Black_wolf Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 ce rol au degajarile din disc? are vreo importanta cum sunt montate ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Motorcycles Motorcycles typically employ a wet clutch with the clutch riding in the same oil as the transmission. These clutches are usually made up of a stack of alternating plain steel and friction plates. Some of the plates have lugs on their inner diameters locking them to the engine crankshaft, while the other plates have lugs on their outer diameters that lock them to a basket which turns the transmission input shaft. The plates are forced together by a set of coil springs or a diaphragm spring plate when the clutch is engaged. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch#Motorcycles De vreme ce semnele sunt defazata la 120 de grade unul de altul, nu cred ca are nici o importanta cum le montezi, decat daca e specificat expres asta, (pentru echilibrare?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 8, 2011 Autor Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch#Motorcycles poti sa ti faci "pomana" si sa expui in romana? multumesc din goagle translate zice: Motociclete folosesc de obicei un ambreiaj umed cu ambreiaj de echitatie in acelasi ulei ca de transport. Aceste ambreiaje sunt de obicei alcătuite dintr-o stivă de alternativ din oțel simplu Âşi plăci de frecare. Unele dintre plăci au papuci pe diametrul lor interior de blocare-le pe arborele cotit motorului, în timp ce alte plăci au urechi pe diametrul lor exterior, care le-blocare la un coÂş care transformă arborele de intrare de transport. Plăcile sunt obligați împreună de un set de arcuri elicoidale sau o placă de primăvară diafragma atunci când ambreiajul este angajat. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Clutch#Motorcycles De vreme ce semnele sunt defazata la 120 de grade unul de altul, nu cred ca are nici o importanta cum le montezi, decat daca e specificat expres asta, (pentru echilibrare?) deci tin cont de cum sint montate alea vechi si ar trebui sa fie ok? mentionez ca schimb discurile si arcurile la un 636 din 2002. stiu ca trebuie inainte de montaj sa "ung" discurile cu ulei de motor si ca e bine sa schimbi ordinea discurilor metalice (dupa ce le vf. planeitatea)cele care au fost montate in spre motor vor veni spre capacul de ambreiaj Editat Decembrie 8, 2011 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 De regula, mobrele au ambreiaj umed, in ulei, in acelasi ulei cu al transmisie. Ele is facute din stive de placi de otel si placi de frictiune. Unele placi au indentari in ele pe interior, blocandu-le de ceva ax (vibrochen?) iar celelalte au indentari pe exterior ca sa fie fixade de oala de ambreiaj care invarte la randul ei arborele de la trnasmisie (cutie, arborele "de intrare"). Placile sunt stranse intre ele de un set de arcuri sau o diafragma cu arcuri (ca la majoritatea conservelor) cand ambreiajul este in functiune, adeca nu tragi maneta. Mobrele racing folosesc ambreiaje care aluneca ca sa nu ai frana de motor (deci aluneca numai intr-un sens, cand roata invarte ambreiajul, nu si invers) ca daca nu iti face mobra instabila. Ceva de jenu cred ca e si anti-hopping numa ca ala e mult mai grav, nu lasa sa alunece roata spate pe decelerare, un fel de ABS pe decelerare daca vrei Ce ai zis tu pare a fi corect, de regula se schimba si placile metalice si alea de frictiune, un fel de schimbi si placutele de frana da si discurile, ca doar nu esti toata ziua cu mana in el. Si da, pe o parte se rod mai mult si pe cealalta parte mai putin. Banui ca e si asta o treaba sa le schimbi ordinea, dar crestineste ar fi sa schimbi complet placile si arcurile. Si daca nu ma insel, oala aia acolo sau arcurile, cand strangi suruburile, trebuie cheie dinamometrica, si stranse in cross pattern, adeca din colturi diametral opuse, pe rand. Da sigur da detalii cineva cu experienta la mobre cu ambreiaj umed, la care recunosc nu am schimbat nici unul pana acum, ce am scris am scris din ce am citit eu. Deastea uscate am schimbat cateva pana acuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 8, 2011 Autor Share Postat Decembrie 8, 2011 [quote name='Dan Cata' timestamp='1323353721' post='3011868' sincer vreau sa ma apuc de motor in ianuarie ca luna asta nema finante dedicate,si string informatii pina atunci dicurile metalice le schimb doar daca sunt uzate (conf datelor din manual) arcuri sint noi ca le am luat o data cu discurile de frictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Nu stiu cum trebuie sa fie discurile alea metalice daca is uzate, pe langa grosime mai mica decat prevede legea, daca is si cu microfisuri in ele sau albastre de caldura (posibil sa nu se intample asta, dar la alea uscate e foarte des sa aiba fisuri si sa fie arse). