Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

:) Am avut un 2003 cu 17000 de km (luata la 3800), intretinuta ca la carte. Uite un link ceva mai vechi: http://imgur.com/a/cNd2m

Gume doar D211. Comparativ cu RSV4, pe curbe, e departe. Parerea mea. Bine, si o diferenta de 7 ani.

Diferenta am simtit-o imediat, pe stanga mai am putin si inchid fata (cam 1-2 mm) si asta pe strada. Fix acelasi tip de gume.

 

Man, era un 2003. Nu zic ca R1 e praf, mie imi place R1 foarte mult, doar ca nu se compara.

 

Erau setate suspensiile... probabil anii dintre ele isi spuneau cuvantul.

» Post actualizat in 17 Sep 2014 08:16

Uite si o foto:

attachicon.gifrsv4.jpg

Ba, da frumoasa e dracovenia!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 2003 intradevar are o ciclistica slaba , din propia experienta pot spune ca modelul 99 sta mai bine , dar oricum puteti compara cu Aprilia si R1 la acelasi an, ... tot italianca este mai buna ...

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit si eu cu r1'03 ,praf total

» Post actualizat in 17 Sep 2014 14:10

Foarte frumoasa ,felicitari !

Nu era chiar praf, mie imi placea motoreta aia, avea reprizele alea de putere ce te incanta... Era o motoreta buna, m-a purtat pana si in Cehia...

 

Ba, da frumoasa e dracovenia!!!

Multumesc!

 

R1 2003 intradevar are o ciclistica slaba , din propia experienta pot spune ca modelul 99 sta mai bine , dar oricum puteti compara cu Aprilia si R1 la acelasi an, ... tot italianca este mai buna ...

Aici te contrazic! 02-03 are un cadru mai rigid cu 30% fata de anii anteriori. Plus ca trage mai liniar, putin mai docila...

Dar nu e vorba de care e mai buna... fiecare are avantaje si dezavantaje. Eu m-am adaptat intotdeauna de la mobra la mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

AdyP: nu-l baga in seama pe baz-v8, e doar un combinator de motorete (SH) care emite pareri pe toate topicurile,ca un adevarat connoisseur combinator, iar legat de mersul pe mobre, singura lui calitate ar fi asta:

(blana in linie dreapta)

 

Felicitari pt achizitie,indiferent de culoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măcar spre deosebire de tine nu am calitatea asta care tu o faci extraordinar de bine de a face mobrele dauna totală... Ascultaţi băieţi sfaturile lui adrian poate ne învaţă cum se practică motociclismul pe la sol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Măcar spre deosebire de tine nu am calitatea asta care tu o faci extraordinar de bine de a face mobrele dauna totală... Ascultaţi băieţi sfaturile lui adrian poate ne învaţă cum se practică motociclismul pe la sol...

 

Ti-as spune eu ceva, dar ti-am mai spus o data, si mi-am luat suspend. Eu nu invat nimic pe nimeni,insa macar nu sunt un samsar patetic si nu incerc sa prostesc lumea.

 

Am observat pe forumul asta ca atunci cand nu ai nici un argument si vrei musai sa jignesti pe cineva, te legi de un accident sau de-o cazatura de-a sa. Tu nu faci nimic decat sa urmezi acest trend.

 

Ti-as sugera sa mai pui si mana pe-o carte, sa mai inveti si tu lb romana, ca sa nu te faci de ras cand deschizi gura/tastatura.. Stiu, e forum moto,nu de gramatica, dar asta nu inseamna ca e ok sa fim agramati...

