Jump to content
Sign in to follow this  
freeman

Detinatori de Aprilia RSV

Recommended Posts

Guest stress_L&P
Sunt curios cati dintre noi a cumparat motocicleta in functie de cp/kg, ETA la 1/4 mila, timpul cel mai bun atins de mobra lui in cursele de profesionisti de pe Sport TV si alti termeni de comparatie atat de des folositi in revistele moto?

 

eu nu am luat-o pentru cp/kg ci pentru tot ce are din fabrica. si pentru ca s-a ivit pur si simplu, nici nu cautam motor. l-a vandut un prieten de-al meu si atat, e fost o decizie de moment. m-a sunat si mi-a zis ca o vinde si in 2 ore eram proaspat proprietar de rsv :D

 

Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita, VTR SP.

 

Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze .

 

@ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam!

 

cu 2500 gasesti varianta R. era una pe bikeshop, rosu cu negru.

 

da, eu eram la scena si un tip cu un rr. nu spune respect aprilia ca nu ei au facut motorul. motorul e rotax, austriac. firma rotax face in principal motoare pentru avion deci au tehnologie tata :D in lumea moto au lucrat cu bmw, aprilia, ktm si inca cateva firme ce nu-mi vin in cap acum. totusi au un punct slab: daca bateria nu e incarcata cum trebuie se duce ambreiajul de pornire relativ repede. daca nu insisti cand o vezi ca nu vrea si incarci bateria sau iei curent de la o masina nu ai treaba cu el. treaba asta se intampla cand mergi foarte mult prin oras, nu are timp sa se incarce bateria la loc. de mers a mers pana i-am schimbat setul, cilindrii si pistoanele originale arata impecabil, chiulasele cu tot ce tine de ele la fel, masurate si testate. si in bord aveam 59000 de km si ceva. stiu motorul de la 21.000, de acum 4 ani de cand l-a luat prietenul asta al meu. cat de reali or fi km nu am idee dar nah...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Am scris initial o gramada de linii in care am incercat sa explic de ce 600 nu se pupa cu 1000 dar mi-am dat seama ca oricum nu intelegi si nici nu vrei asa ca nu are rost.

 

Am vrut sa iti explic si faptul ca nu toata lumea pe 4L se crede zeu moto si vrea 1000 doar pentru ca 600 nu e destul de tare pentru skillul lui. Am vazut pe alt topic aici ca si acolo tu stii ce stii si altceva nu te intereseaza asa ca nici aici nu are rost.

 

V2urile o fi motoare ceva mai rare si mai interesante pentru unii dar nici char asa speciale nu sunt cum le idolatrizeaza unii. Sincer nu prefer nici una peste cealalta. M-am decis cu greu intre RSV si CBR. Caii putere au fost cea mai mica problema a mea in alegerea aia.

 

Sa ai spor cu VTRul ca e motor fainutz si ala, pacat ca are rezervorul mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P
Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita VTR SP.

 

Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze .

 

@ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam!

 

 

am uitat sa te intreb: ce simptome avea motocicleta prietenului tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites
am uitat sa te intreb: ce simptome avea motocicleta prietenului tau?

 

Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P
Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap.

 

 

din pacate am auzit mai multe de united. totusi nu imi pot da seama ce poate avea un motor sa nu-i dai de cap in maxim 2 zile... in fine!

 

on-track:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cum zice si stress, sunt atatia care stau cu mobrele in service mult si bine,indiferent ca-s honde,kawa sau ducati...

 

n-are treaba cu mobra/modelul,ci cu 'service ul'....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la service. Presupunind ca esti cel mai pricetput mecanic si-ti repari singur mobra, ce faci cind te duci la United Motors sa comanzi piesele, acestia-ti spun termen de livrare minim 1 luna? Evident, ai relatii cunostintze in Italia, dar, acolo ti se spune la fel, 1 luna!!!

Problema la Aprilia in special e lipsa pe stock a pieselor de schimb.

Motocicleta te bucura cind este functionala. Din cind in cind mai faci cite un accident.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAGI - chiar daca ai avea dreptate, ce sa facem? Sa ne luam toti japoneze pentru ca sunt cele mai multe si iti vin piesele cel mai rapid? E cel putin pacat sa iti alegi motocicleta gandind astfel.

 

Ai dreptate si la partea cu service-ul. Italienele sunt putine, specialistii sunt si ei putini si mai scumpi la punga. Dar din nou, nu ar trebui sa tii cont de asta cand iti iei motocicleta. Nu iti iei basculanta sau duba de carat cherestea. Iti iei ceva cu care te dai din placere.

