Byk Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 "...eu imi inghit coiu stang." Daca este sa tinem cont de aceasta precizare, tare frica imi este ca cel drept a avut o soarta cruda (probabil cu prilejul altui pariu), deci nu cred ca ar trebui puse la indoiala capacitatile sale de contorsionist! Sper ca stii de gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 HMMMMM beliti de pe dracu,,,,,,,,,,, SARBATORI FERICITE tuturor cu TA,,,,,cu AT sau orice alte dihanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 HMMMMM beliti de pe dracu,,,,,,,,,,, SARBATORI FERICITE tuturor cu TA,,,,,cu AT sau orice alte dihanii Sarbatori Fericite !! si tie si ai grija nu spurca numele legendei ca,cunosc un popa in romanasi face minuni vezi sa nu iti pice ceva piese de pe natasha , daca or sa pice tobele sa stii ce e munca preotului. spor in toate tuturor si sa aveti Sarbatori Fericite ps si mai lasati-le in jele fieratanii fiecare cu a lui aia e mai buna care o ai si care ti-o permiti sa o intreti, desi ma mir ca cineva o sa cumpere un motor in functie de parerile forumistilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 ST NU are calitatile AT. de unde ai tras concluzia asta? In urma acestui topic, si fara a dori sa creez vreun flame, am ajuns la concluzia ca nu vreau Africana. Aceasta concluzie se bazeaza pe urmatoarele: 1. In realitate, la 10 Transalpuri vazute pe strada, daca vezi o africana.... deci e muuuuuuuuult mai popular TA-ul, si nu cred ca fara motiv 2. Orice posesor de Africa are parul alb. 3. Orice posesor de Africa, la intrebarea "de ce Africa", ori iti raspunde "ia-ti si ai sa vezi", ori te ia cu ironii fine la "cazanul" de transalp pe care-l ai. Deci nu prea au argumente Eu voiam sa stiu bube ale Africanei, consum, cum se simt kilogramele in plus la strecuratul printre masini sau pe off, dar Doamne fereste sa dea ei ceva din casa... Per total, in viziunea mea, TA e o motocicleta practica, iar AT e o motocicleta pentru cei peste 40 ani, a caror suprema placere e CUPLUL. Ca asta e singura diferenta dintre cele 2 motociclete, CUPLUL. Si nu merita diferenta aia de consum de 2 litri/100km doar pentru atat (ma refer la consum urban, ca in afara au acelasi consum). P.S. Cand voi avea parul alb (si nu mai e mult pana atunci), imi voi lua GS1100. pai atunci,sa inteleg ca loganurile is cu gramada pe drumuri,or fi cele mai bune?buna asta si ca sa se impace toata lumea,motorul pe care il detine fiecare,e cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Ai uitat sa spui ca a trebuit sa ii faci reparatie capitala, ca nu ti-a iesit prea bine si ca pana la urma ai schimbat motorul Asa si, era vreun secret? Ce legatura are asta cu ce am zis eu? Ulei papa si una si alta. La mine problema a pornit de la consumul exagerat de ulei in urma tepei pe care am luat-o cumparand motocicleta din 91 cu motor din 89. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Asa si, era vreun secret? Ce legatura are asta cu ce am zis eu? Ulei papa si una si alta. La mine problema a pornit de la consumul exagerat de ulei in urma tepei pe care am luat-o cumparand motocicleta din 91 cu motor din 89. Nu era secret, doar ai omis sa o spui, prietene Si da, are legatura cu ce am scris cu cateva pagini mai devreme, si anume ca daca mergi constant cu Transalpul in regim de autostrada, il termini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 imi amintesc ca odata am fost pe postavaru cu 2 prieteni unu avea TA altu AT. TA avea gume ceva mai de off decat AT. pe o anumita panta plina de