mistery Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 scuze, eram de abia trezit din somn 180/55 si 190/50 are din fabrica. Lasa tu dumele si baga poze de la dyno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 mai dureaza un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 E cineva interesat de o toba stock de pe Aprilia RSV Mille 2002 ? O vand pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Iti cumperi toba de la zero_motoshop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Iti cumperi toba de la zero_motoshop? N am bani acu. Sincer motivul principal pt a-mi schimba toba este ca cea stock este colosal de grea. E si restrictiva si s aude ca dracu. Eu calare jur ca merg pe v4 dupa sunet. Oricum daca tre sa mai dau si pe cotu de evacuare nu stiu cat, o las balta. Prefer o toba SH, nu vreau noua, nu vreau bling.. Ceva USOR si sa sune ok.. Apropos voi ce ulei folositi pe RSV? ce brand/tip/vascozitate ? Ca lichid de frana , bagati clasicu Dot 4? La lichidude ambreiaj ce ati bagat? De asemenea ce placute frana pt fata? E vreun "fix" pt frana spate inexistenta? Ca eu m am obisnuit pe alte motoare sa AM frana pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 eu unul folosesc liqui-moly 10w50. din fabrica iese cu 15w50. full synth, din fabrica iese cu semi. dot 4 e ok pentru strada, atata timp cat nu e lifrom. la ambreiaj (culmea!!!) bag dot 5, siliconic. nu se mai murdareste, se uzeaza mai greu garnitura de la cilindru. nu as incerca pe frane totusi... placute brembo sau carbone lorraine sau sbs. in ordinea asta. da, exista si un fix pentru frana de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Cumpar toba pt RSV, daca stie cineva vreun pont.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) exista si pont, depinde cat vrei sa dai. minim 400 de lei pentru o toba calumea... Editat Iulie 5, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Suna bine... detalii? Eu as avea nevoie de 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Am iesit azi la o plimbare scurta dupa munca si-am zis sa trag si 2-3 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 belea poza aia din profil, alb negru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 mai am o zi, poate doua! pam-pam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Ce nu mi place NEAM este sunetul cand sunt pe ea.........da-l in pwla mea ce urat ,nu suna deloc a V2.... Hmmm, eu sunt indragostit de urletele italiencei mele... o sa trag un filmulete pe iutub, poate mi se pare numai mie... PS: Mivv titanium pe model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Hmmm, eu sunt indragostit de urletele italiencei mele... o sa trag un filmulete pe iutub, poate mi se pare numai mie... PS: Mivv titanium pe model. De aia cu toba stock s-aude de parca am niste suruburi prin motor si de parca e un V4 electric Cel mai oribil sunet de V2 ever........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incult Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 mai am o zi, poate doua! pam-pam! Ceva noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 da, un furtun de ulei de la turbina care s-a busit. acum astept cateva zile sa imi vina si inca vreo 3 sa ajung in bucuresti sa il pun ca am trimis motorul cu o duba acolo... De aia cu toba stock s-aude de parca am niste suruburi prin motor si de parca e un V4 electric Cel mai oribil sunet de V2 ever........ ei, acum ai aflat cum suna si cu aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Azi m-am hotarat sa o colorez un pic... totusi, e un Superbike, nu un dric! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Chestie de gust, eu as fi lasat-o neagra complet... Eu asa vreau sa o fac, daca nu o dau. am deja 3700 km cu RSV ul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Pai asa am stat cu ea cateva luni, dar parca isi pierde formele fara ceva colorat pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) Pai asa am stat cu ea cateva luni, dar parca isi pierde formele fara ceva colorat pe ea... Aveai 2 optiuni,ambele la fel de superbe: ori o faceai neagra toata toata, si doar semicarena de jos (burta) o faceai rosu aprins (vopseai negru si masca aia de plastic de sub rezervor/sa,care in poza e gri). SAU vopseai neagra toata toata si vopseai in rosu aprins doar carenele laterale + masca aia de sub rezervor (care acum e gri) Vorbesc si eu... Daca o vopsesc,o sa merg pe una din astea 2 variante Editat Iulie 30, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draqqora Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 salutari....am si eu un rsv