Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Iti cumperi toba de la zero_motoshop?

 

N am bani acu.

Sincer motivul principal pt a-mi schimba toba este ca cea stock este colosal de grea. E si restrictiva si s aude ca dracu. Eu calare jur ca merg pe v4 dupa sunet.

 

Oricum daca tre sa mai dau si pe cotu de evacuare nu stiu cat, o las balta.

 

Prefer o toba SH, nu vreau noua, nu vreau bling..

 

Ceva USOR si sa sune ok..

 

 

Apropos voi ce ulei folositi pe RSV? ce brand/tip/vascozitate ?

 

Ca lichid de frana , bagati clasicu Dot 4? La lichidude ambreiaj ce ati bagat?

 

De asemenea ce placute frana pt fata?

 

E vreun "fix" pt frana spate inexistenta? Ca eu m am obisnuit pe alte motoare sa AM frana pe spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul folosesc liqui-moly 10w50. din fabrica iese cu 15w50. full synth, din fabrica iese cu semi.

 

dot 4 e ok pentru strada, atata timp cat nu e lifrom. la ambreiaj (culmea!!!) bag dot 5, siliconic. nu se mai murdareste, se uzeaza mai greu garnitura de la cilindru. nu as incerca pe frane totusi...

 

placute brembo sau carbone lorraine sau sbs. in ordinea asta.

 

da, exista si un fix pentru frana de spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Ce nu mi place NEAM este sunetul cand sunt pe ea.........da-l in pwla mea ce urat ,nu suna deloc a V2....

 

Hmmm, eu sunt indragostit de urletele italiencei mele... o sa trag un filmulete pe iutub, poate mi se pare numai mie... :D

 

PS: Mivv titanium pe model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, eu sunt indragostit de urletele italiencei mele... o sa trag un filmulete pe iutub, poate mi se pare numai mie... :D

 

PS: Mivv titanium pe model.

 

De aia

 

cu toba stock s-aude de parca am niste suruburi prin motor si de parca e un V4 electric

 

Cel mai oribil sunet de V2 ever........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, un furtun de ulei de la turbina care s-a busit. acum astept cateva zile sa imi vina si inca vreo 3 sa ajung in bucuresti sa il pun ca am trimis motorul cu o duba acolo...

 

De aia

 

cu toba stock s-aude de parca am niste suruburi prin motor si de parca e un V4 electric

 

Cel mai oribil sunet de V2 ever........

 

 

ei, acum ai aflat cum suna si cu aftermarket :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa am stat cu ea cateva luni, dar parca isi pierde formele fara ceva colorat pe ea...

biju.jpg

 

 

Aveai 2 optiuni,ambele la fel de superbe: ori o faceai neagra toata toata, si doar semicarena de jos (burta) o faceai rosu aprins (vopseai negru si masca aia de plastic de sub rezervor/sa,care in poza e gri).

 

SAU

 

vopseai neagra toata toata si vopseai in rosu aprins doar carenele laterale + masca aia de sub rezervor (care acum e gri)

 

 

Vorbesc si eu... :)

 

Daca o vopsesc,o sa merg pe una din astea 2 variante

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutari....am si eu un rsv mille troy corser replica, il am din octombrie anul trecut, foarte multumit de mobra, avand in vedere ca sunt fan dedicat motoarelor sportive 2v, pot sa spun cu mana pe inima ca vis-a-vis de vtr, pe care am facut cca 20.000 de km, este net superioara din toate punctele de vedere, cu singurul minus de rigoare la intretinere. Pozitia in sa, bicicleta, acceleratia, distanta de franare sunt excelente... faptul ca nu intra in voblaj asa de usor ca un vtr(posesorii de vtr stiu la ce ma refer)este un mare +. Probabil ca putini din cei de aici de pe forum cunosc istoria motorului rotax990 v60. este un propulsor care a fost conceput si folosit initial pt aviatia usoara, si ulterior adaptat pt uzul moto. Din acest motiv sistemul de ungere, de amestec si aprindere este putin diferit de celelalte echivalente de pe piata. motorul nu are baie de ulei clasica, ci e cu rezervor de ulei, motor racit ulei si apa, in V la 60 de grade, pompa de ulei dubla in tandem, doua bujii si 2 bobine pe cilindru cu scanteie in cascada, si o gramada de alte inovatii... Atat pot sa spun, ca daca service-ul se face in mod corect, o sa ajungeti cu motorul la 100k fara probleme....

