Jump to content

reparatie ieftina starter


Recommended Posts

Pentru varianta LC4 nu se pot comanda carbunii de la starter. Iar pentru repararea lui , solutia ar fi ar fi cumpararea electromotorului cu totul , care costa aprox 1500 RON, sau cumpararea unor carbuni de EXC si lipirea lor manuala, sau potrivirea altor piese de la alte motoare. Dupa indelungi cautari pe net an gasit varianta cea mai buna si anume:

 

HONDA CBR600F 1989

 

31206-MN4-008

31201-KS5-901

 

Piesele au costat aproximativ 150 RON cu tot cu transport.

Se vede in poze , ca se potrivesc perfect(le-am montat deja) :D

...Daca ajuta pe cineva informatia asta, poate sa-mi dea o bere :D

post-29675-0-94273000-1325171276_thumb.jpg

post-29675-0-85885500-1325171282_thumb.jpg

post-29675-0-05245200-1325171289_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

o sa ramaneti surprinsi poate (ca dau din casa) insa aveti idee cati carbuni din piata de la rusi( ex flex, bormasina sau alte minuni se potrivesc pe electromotoare) plus ca mai mult de 30 lei nu costa.....insa iti mai trebuie si pricepere :bigstar: am la electromotoare facute la masini dsi motociclete acum 5-6 ani in urma si merg brici. important este ca platforma carbunilor sa nu fie distrusa.

Respect, Florin

Edited by Florin -v
Link to post
Share on other sites

Pai felicitari oamenilor ca voi care descopera cate o de-asta si o fac publica ca sa nu mai facem pu.la mare astora de iti cer pe piese si pe ma-sa si pe tac-so.

:cheers: :cheers:

Link to post
Share on other sites

Solutie si mai ieftina este sa cumperi carbunii (eu cumpar de pe wemoto) si sa-i duci la un mester (daca nu ai ciocan de lipit de 200 W)sa-i lipeasca. Eu asa am facut, am iesit undeva la 100 ron toata afacerea.Oricum, multumim pentru informatia de interschimbabilitate a acestor piese! Foarte utila!O bere de la mine!

Link to post
Share on other sites

nu pot sa cred ca nu ai intrebat pana acum treaba asta... unii dintre noi stiau cum sta treaba cu "apa calda" ;) si ti-ar fi raspuns negresit :)

Link to post
Share on other sites

o sa ramaneti surprinsi poate (ca dau din casa) insa aveti idee cati carbuni din piata de la rusi( ex flex, bormasina sau alte minuni se potrivesc pe electromotoare) plus ca mai mult de 30 lei nu costa.....insa iti mai trebuie si pricepere :bigstar: am la electromotoare facute la masini dsi motociclete acum 5-6 ani in urma si merg brici. important este ca platforma carbunilor sa nu fie distrusa.

Respect, Florin

 

S-or potrivi carbunii de flex,bormasina,etc...problema ca nu se prea potriveste compozitia periilor si e posibil sa se distruga colectorul,datorita arcului electric.Cele pentru electromotoare au in compozitie cupru,pt a micsora rezistenta de contact.Acestea se pot folosi,daca sunt mai mari,prin pilire pt a fi aduse la cotele celor originale.

Link to post
Share on other sites

Nu e de mirare ca s-au potrivit, multe mobre folosesc acelasi tip de electromotor, care nu il face producatorul mobrei ci il cumpara de la 3rd party, gen Valeo si cine o mai produce electromotoare.

 

Ideea de baza in cazul asta e ca la ktm ii merg piese de electromotor de honda (ocazie cu care ii creste simtitor indicele de fiabilitate la ktm :P ) si daca is numai periile mancate, iei de la piese auto unele de dimensiune asemanatoare daca nu exact ca ale tale si apoi le pilesti pana ajungi la valoarea de referinta din manual, pentru compresia la electromotor :)

Link to post
Share on other sites

S-or potrivi carbunii de flex,bormasina,etc...problema ca nu se prea potriveste compozitia periilor si e posibil sa se distruga colectorul,datorita arcului electric.Cele pentru electromotoare au in compozitie cupru,pt a micsora rezistenta de contact.Acestea se pot folosi,daca sunt mai mari,prin pilire pt a fi aduse la cotele celor originale.

asa cum am mai spus...tin foarte mult. Electromotorul nu este o piesa cu functionalitate permanenta asa cum este alternatorul.

Link to post
Share on other sites

Pentru varianta LC4 nu se pot comanda carbunii de la starter. Iar pentru repararea lui , solutia ar fi ar fi cumpararea electromotorului cu totul , care costa aprox 1500 RON, sau cumpararea unor carbuni de EXC si lipirea lor manuala, sau potrivirea altor piese de la alte motoare. Dupa indelungi cautari pe net an gasit varianta cea mai buna si anume:

 

HONDA CBR600F 1989

 

31206-MN4-008

31201-KS5-901

 

Piesele au costat aproximativ 150 RON cu tot cu transport.

Se vede in poze , ca se potrivesc perfect(le-am montat deja) :D

...Daca ajuta pe cineva informatia asta, poate sa-mi dea o bere :D

daca mergeai la un nene electrician specializat pt reconditionarea de alternatoare si electromotoare exista posibilitarea sa scapi mai repede si mai ieftin ... acum problemele lor s-au diversificat simtitor , pe langa dacia, aro/45cp si tractor 65 cp , in peisajul romanesc au aparut o multime de utilaje japoneze, englezesti , nemtesti sau americane... cred ca aia au pe stoc o multime de "carbuni", este aproape ca si la vulcanizare

Edited by yuk
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...