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Discurile metalice se schimba daca sunt albastre(urma de supraincalzire) sau deformate ca si planeitate ,parca 0.10 mm. Placile de ferodo se schimba daca au sub cota(grosime) de service. Ele in functie de moto sunt de mai multe feluri si anume: Prima de la interior poate fi cu diametrul mai mic( la interiorul placi) Pot fi diferite ca si material de frictiune datorita faptului ca 2 din suprafete sunt in contact cu aluminiu,(placa de presiune si suportul cosului) Pot fi de dimensiuni(grosime) diferite si plasate le intervale stabilite in montaj. De regula sunt insemnate cu culori diferite sau se masoara.Aceste reguli se aplica la ambreiajele oem cele aftermarket uneori nu se respecta aceste caracteristici. Ele se monteaza imbibate in prealabil in ulei 99% dintre ambreiajele umede,dar am avazut si exceptii si anume ambreiajele BP care specifica ca nu este nevoie sa fie preumezite in ulei. PS.Acum ca tot va sta in ulei toata viata lui,mai bine le ungem sa evitam patinajul si carbonizarea lui(uzura prematura) Am uitat cel semn se foloseste pentru orientare,daca o sa te uti in orandurirea placutelor mici de ferodo o sa intelegi ca sunt asezate sa cuprinda toate zonele de presiune egale(Se aplica la oem)la after am vazut ca nu se respecta mereu asta (depinde de producator ,pret) Editat Decembrie 8, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Decembrie 8, 2011 Autor Share Postat Decembrie 8, 2011 ambreiajul este EBC cod SRC 38 (kevlar) nu am fazut sa fie diferente intre discuri ca si dimensiuni multumesc pt informatiile "la obiect" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guiutzu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Am schimbat si eu la un CR125 discurile de frictiune, dicurile metalice si arcurile. Treaba iese bine daca le schimbi pe toate odata, astfel sti ca nu mai ai probleme, pe mine m-a lasat ambreiajul la 100km de casa, in mijlocul padurii... Daca cineva are CR125, pun aici limita de uzura: Arcuri: 37,5mm Discuri metalice: 0.15mm Discuri ambreiaj: 2.85mm Oala ambreiajului inspectata sa nu fie crapata, uzata foarte tare. Verificat si rulmentul cu ace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 ce rol au degajarile din disc? are vreo importanta cum sunt montate ? multumesc. Degajarile alea sunt facute pentru un dispozitiv cu care se monteaza simultan toate placile intr-un ambreiaj...si cele metalice si compozitele(purtatoare de degajari), asta numai pe sistemele de productie sau pe servis-uri dotate cu scule specializate pe model . Nu are importanta cum le pui...dar ca sa fii linistit le poti mota toate pe linie, dupa ce lasi la "inmuiat" in uleiul pe care il vei folosi la umplere macar citeva ceasuri(dupa cum se afirma intr-un post mai sus) Stima, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 discurile + arcuri schimbate! proba de drum circa 30 km(+12 g celsius)acum 2-3 saptamani.cupleaza mult mai bine cu noile piese(parca trage mai de jos). discurile metalice nu prezinta uzuri ,si au ramas aceleasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) din goagle translate zice: Motociclete folosesc de obicei un ambreiaj umed cu ambreiaj de echitatie in acelasi ulei ca de transport. Aceste ambreiaje sunt de obicei alcătuite dintr-o stivă de alternativ din oțel simplu Âşi plăci de frecare. Unele dintre plăci au papuci pe diametrul lor interior de blocare-le pe arborele cotit motorului, în timp ce alte plăci au urechi pe diametrul lor exterior, care le-blocare la un coÂş care transformă arborele de intrare de transport. Plăcile sunt obligați împreună de un set de arcuri elicoidale sau o placă de primăvară diafragma atunci când ambreiajul este angajat. pt Teatrul de Comedie. Editat Ianuarie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 pt Teatrul de Comedie. asa traduce mizeria aia de soft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) discurile + arcuri schimbate! proba de drum circa 30 km(+12 g celsius)acum 2-3 saptamani.cupleaza mult mai bine cu noile piese(parca trage mai de jos). discurile metalice nu prezinta uzuri ,si au ramas aceleasi Ma bucur ca ti-a iesit ingineria Cat despre trasul mai de jos, la ce te referi? Ca, chiar trage motorul mai de jos (nu are a face cu ambreiajul) sau ca, ambreiajul prinde mai de jos, adeca imediat dupa ce lasi maneta libera (asta are foarte mult de-a face cu ambreiajul). Cel mai important acuma, tot timpul sa ai jos la maeta de ambreiaj, conform cu ce zice in manual. Foarte mult conteaza jocu la maneta, daca vrei sa te bucuri mult si bine de ambreiajul ala Editat Ianuarie 26, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 free playul la maneta e conf manualului . Cat despre trasul mai de jos, la ce te referi? parca e mai "musculos" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) ce rol au degajarile din disc? are vreo importanta cum sunt montate ? multumesc. cu siguranta este important felul cum sunt montate. din cate stiu eu, la ambreiajul in baie de ulei primul si ultimul disc sunt de grosimi diferite. la cel uscat (ducati) primele doua discuri metalice sunt bombate. deci nu sunt toate la fel prin urmare se monteaza intr-o anumita ordine. consulta manualul, acolo trebuie sa fie speificat ce si cum! aum am vazut ca l-ai montat deja! Editat Ianuarie 28, 2012 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 28, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2012 cu siguranta este important felul cum sunt montate. din cate stiu eu, la ambreiajul in baie de ulei primul si ultimul disc sunt de grosimi diferite. la cel uscat (ducati) primele doua discuri metalice sunt bombate. deci nu sunt toate la fel prin urmare se monteaza intr-o anumita ordine. consulta manualul, acolo trebuie sa fie speificat ce si cum! nu au grosimi diferite. in setul montat de mine TOATE DISCURLEA SUNT LA FEL.e adevarat ca sunt aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darius.amariei Postat Februarie 25, 2020 Share Postat Februarie 25, 2020 Observ că această postarea e din 2012, însă e legată exact de problema mea, plăcile de frictiune sunt si la mine toatela 7 la fel ( TRW ), însă cele 6 placi metalice tot TRW, tot noi, pe o parte sunt drepte și pe cealaltă parte au toate cantele rotunjite ( că și cum pe parte a fost discul uzat ( polizat) și pe cealaltă e nou) le pot monta cum doresc ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.