Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

... app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

Da da da :crack: .O sa ai o mare surpriza cand il o vei vedea.Ar trebui puse si niste poze,evident.Una peste alta,lasa-l las-o sa se plimbe linistita,prin parcare pe la victoriei,pe unde probabil isi duce veacul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as spune eu ceva, dar ti-am mai spus o data, si mi-am luat suspend. Eu nu invat nimic pe nimeni,insa macar nu sunt un samsar patetic si nu incerc sa prostesc lumea.

 

Am observat pe forumul asta ca atunci cand nu ai nici un argument si vrei musai sa jignesti pe cineva, te legi de un accident sau de-o cazatura de-a sa. Tu nu faci nimic decat sa urmezi acest trend.

 

Ti-as sugera sa mai pui si mana pe-o carte, sa mai inveti si tu lb romana, ca sa nu te faci de ras cand deschizi gura/tastatura.. Stiu, e forum moto,nu de gramatica, dar asta nu inseamna ca e ok sa fim agramati...

 

Nu mai continua inutil sa-mi dai ''replica'', pentru ca nu ai ce, pur si simplu. Diferenta dintre noi doi (sunt foarte multe), este ca eu mi-am asumat greselile si eu am suportat consecintele, nu tu sau altii. Insa tu nu reusesti sa-ti depasesti conditia de clovn, care nu are nimic in comun cu motociclismul sau mersul sportiv pe motocicleta.

omule pe tine te stie deja toti de pe aici ca esti un mare comentator al forumului ,de destept ce esti iti ei suspend mai mereu , nu cred ca te-am jignit cu ceva spre deosebire de tine care in plm la toate comentariile mele apari tu cu ideile tale... ba combinator , ba samsar , si ce iti mai trece prin cap sa spui despre mine care habar nu ai cu ce ma ocup eu , cum ma dau eu cu mobrele etc ... eu zic mai bine vezi-ti de treaba ta si nu te mai lega de mine ca nu ma cunosti .

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

eeee, lasa. nu te mai uda asa tare, ca si eu te-am invitat la o tura pe serpentine si n-ai venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

omule pe tine te stie deja toti de pe aici ca esti un mare comentator al forumului ,de destept ce esti iti ei suspend mai mereu , nu cred ca te-am jignit cu ceva spre deosebire de tine care in plm la toate comentariile mele apari tu cu ideile tale... ba combinator , ba samsar , si ce iti mai trece prin cap sa spui despre mine care habar nu ai cu ce ma ocup eu , cum ma dau eu cu mobrele etc ... eu zic mai bine vezi-ti de treaba ta si nu te mai lega de mine ca nu ma cunosti .

 

Ti-am sugerat sa o lasi sa curga, dar nu vrei ...

 

Mai tii minte cand veneai cu texte si intrebari penibile pe topic, gen "ce pot sa fac sa cresc performanta la RSV meu" si tot felul de aberatii, la care culmea,si eu si altii (dar mai ales eu) ti-am dat raspunsuri si idei pertinente. Singurul lucru pe care l-ai facut la Aprilia aia a fost sa schimbi uleiul si 2 tobe ...

 

Pe tine nu te intereseaza motocicleta aia, decat dpdv al combinatiei,sa o vinzi. Nu stiu de ce tot o arzi cu Aprilia pe aici si pe dincolo,ca n-ai nici o treaba cu marca asta si cu motocicleta aia. Pentru tine e doar o alta mobra de combinat (ca si Ducati-ul ala galben).

 

Motivul pentru care m-am luat de tine este pt ca esti impertinent si aduci in discutie accidentul meu, despre care n-ai habar, n-ai fost de fata, esti doar un comentator de pe ''marginea forumului'',la fel cum sunt multi pe aici. Tu crezi in imaginea care ti-o fac altii pe forum (gen pe care mi-au facut-o altii mie). Eu cred in imaginea pe care ti-ai facut-o TU singur, cu propriile manute si cu propriile-ti texte ,aici , pe forum.

 

Asa ca iarasi,eu zic sa o lasi sa curga, pt ca oricum iesi ''sifonat'' din discutiile astea in contradictoriu....nu polua topicul asta doar pt ca ai un RSV la vanzare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ramona fata iti sugerez sa-ti ei ochelari asta in caz ca nu ai deja , in primul rand rsv-ul este in fata , in al doilea rand nu sunt eu calare pe ea , al 3 rand kawasaki are motor 636 + dyno jet , chit evacuare ixil , filtru sport k.n , etc , deci are in jurul la 130, cp iti spun sigur ca abia se tine dupa el un miar japonez, dar un rsv care are doar 128cp si este v2 ! , te dai tu desteapta pe aici dar poate la cratita cunosti mai multe , in motociclism eu zic sa lasi baietii sa comenteze ... app daca esti mare motorista te invit la o tura impreuna sa vedem ce cunosti si din practica ca teorie vad ca nu te intrece nimeni .....

