Un motociclist Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Salut detin momentan un honda xl 600r model 83.....e prima mea mobra cu care m-am dat pe dealuri dar e prea grea,are 150 kg pe langa 55 ale mele .Vreau sa-mi dau mobra si sa trec la ceva mai usor ,initial mam gandit la un crf 450 enduro nu cross....dar aud multe pareri cum ca nu ar fi fiabila ,ca se defecteaza alea alea sau dr-z 400.Vreau sa aud pareri si despre husaberg, yamaha despre care nu stiu multe. Bugetul ar fi cam 2000-2500. Inca ceva...sunt incepator in domeniul asta dar imi place f mult si vreau tot o mobra puternica dar mai usoara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Pot sa imi spun parerea doar in cazul Drz-ului, care stiu din experienta ca este foarte fiabil, mai ales cand primeste schimburile de ulei la timp. Dar nu poate fi comparat cu un CRF 450, asta e clar. Umilul meu sfat este sa ai foarte clar ce vrei de la "noul" motor: performante mari(putere, suspensii, greutate) la un cost de intretinere mai mare in timp sau performante medii sau scazute, in general la un cost de intretinere mai mic in timp. Eu am ales, deocamdata, a doua categorie, unde sunt motoare fiabile ca regula generala, gen DRZ 400, XR 400, 250, DR 350, XC 250, TTR 250, KLX cu care deasemeni te poti distra bine. Prima categorie...e clar ca toti o vor(mai ales noi romanii...sa fim cei mai tari), dar costa. KTM, liderul de piata la noi cred, si restul din categoria "hard", costa, si la achizitie si dupa, destul de mult, iar daca nu faci performanta, sunt foarte bune pt. adrenalina sau "de dat mare", ca vad ca se poarta "mandria" chiar si pe criza. La banii care zici ca vrei sa ii bagi, poti sa alegi dintre multe "enduroaice", secretul e sa afli cu ce ai fi multumit . Salutari si distractie multa pe deal! Apropo de greutate, ca idee, TTR 250 122kg, XC 250 118kg, DR 350SE 132kg(asta doar cu ulei in motor, cantarite de mine), EXC 200 din 2000 apropape plin benzina 110kg(pusa pe cantar tot de mine); e clar ca astea mai noi sunt jucarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 La 50 kg ia-ti linistit un 125cc 2T. Cand o sa implinesti cel putin 70kg vei putea sa te gandesti la 250cc 4T sau 450cc 4T. Pana atunci nu merita. Nu vei simti lipsa de putere din partea unui 125cc. DRZ nu merita pt ca ai deja XL600. Ca sa simti diferenta cu adevarat treci direct la enduroaice pur sange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 La 50 kg ia-ti linistit un 125cc 2T. Cand o sa implinesti cel putin 70kg vei putea sa te gandesti la 250cc 4T sau 450cc 4T. Pana atunci nu merita. Nu vei simti lipsa de putere din partea unui 125cc. DRZ nu merita pt ca ai deja XL600. Ca sa simti diferenta cu adevarat treci direct la enduroaice pur sange. 200 exc ia cu incredere, daca te dai pe padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) "Colegii" din Spania s-au pus la cantarit mobre...pt. cine intelege, sunt informatii bune(daca nu, se intreaba si traducem ). Cat despre EXC 200...baga-te fara frica, da mai mult decat te astepti si pe ea se invata cam orice http://www.2y4t.com/moto-enduro-postx11342-0-0.html&sid=78f9bd9beb97f6a40c018f5959c57381 Editat Ianuarie 22, 2012 de vAli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Din umila mea experienta....daca esti incepator, cum spui, nu 200 EXC!!! Am trecut de la un 600 4T la un 250 2T, si am in continuare probleme cu acomodarea. La o urcare pe namol, e imposibil sa patinez ambreiajul exact atat cat trebuie..ori pierd aderenta, ori se balbaie motorul si il opresc. Urcarile nu le mai fac asa cum le faceam cu "tractorasul", bagam intr-a 2-a si mergea la deal, ci tre sa calculez cu mare grija viteza cu care vin, ca altfel ori se balbaie la mijlocul pantei si moare, ori bag mana-n gaz