in incheiere, m-as bucura foarte mult daca s-ar face si in romania noastra cate-o intrunire de rsv-uri, sau macar de sportive 2v...

asfalt uscat tuturor si sa auzim de bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca incepe sa se (re)inchege o mana de RSV-isti, sa mai avem si noi cu cine povesti... Despre a mea pot sa spun, dupa prima tura mai insemnata (Tg Mures - Vama Veche + retur) urmatoarele chestii:

1. Este surprinzator de confortabila! am mai avut sportive, poate ca Blade-urile sunt un pic un pic mai prietenoase, dar pozitia de pe RSV are ceva... nu stiu cum sa ii zic... foarte natural! Poate ca se potriveste bine la dimensiunile mele (1,80m / 80kg), cert este ca la intoarcere am bifat cam 700 km cu opriri putine si cand am bagat-o in garaj ma gandeam ca as putea pleca inapoi chiar atunci :grinbandit:

2. Am plecat in tura asta intr-un grup foarte omogen, din care numai eu aveam sportiva; urmatoarele ca performante au fost un BMW R1100RS si un FZ6N, restul mai slabe, deci mai lente. Am mers o vreme in ritmul lor, in rest sprinturi de sanatate si reprize de cruising la 130 - 140 km/h. In acest ritm, am scos un consum mediu pe tot drumul de 5,7 litri / 100km. Si acum imi vine greu sa cred, dar - iata - RSV-ul stie si touring...

3. Aceasta motocicleta are o tinuta de drum de exceptie. Viraje in viteza, viraje lente, viraje cu denivelari, plecari in forta din viraje, franari "pripite" cu aruncare in viraj... le inghite pe toate cu un calm foarte "ne-italian"... Asta nu inseamna ca nu exista alta pe lume mai buna decat ea. Inseamna doar ca, la banii la care o gasesti pe asta, reuseste sa faca un pachet de performante care (cel putin pe mine, ma) impresioneaza. :bigstar:

4. Este o motocicleta care anul acesta implineste 13 ani. Dar cand ma apropii cu ea de orice grup, atrage privirile in mod garantat; poate ca jumatate din succes se datoreaza si sunetului, care in peisajul romanesc al sportivelor dominat 98% de motoarele 4L este foarte neobisnuit (pentru mine este minunat).

Pana data viitoare - asfalt uscat!

2012-08-03_07-42-52_979.jpg

2012-08-03_08-47-40_824.jpg

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hellicks zi-mi te rog, neaparat, la ce TURATII, in ce TREAPTA si la ce VITEZA ai scos 5.7 % ?

 

Eu am scos doar 6.6% minim,dar ce-i drept NU am mers sub 120 km/h (decat unde ma fortau viraje stranse in localitati, sau in afara)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hellicks zi-mi te rog, neaparat, la ce TURATII, in ce TREAPTA si la ce VITEZA ai scos 5.7 % ?

 

Eu am scos doar 6.6% minim,dar ce-i drept NU am mers sub 120 km/h (decat unde ma fortau viraje stranse in localitati, sau in afara)

 

wk asta am facut doar 400 si un pic de km,am fost pana la Siret........si am ajuns inapoi seara, m-a prins si PLOAIA si NOAPTEA cu viziera iridium pe mu.ie :|

 

Am injurat tot drumu vreo 60 km cat mai aveam pana in Iasi......

 

 

Am 5600 km cu RSV ul de cand il amburnout.gifcam de 2 luni aproape

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am scris mai sus, am mers destul de incet, fiind cu gashca. Asta inseamna ca nu prea treceam de 6000 de rot/min, iar viteza medie pe traseul pana la autostrazi a fost 80 - 90 km/h. Odata urcati pe autostrada am mers la 120 - 130 km/h constant. Treptele le-am folosit normal, iar in treapta a 6-a, la 4500 rot/min aveam un 120 - 130 km/h, ceea ce a scos consumul de care vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...