Jump to content
freeman

Detinatori de Aprilia RSV

Recommended Posts

multumesc de sfaturi....

 

sunteti de real ajutor....este ca si cum nici nu ati exista

Edited by LOKI_46

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, posesori de Mille! Ca sa trec direct la subiect, am nevoie URGENTA de o maneta de frina fata si de oglinda evident dreapta de la o Mille modelul cu un singur far (banuiesc ca 1999-2003). Va rog mult, daca are cineva (chiar de rezerva) una din piesele sus-numite, contactati-ma la 0723278718, repet, chiar daca aveti de rezerva eu dau comanda la reprezentanta si va vine piesa noua, eu am nevoie urgent.

 

Va multumesc anticipat, s-auzim de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai mai fratilor ...RSV 1999 pls niste sfaturi pareri

ce dracu chiar nu se poate....

Share this post


Link to post
Share on other sites
hai mai fratilor ...RSV 1999 pls niste sfaturi pareri

ce dracu chiar nu se poate....

 

 

E un user SSSS care are RSV Mille de multa vreme. El iti poate raspunde (pertinent) la toate intrebarile (cred), daca dai de el...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari posesorilor de RSV / Tuono!

M-am indragostit de motocicleta asta! Si, din ce am vazut pe youtube, are multa personalitate :D

Scuze daca a mai fost. Nu am citit topicul in intregime (inca) :bounce: Ma distreaza cum nu inghite prostii :D

Ne vedem pe strazi din august!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello!

Eu am un rsv din 2001 RP de cam 2 ani si never ever nu am avut nici o problema cu el si am facut si destui km si pe afara si prin orash...deci eu tind sa cred ca treaba asta cu fiabilitatea scazuta la RSV e o gogoasha... Asta e a 5-a moto a mea..am avut si cbr si zx9r si alte panarame si m-am plimbat mult cu un gsxr1000 din 04... cel mai fun de mers pe departe este RSV-ul... nici o alta moto nu-ti ofera senzatia asta de cuplu imens si o stabilitate pe curbe superba...Am mers putin si pe un RSV din 2004 modelul mai nou si sincer nu mi-a placut la fel de mult ca asta a mea...nu stiu de ce..parca e mai lenesa desi conform secificatiilor ar trebui sa fie mult mai nervoasa decat a mea...poate nu era intretinuta ok nush...nici pozitia la asta noua nu mi-a placut prea mult...

Initial voiam sa o vand pe a mea si sa-mi achizitionez modelul nou dar dupa ce m-am fatzait un pic cu asta noua m-am razgandit...si am sa o aranjez pe a mea mai bine..ii schimb amortizoarele cu ohlins (a mea nu e versiunea R...e RP) apoi pe viitor cred ca am sa ii pun kitul ala de 1100cmc :moto: Dar ma mai gandesc..pt ca sincer nu cred ca are rost deoarece demarajul e mai mult decat suficient si asa... si kitul asta nu e chiar iefti :bounce:

Si cel care spunea de whellie ca e greu de facut cu rsv ... e f f ushor il faci involuntar si intr-a 1-a si intr-a 2-a si a 3-a numai din acceleratie daca nu esti atent :rock:)) Dar ca sa il mentii e mai dificil deoarece trebuie sa ai o mana f finutza pt ca orice miscare pe maneta de acceleratie are un efect imediat...nu e ca la astea in linie...de ex la un gsxr1000 e f ushor sa o tii sus pt ca acceleratia este una cursiva fluenta pana pe la 8000rpm...deci ai unde sa te joci...pe cand la RSV e o acceleratie "brutala" ca sa zic asa :lol: asta e tot farmecul ei... Eu nu am sa o dau pe asta niciodata pe altceva..poate doar pe RSV4 asta care a aparut acum...din review-uri si din ce am auzit e bestial...ca sa nu mai vb de design...ce sa mai zic..is in limba dupa ea :D

Daca vrea cineva sa mai afle despre modelul meu orice feel free to post here si am sa incerc sa raspund

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow si io care credeam ca laud cel mai mult propria-mi mobra.

din ce ne-ai spus aici e motocicleta ideala.

si eu vreau una.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cui nu iar placea ?

