Crazy-devil Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 http://www.tocmai.ro/aprilia-rsv-1000-19024062.html frumos pomul de craciun. asta e de aia care baga maxim. Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian nu stiu de ce, dar am impresia ca marian a fost la solar inainte sa se nasca. » Post actualizat in 19 Sep 2014 11:14 am avut un ducati 999s inainte ce nu ti-a placut la ea? sau RSV-ul e o pata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Oricum daca mobra aia e in mintile ei, te cam alearga pe 998 tau,fara nici o problema )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 frumos pomul de craciun. asta e de aia care baga maxim. Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian nu stiu de ce, dar am impresia ca marian a fost la solar inainte sa se nasca. » Post actualizat in 19 Sep 2014 11:14 ce nu ti-a placut la ea? sau RSV-ul e o pata? vroiam rsv, are ciclistica superioara. cel putin dpmdv. dar a aparut honda si am fost blonda, ata ete! cat despre cai/cuplu sunt cam tot p-acolo... RSV-ul e mai mult sport touring, pe cand 998 este super sport pur sange. rsv-ul n-a fost niciodata sport-touring, e un superbike pur-sange. in plus a fost cativa ani la rand cea mai rapida motocicleta de serie pe pista. adica fata de concurenta, motociclete stock... si ca idee, super-sporturile sunt cele de 600, miarele sunt superbike-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Ba drace, daca fata noastra de aici e in parametrii, eu zic ca e buna si a doua varianta. )) Ia, ca si io gresii: am pus 2 de i la parametri. Deh, batranetea... Dar mi-a sarit in ochi cum am recitit. frumos pomul de craciun. asta e de aia care baga maxim. Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian nu stiu de ce, dar am impresia ca marian a fost la solar inainte sa se nasca. » Post actualizat in 19 Sep 2014 11:14 ce nu ti-a placut la ea? sau RSV-ul e o pata? Eh, poate sa mearga sa o vada, nu stii ce comoara ingropata in buda din gradina poate fi. Plus ca daca se imbraca sa zicem avantajos (pt ea) mai si negociaza. Problema e cu actele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Deci baiatu cu RSV pictat "spiderman" de vanzare a ucis rau limba romana.. Citez: Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian bahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Ia, ca si io gresii: am pus 2 de i la parametri. Deh, batranetea... Dar mi-a sarit in ochi cum am recitit. Eh, poate sa mearga sa o vada, nu stii ce comoara ingropata in buda din gradina poate fi. Plus ca daca se imbraca sa zicem avantajos (pt ea) mai si negociaza. Problema e cu actele... nu e r, deci nu ma incanta. vopseaua nu ma intereseaza, exista vopsitori pentru asta. ce e sub ea in schimb... Nu nu, este sport touring. Pardon, am vrut sa zic ca Ducatty 998 este sbk. ei, daca pentru tine rsv-ul e sport-touring atunci sa stii ca e un sport-touring mai fain decat un sbk 999/998... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Oricum daca mobra aia e in mintile ei, te cam alearga pe 998 tau,fara nici o problema )) nu te cred ) imi pare rau ca ai cazut si nu ne-am mai intalnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 (editat) RSV-ul e mai mult sport touring, pe cand 998 este super sport pur sange. Trebuie sa te contrazic: RSV Mille a concurat si in WSBK vreo 2-3 ani, pe la inceputul anilor 2000. Este un "superbike" adevarat. Nu ca asta ar conta in ceea ce priveste performantele... ei, daca pentru tine rsv-ul e sport-touring atunci sa stii ca e un sport-touring mai fain decat un sbk 999/998... ...care la modelul de strada erau foarte comparabile cu cele ale 998-ului - si aici ma refer la 998R si la RSV Mille R. Putere/cuplu aproape identice, greutate la fel, nivel de echipare (suspensii, frane, etc.) la fel. Diferentele si preferintele se rezuma la cadru si la "iti place cu zurgalai la ambreiaj, sau nu?". R Factory e in generatie cu 999R, care desi era cam slabut la inceput (primele modele, 2003-2005) cu o putere practic identica cu cea a lui 998R (lucru oarecum normal avand in vedere ca motorul era acelasi) si cu o greutate mai mare, si-a revenit ulterior (2005-2007), cand era cel putin echivalent cu ce oferea Aprilia. Editat Septembrie 19, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 eu am avut 999s. mi-a placut mai mult mille r pe curbe, atata tot. si da, stiu sa-mi setez suspensiile si a si rabdarea necesara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Daca tot vinzi rr-ul ala, eu zic sa iei ceva mai nou decat mille. Decat sa iei una chinuita si sa mai bagi bani aproape inca pe atat, poate nu imediat dar de bagat ii bagi sigur... Uite ceva frumos, ca noua. Cred ca mai negociaza daca insisti. http://olx.ro/oferta/aprilia-rsv-1000r-IDjqz0.html#cbc0eed980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 astea-s cam mituri. una mearsa dar in stare buna costa mai putin decat cea la 6000 ca sa fie in stare sa mearga pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Eu am luat acum 3 ani R1 din 2003 cu 3800km. Reali. Clar ca va costa mai putin daca are mai multi KM insa tu stii cati bani esti dispusa sa dai si cat vei tine mobra aia... PS: Vezi ca era un rr din 2010 cu 6500: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-cbr%201000%20rr-din-2010-584941.