pietris instabil i-am ajutat pe amandoi sa urce si sa coboare. mare filosofie de motocicleta AT. am condus motociclete de genu (AT TA GS BIG Vstrom, Super tenere, si alte cateva pe care poate nu mi le amintesc acu' dar prietenii stiu ca mi le-au dat) nu mai mult de 20-30 km in total de model (in afara de v strom). africana mi-a ramas la suflet PAREREA MEA NEAVIZATA. uh o africana pe care sa pui suspensii ohlins ( sau ceva de genul) refacuta fara sa te uiti la bani.....rulmenti din ceramica pe unde trebuie......tot ce trebuie pt a imbunatati lacunele.... cine stie poate v-odata.... is poate nostalgic pt ca o asemenea scula noua( at ta gs 1150 super tenere etc) nu prea se mai poate cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Contre intre hondisti, hmmm, mai rar. Hai, ca-mi place Mai bagati. Deci, pana la urma care-i mai cu oo, TA sau AT? Eu zic ca benveu' meu e cel mai cel ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Nu era secret, doar ai omis sa o spui, prietene Si da, are legatura cu ce am scris cu cateva pagini mai devreme, si anume ca daca mergi constant cu Transalpul in regim de autostrada, il termini Nope, not true. Motorul meu nu s-a stricat pt ca am mers in regim de autostrada cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 hai sa ma bag si eu ca musca in lapte si sa-mi dau cu parerea. dintre AT si TA,cel mai mult mi-a placut SuperTENERE. Am mers cu toate cele 3 dihanii,dar asta mi-a lasat o alta impresie. Tinuta de drum,suspensiile,cuplul la peste 3-4 mii de ture,m-au lasat masca fata de TA-ul meu din 94 si africana din 93 cu care am mers. Precizez ca am mers cu ST doar pe sosea. Zic doar ca mi-a placut si nu ca mi-as lua asa ceva.Baia de ulei ce ia 3 litri si ceva mi se pare exagerat de mult,greutatea,centrul de greutate mai sus si consumul care este si el marisor,nu m-ar convinge vreodata sa trec la asa ceva. ce mi-a placut cel mai mult a fost ca se simtea ca o vitezana in ture,motorul nesimtind viteza de 140-160,viteza la care AT se chinuie si TA se screme grav... Acum despre africana. Chiar nu stiu ce sa zic,se simte cam la fel cu TA la mers,parca e o idee mai lunga si clar mai lata(din cauza rezervorului),deci clar un mare MINUS in oras.Nu am sezizat o mare diferenta de cuplu intre ele,dar clar se simtea mai lejer la 90-100 fata de cum merg eu cu a mea in aceleasi conditii. Africana e un TA mai de...Dakar,iar ST e o africana mai...sportiva. Ca sa trag o linie,dintre toate cele 3 raman la TransALP.Este o motocicleta atat de simpla,atat de usor de reparat si intretinut,consumul de care sunt cel mai multumit,faptul ca dupa parerea mea este una dintre cele mai accesibile motociclete din Ro(motoare,cadre,piese din dezmembrari gasesti la ORICE ora),precum si pretul lor chiar din magazin este accesibil ma fac sa nu o dau pe AT sau ST. TRAIASCA TRANSALPU' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 ST ia aproape 4l de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 ST ia aproape 4l de ulei. si masina mea cu motor de 1900cm3 si inca 2 pistoane in plus ia 4,6litri...buna afacere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balauru' Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Raport pret calitate... TA... fara discutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 hai sa ma bag si eu ca musca in lapte si sa-mi dau cu parerea. dintre AT si TA,cel mai mult mi-a placut SuperTENERE. Am mers cu toate cele 3 dihanii,dar asta mi-a lasat o alta impresie. Tinuta de drum,suspensiile,cuplul la peste 3-4 mii de ture,m-au