pstefan Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Bravo maestre. Cand treci pe acasa aranjam sa testezi ambele motoare. Atat TA cat si AT-ul. Dar iti recomand TA pentru inceput. Abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 si mai era o chestie cu ST-ul. poti monta motor de TDM si pastra cutia de enduro a ST-ul si uite asa faci cel mai simplu upgrade de 100cmc si vreo 7-8cp (teoretici calutii) Am gasit doar un comparativ AT - ST. Poate are vreo relevanta... foarte misto facut articolul si sturcturat. se pare ca ST-ul e superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Una e mai buna pe forestier, alta e mai putin buna... Io zic ca si AT, si ST si TA sunt foarte bune si e greu sa alegi intre ele; acu depinde de cat de bun e pilotu'. Da sa vedeti ce poate sa faca asta cu motoreta: ori omu e prea bun, ori a fost cu motoreta la vrajitoare. Gata, io bag capul in pamant ca strutzu. Si noi comentam care e mai buna... Hmmm... A fost o gluma bineinteles. Editat Decembrie 22, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Eu am avut si ST si am AT. Pe sosea, ST este superioara, asa cum spune si testul postat de Raul. Aici motorul in linie al ST-ului face treaba mai buna pe reprize. In offroad, se schimba situatia. Bicicleta de ST mie nu imi place deloc si greutatile par repartizate aiurea. Probabil, daca as fi tinut motorul mai mult timp si m-as fi antrenat, poate pana la urma m-as fi obisnuit cu asta. Dar pe AT cand m-am urcat, am simtit ca suntem din acelasi film. Repet, este strict parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 ca sa citez un posesor de ST: ST are rezervor de 30L (cu o mica modificare), garda la sol mai mare cu vreo 2cm, cursa la suspensii mai mare, cai mai multi, cuplu 60% de la 2000rpm gata. eu nu mai postez nimic legat de ST ca am demostrat ce aveam de zis. Diapazoanele rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 cum zicea un prof de al meu! hartia suporta multe, practic tata! Afrikana e mai tare, sic! cert este ca dintr-un oarecare motiv(natura umana, si prin asta ma refer la posesorii de afrikane, ei dau valoare) afrikana isi pastreaza valoarea in timp, fiabilitatea este demonstrata si ai o gramada de fun cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Am gasit doar un comparativ AT - ST. Poate are vreo relevanta... A fost relevant acum 20 ani Not anymore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Si eu ma gandeam sa pun motorul de pe VF pe Africana, si asa ajung de la V-twin la V-four, la 86 de cai si 225 km/h top speed, si cu "o mica modificare", rezervor Boano de 48 de litri, dar nu mai era Africana. Si o Africana normala, cu alta mica modificare de tip DynoJet, pun pariu ca egaleaza ST-ul si la comportament on-road. Sau cu o foaie mai mica pe spate, pentru ca are suficienta forta pentru demaraje puternice chiar si cu cativa dinti in minus. Dar noi vorbim de motociclete in varianta originala. Totul depinde ce vrea omul sa faca. Daca vrea off-road, sa isi ia Africana, daca vrea sosea, sa isi ia motor de sosea, sau ceva de genul Vstrom, Varadero, Caponord sau KTM Adventure... Editat Decembrie 22, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 A fost relevant acum 20 ani Not anymore dc nu discutam de aceleasi mobre? tehnologia nu e schimbata deloc.. sunt aceleasi fiare. nu e relevant pt ca acum exista f800gs si triumph tiger care ingropa si AT si ST intr-un maldar de namol. dar stai ca vine boieru cu poza cu un Gs cu filtru de ulei spart Si eu ma gandeam sa pun motorul de pe VF pe Africana, si asa ajung de la V-twin la V-four, la 86 de cai si 225 km/h top speed, si cu "o mica modificare", rezervor Boano de 48 de litri, dar nu mai era Africana. Si o Africana normala, cu alta mica modificare de tip DynoJet, pun pariu ca egaleaza ST-ul si la comportament on-road. Sau cu o foaie mai mica pe spate, pentru ca are suficienta forta pentru demaraje puternice chiar si cu cativa dinti in minus. Dar noi vorbim de motociclete in varianta originala. Totul depinde ce vrea omul sa faca. Daca vrea off-road, sa isi ia Africana, daca vrea sosea, sa isi ia motor de sosea, sau ceva de genul Vstrom, Varadero, Caponord sau KTM Adventure... deci frate nu stiu in ce lume traiesti dar sa-mi zici ca KTM 990 adventure isi are locu pe sosea si ca in Off-road e locul Africanei.... ai pierdut orice farama de contact cu realitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) Pai uite si tu unde l-au pus. Se vede