WHITE RAVEN Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Salve !!! Am citit o gramada de chestii desprea Africa Twin si despre Transalp dar acum imi este greu sau aproape imposibil sa ma decid, vreau sa imi procur una din ele dar care?! M-ar ajuta foarte mult niste pareri ale posesorilor de asemenea utilaje si mai ales cum se comporta pe autostrada la o viteza de 140km\h sa zicem ... Merci!!! sorry! era TRANSALP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 africa twin sau Super tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Salve !!! Am citit o gramada de chestii desprea Africa Twin si despre Transalp dar acum imi este greu sau aproape imposibil sa ma decid, vreau sa imi procur una din ele dar care?! M-ar ajuta foarte mult niste pareri ale posesorilor de asemenea utilaje si mai ales cum se comporta pe autostrada la o viteza de 140km\h sa zicem ... Merci!!! sorry! era TRANSALP citeste pe forum si despre una si despre cealalta si ai sa vezi cam ce probleme au sau cit de buna este una f de alta .cred k e cel mai bn.cine are af twin spune k e ceamai buna cine are transalp e si mai buna.si neaparat mergi si cu una si cu alta.sunt diferenta de mers radicale de la un motor la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) pai ..daca nu ma-nsel sunt cateva topicuri cu comparatii, dai cu google search! pt utilizatorul normal amandoua fac cam aceleasi lucru si doar unul mai nebunatic stie sa se distreze cu afrikana la potentialul ei. asa la o prima vedere transalpul e mai de sosea pe cand afrikana este "jeep-ul" motocicletelor! ahhh si doar Africa Twin este LEGENDA ! fiind posesor de afrikana trebuie sa fac lobby , asadar : Editat Decembrie 17, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 17, 2011 Autor Share Postat Decembrie 17, 2011 Stiu ce zici de probat una si alta dar in Suedia din pacate nu sunt prea populare, ca sa ajung la una trebe sa conduc intre 300 si 500 de km, tocmai de aia incerc sa imi fac o viziune despre ele... Am citi o gramada de chestii despre transalp si africana dar tot nu stiu ce as alege imi este ca trasalpul este un pic cam plictisitor pe cand africana este prea grea, la pret sunt diferentze ; o africana o pot lua pe la 2500 de eur de prin ´94 cu 40 000 km si la acelas pret gasesc transalp din ´98 cu 30 000km. Inca o intrebare; cum este sa fie calarite cu pasager si bagaje?! deci care din ele este mai fiabila.. ca-s satul sa bag bani in capre care nu merg! merci!! apropo super intrunirea cu africanele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Stiu ce zici de probat una si alta dar in Suedia din pacate nu sunt prea populare, ca sa ajung la una trebe sa conduc intre 300 si 500 de km, tocmai de aia incerc sa imi fac o viziune despre ele... Am citi o gramada de chestii despre transalp si africana dar tot nu stiu ce as alege imi este ca trasalpul este un pic cam plictisitor pe cand africana este prea grea, la pret sunt diferentze ; o africana o pot lua pe la 2500 de eur de prin ´94 cu 40 000 km si la acelas pret gasesc transalp din ´98 cu 30 000km. Inca o intrebare; cum este sa fie calarite cu pasager si bagaje?! deci care din ele este mai fiabila.. ca-s satul sa bag bani in capre care nu merg! merci!! apropo super intrunirea cu africanele!!! Africana e cu 6 kg mai grea decat Transalpul (la anii pe care i-ai dat tu acolo: 202 pentru africana si 196 pentru transalp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Un sfat pe care l-am mai dat unui amic ce a pus aceeasi intrebare acum cativa ani: Nu mai fa pasi intermediari. Get the real shit! Cumpara Africa Twin! Inca imi multumeste pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) Ca si posesor de Transalp, eu iti spun: Africa Twin Nu de alta, dar ai intrebat, strict, cum se comporta la 140 km/h pe autostrada. Si acolo, Africa e