lasat masca fata de TA-ul meu din 94 si africana din 93 cu care am mers. Precizez ca am mers cu ST doar pe sosea. Zic doar ca mi-a placut si nu ca mi-as lua asa ceva.Baia de ulei ce ia 3 litri si ceva mi se pare exagerat de mult,greutatea,centrul de greutate mai sus si consumul care este si el marisor,nu m-ar convinge vreodata sa trec la asa ceva. ce mi-a placut cel mai mult a fost ca se simtea ca o vitezana in ture,motorul nesimtind viteza de 140-160,viteza la care AT se chinuie si TA se screme grav... Acum despre africana. Chiar nu stiu ce sa zic,se simte cam la fel cu TA la mers,parca e o idee mai lunga si clar mai lata(din cauza rezervorului),deci clar un mare MINUS in oras.Nu am sezizat o mare diferenta de cuplu intre ele,dar clar se simtea mai lejer la 90-100 fata de cum merg eu cu a mea in aceleasi conditii. Africana e un TA mai de...Dakar,iar ST e o africana mai...sportiva. Ca sa trag o linie,dintre toate cele 3 raman la TransALP.Este o motocicleta atat de simpla,atat de usor de reparat si intretinut,consumul de care sunt cel mai multumit,faptul ca dupa parerea mea este una dintre cele mai accesibile motociclete din Ro(motoare,cadre,piese din dezmembrari gasesti la ORICE ora),precum si pretul lor chiar din magazin este accesibil ma fac sa nu o dau pe AT sau ST. TRAIASCA TRANSALPU' ! Faptul ca un motor, indiferent de marca, primeste mai mult ulei, mi se pare un plus, nu un minus. La bugetul de intretinere, nu stiu daca un litru in plus, inseamna un efort atat de mare, dar conteaza cand il ai in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 (editat) Faptul ca un motor, indiferent de marca, primeste mai mult ulei, mi se pare un plus, nu un minus. La bugetul de intretinere, nu stiu daca un litru in plus, inseamna un efort atat de mare, dar conteaza cand il ai in motor. in cazul motoarelor de TA-ST diferenta de ulei este cam de 1-1,5L-lucru caruia nu ii vad rostul mai ales la o departare de 150 cm3... Sau poate ca ''lautarii'' de la Yamaha sa fi fost prevazatori cu consumul de ulei al ST'ului si de aia sa ii fi facut baia mai mare Editat Decembrie 26, 2011 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 (editat) La bugetul de intretinere, nu stiu daca un litru in plus, inseamna un efort atat de mare, dar conteaza cand il ai in motor. No offence, daca tii motoreta la garaj nu conteaza... daca il schimbi mai des, sau schimbi la mai multe motorete preferi sa pui gaz de banii aia... Io bag full synthetic 60 Ron= 11 l de gaz. Este o motocicleta atat de simpla,atat de usor de reparat si intretinut,consumul de care sunt cel mai multumit,faptul ca dupa parerea mea este una dintre cele mai accesibile motociclete din Ro(motoare,cadre,piese din dezmembrari gasesti la ORICE ora),precum si pretul lor chiar din magazin este accesibil ma fac sa nu o dau pe AT sau ST. TRAIASCA TRANSALPU' ! Mai Sco, adevarat grait ca pentru Transalp gasesti de toate... dar nu e atat de simpla motocicleta asta... (schimba bujiile sa vezi daca le scoti usor pe toate- bujia stanga fata dinspre radiator am dat-o jos cu slujbe, sau sincronizeaza carburatoarele sa vezi ca tre sa dai jos capacele sa faci sincronizarea, iar surubul ala de sincronizare care pare foarte accesibil te pune sa desfaci o gramada ca sa ajungi la nenorocit, te pune si sa te inchini la ea ca are filtrul de ulei bagat sa nu zic pe unde, si poate ca o sa mai descopar pe masura ce am nevoie). Am descoperit mai multe asta vara cand am pregatit-o pentru tura inafara. Stai sa ai nevoie de una alta ca vezi ce te distrezi. Da