 

normal ca nu erai tu, era altu'... =))))) si 636-le ala e plin de cai, m-ai dat pe spate! iti garantez ca nu se tine nici dupa 1000 rr care e o vaca mare si grea si degeaba. rsv-ul stock are 118-120 la roata, al tau mai putin ca ai proptit tu o toba si atat. in schimb e mai usor decat vechitura aia de zx6 cu motor proptit pe el si are muuult mai mult cuplu. cu tot cu lansarea aia penibila nu trebuia sa aiba un metru chinuit in fata. cat despre cratita ce sa zic? iti garantez eu ca am si mai multi ani de a (sa nu mai pun a1) si km decat tine, de-al de 50.000 de motociclete si 5 km cu fiecare... nu prea iese samsareala cu italiencele, nu? :)

 

Cum poti sa spui ca abia se tine dupa el un miar japonez??? :crack: ...un miar din...anii 70-80 poate. Sau un miar touring...V-strom poate.

 

ei, n-auzi ca are dainogiet si evacuare + filtru shportz? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum poti sa spui ca abia se tine dupa el un miar japonez??? :crack: ...un miar din...anii 70-80 poate. Sau un miar touring...V-strom poate.

accept orice test cu miar daca vrei sa te convingi !

» Post actualizat in 18 Sep 2014 20:23

Ti-am sugerat sa o lasi sa curga, dar nu vrei ...

 

Mai tii minte cand veneai cu texte si intrebari penibile pe topic, gen "ce pot sa fac sa cresc performanta la RSV meu" si tot felul de aberatii, la care culmea,si eu si altii (dar mai ales eu) ti-am dat raspunsuri si idei pertinente. Singurul lucru pe care l-ai facut la Aprilia aia a fost sa schimbi uleiul si 2 tobe ...

 

Pe tine nu te intereseaza motocicleta aia, decat dpdv al combinatiei,sa o vinzi. Nu stiu de ce tot o arzi cu Aprilia pe aici si pe dincolo,ca n-ai nici o treaba cu marca asta si cu motocicleta aia. Pentru tine e doar o alta mobra de combinat (ca si Ducati-ul ala galben).

 

Motivul pentru care m-am luat de tine este pt ca esti impertinent si aduci in discutie accidentul meu, despre care n-ai habar, n-ai fost de fata, esti doar un comentator de pe ''marginea forumului'',la fel cum sunt multi pe aici. Tu crezi in imaginea care ti-o fac altii pe forum (gen pe care mi-au facut-o altii mie). Eu cred in imaginea pe care ti-ai facut-o TU singur, cu propriile manute si cu propriile-ti texte ,aici , pe forum.

 

Asa ca iarasi,eu zic sa o lasi sa curga, pt ca oricum iesi ''sifonat'' din discutiile astea in contradictoriu....nu polua topicul asta doar pt ca ai un RSV la vanzare.....

e uite ca in afara de toba si schimbat uleiul te anunt ca i-am schimbat si bujiile i-am luat si monopost , schimbat si gume , senzor ulei , placute frana , xenon , deci nu prea esti bine informat ... in fine eu te las in pace si daca crezi ca poti renunta si tu la simpatia fata de mine ... vezi-ti de Aprilia ta si lasa-ma pe mine cu ale mele sa fac ce vreau cu ele ...

» Post actualizat in 18 Sep 2014 20:24

normal ca nu erai tu, era altu'... =))))) si 636-le ala e plin de cai, m-ai dat pe spate! iti garantez ca nu se tine nici dupa 1000 rr care e o vaca mare si grea si degeaba. rsv-ul stock are 118-120 la roata, al tau mai putin ca ai proptit tu o toba si atat. in schimb e mai usor decat vechitura aia de zx6 cu motor proptit pe el si are muuult mai mult cuplu. cu tot cu lansarea aia penibila nu trebuia sa aiba un metru chinuit in fata. cat despre cratita ce sa zic? iti garantez eu ca am si mai multi ani de a (sa nu mai pun a1) si km decat tine, de-al de 50.000 de motociclete si 5 km cu fiecare... nu prea iese samsareala cu italiencele, nu? :)

 

 

ei, n-auzi ca are dainogiet si evacuare + filtru shportz? :))

daca ai p... nu mai ma bag ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ei, bujiile ii dau 10 cai, monopostul macar 50 ca e reising, gumele la sh macar 5 cai, senzorul vreo 20, de placute si xenon nu stiu da' banuiesc cel putin 30 de ponei in plus... pff!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

:)))) ca tot suntem la reseve-uri p-aci: un mille r prin romania de vanzare? ar mai fi varianta factory dar mille e mai confortabila si nu ma dau pe circuit ca sa zic ca imi trebuie "secunda" aia in plus asa cum faceau italienii reclama (cam ghei dupa parerea mea). am avut un ducati 999s inainte, vroiam aprilia, a aparut honda. si pentru ca-s femeie, deci si proasta cateodata, mi-a placut cum arata. ce-i drept e frumos rr-ul. dar cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

 

prima e mille cu jante oz, a doua pare interesanta!

 

Plus că factory este dublu ca preţ...