rege, Transalpul gafaie la viteza aia. Transalp iei daca te plimbi mai mult prin oras, ca acolo poate simti diferenta aia de 6 Kg, sau poate simti si diferenta aia de consum, cam 1-1,5 litri/100km, din cate am inteles. Per total, e una si aceeasi motocicleta (in viziunea mea), dar cu motorizari diferite. P.S. Si mie-mi place Transalp ca e silentioasa, pe cand Africa am vazut numai cu tobe zgomotoase P.S. 2. Fiabile sunt ambele, in aceeasi masura. Au 2-3 "bube", melcul de la kilometraj (la ambele), CDI-ul la TA de pana in 96 (se dezipeste), si, parca, regulatorul de tensiune (imi scapa acum denunmirea tehnica), ce nu are aerisirea buna si se supaincalzeste. Africanilor, bagati si voi "bubele" voastre, sa stie omul ce cumpara P.S. 3. Acum am vazut, ca ziceai ca TA este "plictisitor" . Pai asta scriam si eu pe forumul de TA acum vreo luna, ca nu se prea intampla nimic pe acolo, e chiar "plictisitor" sa tot bagi benzina si sa tot mergi, fara probleme tehnice, fara batai de cap. Si tu ai inteles ca e plictisitoare motocicleta? Editat Decembrie 17, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 e chiar "plictisitor" Sau poate sunt plecati prin lume si nu au timp de net. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) Si eu ca posesor de Transalp iti recomand Africa Twin, are motor mai mare si cu pasager si bagaje nu simte greutatea. Sau daca mergi mult pe autostrazi incearca o Honda Varadero, e cea mai buna pt touring, dar e mai grea. Editat Decembrie 17, 2011 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Intrebare la Radio Erevan. - Care e cel mai bun Transalp? - Africa Twinu! sau Exista 2 tipuri de transalpisti. 1. Ce vor Africa Twin 2. Ce nu recunosc ca vor Africa Twin. Acum lasand gluma ... oricare dintre ele ti-ai lua o sa fii foarte multumit atata timp cat o sa fie Africa Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Intre AT si TA, ia-ti 1100GS +/ 50 cmc sau 100 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Daca vrei un compromis bun intre AT si TA io-ti recomand o africana RD 03 (cea de 650 cmc). - e mai usoara ca celelalte (e cam ca TA) - consum ca la TA - f comoda si faina la pasager si bagaje - usurica in off si fasneata - problema ar fi cea de viteza, merge bine la 120, 140 duce dar e cam turata. (cu a mea am bagat 160 si clar se mai ducea) - plastice bune si fier bun. io recomand clar AT, orice model. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 din ce am vazut pe aici se intrevede ca toti cei care au TA sunt de fapt niste AT wanabee. adica TA nu e bun de nimic si deci sutele de transalpisti sunt niste complexati. daca as fi vrut TA inainte a citi pe aici cu siguranta nu as mai vrea dupa ce-l citesc. destul de trist... uite: http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-XL650V-Transalp-2005-current/ http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-XRV750-Africa-Twin-1989-2003-TC/ parerea documenta a testerilor. eu zic ca sunt comparabile. fara dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 din ce am vazut pe aici se intrevede ca toti cei care au TA sunt de fapt niste AT wanabee. Pai normal, nu exista decat TA-ul meu de 400 si AT-ul de 750, restul sunt o stare intermediara Acum serios vorbind, sunt una si aceeasi motocicleta, cu motorizari diferite, si orice posesor tinde spre "mai mare". Transalpistii tind spre AT, africanii tind spre Varadero, sau BMW GS de 1100-1150, sau chiar spre cross-tourer. Si, dupa cum spuneam, depinde unde o folosesti. Eu o mai folosesc doar in oras, am renuntat la touring, asa ca sunt supermultumit de consumul de 5,5% in oras (de-aia prefer motor mic). Daca ar fi sa ma gandesc la ture, autostrazi, forestiere, as alege Africa. Dar, pentru deplasarea pana la munca si inapoi, consum de 7,5% mi se pare cam mult. Si am un prieten care are Adventure 990, excelenta