deja ca e lovit de pietre Eu ma refeream la KTM din punct de vedere al vitezei de croaziera. Si e posibil sa fi pierdut legatura cu tehnologia asta, avand in vedere ca stau mai mult prin paduri, si mai putin pe net. Se vede si la profil. Nici nu ma pot compara cu tine. Ai 5132 de posturi adica 3.16 pe zi, adica 19 zile si ceva online pe forum... Eu am decat 1129 de posturi, adica 0.44 pe zi, si doar 2 zile on-line pe forum... E clar ca ai mai multa experienta decat mine, de aceea esti si moderator. Mie imi place sa ma tin de ghidon, nu de tastaura. Daca ai ceva personal cu mine, poti sa imi spui pe privat, nu sa ma ataci mereu cu ironii pe forum. Ideea e ca eu stiu de gluma, si nu iau in serios orice se scrie aici. Dar vad ca unii se tot ataca, si cand vad ca se umfla venele imi place sa sa-i mai provoc si eu putin. Dar vad ca lumea nu prea are simtul umorului pe aici. Probabil o sa primesc acum avertismente sau o sa primesc interdictie pe forum, ca am vazut ca se poarta... De asta e forum, sa isi spuna lumea parerile... Editat Decembrie 22, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Pai uite si tu unde l-au pus. Se vede deja ca e lovit de pietre Eu ma refeream la KTM din punct de vedere al vitezei de croaziera. Si e posibil sa fi pierdut legatura cu tehnologia asta, avand in vedere ca stau mai mult prin paduri, si mai putin pe net. Se vede si la profil. Nici nu ma pot compara cu tine. Ai 5132 de posturi adica 3.16 pe zi, adica 19 zile si ceva online pe forum... Eu am decat 1129 de posturi, adica 0.44 pe zi, si doar 2 zile on-line pe forum... E clar ca ai mai multa experienta decat mine, de aceea esti si moderator. Mie imi place sa ma tin de ghidon, nu de tastaura. Daca ai ceva personal cu mine, poti sa imi spui pe privat, nu sa ma ataci mereu cu ironii pe forum. Ideea e ca eu stiu de gluma, si nu iau in serios orice se scrie aici. Dar vad ca unii se tot ataca, si cand vad ca se umfla venele imi place sa sa-i mai provoc si eu putin. Dar vad ca lumea nu prea are simtul umorului pe aici. Probabil o sa primesc acum avertismente sau o sa primesc interdictie pe forum, ca am vazut ca se poarta... De asta e forum, sa isi spuna lumea parerile... n-ai cum sa primesti interdictie pe forum pt opiniile tale. cand o sa injuri pe cineva sau faci atac la persoana.... se schimba calimera pana una alta. am multe posturi ca am un job care ma tine 9 ore la calc... si timpul mort n-am cum sa-l omor acum ca am lamurit asta. sa ne intoarcem la caprele noastre. KTM-ul e excelent si in off-road. supensii WP de cea mai buna calitate. si un motor salbatic il face ceva deosebit pt off road. greutatea e acolo cu AT si ST. plusul de tehnologie e incontestabil, ABS, injectie, suspensii. Iar GS-ul este inlocuitorul perfect pt AT si ST 750 (mentionez ca sa nu se confunde cu 1200) aceeasi greutate, cursa la suspensii dar tehnologia e cea care face diferenta. dar e mai putin masiva si motorul mai fasnet si ca tot vb asa de fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Cea mai buna motocicleta este cea care o ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Eu nu am contestat ca nu e bun KTM-ul pe off-road. E superioara Africanei. Iar GS-ul nu l-am testat inca, dar l-am vazut la treaba. Dar ambele motoare intra la alta categorie de ani si pret. P.S. Las' ca ne "certam" noi ca o cana de vin in jurul focului, la una din intalniri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) asta cu diferenta de pret intre Africana si 800 GS e discutabila. din cate am vazut, Africana din 2003 e pe undeva pe la 6000 euro( bineinteles echipata full) si un GS din 2008 pe la 7000-8000 euro ( cam chel la dotari). insa mi-as lua gs-ul cu ochii inchisi si on: intre TA si Afrikana as alege-o pe ultima Editat Decembrie 23, 2011 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Eu nu am contestat ca nu e bun KTM-ul pe off-road. Cred ca asta a iesit pe dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Te-ai prins repede... Ma gandeam ca poate va pacalesc. Da dom'le KTM e bun, si orice motocicleta e buna, atunci cand o ai. Am facut off-road si cu chopperul si cu VF-ul, important era sa ajung unde vroiam, adica pe varful vreunui deal. Dar pana acum Africana e singura care imi pune zambetul acela de satisfactie pe figura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 diferenta intre motoarele moderne si cele din anii 90 este ca cele din urma vor mai fi pe sosele peste 20 ani, tineti minte vorbele