oricum respect pentru Transalp! As merge peste tot cu motoreta asta! Testat! Adica vreau sa spun ca sunt alte motorete mult mai simple decat TA-ul atunci cand e vorba de schimbat ceva. Le-a mai dat si cu virgula la astia cand au proiectat TA-ul. Dar intr-adevar foarte fiabil afurisitul. Nu m-am gandit nici un moment la caprele de cross cand am spus de motorete mai simple; astea sunt din alt film: 2 ore dai jos tot si pui la loc ; cel putin KTM-ul e tot un consumabil. Editat Decembrie 26, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 in cazul motoarelor de TA-ST diferenta de ulei este cam de 1-1,5L-lucru caruia nu ii vad rostul mai ales la o departare de 150 cm3... Sau poate ca ''lautarii'' de la Yamaha sa fi fost prevazatori cu consumul de ulei al ST'ului si de aia sa ii fi facut baia mai mare Nu te lua de motorul ST-ului, care e un fratior mai mic al TDM-ului Eu inca mai am TDM-ul si crede-ma, motorul e foarte reusit, e fiabil, nervos, are cuplu, are de toate Poate ca nu am fost suficient de clar, asa ca musai sa-mi nuantez pozitia: Nu sustin ca ST-ul nu e bun, am spus doar ca nu imi place Contre intre hondisti, hmmm, mai rar. Hai, ca-mi place Mai bagati. Deci, pana la urma care-i mai cu oo, TA sau AT? Eu zic ca benveu' meu e cel mai cel Hmm, cel mai cel ce? Imi aduc aminte de o intrunire a transalpistilor la care a poposit o tartareata din asta ca a ta coborand falnic dintr-o duba Pentru ca afland unde vrea stapanul sa o duca, tartareata a decis ca nu vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Hmm, cel mai cel ce? Imi aduc aminte de o intrunire a transalpistilor la care a poposit o tartareata din asta ca a ta coborand falnic dintr-o duba Pentru ca afland unde vrea stapanul sa o duca, tartareata a decis ca nu vrea Nu stiu cum o fi a altora, da' a mea nu a zis niciodata nu, indiferent de drum sau vreme. Chiar daca la un moment dat am zis ca vreau o Tenere 660 d-aia noua, ma gandesc din ce in ce mai serios ca urmatoarea sa fie tot un Dakar E motoreta care-mi merge ca o manusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 No offence, daca tii motoreta la garaj nu conteaza... daca il schimbi mai des, sau schimbi la mai multe motorete preferi sa pui gaz de banii aia... Io bag full synthetic 60 Ron= 11 l de gaz. Mai Sco, adevarat grait ca pentru Transalp gasesti de toate... dar nu e atat de simpla motocicleta asta... (schimba bujiile sa vezi daca le scoti usor pe toate- bujia stanga fata dinspre radiator am dat-o jos cu slujbe, sau sincronizeaza carburatoarele sa vezi ca tre sa dai jos capacele sa faci sincronizarea, iar surubul ala de sincronizare care pare foarte accesibil te pune sa desfaci o gramada ca sa ajungi la nenorocit, te pune si sa te inchini la ea ca are filtrul de ulei bagat sa nu zic pe unde, si poate ca o sa mai descopar pe masura ce am nevoie). Am descoperit mai multe asta vara cand am pregatit-o pentru tura inafara. Stai sa ai nevoie de una alta ca vezi ce te distrezi. Da oricum respect pentru Transalp! As merge peste tot cu motoreta asta! Testat! Adica vreau sa spun ca sunt alte motorete mult mai simple decat TA-ul atunci cand e vorba de schimbat ceva. Le-a mai dat si cu virgula la astia cand au proiectat TA-ul. Dar intr-adevar foarte fiabil afurisitul. Nu m-am gandit nici un moment la caprele de cross cand am spus de motorete mai simple; astea sunt din alt film: 2 ore dai jos tot si pui la loc ; cel putin KTM-ul e tot un consumabil. la carbelitoare inca nu am ajuns,dar recunosc ca bujiile de sus mi-au pus si mie cateva