@Modjo suna tot copoul cand treci tu :) :lol:

Edited by Eriksson

Share this post


Link to post
Share on other sites
cui nu iar placea ?

@Modjo suna tot copoul cand treci tu :) :lol:

 

Am un DBkiller intr-o toba...ca era prea de tot cum se auzea inainte :D))

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mai multe posturi din acest topic am vazut ca se vorbeste de fiabliatatea la Aprilia si as dori sa dezvolt si eu un pic acest subiect fiind un proprietar de RST Futura din 2001 cu peste 50 de mii de km atat in oras cat si afara ! ca proprietar recunosc ce tine de instalatie electrica si mufe lucrul Italian este cam de cacao pana acum in peste 50 de mii de Km mi s`a busit un fir principal intre contact si sigurante principale baterie(am tras altul paralel),am schimbat un releu de incarcare si am reparat electromotorul marca DENSO (made in Japan) care desemenea nu prea gasesc piese pt el fiind un lucru japonez m`am asteptat la mai mult de atat dar degeaba... .....sa revenim la asa zisa fiabilitate Aprilia...intradevar sunt motorete mai pretentioase care cer SERVICEUL CA LA CARTE nu cum suntem noi Romani schimbam doar ulei ,filtre si consumabile si spunem lasa ma ca merge,sa nu uitam de asa zis`ul ambreiaj hidraulic care cam la 15 mii de km(cam la atat schimb eu merg foarte mult in oras ) trebuie schimbat un semering de cauciuc,acesta se uzeaza si se prea poate sa ramai fara lichid in vas adik fara ambreiaj deci il pot numi consumabil din punctul meu de vedere in rest despre motorul Austiriac ROTAX am numai cuvinte de lauda pana acum ma pot mandri ca nu am avut de ce sa umblu la motor sau sa ii desfac vre`un surubel,semeringurile la furca nu au curs in acesti km si nici nu am umblat la ea cu toate ca in carte scrie sa ii schimb uleiul la 25 de mii de km (urmeaza in iarna),franele "Brambo" combinate cu frana de motor sunt pot spune criminale posesori stiu despre ce vorbesc,cuplul extraordinar! la ultimul kit de lant am pus pinion cu 15 dinti(16 standard) RECOMAND se simte diferenta,acum sunt curios daca majoritatea prietenilor mei cu motorete japoneze chiar si generatie noua pot spune sa zicem pana in 2005 ar avea curajul sa poteze in acest topic despre fiabiliatea motoarelor lor ....despre alternatoare ,relee si lanturi de distributie schimbate mai devreme,semeringuri furca schimbate pana in 10 mii de km si asa mai departe....Nu am nik cu proprietari de motorete japoneze sau italiene vreau doar sa subliniez ca unii au o impresie gresita asupra fiabilitatzi marci Aprilia ,parerea mea este ca toate se farama intr`un tarziu si ce e Italian si ce e Japonez dar important este sa nu se farame mai repede decat ne asteptam :angry:

Pt. posesori de Aprilia recomand forumul din America : http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=11 sunt sigur ca multi nu stiu de el si va rog sa ma credeti ca este singurul forum care m`a invatat sa imi serviceul singur ! fara a avea nevoie de mecanici chiar pot spune si cu asa zisa instalaite electrica :cheers:

Edited by smok3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cate dreptate ai :unsure: mi-am amintit si eu acum ca ai zis tu de faza cu garnitura aia de cauciuc de la ambreiaj :polite:) si eu am schimbat-o recent...si despre mufe este cam asa cum zici...ma rog la mine am avut probleme numai cu una de sub scaunul pilotului care se cam topise...dar am schimbat-o cu una mai rezistenta si totul a fost super ok...probabil cam astea ar fi slabiciunile sa zicem la ele in mare: garnitura aia care trebuie schimbata odata cam la 15.000km (nu e scumpa cam 1mil si e foarte ushor de schimbat) si una doua mufe care nu sunt atat de rezistente... Dar astea sincer nu cred ca sunt demne de luat in seama in comparatie cu ce senzatii ofera RSV-ul sau restul motocicletelor cu acest motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