 

Nu mai continua inutil sa-mi dai ''replica'', pentru ca nu ai ce, pur si simplu. Diferenta dintre noi doi (sunt foarte multe), este ca eu mi-am asumat greselile si eu am suportat consecintele, nu tu sau altii. Insa tu nu reusesti sa-ti depasesti conditia de clovn, care nu are nimic in comun cu motociclismul sau mersul sportiv pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

AdyP: nu-l baga in seama pe baz-v8, e doar un combinator de motorete (SH) care emite pareri pe toate topicurile,ca un adevarat connoisseur combinator, iar legat de mersul pe mobre, singura lui calitate ar fi asta:

(blana in linie dreapta)

 

Felicitari pt achizitie,indiferent de culoare :)

 

buahahaha! voi ati vazut (de fapt auzit) cum a plecat de pe loc? =)))) ahahahah nici la liniute nu stie sa se dea! cum ma sa te faca un 636? care nici macar nu e 636, doar motorul... aaahahahhahahahhhaaaa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Si eu stiu ce e o dauna totala, plus inca vreo 4-5 cazaturi, asta cand eram mai tanar... cu un 600rr. Mergeam zi si noapte pe mobra aia. Ce e bine, e ca n-am avut niciodata mai mult decat cateva zgarieturi iar din cazaturile alea am invatat cum sa nu mai cad acum, cum sa reactionez... plus ca am mai imbatranit, nu mai merg ca un zmeu... ma rog, unul mai mic. :tempted: In plus, niciodata nu se stie ce se poate intampla.

 

buahahaha! voi ati vazut (de fapt auzit) cum a plecat de pe loc? =)))) ahahahah nici la liniute nu stie sa se dea! cum ma sa te faca un 636? care nici macar nu e 636, doar motorul... aaahahahhahahahhhaaaa!

Era cumva a 2-a? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramona fata iti sugerez sa-ti ei ochelari asta in caz ca nu ai deja , in primul rand rsv-ul este in fata , in al doilea rand nu sunt eu calare pe ea , al 3 rand kawasaki are motor 636 + dyno jet , chit evacuare ixil , filtru sport k.n , etc , deci are in jurul la 130, cp iti spun sigur ca abia se tine dupa el un miar japonez, dar un rsv care are doar 128cp si este v2 ! , te dai tu desteapta pe aici dar poate la cratita cunosti mai multe , in motociclism eu zic sa lasi baietii sa comenteze ... app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

Da da da :crack: .O sa ai o mare surpriza cand il o vei vedea.Ar trebui puse si niste poze,evident.Una peste alta,lasa-l las-o sa se plimbe linistita,prin parcare pe la victoriei,pe unde probabil isi duce veacul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as spune eu ceva, dar ti-am mai spus o data, si mi-am luat suspend. Eu nu invat nimic pe nimeni,insa macar nu sunt un samsar patetic si nu incerc sa prostesc lumea.

 

Am observat pe forumul asta ca atunci cand nu ai nici un argument si vrei musai sa jignesti pe cineva, te legi de un accident sau de-o cazatura de-a sa. Tu nu faci nimic decat sa urmezi acest trend.

 

Ti-as sugera sa mai pui si mana pe-o carte, sa mai inveti si tu lb romana, ca sa nu te faci de ras cand deschizi gura/tastatura.. Stiu, e forum moto,nu de gramatica, dar asta nu inseamna ca e ok sa fim agramati...

 

Nu mai continua inutil sa-mi dai ''replica'', pentru ca nu ai ce, pur si simplu. Diferenta dintre noi doi (sunt foarte multe), este ca eu mi-am asumat greselile si eu am suportat consecintele, nu tu sau altii. Insa tu nu reusesti sa-ti depasesti conditia de clovn, care nu are nimic in comun cu motociclismul sau mersul sportiv pe motocicleta.

omule pe tine te stie deja toti de pe aici ca esti un mare comentator al forumului ,de destept ce esti iti ei suspend mai mereu , nu cred ca te-am jignit cu ceva spre deosebire de tine care in plm la toate comentariile mele apari tu cu ideile tale... ba combinator , ba samsar , si ce iti mai trece prin cap sa spui despre mine care habar nu ai cu ce ma ocup eu , cum ma dau eu cu mobrele etc ... eu zic mai bine vezi-ti de treaba ta si nu te mai lega de mine ca nu ma cunosti .