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 nu ma refeream la pretul de achizitie, ci la cel de "pus pe strada". garnituri (rsv-ul v2 are o problema cu garniturile de capac de chiulasa de exemplu), semeringuri de supape care se usuca dupa ce a stat n ani (implicit garniturile de chiulasa, eventual de cilindru) s.a.m.d. de gume si uleiuri nu zic, pe astea orice om normal le schimba. cel putin uleiurile si filtrul (filtrele, dupa caz) daca gumele au maxim un an si se prezinta bine... in plus vreau un mille mai mult decat un factory, eu merg pe strada, am avut ocazia sa merg pe amandoua, e mai confortabil mille. dar nici RSV nu e de lepadat, are o ciclistica foarte faina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 vreau sa schimb lichidul de racire la Aprilia , pot sa bag G12 ? » Post actualizat in 28 Sep 2014 19:19http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=580474&selpic=7&zoom=1#foto » Post actualizat in 01 Oct 2014 20:42am gasit un chit de power commander pt rsv , ce ziceti se merita sa pun ? se va simti diferente de putere ? cam ce plusuri dar si minusuri apare prin montarea acestuia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Tizule, nu cumva e fosta ta mobra? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=586133&selpic=5&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Tizule, nu cumva e fosta ta mobra? http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=586133&selpic=5&zoom=1#foto Ba da, eu n aveam chef sa-mi bat capul cu dezmembrat si stat si tiganit cu diversi fraieri care vor piese moca... Am vandut-o la pretul cerut initial. » Post actualizat in 02 Oct 2014 13:29 vreau sa schimb lichidul de racire la Aprilia , pot sa bag G12 ? » Post actualizat in 28 Sep 2014 19:19 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=580474&selpic=7&zoom=1#foto » Post actualizat in 01 Oct 2014 20:42 am gasit un chit de power commander pt rsv , ce ziceti se merita sa pun ? se va simti diferente de putere ? cam ce plusuri dar si minusuri apare prin montarea acestuia? Iar incepi ma cu intrebarile astea? nu stiu de ce intrebi,cand oricum tu nu beneficiezi de ce stie mobra aia sa faca.......sau vrei sa bagi bani in ea asa,sperand ca poate s-o vinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 am intrebat ceva , daca crezi ca poti da un raspuns astept , daca nu , nu mai raspunde tot cu intrebare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 am intrebat ceva , daca crezi ca poti da un raspuns astept , daca nu , nu mai raspunde tot cu intrebare ... ti-am mai raspuns si in trecut, si ti-ai schimbat antigelul ......imi irosesti timpul degeaba.......si al altora........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 am gasit un chit de power commander pt rsv , ce ziceti se merita sa pun ? se va simti diferente de putere ? cam ce plusuri dar si minusuri apare prin montarea acestuia? ce chit ma? ca e doar power commander-ul. sau poate ca l-ai gasit cu tot cu QS si IM (nu stiu sigur daca au IM) depinde la ce pret l-ai gasit. merita si nu merita sa pui. tine de fiecare. dar ca sa se cunoasca, trebuie sa duci motorul la Dyno. altfel, e un ca.cat. la plus ai -puterea mai bine setata/livrata la roata, optimizare consum +/- (dar numai dupa dyno) -utilizare quick shifter (daca ai) -te poti juca cu puterea ei mai usor. (daca ai harti) la minusuri, nu stiu ce sa zic. eu am montat pe 998. diferenta e foarte mica, pt ca nu e setat inca pe dyno. nu am avut timp de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 tu esti multumit de 998 ca putere ? din ce stiu eu are undeva la 120cp deci mai slab decat rsv-ul ... daca eram mai apropiati le comparam putin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 sunt multumit. acu doi ani, cand aveam 916-le, am facut schimb de motoare si am mers cu a lui Adrian. ce-i drept nu am mers mult, dar n-am vazut diferente intre ele ca putere. ba mi se paruse mai lenta a lui. doar mi s-a parut, nu inseamna ca si era. intr-un Km nu am reusit sa vad cine stie ce. poate ca era din cauza ca ma asteptam la mai mult. nici la 998 nu cred ca poti sa vezi diferenta pe strada. daca nu ma insel, versiunea mea are 124cai +/- dar iti garantez ca nu ramane 998 in urma RSV-ului. ramasese sa fac o comparatie cu Adrian, dar n-am mai apucat din cauza accidentului sau. la ce vrei sa le compari? la bujii sau la ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 la p .... sa le comparam ca motoare sa vedem plusuri si minusuri la fiecare , ciclistica, frane , putere , etc ,,, aveam o oferta cu un ducati 999 s + o diferenta din partea mea si nu stiu daca se merita ... singurul ducati care am calarit este 800 ss al meu ... unul mai potent nu stiu cum se comporta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 999 e super. Versiunea S e mai mişto. Parca are 142cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 am avut eu 999s, pe curbe e inferior unui rsv. la putere sunt apropiate, cutiile sunt etajate diferit cu un mic+ pentru rsv, sunt mai apropiate treptele. sau cel putin asa mi s-a parut mie, rsv-ul pe care m-am dat nu stiu daca avea pinioanele pe transmisia finala stock. ducati-ul le avea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 la ce vrei sa le compari? la bujii sau la ce? ))) nu-ti bate capu' ma, n-ai cu cine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.