Sari la conținut

Enduro cu cutie automata


Postări Recomandate

As achizitiona un scuter cu roti de 21 si cuplu mare, ca la vit 1-a la motor. Stiti asa ceva?

Sunt mai comod, sa nu mai schimb vitezele, dar sa pot merge si off road. Scuterul obisnuit nu permite cuplu mare, patineaza cureaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta pe aproape pare a fi montarea pe klx a unui ambreiaj automat Rekluse:

http://rekluse.mybigcommerce.com/categories/Clutches/Rekluse-EXP/Kawasaki-Rekluse-EXP-clutch-/

Va fi nevoie in continuare de schimbat vitezele dar nu mai e nevoie de maneta de ambreiaj. Din ce am inteles din articolul de aici: http://crfsonly.com/reviews/rekluse/rekluse-review.php

este ceva mai ciudat sa te obisnuiesti sa tii motorul un pic turat la coborari (altfel se decupleaza si o iei la vale pe liber) si mai zice omul de nevoia de a prinde frana fata cu un strap cu arici ca sa ai frana de parcare in loc sa lasi moto in viteza.

In rest,daca vrei sa schimbi viteza, ambreiajul e automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face o adaptare cu variator la orice. poate de pe la ceva masina fara permis sau altele de soi. bani sa ai si placere pt asa prostie

Poti sa explici dece este o prostie sa vrei toate comenzile la maini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu in total cinci motocicle cu cutie automata:

- eVa Track (diesel 800cc) - are pretentii offroad

- Honda VFR 1200 (V4 de 1200cc) - nici nu se pune problema de offroad

- Honda X-Tourer (V4 de 1200cc) - vagi pretentii de offroad

- Honda NC700X (800cc twin) - pretentii de drumuri proaste, nicidecum offroad

- Aprilia Mana 800 (800cc 2v) - fara idei de offroad

 

In principiu, problema ta se rezolva printr-o motocicleta enduro/cross + ambreiaj automat Rekluse.

 

Oricum daca nu ai picioare 'utilizabile', nu poti face offroad decat cu riscuri enorme. Asa ca treaba cu toate comenzile la maini e poveste de adormit copiii cand vine vorba de offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa explici dece este o prostie sa vrei toate comenzile la maini?

da

mie imi place sa folosesc liniaritatea unei trepte selectate si sa folosesc gazul (sub controlul meu direct) penntru a misca agregatul liniar sau cat mai brutal posibil. Imi place sa schimb in jos cand nu e nevoie si sa las spatele sa derapeze, imi place sa urc sus de tot in gaz si sa simt svac cand schimb, tot asa. (da, abuz fara cap. am pus ambreiaj nou si original la bmw si il savurez )

 

compromis intre ce zici tu si ce zic eu e intradevar rekluse. dar nu cred ca merita banii decat daca ai nevoie de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai comod, sa nu mai schimb vitezele, dar sa pot merge si off road.

 

Nu spun cu rautate, dar daca tie ti-e lene sa schimbi si vitezele, mai bine abandoneaza ideea de off road, ca off road-ul e orice altceva numai comod nu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci Angi? La ora 10,00 stai la butonat? Eu cu toate slabiciunile,pe soarele asta, tot am facut un Snagov. Dar, si parcarea trebuia sa o fac pe asfalt. Off road poate fi drum de tara - pt unii ca mine si albii secate - pt unii ca tine.

Asa ca imi mentin intentia de a achizitiona macar un scuter cu roti de 21. Si macar de 200 ccm.Desigur ca va avea capacitatea de urcare redusa (fata de treapta inferioara de la vehicul cu cutie de viteza).

post-4437-0-23557700-1323006187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci Angi? La ora 10,00 stai la butonat? Eu cu toate slabiciunile,pe soarele asta, tot am facut un Snagov.

 

Astazi da, pentru ca mi-a facut mare placere sa-mi plimb fetele prin parc, dar ieri...post-3463-0-74670400-1323008502_thumb.jpg post-3463-0-06303600-1323008588_thumb.jpg Deci, ironia ta n-a tinut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc la doua categorii de vehicule off-road, ATV-urile si masinile tot-teren. ATV-urile au transmisie pe curea cu variator de turatie, iar printre cele mai apreciate masini in off-road sunt cele care au cutie automata cu convertizor de cuplu. Daca astea doua categorii merg de minune in off-road, eu cred ca se anuleaza cutuma asta cum ca trebuie sa ai trepte la cutia de motocicleta de teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc la doua categorii de vehicule off-road, ATV-urile si masinile tot-teren. ATV-urile au transmisie pe curea cu variator de turatie, iar printre cele mai apreciate masini in off-road sunt cele care au cutie automata cu convertizor de cuplu. Daca astea doua categorii merg de minune in off-road, eu cred ca se anuleaza cutuma asta cum ca trebuie sa ai trepte la cutia de motocicleta de teren.

Corect! Dar uite ca nimeni nu fabrica un motor adequat! Probabil nu se vinde usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...