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

eeee, lasa. nu te mai uda asa tare, ca si eu te-am invitat la o tura pe serpentine si n-ai venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

omule pe tine te stie deja toti de pe aici ca esti un mare comentator al forumului ,de destept ce esti iti ei suspend mai mereu , nu cred ca te-am jignit cu ceva spre deosebire de tine care in plm la toate comentariile mele apari tu cu ideile tale... ba combinator , ba samsar , si ce iti mai trece prin cap sa spui despre mine care habar nu ai cu ce ma ocup eu , cum ma dau eu cu mobrele etc ... eu zic mai bine vezi-ti de treaba ta si nu te mai lega de mine ca nu ma cunosti .

 

Ti-am sugerat sa o lasi sa curga, dar nu vrei ...

 

Mai tii minte cand veneai cu texte si intrebari penibile pe topic, gen "ce pot sa fac sa cresc performanta la RSV meu" si tot felul de aberatii, la care culmea,si eu si altii (dar mai ales eu) ti-am dat raspunsuri si idei pertinente. Singurul lucru pe care l-ai facut la Aprilia aia a fost sa schimbi uleiul si 2 tobe ...

 

Pe tine nu te intereseaza motocicleta aia, decat dpdv al combinatiei,sa o vinzi. Nu stiu de ce tot o arzi cu Aprilia pe aici si pe dincolo,ca n-ai nici o treaba cu marca asta si cu motocicleta aia. Pentru tine e doar o alta mobra de combinat (ca si Ducati-ul ala galben).

 

Motivul pentru care m-am luat de tine este pt ca esti impertinent si aduci in discutie accidentul meu, despre care n-ai habar, n-ai fost de fata, esti doar un comentator de pe ''marginea forumului'',la fel cum sunt multi pe aici. Tu crezi in imaginea care ti-o fac altii pe forum (gen pe care mi-au facut-o altii mie). Eu cred in imaginea pe care ti-ai facut-o TU singur, cu propriile manute si cu propriile-ti texte ,aici , pe forum.

 

Asa ca iarasi,eu zic sa o lasi sa curga, pt ca oricum iesi ''sifonat'' din discutiile astea in contradictoriu....nu polua topicul asta doar pt ca ai un RSV la vanzare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ramona fata iti sugerez sa-ti ei ochelari asta in caz ca nu ai deja , in primul rand rsv-ul este in fata , in al doilea rand nu sunt eu calare pe ea , al 3 rand kawasaki are motor 636 + dyno jet , chit evacuare ixil , filtru sport k.n , etc , deci are in jurul la 130, cp iti spun sigur ca abia se tine dupa el un miar japonez, dar un rsv care are doar 128cp si este v2 ! , te dai tu desteapta pe aici dar poate la cratita cunosti mai multe , in motociclism eu zic sa lasi baietii sa comenteze ... app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

 

normal ca nu erai tu, era altu'... =))))) si 636-le ala e plin de cai, m-ai dat pe spate! iti garantez ca nu se tine nici dupa 1000 rr care e o vaca mare si grea si degeaba. rsv-ul stock are 118-120 la roata, al tau mai putin ca ai proptit tu o toba si atat. in schimb e mai usor decat vechitura aia de zx6 cu motor proptit pe el si are muuult mai mult cuplu. cu tot cu lansarea aia penibila nu trebuia sa aiba un metru chinuit in fata. cat despre cratita ce sa zic? iti garantez eu ca am si mai multi ani de a (sa nu mai pun a1) si km decat tine, de-al de 50.000 de motociclete si 5 km cu fiecare... nu prea iese samsareala cu italiencele, nu? :)

 

Cum poti sa spui ca abia se tine dupa el un miar japonez??? :crack: ...un miar din...anii 70-80 poate. Sau un miar touring...V-strom poate.

 

ei, n-auzi ca are dainogiet si evacuare + filtru shportz? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poti sa spui ca abia se tine dupa el un miar japonez??? :crack: ...un miar din...anii 70-80 poate. Sau un miar touring...V-strom poate.

accept orice test cu miar daca vrei sa te convingi !