mille troy corser replica, il am din octombrie anul trecut, foarte multumit de mobra, avand in vedere ca sunt fan dedicat motoarelor sportive 2v, pot sa spun cu mana pe inima ca vis-a-vis de vtr, pe care am facut cca 20.000 de km, este net superioara din toate punctele de vedere, cu singurul minus de rigoare la intretinere. Pozitia in sa, bicicleta, acceleratia, distanta de franare sunt excelente... faptul ca nu intra in voblaj asa de usor ca un vtr(posesorii de vtr stiu la ce ma refer)este un mare +. Probabil ca putini din cei de aici de pe forum cunosc istoria motorului rotax990 v60. este un propulsor care a fost conceput si folosit initial pt aviatia usoara, si ulterior adaptat pt uzul moto. Din acest motiv sistemul de ungere, de amestec si aprindere este putin diferit de celelalte echivalente de pe piata. motorul nu are baie de ulei clasica, ci e cu rezervor de ulei, motor racit ulei si apa, in V la 60 de grade, pompa de ulei dubla in tandem, doua bujii si 2 bobine pe cilindru cu scanteie in cascada, si o gramada de alte inovatii... Atat pot sa spun, ca daca service-ul se face in mod corect, o sa ajungeti cu motorul la 100k fara probleme.... in incheiere, m-as bucura foarte mult daca s-ar face si in romania noastra cate-o intrunire de rsv-uri, sau macar de sportive 2v... asfalt uscat tuturor si sa auzim de bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Imi place ca incepe sa se (re)inchege o mana de RSV-isti, sa mai avem si noi cu cine povesti... Despre a mea pot sa spun, dupa prima tura mai insemnata (Tg Mures - Vama Veche + retur) urmatoarele chestii: 1. Este surprinzator de confortabila! am mai avut sportive, poate ca Blade-urile sunt un pic un pic mai prietenoase, dar pozitia de pe RSV are ceva... nu stiu cum sa ii zic... foarte natural! Poate ca se potriveste bine la dimensiunile mele (1,80m / 80kg), cert este ca la intoarcere am bifat cam 700 km cu opriri putine si cand am bagat-o in garaj ma gandeam ca as putea pleca inapoi chiar atunci 2. Am plecat in tura asta intr-un grup foarte omogen, din care numai eu aveam sportiva; urmatoarele ca performante au fost un BMW R1100RS si un FZ6N, restul mai slabe, deci mai lente. Am mers o vreme in ritmul lor, in rest sprinturi de sanatate si reprize de cruising la 130 - 140 km/h. In acest ritm, am scos un consum mediu pe tot drumul de 5,7 litri / 100km. Si acum imi vine greu sa cred, dar - iata - RSV-ul stie si touring... 3. Aceasta motocicleta are o tinuta de drum de exceptie. Viraje in viteza, viraje lente, viraje cu denivelari, plecari in forta din viraje, franari "pripite" cu aruncare in viraj... le inghite pe toate cu un calm foarte "ne-italian"... Asta nu inseamna ca nu exista alta pe lume mai buna decat ea. Inseamna doar ca, la banii la care o gasesti pe asta, reuseste sa faca un pachet de performante care (cel putin pe mine, ma) impresioneaza. 4. Este o motocicleta care anul acesta implineste 13 ani. Dar cand ma apropii cu ea de orice grup, atrage privirile in mod garantat; poate ca jumatate din succes se datoreaza si sunetului, care in peisajul romanesc al sportivelor dominat 98% de motoarele 4L este foarte neobisnuit (pentru mine este minunat). Pana data viitoare - asfalt uscat! Editat August 12, 2012 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Hellicks zi-mi te rog, neaparat, la ce TURATII, in ce TREAPTA si la ce VITEZA ai scos 5.7 % ? Eu am scos doar 6.6% minim,dar ce-i drept NU am mers sub 120 km/h (decat unde ma fortau viraje stranse in localitati, sau in afara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Hellicks zi-mi te rog, neaparat, la ce TURATII, in ce TREAPTA si la ce VITEZA ai scos 5.7 % ? Eu am scos doar 6.6% minim,dar ce-i drept NU am mers sub 120 km/h (decat unde ma fortau viraje stranse in localitati, sau in afara) wk asta am facut doar 400 si un pic de km,am fost pana la Siret........si am ajuns inapoi seara, m-a prins si PLOAIA si NOAPTEA cu viziera iridium pe mu.ie :| Am injurat tot drumu vreo 60 km cat mai aveam pana in Iasi...... Am 5600 km cu RSV ul de cand il amcam de 2 luni aproape Editat August 12, 2012 de Adrian B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Asa cum am scris mai sus, am mers destul de incet, fiind cu gashca. Asta inseamna ca nu prea treceam de 6000 de rot/min, iar viteza medie pe traseul pana la autostrazi a fost 80 - 90 km/h. Odata urcati pe autostrada am mers la 120 - 130 km/h constant. Treptele le-am folosit normal, iar in treapta a 6-a, la 4500 rot/min aveam un 120 - 130 km/h, ceea ce a scos consumul de care vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.