la touring, dar il rupe cu un 9-10% in oras. Off-topic: Dan-cata, a ta cat ia in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Decembrie 18, 2011 Autor Share Postat Decembrie 18, 2011 Wow chiar am primit o gramada de posturi pt care va multumesc! Ăfacerea cu autostrada este una enervanta pot spune, vrei sa te misti rapid sau trebuie sa te misti rapid mergi pe autostrada iar acolo nu este un loc pt o motociclieta care gafaie; ceva mai multa fortza itzi poate salva viatza cateodata, de asta aici motoarele mari sunt foarte populare; sosele cat vrei si orase cam vreo 4 care sa faca probleme ca Bucurestiul. Dar de sosea sunt cam satul; o vad in fiecare zi, de asta nu m-as baga la o motocicleta cu specific serios de touring Pana la urma concluzia este cam asa : puternica pe autostrada, naravasa prin paduri , duce doi pe ea si bagaj fara probleme.. probleme tehnice de domeniul lui Stalin decat 2. Clar ma bag la Africa Twin, acum ca este grea cum sa spus pe anumite forumuri sau ca este zgomotoasa banuisc ca ma pot obijnui cu asta..dupa craciun am concediu si ma pot duce sa vad una si alta.. Apropo exista seturi cu diferite rapoarte de trasmisie? :friends: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 N-am facut niciodata consumul, numa in afara... 5.2% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Clar ma bag la Africa Twin, acum ca este grea cum sa spus pe anumite forumuri sau ca este zgomotoasa banuisc ca ma pot obijnui cu asta..dupa craciun am concediu si ma pot duce sa vad una si alta.. Si eu am Transalp si ti-as recomanda Afrika, deoarece mergem un in grup Africi si TA... stiu clar diferentele. Nu sunt numai cele 6 kilograme, e si alt centru de greutate, si alt cuplu, e bine sa ai experienta pe mobre sau sa fii mai implinit (ideal peste 1,75m) pentru Afrika. Merge mai bine si in offroad si in teren Afrika, desi TA este o mobra foarte buna, totusi nu se compara. Eu am TA ca sunt prea scumd (chiar si pentru TA-1,68m), insa daca ai experienta foarte mare pe moto chiar si daca esti mai mic te descurci cu Afrika... am vazut oameni scunzi care se jucau cu Afrika (nu era cazul meu cind am luat TA aveam 0 km). Un singur lucru mi se pare lipsa la Afrika: nu ai indicator de benzina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Am avut Transalp Am Africa Twin Cu toate rautatile lui Dan Cata, tot africana ramane pe primul loc Si nu din cauza banilor - asta era mai de mult, acum situatia financiara mi-ar permite In urma cu un an si eu intrebam in stanga si in dreapta, ce e cu africanele astea de sunt mai scumpe decat Transalpurile Mi s-a raspuns:"cumpara-ti si o sa vezi" Din moment ce nu esti incepator, nu iti mai pierde vremea cu Transalpul Da, este o motocicleta foarte buna, dar la un moment dat te vei poticni de limitarile ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 da, e limitat rau saracu transalp, s-au pishat toti africanistii pe Duclois, ca fraeru a primit transalp, daca mergea cu AT sarea cu 100 de metri mai mult, cu 80kmh mai mult pe o roata, si ajungea la 280 la ora pe camp. adevarul e ca africana se simte in largul ei la 140 are doar 1500rpm la viteza aia, e smekera rau si consuma doar 3% am Transalp si am mers pe african pt ca vroiam sa-mi vand transalpu si sa trec la african. diferentele sunt minore, cei 10 cai in plus se simt mai degraba 5, nu ca la sportive unde 5 cai fac o diferenta majora, cele 6 kile care de fapt sunt 10 si in real life cu rezervorul plin sunt 20, se simt, iar eu am 194 cm si 115 kg, iar dupa 5 ore prin padure cu namoale par 30, o sa ajunga sa faca diferenta, motorul nu este cu nimic mai fiabil. carenajul si moaca legendara fac banii, rezervorul mare la fel, amortizoarele idem pt. ca sunt reglabile. cam atat aceeasi bicicleta, acelasi motor cu 10 cai in plus si 150 de cmc in plus aia cu mergi