 

Ma rog, cred ca totul se rezuma la faptul ca tu vezi jumatatea goala a apaharului iar noi jumatatea plina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partea negativa o vezi dupa ce te lovesti. Si ajungi sa stai 2 luni pe bara. Nu am spus sa va luati japoneze. Doar am ancercat sa a constientizez.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ce faci cind te duci la United Motors sa comanzi piesele, acestia-ti spun termen de livrare minim 1 luna? Evident, ai relatii cunostintze in Italia, dar, acolo ti se spune la fel, 1 luna!!!

Problema la Aprilia in special e lipsa pe stock a pieselor de schimb.

Partea negativa o vezi dupa ce te lovesti. Si ajungi sa stai 2 luni pe bara.
Referitor la United, perfect de acord cu ce spui. Termen de livrare 2 luni, preturi nesimtite la piese.

Referitor la Italia, complet gresit ce spui.

Pt. RSV mi-am luat ABSOLUT TOATE consumabilele si piesele de care am avut nevoie din Italia si nu am asteptat mai mult de o saptamina pt. cele care nu erau pe stoc la magazin. Initial intrebasem de vreo doua ori la United pt. niste chestii, dar cind am vazut ce termene de livrare au, mi-am vazut de treaba si am luat numai din Italia piese si consumabile.

Ca urmare mi-am mai luat o italianca -> Ducati. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Referitor la United, perfect de acord cu ce spui. Termen de livrare 2 luni, preturi nesimtite la piese.

Referitor la Italia, complet gresit ce spui.

Pt. RSV mi-am luat ABSOLUT TOATE consumabilele si piesele de care am avut nevoie din Italia si nu am asteptat mai mult de o saptamina pt. cele care nu erau pe stoc la magazin. Initial intrebasem de vreo doua ori la United pt. niste chestii, dar cind am vazut ce termene de livrare au, mi-am vazut de treaba si am luat numai din Italia piese si consumabile.

Ca urmare mi-am mai luat o italianca -> Ducati. :)

 

Hehee, ce model?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca link-ul e real te invidiez, sincer. E o bijuterie! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e real.

E pus la misto de o clona de-a mea, acu vreo 2 ani. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu e real.

E pus la misto de o clona de-a mea, acu vreo 2 ani. :)

Cu tine cine dreaqu mai poate deosebi realitatea de fictiune?! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P
vezi ca ti-ai uitat chilotii la uscat pe motocicleta :)

 

ahahaaaa! :P se numesc antiradar! :)

Mesaj completat

ma gandesc sa o vand. motivul? vreau rsv4 aprc! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cred ca un V2 gen VTR SP, RSV R , Ducati 1198/1098/999 are acceleratie mai buna ca un 4L (nu neaparat pe quarter mile).

Dar avand vedere de cum e linia cuplului si felul cum trage in fiecare treapta, V2 ul poate furniza o repriza de acceleratie mai buna decat 4L,care e fortat sa fie intr-un anume regim de turatii ca sa poata oferi un cuplu bun.

 

Daca aberez, corectati-ma (dar cu argumente, nu penibilitati).

 

daca cautati pe youtube , ducati 1198 face pana si busa pe linie dreapta . nu sta nimic in fata lui .

 

Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap.

 

asta pt ca era la united :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu oarecare bagare de seama si relativa lipsa de convingere, am observat ca pe forum nu exista un topic de posesori de Aprilia RSV. Deduc de aici ori ca sunt foarte putini, ori ca nu sunt deloc...

Sau cel putin nu erau, pana saptamana asta, cand am devenit eu posesor de utilaj italian cu titlul de RSV Mille.

A mea e din 1999, are multe bunatati pe ea, dar o sa le prezint mai incolo. Pana atunci, iaca o poza si invitatia de a semna si voi, ceilalti Aprilisti virtuali, condica de prezenta.

 

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ai noroc de ea , e faina :ok:

A fost si la noi in oras una , sau doua , cauta pe topicul de poze si sigur gasesti ceva poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tre sa vorbesti cu un moderator sa ti-l puna sus in rand cu alelalte.

 

cat despre posesori sunt multi cu RSV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era un posesor de RSV .. "stress L&P" ... dar vad ca are contul sters ...

 

Unde a disparut ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era un posesor de RSV .. "stress L&P" ... dar vad ca are contul sters ...

 

Unde a disparut ?

 

El a vrut sa dispara... punea o poza de c@cat (si la propriu si la figurat :D )pe toate topicurile interesante. Cand i-am atras atentia a zis ca vrea sa i se stearga contul.

 

On-topic: hai sa vedem cati posesori de RSV avem :) Si binenteles, asteptam si poze cu italiencele

Edited by bogdan_gba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...