incomoditati. legat de filtrul de ulei,eu am ales sa infig cate o surubelnita in el de fiecare data si imediat am terminat tarasenia cu schimbul de ulei.nu mi s-a parut incomod deloc. mai sunt cateva lucruri care ma deranjeaza la ea,dar nu atat incat sa ma faca sa nu imi placa ca si intreg. cum spunea si un coleg mai sus,raportul calitate-pret la enduro(rally sa citez)-touring,dupa mine,este cel mai bun...cel putin in Romanica,da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 in cazul motoarelor de TA-ST diferenta de ulei este cam de 1-1,5L-lucru caruia nu ii vad rostul mai ales la o departare de 150 cm3... Sau poate ca ''lautarii'' de la Yamaha sa fi fost prevazatori cu consumul de ulei al ST'ului si de aia sa ii fi facut baia mai mare Motorul asta nu prea consuma ulei. semi-sinteticul este cam 30 ron litru. asta inseamna ca faci 120km mai putin la un schimb de ulei... ti se pare asa mare cheltuiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Nu te lua de motorul ST-ului, care e un fratior mai mic al TDM-ului Eu inca mai am TDM-ul si crede-ma, motorul e foarte reusit, e fiabil, nervos, are cuplu, are de toate Poate ca nu am fost suficient de clar, asa ca musai sa-mi nuantez pozitia: Nu sustin ca ST-ul nu e bun, am spus doar ca nu imi place nenea Nicu,nu ma iau de motorul ST'ului,dar cand il vad pe bietul meu prieten Maruta ca umbla cu 2 bujii mereu in trusa cand pleaca la drum lung cu SuperTartareata lui de frica sa nu vina intr-un cilindru sau pe langa ea acasa,asa mandru ma simt ca's transalpist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 A trecut Craciunul. Putem incepe macelul... nenea Nicu,nu ma iau de motorul ST'ului,dar cand il vad pe bietul meu prieten Maruta ca umbla cu 2 bujii mereu in trusa cand pleaca la drum lung cu SuperTartareata lui de frica sa nu vina intr-un cilindru sau pe langa ea acasa,asa mandru ma simt ca's transalpist Greu cu Bucurestiul. Nu prea sunt mecanici acolo. Fiind motociclete ieftine incap pe mana multor persoane cu posibilitati mai mult sau mai putin limitate sau cu interes mai mult sau mai putin limitat odata ce au cumprat o motocicleta ieftina. Eu zic ca deja s-a sintetizat si epuizat la maxim subiectul. Acum doar mai derapam din plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Motorul asta nu prea consuma ulei. semi-sinteticul este cam 30 ron litru. asta inseamna ca faci 120km mai putin la un schimb de ulei... ti se pare asa mare cheltuiala? ziceam ca papa ulei ca am tot auzit de la 2 prieteni si chiar am citit la superteneristi pe site ca se cam plang de asta. nu mi se pare mare,dar eu fac schimbul la un numar mult mai mic de km decat cel indicat si ar fi o diferenta,mai ales ca nu ii bag ulei de 20-30 de lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) Spre deosebire de ceea ce ar credea multi, exista putini Super Teneristi pasionati dincolo de limita normalitatii. Cunosc pasionati obsedati, dar am cunoscut si destul de multi cum am spus mai devreme - bucurosi ca au cumparat motociclete ieftine. Ceea ce nu este neaparat vina fierului din discutia noastra off-topic. Editat Decembrie 27, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Cred ca confunzi SuperTeneristii cu Teneristii. Pe SuperTeneristi nu prea i-am auzit sa se planga de vreun consum exagerat de ulei. Ca de altfel nici pe Transalpisti sau Africani. Teneristii (cu mine in frunte) si alti posesori de monocilindre au foarte des problema asta. Plus ca astia se intorc din excursii intr-un cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.