Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator r_amonna

Ia, ca si io gresii: am pus 2 de i la parametri. Deh, batranetea... Dar mi-a sarit in ochi cum am recitit. :P

 

Eh, poate sa mearga sa o vada, nu stii ce comoara ingropata in buda din gradina poate fi. :) Plus ca daca se imbraca sa zicem avantajos (pt ea) mai si negociaza. Problema e cu actele...

 

nu e r, deci nu ma incanta. vopseaua nu ma intereseaza, exista vopsitori pentru asta. ce e sub ea in schimb...

 

Nu nu, este sport touring. Pardon, am vrut sa zic ca Ducatty 998 este sbk.

 

ei, daca pentru tine rsv-ul e sport-touring atunci sa stii ca e un sport-touring mai fain decat un sbk 999/998...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSV-ul e mai mult sport touring, pe cand 998 este super sport pur sange.

 

Trebuie sa te contrazic: RSV Mille a concurat si in WSBK vreo 2-3 ani, pe la inceputul anilor 2000. Este un "superbike" adevarat. Nu ca asta ar conta in ceea ce priveste performantele...

 

ei, daca pentru tine rsv-ul e sport-touring atunci sa stii ca e un sport-touring mai fain decat un sbk 999/998...

 

...care la modelul de strada erau foarte comparabile cu cele ale 998-ului - si aici ma refer la 998R si la RSV Mille R. Putere/cuplu aproape identice, greutate la fel, nivel de echipare (suspensii, frane, etc.) la fel. Diferentele si preferintele se rezuma la cadru si la "iti place cu zurgalai la ambreiaj, sau nu?".

 

R Factory e in generatie cu 999R, care desi era cam slabut la inceput (primele modele, 2003-2005) cu o putere practic identica cu cea a lui 998R (lucru oarecum normal avand in vedere ca motorul era acelasi) si cu o greutate mai mare, si-a revenit ulterior (2005-2007), cand era cel putin echivalent cu ce oferea Aprilia.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vinzi rr-ul ala, eu zic sa iei ceva mai nou decat mille. Decat sa iei una chinuita si sa mai bagi bani aproape inca pe atat, poate nu imediat dar de bagat ii bagi sigur...

Uite ceva frumos, ca noua. Cred ca mai negociaza daca insisti.

http://olx.ro/oferta/aprilia-rsv-1000r-IDjqz0.html#cbc0eed980

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat acum 3 ani R1 din 2003 cu 3800km. Reali.

Clar ca va costa mai putin daca are mai multi KM insa tu stii cati bani esti dispusa sa dai si cat vei tine mobra aia...

PS: Vezi ca era un rr din 2010 cu 6500: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-cbr%201000%20rr-din-2010-584941.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

nu ma refeream la pretul de achizitie, ci la cel de "pus pe strada". garnituri (rsv-ul v2 are o problema cu garniturile de capac de chiulasa de exemplu), semeringuri de supape care se usuca dupa ce a stat n ani (implicit garniturile de chiulasa, eventual de cilindru) s.a.m.d. de gume si uleiuri nu zic, pe astea orice om normal le schimba. cel putin uleiurile si filtrul (filtrele, dupa caz) daca gumele au maxim un an si se prezinta bine... in plus vreau un mille mai mult decat un factory, eu merg pe strada, am avut ocazia sa merg pe amandoua, e mai confortabil mille. dar nici RSV nu e de lepadat, are o ciclistica foarte faina... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb lichidul de racire la Aprilia , pot sa bag G12 ?


» Post actualizat in 28 Sep 2014 19:19

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=580474&selpic=7&zoom=1#foto


» Post actualizat in 01 Oct 2014 20:42

am gasit un chit de power commander pt rsv , ce ziceti se merita sa pun ? se va simti diferente de putere ? cam ce plusuri dar si minusuri apare prin montarea acestuia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Adrian

 

Ba da, eu n aveam chef sa-mi bat capul cu dezmembrat si stat si tiganit cu diversi fraieri care vor piese moca...

 

Am vandut-o la pretul cerut initial.

» Post actualizat in 02 Oct 2014 13:29

vreau sa schimb lichidul de racire la Aprilia , pot sa bag G12 ?

» Post actualizat in 28 Sep 2014 19:19

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=580474&selpic=7&zoom=1#foto

» Post actualizat in 01 Oct 2014 20:42

am gasit un chit de power commander pt rsv , ce ziceti se merita sa pun ? se va simti diferente de putere ? cam ce plusuri dar si minusuri apare prin montarea acestuia?