 

Mesaj completat

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

post-52201-1256650265_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

 

Attached thumbnail(s)

 

Am o intrebare pt detinatori de Aprilia Rsv, are mai buna acceleratie acest motor fata de japonezele din ani aceiasi.ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

nici vorba

are acceleratia a unui maxim gixer 750

cu 1000 nici nu se poate pune.

e mai tare ca un 600 si poate un pic mai tare pana la 200 kmh decat un 750

si cam atat.

si inca ceva.

are acceleratie mai slaba ca un zx9

oricare ar fi el si din orice an ar fi el.

testat pe pielea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nici vorba

are acceleratia a unui maxim gixer 750

cu 1000 nici nu se poate pune.

e mai tare ca un 600 si poate un pic mai tare pana la 200 kmh decat un 750

si cam atat.

si inca ceva.

are acceleratie mai slaba ca un zx9

oricare ar fi el si din orice an ar fi el.

testat pe pielea mea.

 

Da dar asta se stie demult... Uite`te si la ducati.... ss600 50 de cai si ss japonez 100 si vreo cativa magari. Cat are rsv`ul are r6 si e mult mai mic. Eu am avut rs125 si rsv mille r cand m`am urcat pe r6 parca era rs`ul de 125 la dimensiuni. Nu puterea a fost atuul Apriliei ci motorul cu un cuplu f bun la ture joase. Si e fun parerea mea... adica e altceva. Problemele sunt caracteristice oricalui lucru facut in Italia... dar sincer si la japoneze pot aparea probleme... Fiabilitatea nu chiar asa buna dar nici sa cazi in extrema cealalta! totusi nu sunt chinezarii sau first bike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal, MODJO i.ai dat vreodata tobele jos la a ta? ;)

Mesaj completat

2009107bikepics-1799310-800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare rsv-fans :bow: primul model mille din 98-99 mi-a placut foarte mult am tinut-o doar 2 luni,iar acum am modelul R din 2003 cu multe extra pe ea,ca la toti frana spate nu e super dar nu o prea folosesc.In rest o motocicleta frumoasa ,comoda ,fiabila.

Mesaj completat

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

 

Mesaj completat

sal am si eu o aprilia rsv mille din 2001 si am probleme cu franele.cea de fatza o aerisesc,se intareste si cand merg cu motoru in timp de 4-5 zile se slabeste.cea de spate am aerisit.o de mai multe ori da nu merge deloc.ce-as putea sa fac?

verifica lichidul de frana(poate ecazul sa-l schimbi),furtunele verificate ,garniturile la pompa de frana,un mecanic bun stie unde sa caute ;) bafta.

post-1041-1256738884_thumb.jpg

post-1041-1256738921_thumb.jpg

post-1041-1256739076_thumb.jpg

post-1041-1256739244_thumb.jpg

post-1041-1256739371_thumb.jpg

post-1041-1256739485_thumb.jpg

post-1041-1256739641_thumb.jpg

post-1041-1256739774_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu franele ti`am pus un pdf poste te ajuta cu ceva ,are legatura cu frana spate ! Bafta

Si in legatura cu millee din 2003 crezi ca ne potzi spune care a fost pretul de achizitionare? :P Sa o stapaneti sanatos fara incidente :kiss:

ApriliaServiceBulletin.pdf_RearBrakeBleedingCampaign.pdf

Edited by smok3

Share this post


Link to post
Share on other sites
In legatura cu franele ti`am pus un pdf poste te ajuta cu ceva ,are legatura cu frana spate ! Bafta

Si in legatura cu millee din 2003 crezi ca ne potzi spune care a fost pretul de achizitionare? :P Sa o stapaneti sanatos fara incidente :kiss:

modelul R e mult mai scum datorita accesorilor eu am dat pe motocicleta 3700 lire sterline.