 

nu conteaza pretul, zilele astea vand gunoiul asta de rr care din pacate costa mai mult decat un factory dar are totul in minus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos pomul de craciun.

 

asta e de aia care baga maxim.

Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian

 

nu stiu de ce, dar am impresia ca marian a fost la solar inainte sa se nasca.

» Post actualizat in 19 Sep 2014 11:14

am avut un ducati 999s inainte

ce nu ti-a placut la ea? sau RSV-ul e o pata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

frumos pomul de craciun.

 

asta e de aia care baga maxim.

Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian

 

nu stiu de ce, dar am impresia ca marian a fost la solar inainte sa se nasca.

» Post actualizat in 19 Sep 2014 11:14

ce nu ti-a placut la ea? sau RSV-ul e o pata?

 

vroiam rsv, are ciclistica superioara. cel putin dpmdv. dar a aparut honda si am fost blonda, ata ete! :) cat despre cai/cuplu sunt cam tot p-acolo...

 

RSV-ul e mai mult sport touring, pe cand 998 este super sport pur sange.

 

rsv-ul n-a fost niciodata sport-touring, e un superbike pur-sange. in plus a fost cativa ani la rand cea mai rapida motocicleta de serie pe pista. adica fata de concurenta, motociclete stock... si ca idee, super-sporturile sunt cele de 600, miarele sunt superbike-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba drace, daca fata noastra de aici e in parametrii, eu zic ca e buna si a doua varianta. :)))

Ia, ca si io gresii: am pus 2 de i la parametri. Deh, batranetea... Dar mi-a sarit in ochi cum am recitit. :P

 

frumos pomul de craciun.

 

asta e de aia care baga maxim.

Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian

 

nu stiu de ce, dar am impresia ca marian a fost la solar inainte sa se nasca.

» Post actualizat in 19 Sep 2014 11:14

ce nu ti-a placut la ea? sau RSV-ul e o pata?

Eh, poate sa mearga sa o vada, nu stii ce comoara ingropata in buda din gradina poate fi. :) Plus ca daca se imbraca sa zicem avantajos (pt ea) mai si negociaza. Problema e cu actele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci baiatu cu RSV pictat "spiderman" de vanzare a ucis rau limba romana..

 

Citez: Vand aprilia rsv 1000 an stare buna de functionare cauciucuri de pista frane bune discuri ok am si alt cauciuc cu janta pe spate plus doua jenti fata si toba esapament ce se poate folosi an pista adica face sgomot tare rau km 23000 motoru ie un avion. prez neg. 1. 900 motoru a fost radiat an italia 2005 si are doar fotocopie de certificat de proprietar si am facut la mana cu persoana dela care am luato si acela a facut la fel. . pentru informazi. marian

 

bahahaha :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Ia, ca si io gresii: am pus 2 de i la parametri. Deh, batranetea... Dar mi-a sarit in ochi cum am recitit. :P

 

Eh, poate sa mearga sa o vada, nu stii ce comoara ingropata in buda din gradina poate fi. :) Plus ca daca se imbraca sa zicem avantajos (pt ea) mai si negociaza. Problema e cu actele...

 

nu e r, deci nu ma incanta. vopseaua nu ma intereseaza, exista vopsitori pentru asta. ce e sub ea in schimb...

 

Nu nu, este sport touring. Pardon, am vrut sa zic ca Ducatty 998 este sbk.

 

ei, daca pentru tine rsv-ul e sport-touring atunci sa stii ca e un sport-touring mai fain decat un sbk 999/998...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSV-ul e mai mult sport touring, pe cand 998 este super sport pur sange.

 

Trebuie sa te contrazic: RSV Mille a concurat si in WSBK vreo 2-3 ani, pe la inceputul anilor 2000. Este un "superbike" adevarat. Nu ca asta ar conta in ceea ce priveste performantele...

 

ei, daca pentru tine rsv-ul e sport-touring atunci sa stii ca e un sport-touring mai fain decat un sbk 999/998...

 

...care la modelul de strada erau foarte comparabile cu cele ale 998-ului - si aici ma refer la 998R si la RSV Mille R. Putere/cuplu aproape identice, greutate la fel, nivel de echipare (suspensii, frane, etc.) la fel. Diferentele si preferintele se rezuma la cadru si la "iti place cu zurgalai la ambreiaj, sau nu?".

 

R Factory e in generatie cu 999R, care desi era cam slabut la inceput (primele modele, 2003-2005) cu o putere practic identica cu cea a lui 998R (lucru oarecum normal avand in vedere ca motorul era acelasi) si cu o greutate mai mare, si-a revenit ulterior (2005-2007), cand era cel putin echivalent cu ce oferea Aprilia.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vinzi rr-ul ala, eu zic sa iei ceva mai nou decat mille. Decat sa iei una chinuita si sa mai bagi bani aproape inca pe atat, poate nu imediat dar de bagat ii bagi sigur...

Uite ceva frumos, ca noua. Cred ca mai negociaza daca insisti.

http://olx.ro/oferta/aprilia-rsv-1000r-IDjqz0.html#cbc0eed980

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...