Filtru aer Pinion si foie ( -1, +2 ) Arcuri fata Scarite Pompa frina Maneta ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Denis cand vad motocicleta primul lucru de care-mi aduc aminte este ATENTIE LA GIRATORIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!baterie foc foc !! mor de ras !=)) super bicla ! felicitari ! felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Si un scurt filmulet, dintr-o plimbare de placere din octombrie, in mediul ei natural super bicla ! felicitari ! felicitari ! Multumesc. Incerc pe cit pot sa o imbunatatesc acolo unde sufera cel mai mult ... la estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Hai ca pun eu citeva cu a mea in stagiul actual. Modificari pina acum: Codita si pinten RSV4 Shock si amortizor de ghidon Ohlins Protectii radiatoare, suport numar si cazatoare laterale R&G Aripi, protectii de cadru, de bascula, de rezervor, de lant si alte elemente din carbon - ProFiber Anulat valva de la toba care deschide la 6k de ture - se aude mai bine de la relanti. Ce trebuie sa vina in curind: Toba Finala Filtru aer Pinion si foie ( -1, +2 ) Arcuri fata Scarite Pompa frina Maneta ambreiaj SUPERBA! s-o stapanesti sanatos si poate ne intalnim anul asta pe undeva noi cei cu mizeriile astea de aprilii! acum e mai greu pentru mine, trebuie sa aleg cu care din ele vin! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Multumesc. Cu cea mai mare placere numai daca nu le mai faci mizerii Cele mai frumoase amintiri motoristice, momente si satisfactii le-am avut pe prima mea Aprilia - un RSVR 2003. Editat Februarie 15, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.