Mesaj completat

:P

post-1041-1257072158_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
modelul R e mult mai scum datorita accesorilor eu am dat pe motocicleta 3700 lire sterline.

Mesaj completat

:kiss:

da da da stiu povestea cu modelul R: full Ohlnis ,frane radiale, conducte sport,jante Oz si anumite piese de carbon ...de asta eram curios cam cat mai este pretul unei asa motorete

 

acum spune`mi te rog catzi km ai facut cu ea si daca ai avut vre`o scurgere a lichidului de frana de la ambreiaj vorbeam cu o pagina mai sus de un semering schimbat .. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da dar asta se stie demult... Uite`te si la ducati.... ss600 50 de cai si ss japonez 100 si vreo cativa magari. Cat are rsv`ul are r6 si e mult mai mic. Eu am avut rs125 si rsv mille r cand m`am urcat pe r6 parca era rs`ul de 125 la dimensiuni. Nu puterea a fost atuul Apriliei ci motorul cu un cuplu f bun la ture joase. Si e fun parerea mea... adica e altceva. Problemele sunt caracteristice oricalui lucru facut in Italia... dar sincer si la japoneze pot aparea probleme... Fiabilitatea nu chiar asa buna dar nici sa cazi in extrema cealalta! totusi nu sunt chinezarii sau first bike.

 

 

Oare cati ratati o sa mai compare sportivele de 600 cu V2 urile de o mie strict din punctul de vedere al 'cailor putere'.

 

Cand voi nu sunteti in stare sa struniti macar 40 cai din aia 100 pe care-i aveti pe japoneze

 

Cand ii vezi cu cata ardoare isi sustin si lauda marfa,si cum scuipa ei alte motoare , ca deh, ei este cunoscatori.Cum isi dau ei cu parerea cu privire la fiabilitate, si etc.

 

Sunteti niste terminati, tipic romani, judecati si mancati cacao.t fara sa aveti habar.

 

Voi astia care va dati cu parerea cu privire la aprilia si Ducati ,etc, cati ati mers pe 2-3-4 modele de ducati aprilia (si nu ma refer la o tura cu 40 la ora) ca sa emiteti ineptiile pe care le emiteti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
da da da stiu povestea cu modelul R: full Ohlnis ,frane radiale, conducte sport,jante Oz si anumite piese de carbon ...de asta eram curios cam cat mai este pretul unei asa motorete

 

acum spune`mi te rog catzi km ai facut cu ea si daca ai avut vre`o scurgere a lichidului de frana de la ambreiaj vorbeam cu o pagina mai sus de un semering schimbat .. ...

am vreo 2000 km fara probleme.

Mesaj completat

Oare cati ratati o sa mai compare sportivele de 600 cu V2 urile de o mie strict din punctul de vedere al 'cailor putere'.

 

Cand voi nu sunteti in stare sa struniti macar 40 cai din aia 100 pe care-i aveti pe japoneze

 

Cand ii vezi cu cata ardoare isi sustin si lauda marfa,si cum scuipa ei alte motoare , ca deh, ei este cunoscatori.Cum isi dau ei cu parerea cu privire la fiabilitate, si etc.

 

Sunteti niste terminati, tipic romani, judecati si mancati cacao.t fara sa aveti habar.

 

Voi astia care va dati cu parerea cu privire la aprilia si Ducati ,etc, cati ati mers pe 2-3-4 modele de ducati aprilia (si nu ma refer la o tura cu 40 la ora) ca sa emiteti ineptiile pe care le emiteti?

bine spus :kiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai dreptate :P

Mesaj completat

sal, vreau sa-mi schimb pompa de frana pe fata la rsv-ul meu,ce pompa imi recomandati? brembo rcs sau radiala?? 2009107bikepics-1799374-full.jpg ms :kiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brembo e super pt mine,la frana de motor pe care are aprilia nu cred ca iti trebuie ceva mai performant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...