astea pt. ca vi le voi aminti prin 2030, daca mai traim pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 ba mai degraba alea din 90! anyway AT este o mobra al carui singur defect in zilele noastre este setea de benzina comparativ cu alte mobre. consumul mobrei mele este intre 6 si 6,5 cu pasager(90kmh) si singurel cu vit medie de peste 100kmh cu multe depasiri pe la 140kmh. eu unul doar la 160kmh am simtit ca nu mai are vana sa fac o depasire ca sa zic asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 si eu ce-am zis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 am cetit pe fuga! mea culpa! is de acord cu tine, intre motorele moderne si cele din anii 90 ULTIMELE vor mai fi pe sosele si peste 20 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 bey fratilor, intre AT si TA,io aleg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Dominatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 fugi cu el in padure ...si zi-mi pe unde mergi sa vin si eu ca parca mor de dorul caprei . Clar ca mobra cea mai buna e aia pe care ti-o doresti dupa ce tocmai ti-ai cumparat una. Nu se intampla asa frecvent? iti iei ceva si dupa 2-3-100 de zile incepi sa ravnesti la altceva, binenteles si la alti bani. Unii ziceau ca ar trece la 990 Adv, altii la 1200 Gs adv si tot asa. Mobra perfecta pt noi nu o luam ca e prea scumpa, dar ne amagim cu alte rapciugi...vesnicele si eternele AFRICANE, africane care au schimbat pana acum cateva modele de troleibuze si tramvaie, si care or sa mai schimbe caci sunt prea bune pt a ingropa legenda. Intre noi fie vorba, doar io incep sa ma gandesc de pe acum la o tura cu motoru', la bike's on ice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 da, e limitat rau saracu transalp, s-au pishat toti africanistii pe Duclois, ca fraeru a primit transalp, daca mergea cu AT sarea cu 100 de metri mai mult, cu 80kmh mai mult pe o roata, si ajungea la 280 la ora pe camp. adevarul e ca africana se simte in largul ei la 140 are doar 1500rpm la viteza aia, e smekera rau si consuma doar 3% am Transalp si am mers pe african pt ca vroiam sa-mi vand transalpu si sa trec la african. diferentele sunt minore, cei 10 cai in plus se simt mai degraba 5, nu ca la sportive unde 5 cai fac o diferenta majora, cele 6 kile care de fapt sunt 10 si in real life cu rezervorul plin sunt 20, se simt, iar eu am 194 cm si 115 kg, iar dupa 5 ore prin padure cu namoale par 30, o sa ajunga sa faca diferenta, motorul nu este cu nimic mai fiabil. carenajul si moaca legendara fac banii, rezervorul mare la fel, amortizoarele idem pt. ca sunt reglabile. cam atat aceeasi bicicleta, acelasi motor cu 10 cai in plus si 150 de cmc in plus aia cu mergi pe ea si ai sa intelegi e mit urban, daca iesea o gura din rezervor si imi sugea cucu poate intelegeam de unde vorba aia. pt autostrada nu recomand nici una din cele 2, ambele se chinuie la peste 130 si consuma de sparg deja la 160 ambele cred ca trec de 10% si nu, strugurii nu-s acrii, la cati bani am bagat in transalp imi luam africana si mai aveam si bani oricum era logic ca fiecare o va lauda pe al lui, dupa cum vedeti nu am laudat transalpu, din contra este o mizerie si sfatuiesc toti transalpistii sa le vanda, sa raman doar eu cu transalp Si eu am avut Transalp 4 ani si am mers si cu Africana unui amic destul. Nu e nici o diferenta, dar deloc la condus. La fel de sprintenele amandoua, se conduc exact la fel. Si nu, transalpul nu gafaie la 140 la ora pe autostrada, daca e vreunul de pe forumu asta care a bagat mai multa autostrada cu TA decat mine eu imi inghit coiu stang. Dar, cu toate astea, daca ai bani, ia Africa, macar pentru cele 2 avantaje: rezervor mare, suspensie reglabila fata-spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Si nu, transalpul nu gafaie la 140 la ora pe autostrada, daca e vreunul de pe forumu asta care a bagat mai multa autostrada cu TA decat mine eu imi inghit coiu stang. Dar, cu toate astea, daca ai bani, ia Africa, macar pentru cele 2 avantaje: rezervor mare, suspensie reglabila fata-spate. Ai uitat sa spui ca a trebuit sa ii faci reparatie capitala, ca nu ti-a iesit prea bine si ca pana la urma ai schimbat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 belbody vezi ca o sa zica careva ca a bagat mai multi km pe autostrada. Nu de altceva, dar doar ca sa te vada cum te apuci de yoga ca sa reusesti sa iti duci la indeplinire autoflagerarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.