cmd Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 cunosc eu pe cineva,am vrut sa o cumpar anul trecut si a cazut dealul in ultimul moment ,rsv4 aprc factory are un pachet excelent care lasa masca concurenta tind sa cred ca o eclipseaza.. ! @baz in prima faza am crezut ca ai uitat sa pui 1 inaintea lui 75km/h ,dupa aceea te.am compatimit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 @baz in prima faza am crezut ca ai uitat sa pui 1 inaintea lui 75km/h ,dupa aceea te.am compatimit... incepi si tu ca JAGI? sau vrei sa incep si eu cu sasiurile rupte? si cu franele de pe Suzuchi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 175 rsv-ul abia se apropie pe treapta 3 , da oricum motorul asta chiar daca e mai slab ca putere are multe plusuri fata de orice japoneza la anii ei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 ne-au schimbat pompele pe recall,franeaza EXCELENT ,multumim fabrica! sasiurile Adi sunt tot "alea" ce sa le facem noi. » Post actualizat in 28 Jun 2014 08:38ai dreptate baz, asa este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 (editat) Adrieane, se pare ca ti-ai revenit. Imi pare rau ca tot ai boala pe mine, dar asta-I soarta ta. Tot un tzaran ai ramas. Te bagi ca musca-n lapte oriunde se iveste ocazia. Nu ai mers in viata ta pe motorete mai noi si-ti dai cu parerea. Mersul cite 2-3 km de proba, nu se pune. R6 2008 ii da fum de esapament in nas unui RSV2, chiar si pe 700m. Editat Iunie 28, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Adrieane, se pare ca ti-ai revenit. Imi pare rau ca tot ai boala pe mine, dar asta-I soarta ta. Tot un tzaran ai ramas. Te bagi ca musca-n lapte oriunde se iveste ocazia. Nu ai mers in viata ta pe motorete mai noi si-ti dai cu parerea. Mersul cite 2-3 km de proba, nu se pune. R6 2008 ii da fum de esapament in nas unui RSV2, chiar si pe 700m. JAGI n-am nici o boala pe tine, doar ca imi pare ca ai idei preconcepute, pe care le tot enunti pe aici. Nu te-am jignit si as aprecia daca nici tu nu m-ai jigni. Daca asta e nivelul la care poti sa te exprimi, te compatimesc.. Stiam ca ai o varsta la care se presupune ca ai si bun simt, poate m-am inselat. Am mers cu motoare mai noi, cu unele doar 2-3 km ,cu unele mai mult. Cu R6 2007 si Gsxr k8 am mers chiar mult si m-au impresionat f placut. Eu am zis doar ca nu are sens sa compari sbk din 99 cu supersport din 2008.. alta tehnologie, alte mase, alte preturi... Daca-i pana acolo, chiar crezi ca are importanta ce sbk are un individ X , avand in vedere ca majoritatea is tocite pe mijloc, neservisate si nu vad niciodata pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Vand evacuare originala aprilia RSV 99-03. Detalii in semnatura. pret 250 lei fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 (editat) in continuare cea mai tare din parcare : si asa de amorul artei ...concurenta: Editat Iunie 28, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 da tu ai ceva cu mine? lasa-ma ma frate pe mine cu ale mele si tu vezi de tine daca te crezi mai matur , in plm nu pot sa intreb ceva ca gata se gaseste unul sa raspunda tot cu intrebare ! nu am mah nimic cu tine. doar ca astfel de curiozitati le aveam pe la 15-16 ani cand credeam ca motociclismul inseamna viteza maxima. tu doar vii cu niste intrebari cam penibile. mai ales aia prin care dai dovada ca nu ai mers cu motorul ala. sau ai mers maxim pana la terasa din cartier. fa-i un plin si fugi pe autostrada. ai sa vezi acolo. uite, spre ex eu la 998 i-am dat vreo 272 pe GPS. adica cea reala. nu stiu cat mai urcam, ca i-am dat in scurt. dar daca ti-ai luat RSV pt top speed..... e naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 era o intrebare din curiozitate! , puteai sa raspunzi asa de la inceput ... nu mi-am luat rsv pt top speed , l-am luat ca imi plac motoarele in V in special , dar uite ca incepe sa nu-mi mai ajunga puterea APRILIEI si ma mananca rau sa incerc un yamaha v-max ... cand vi de pe busa rsv-ul ti se pare jucarie ... » Post actualizat in 28 Jun 2014 21:06 sa mai punem si poze sa vada lumea ca mai ne si plimbam, nu doar vorba multa in fata calculatorului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 ba, tu ai o motoreta foarte frumoasa. eu unu m-as plimba doar de dragul de a arata lumii cat de frumoasa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 da bah este frumoasa italianca , dar nu vezi ca este incoltita numai de japonezi ! e ciuda mare pe ea .... si atunci le aratam asta ! » Post actualizat in 28 Jun 2014 21:47.