Constantin Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 As achizitiona un scuter cu roti de 21 si cuplu mare, ca la vit 1-a la motor. Stiti asa ceva? Sunt mai comod, sa nu mai schimb vitezele, dar sa pot merge si off road. Scuterul obisnuit nu permite cuplu mare, patineaza cureaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 O varianta pe aproape pare a fi montarea pe klx a unui ambreiaj automat Rekluse: http://rekluse.mybigcommerce.com/categories/Clutches/Rekluse-EXP/Kawasaki-Rekluse-EXP-clutch-/ Va fi nevoie in continuare de schimbat vitezele dar nu mai e nevoie de maneta de ambreiaj. Din ce am inteles din articolul de aici: http://crfsonly.com/reviews/rekluse/rekluse-review.php este ceva mai ciudat sa te obisnuiesti sa tii motorul un pic turat la coborari (altfel se decupleaza si o iei la vale pe liber) si mai zice omul de nevoia de a prinde frana fata cu un strap cu arici ca sa ai frana de parcare in loc sa lasi moto in viteza. In rest,daca vrei sa schimbi viteza, ambreiajul e automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 poti face o adaptare cu variator la orice. poate de pe la ceva masina fara permis sau altele de soi. bani sa ai si placere pt asa prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Decembrie 3, 2011 Autor Share Postat Decembrie 3, 2011 poti face o adaptare cu variator la orice. poate de pe la ceva masina fara permis sau altele de soi. bani sa ai si placere pt asa prostie Poti sa explici dece este o prostie sa vrei toate comenzile la maini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Stiu in total cinci motocicle cu cutie automata: - eVa Track (diesel 800cc) - are pretentii offroad - Honda VFR 1200 (V4 de 1200cc) - nici nu se pune problema de offroad - Honda X-Tourer (V4 de 1200cc) - vagi pretentii de offroad - Honda NC700X (800cc twin) - pretentii de drumuri proaste, nicidecum offroad - Aprilia Mana 800 (800cc 2v) - fara idei de offroad In principiu, problema ta se rezolva printr-o motocicleta enduro/cross + ambreiaj automat Rekluse. Oricum daca nu ai picioare 'utilizabile', nu poti face offroad decat cu riscuri enorme. Asa ca treaba cu toate comenzile la maini e poveste de adormit copiii cand vine vorba de offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 montezi kitul de rkluse pe o motoreta de enduro si ai scapat de ambreaj, dezavantajul e ca nu mai ai frana de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Poti sa explici dece este o prostie sa vrei toate comenzile la maini? da mie imi place sa folosesc liniaritatea unei trepte selectate si sa folosesc gazul (sub controlul meu direct) penntru a misca agregatul liniar sau cat mai brutal posibil. Imi place sa schimb in jos cand nu e nevoie si sa las spatele sa derapeze, imi place sa urc sus de tot in gaz si sa simt svac cand schimb, tot asa. (da, abuz fara cap. am pus ambreiaj nou si original la bmw si il savurez ) compromis intre ce zici tu si ce zic eu e intradevar rekluse. dar nu cred ca merita banii decat daca ai nevoie de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Sunt mai comod, sa nu mai schimb vitezele, dar sa pot merge si off road. Nu spun cu rautate, dar daca tie ti-e lene sa schimbi si vitezele, mai bine abandoneaza ideea de off road, ca off road-ul e orice altceva numai comod nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Decembrie 4, 2011 Autor Share Postat Decembrie 4, 2011 Ce faci Angi? La ora 10,00 stai la butonat? Eu cu toate slabiciunile,pe soarele asta, tot am facut un Snagov. Dar, si parcarea trebuia sa o fac pe asfalt. Off road poate fi drum de tara - pt unii ca mine si albii secate - pt unii ca tine. Asa ca imi mentin intentia de a achizitiona macar un scuter cu roti de 21. Si macar de 200 ccm.Desigur ca va avea capacitatea de urcare redusa (fata de treapta inferioara de la vehicul cu cutie de viteza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Ce faci Angi? La ora 10,00 stai la butonat? Eu cu toate slabiciunile,pe soarele asta, tot am facut un Snagov. Astazi da, pentru ca mi-a facut mare placere sa-mi plimb fetele prin parc, dar ieri... Deci, ironia ta n-a tinut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Ma gandesc la doua categorii de vehicule off-road, ATV-urile si masinile tot-teren. ATV-urile au transmisie pe curea cu variator de turatie, iar printre cele mai apreciate masini in off-road sunt cele care au cutie automata cu convertizor de cuplu. Daca astea doua categorii merg de minune in off-road, eu cred ca se anuleaza cutuma asta cum ca trebuie sa ai trepte la cutia de motocicleta de teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Astazi da, pentru ca mi-a facut mare placere sa-mi plimb fetele prin parc, dar ieri... Deci, ironia ta n-a tinut sigur nu ai fost la mine in zona? pe Meses???? tare bine seamana peisajul,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 sigur nu ai fost la mine in zona? pe Meses???? tare bine seamana peisajul,,,,,,, E urcarea din Azuga spre Baiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Decembrie 5, 2011 Autor Share Postat Decembrie 5, 2011 Ma gandesc la doua categorii de vehicule off-road, ATV-urile si masinile tot-teren. ATV-urile au transmisie pe curea cu variator de turatie, iar printre cele mai apreciate masini in off-road sunt cele care au cutie automata cu convertizor de cuplu. Daca astea doua categorii merg de minune in off-road, eu cred ca se anuleaza cutuma asta cum ca trebuie sa ai trepte la cutia de motocicleta de teren. Corect! Dar uite ca nimeni nu fabrica un motor adequat! Probabil nu se vinde usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.