pe ea si ai sa intelegi e mit urban, daca iesea o gura din rezervor si imi sugea cucu poate intelegeam de unde vorba aia. pt autostrada nu recomand nici una din cele 2, ambele se chinuie la peste 130 si consuma de sparg deja la 160 ambele cred ca trec de 10% si nu, strugurii nu-s acrii, la cati bani am bagat in transalp imi luam africana si mai aveam si bani oricum era logic ca fiecare o va lauda pe al lui, dupa cum vedeti nu am laudat transalpu, din contra este o mizerie si sfatuiesc toti transalpistii sa le vanda, sa raman doar eu cu transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) pai ..daca nu ma-nsel sunt cateva topicuri cu comparatii, dai cu google search! pt utilizatorul normal amandoua fac cam aceleasi lucru si doar unul mai nebunatic stie sa se distreze cu afrikana la potentialul ei. asa la o prima vedere transalpul e mai de sosea pe cand afrikana este "jeep-ul" motocicletelor! ahhh si doar Africa Twin este LEGENDA ! fiind posesor de afrikana trebuie sa fac lobby , asadar : legenda de pe locul 2 Stiu ce zici de probat una si alta dar in Suedia din pacate nu sunt prea populare, ca sa ajung la una trebe sa conduc intre 300 si 500 de km, tocmai de aia incerc sa imi fac o viziune despre ele... Am citi o gramada de chestii despre transalp si africana dar tot nu stiu ce as alege imi este ca trasalpul este un pic cam plictisitor pe cand africana este prea grea, la pret sunt diferentze ; o africana o pot lua pe la 2500 de eur de prin ´94 cu 40 000 km si la acelas pret gasesc transalp din ´98 cu 30 000km. Inca o intrebare; cum este sa fie calarite cu pasager si bagaje?! deci care din ele este mai fiabila.. ca-s satul sa bag bani in capre care nu merg! merci!! apropo super intrunirea cu africanele!!! alege Africana ! Editat Decembrie 18, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizzy225 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) Salut Ce pot sa spun eu despre TA este ca merge mai mult de 140 si nu gafaie deloc. Constant la 170 (am 120 kg) consuma intadevar 7,5-8 la 100km drum din Romania pana in Germania (de mai multe ori), deci destui km pe autostrada. Nici eu nu recomand Transalp numai pentru autostrada.In schimb pe drum national si forestier este perfecta.Am mers cu ea 25000 km si in afara de intretinere nu am avut probleme. Deci recomand. Despre AT nu pot sa spun nimica nu am avut, nu am mers pe ea. Alegerea este a ta. Nu are nici un fel de probleme daca mai pui o Persoana in spate +bagaje. Salutari Editat Decembrie 18, 2011 de dizzy225 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 (editat) pentru 1500 euro in plus cumperi o mobra inalta, moderna, rezervor mare si economica http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/xtz-660/index.html?cbMarca=94&cbMacroModello=102499&cbModello=-1&all=0&c=10&f=1&t=10&cbRegione=&cbProvincia=&txtCAP=&iCAPDist=0&cbSegmento=0&cbAnnoda=2008&cbAnnoa=2011&txtCcda=&txtCca=&txtEuroda=&txtEuroa=&rbVenditore=0&cbGiorni=90&txtChiave=&txtIdannuncio=&rbCerco=0&d=0&o=1 Editat Decembrie 18, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 a nu se intelege ca am o problema cu africana sau ca sunt idiot sa cred ca transalpu e mai bun, sunt realist, diferentele intre cele doua sunt de 10% - 15% cu indulgenta, iar africana pe langa mici avantantaje are si mici dezavantaje, problema mea cea mai mare ramane raportul calitate pret, daca transalpu meu din 94 valoreaza 1600-1700 de euri, o africana cu 10%-15% mai buna, in aceeasi stare si nr de km valoareaza cu 70-80% mai mult. Deci raport calitate pret fara dar si poate TRANSALP, cu diferenta de bani ii pun amortizoare WP, kit de carene Boano si am o mobra mai potenta pe off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 africanii tind spre Varadero, poate in alt film... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.