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 era o intrebare din curiozitate! , puteai sa raspunzi asa de la inceput ... nu mi-am luat rsv pt top speed , l-am luat ca imi plac motoarele in V in special , dar uite ca incepe sa nu-mi mai ajunga puterea APRILIEI si ma mananca rau sa incerc un yamaha v-max ... cand vi de pe busa rsv-ul ti se pare jucarie ... » Post actualizat in 28 Jun 2014 21:06 sa mai punem si poze sa vada lumea ca mai ne si plimbam, nu doar vorba multa in fata calculatorului ... Daca nu-ti ajunge puterea Apriliei,si vrei tot V2, trebuia sa-ti iei Ducati 1098/1198 sau chiar Panigale.....sau astea-s prea scumpe pt gusturile tale? Cum poti sa compari o caramida (Dpdv al aerodinamicii) ca V-MAX ul, cu RSV ? Si poate confunzi motocicletele, un V-max din generatie cu RSV are tot vreo 100 cai si 100 nM (are probabil puterea si caii cu 1000/1500 RPM mai jos,dar atat). Pe curbe, pe viraje, nu exista termen de comparatie intre RSV si V-MAX. Dar ce ai sti TU despre viraje sau curbe? Tu stii doar despre linii drepte, ATAT. De ce ti-ai luat iar RSV nu inteleg, trebuia sa-ti iei Busa , aia e pentru aia ca tine (sper sa nu jignesc vreun posesor de Busa spunand asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 A avut Busa! Poate a vrut ceva cu 100 kg mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 A avut Busa! Poate a vrut ceva cu 100 kg mai usoara De aia ai trecut si tu de la ZX7R la 954 ?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Adriane nu vad unde am comparat motoarele , vreau v-max pt ca eu sunt genul care imi plac toate motoarele , am avut intruder , drag-star , nu am zis ca vreau v-max pt curbe s-au ca ar fi mai buna ca rsv-ul la capitolul asta ! vreau doar sa vad ce inseamna si motorul asta ca doar se spune a fi fiind o motocicleta legendara , si vezi ca v-max sunt cele cu v-boost de 148cp eu modelul ala doresc sa-l incerc ... tu mereu intelegi numai ce vrei ... Editat Iunie 29, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Adriane nu vad unde am comparat motoarele , vreau v-max pt ca eu sunt genul care imi plac toate motoarele , am avut intruder , drag-star , nu am zis ca vreau v-max pt curbe s-au ca ar fi mai buna ca rsv-ul la capitolul asta ! vreau doar sa vad ce inseamna si motorul asta ca doar se spune a fi fiind o motocicleta legendara , si vezi ca v-max sunt cele cu v-boost de 148cp eu modelul ala doresc sa-l incerc ... tu mereu intelegi numai ce vrei ... ok. atunci fa-o si asta e. nu trebuie sa intrebi aici despre asta. ci te duci si-ti iei.....si gata.... ai scapat de toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Si dupaia intreaba de ce V-max nu se-nclina deloc. Daca vrei liniutze, pune rapoarte scurte de tot la foaie-pinion atac (-2, +3), lungesti rapoartele la treptele de viteza 1 si 2 (mai mult la a 1-a si putin la a doua), schimbi axele cu came, arcurile de la supape (mai tari) , in felul asta mai cresti si cu turatia maxima motorului, si o sa ai racheta. » Post actualizat in 29 Jun 2014 08:50Pe 400m va bate multe motoreta "preparate" dupa ureche. Editat Iunie 29, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 prin schimbul axelor ce se modifica? sau ce axe trebuie puse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier. Editat Iunie 29, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 De aia ai trecut si tu de la ZX7R la 954 ? )) Am trecut la 954 asta fiindca ZX7R era mult prea puternic pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier. iti irosesti timpul degeaba JAGI, eu i-am sugerat chestii mai putin costisitoare,si tot nu le va face Ceea ce spui tu deja ......sunt basme pt baz-v8 Am mers pe R6 2007 cu schimbator invers, e de vis. Nu inteleg de ce nu vin toate vitezanele cu schimbatorul inversat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 alti timpi de deschidere a supapelor, creste puterea in ture mari, ca sa poti sa deschizi gazul blana de la inceput . Acceleratie scurta, undeva la 60%. Se intaresc si arcurile de supape ca sa poti urca turatia maxima cu 1000ture. Stoc, daca pui -2 +3 nu poti pleca cu vit 1-a, se ridica prea repede si pierzi timp. Ideea e sa ai diferente mici dar constant intre trepte, , astfel incit, pe 500m sa utilizezi mai multe trepte decit stoc, ai puterea maxima a motorului ontr-un timp mai scurt. Evident ca-ti trebuie si un QS performant, cu 45ms-50ms la schimbarea de treapta, shifterul montat invers, cind dai superioara , apesi pe levier. eu n-am arcuri. asa ca ar ramane alte axe sau defazarea lor (pe 916 aveam asta) nu e cam scurt timpul la QS? eu la 70ms schimb cel mai usor. revers shifter e cel mai misto. dar trebuie sa te inveti cu el. » Post actualizat in 29 Jun 2014 14:56 Am mers pe R6 2007 cu schimbator invers, e de vis. Nu inteleg de ce nu vin toate vitezanele cu schimbatorul inversat.... pt a nu se face greseli. sa se dea mai usor in frana de motor decat in accelerare. (cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Am trecut la 954 asta fiindca ZX7R era mult prea puternic pt mine ). Buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) din plimbarile cu aprilia pana acum am rezultat un consum mixt de 7%, cred ca este cat de cat ok pt un v2 si stilul de mers ... Editat Iunie 30, 2014 de baz-v8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.