 

Iar incepi ma cu intrebarile astea? nu stiu de ce intrebi,cand oricum tu nu beneficiezi de ce stie mobra aia sa faca.......sau vrei sa bagi bani in ea asa,sperand ca poate s-o vinde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

am intrebat ceva , daca crezi ca poti da un raspuns astept , daca nu , nu mai raspunde tot cu intrebare ...

 

ti-am mai raspuns si in trecut, si ti-ai schimbat antigelul ......imi irosesti timpul degeaba.......si al altora........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un chit de power commander pt rsv , ce ziceti se merita sa pun ? se va simti diferente de putere ? cam ce plusuri dar si minusuri apare prin montarea acestuia?

ce chit ma? ca e doar power commander-ul. sau poate ca l-ai gasit cu tot cu QS si IM (nu stiu sigur daca au IM)

depinde la ce pret l-ai gasit. merita si nu merita sa pui. tine de fiecare. dar ca sa se cunoasca, trebuie sa duci motorul la Dyno. altfel, e un ca.cat.

la plus ai

-puterea mai bine setata/livrata la roata, optimizare consum +/- (dar numai dupa dyno)

-utilizare quick shifter (daca ai)

-te poti juca cu puterea ei mai usor. (daca ai harti)

 

la minusuri, nu stiu ce sa zic. eu am montat pe 998. diferenta e foarte mica, pt ca nu e setat inca pe dyno. nu am avut timp de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu esti multumit de 998 ca putere ? din ce stiu eu are undeva la 120cp deci mai slab decat rsv-ul ... daca eram mai apropiati le comparam putin ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multumit. acu doi ani, cand aveam 916-le, am facut schimb de motoare si am mers cu a lui Adrian. ce-i drept nu am mers mult, dar n-am vazut diferente intre ele ca putere. ba mi se paruse mai lenta a lui. doar mi s-a parut, nu inseamna ca si era. intr-un Km nu am reusit sa vad cine stie ce. poate ca era din cauza ca ma asteptam la mai mult.

nici la 998 nu cred ca poti sa vezi diferenta pe strada. daca nu ma insel, versiunea mea are 124cai +/- dar iti garantez ca nu ramane 998 in urma RSV-ului.

ramasese sa fac o comparatie cu Adrian, dar n-am mai apucat din cauza accidentului sau.

 

la ce vrei sa le compari? la bujii sau la ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la p .... sa le comparam ca motoare sa vedem plusuri si minusuri la fiecare , ciclistica, frane , putere , etc ,,, aveam o oferta cu un ducati 999 s + o diferenta din partea mea si nu stiu daca se merita ... singurul ducati care am calarit este 800 ss al meu ... unul mai potent nu stiu cum se comporta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

am avut eu 999s, pe curbe e inferior unui rsv. la putere sunt apropiate, cutiile sunt etajate diferit cu un mic+ pentru rsv, sunt mai apropiate treptele. sau cel putin asa mi s-a parut mie, rsv-ul pe care m-am dat nu stiu daca avea pinioanele pe transmisia finala stock. ducati-ul le avea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut eu 999s, pe curbe e inferior unui rsv. la putere sunt apropiate, cutiile sunt etajate diferit cu un mic+ pentru rsv, sunt mai apropiate treptele. sau cel putin asa mi s-a parut mie, rsv-ul pe care m-am dat nu stiu daca avea pinioanele pe transmisia finala stock. ducati-ul le avea...

daca puterea este tot pe acolo ci ciclistica mai slaba nu se merita 1500e in plus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane tu la tastatura te pricepi formidabil , dar cu motociclismul nu ai treaba , dastia ca tine care stiu sa scrie frumos sunt destui , hai frate pe circuit la Adancata si vedem acolo daca stiu si eu saracul de mine ce inseamna ciclistica etc ... nu vreau sa-ti mai repet ce sti tu sa faci cu mobrele ... asa ca mai bine abtinete ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca puterea este tot pe acolo ci ciclistica mai slaba nu se merita 1500e in plus ...

eu iti recomand sa te dai pe ambele modele. daca ai suspensia setata, nu ai sa vezi tu diferenta de ciclistica. cred ca r_amonna s-a s-a dat cu motoretele setate diferit.

la 916 imi setase suspensia cei de la Ohlins. diferenta era imensa. nici nu-mi dadeam seama ca am motorul sub mine.

 

:)))) nu-ti bate capu' ma, n-ai cu cine !

am rabdare cu el, poate reusesc sa-l aduc la realitate.

hai frate pe circuit la Adancata si vedem acolo daca stiu si eu saracul de mine ce inseamna ciclistica etc ..

pot sa merg si eu? :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...