» Post actualizat in 18 Sep 2014 20:23

Ti-am sugerat sa o lasi sa curga, dar nu vrei ...

 

Mai tii minte cand veneai cu texte si intrebari penibile pe topic, gen "ce pot sa fac sa cresc performanta la RSV meu" si tot felul de aberatii, la care culmea,si eu si altii (dar mai ales eu) ti-am dat raspunsuri si idei pertinente. Singurul lucru pe care l-ai facut la Aprilia aia a fost sa schimbi uleiul si 2 tobe ...

 

Pe tine nu te intereseaza motocicleta aia, decat dpdv al combinatiei,sa o vinzi. Nu stiu de ce tot o arzi cu Aprilia pe aici si pe dincolo,ca n-ai nici o treaba cu marca asta si cu motocicleta aia. Pentru tine e doar o alta mobra de combinat (ca si Ducati-ul ala galben).

 

Motivul pentru care m-am luat de tine este pt ca esti impertinent si aduci in discutie accidentul meu, despre care n-ai habar, n-ai fost de fata, esti doar un comentator de pe ''marginea forumului'',la fel cum sunt multi pe aici. Tu crezi in imaginea care ti-o fac altii pe forum (gen pe care mi-au facut-o altii mie). Eu cred in imaginea pe care ti-ai facut-o TU singur, cu propriile manute si cu propriile-ti texte ,aici , pe forum.

 

Asa ca iarasi,eu zic sa o lasi sa curga, pt ca oricum iesi ''sifonat'' din discutiile astea in contradictoriu....nu polua topicul asta doar pt ca ai un RSV la vanzare.....

e uite ca in afara de toba si schimbat uleiul te anunt ca i-am schimbat si bujiile i-am luat si monopost , schimbat si gume , senzor ulei , placute frana , xenon , deci nu prea esti bine informat ... in fine eu te las in pace si daca crezi ca poti renunta si tu la simpatia fata de mine ... vezi-ti de Aprilia ta si lasa-ma pe mine cu ale mele sa fac ce vreau cu ele ...

» Post actualizat in 18 Sep 2014 20:24

normal ca nu erai tu, era altu'... =))))) si 636-le ala e plin de cai, m-ai dat pe spate! iti garantez ca nu se tine nici dupa 1000 rr care e o vaca mare si grea si degeaba. rsv-ul stock are 118-120 la roata, al tau mai putin ca ai proptit tu o toba si atat. in schimb e mai usor decat vechitura aia de zx6 cu motor proptit pe el si are muuult mai mult cuplu. cu tot cu lansarea aia penibila nu trebuia sa aiba un metru chinuit in fata. cat despre cratita ce sa zic? iti garantez eu ca am si mai multi ani de a (sa nu mai pun a1) si km decat tine, de-al de 50.000 de motociclete si 5 km cu fiecare... nu prea iese samsareala cu italiencele, nu? :)

 

 

ei, n-auzi ca are dainogiet si evacuare + filtru shportz? :))

daca ai p... nu mai ma bag ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ei, bujiile ii dau 10 cai, monopostul macar 50 ca e reising, gumele la sh macar 5 cai, senzorul vreo 20, de placute si xenon nu stiu da' banuiesc cel putin 30 de ponei in plus... pff!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

:)))) ca tot suntem la reseve-uri p-aci: un mille r prin romania de vanzare? ar mai fi varianta factory dar mille e mai confortabila si nu ma dau pe circuit ca sa zic ca imi trebuie "secunda" aia in plus asa cum faceau italienii reclama (cam ghei dupa parerea mea). am avut un ducati 999s inainte, vroiam aprilia, a aparut honda. si pentru ca-s femeie, deci si proasta cateodata, mi-a placut cum arata. ce-i drept e frumos rr-ul. dar cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

 

prima e mille cu jante oz, a doua pare interesanta!

 

Plus că factory este dublu ca preţ...

 

nu conteaza pretul, zilele astea vand gunoiul asta de rr care din pacate costa mai mult decat un factory dar are totul in minus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...