si poate ajung sus, dar mai degraba o posetez. Deci, 2T e pentru avansati, clar. M-am urcat acum 2 saptamani, din curiozitate, pe o Honda CRF250X a unui prieten. Si e perfecta, dac te tii destul de bine de ghidon si bagi a 2-a, ajungi sus. Are si electric starter, e usoara, si te ajuta cuplul. Parerea mea: 250 4T, fie ea CRF, WR, EXC. Enduro sa fie, nu cross, in rest, poti lua orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Din umila mea experienta....daca esti incepator, cum spui, nu 200 EXC!!! Am trecut de la un 600 4T la un 250 2T, si am in continuare probleme cu acomodarea. La o urcare pe namol, e imposibil sa patinez ambreiajul exact atat cat trebuie..ori pierd aderenta, ori se balbaie motorul si il opresc. Urcarile nu le mai fac asa cum le faceam cu "tractorasul", bagam intr-a 2-a si mergea la deal, ci tre sa calculez cu mare grija viteza cu care vin, ca altfel ori se balbaie la mijlocul pantei si moare, ori bag mana-n gaz si poate ajung sus, dar mai degraba o posetez. Deci, 2T e pentru avansati, clar. M-am urcat acum 2 saptamani, din curiozitate, pe o Honda CRF250X a unui prieten. Si e perfecta, dac te tii destul de bine de ghidon si bagi a 2-a, ajungi sus. Are si electric starter, e usoara, si te ajuta cuplul. Parerea mea: 250 4T, fie ea CRF, WR, EXC. Enduro sa fie, nu cross, in rest, poti lua orice Pai vezi ca e la bazar CRFX-ul.Daca apucai sa mergi asta toamna cand am iesit impreuna cu WR-ul meu, nu iti mai luai 2T-ul, si nu mai aveai nevoie de acomodare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 E tanar. Invata mai repede. Eu zic sa incerce 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Pai vezi ca e la bazar CRFX-ul.Daca apucai sa mergi asta toamna cand am iesit impreuna cu WR-ul meu, nu iti mai luai 2T-ul, si nu mai aveai nevoie de acomodare. Dar unde bani nu e, nimic nu e. Oricum, am vreo 4 iesiri cu EXC-ul, sper ca in inca vreo 3-4 sa ajung sa ma acomodez cat de cat cu 2T. Insa, daca initiatorul are aia 2500 de se lauda cu ei, are de unde alege. E tanar. Invata mai repede. Eu zic sa incerce 2T. Si eu sunt "tinerel" , si am zis la fel, ca invat repede. Si sigur, intr-o zi, ma voi felicita pentru trecerea de la 4T la 2T. Dar, pentru asta, tre sa mai infrunt multe noroaie, si sa urc multe dealuri.... 250 4T e BAZA, dupa ce il stapanesti bine, poti trece la un 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Man, ai mai mult decat dublul varstei initiatorului topicului. Iar 125 2T nu are violenta unui 250 2T. Editat Ianuarie 22, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Din umila mea experienta....daca esti incepator, cum spui, nu 200 EXC!!! Am trecut de la un 600 4T la un 250 2T, si am in continuare probleme cu acomodarea. La o urcare pe namol, e imposibil sa patinez ambreiajul exact atat cat trebuie..ori pierd aderenta, ori se balbaie motorul si il opresc. Urcarile nu le mai fac asa cum le faceam cu "tractorasul", bagam intr-a 2-a si mergea la deal, ci tre sa calculez cu mare grija viteza cu care vin, ca altfel ori se balbaie la mijlocul pantei si moare, ori bag mana-n gaz si poate ajung sus, dar mai degraba o posetez. Deci, 2T e pentru avansati, clar. M-am urcat acum 2 saptamani, din curiozitate, pe o Honda CRF250X a unui prieten. Si e perfecta, dac te tii destul de bine de ghidon si bagi a 2-a, ajungi sus. Are si electric starter, e usoara, si te ajuta cuplul. Ca intre umili , se apreciaza sinceritatea, sincer. Numai ca nu toti suntem la fel...eu m-am acomodat aproape imediat cu EXC 200 si se poate ca si baiatului sa i se dea bine...usoara si puternica. Ca si caterinca(sincer sunt), am patit-o la prima intalnire cu portocala. Am ajuns la magazinul unde era, tipul imi da o casca, o porneste, se urca pe alta si ma invita sa il urmez, asta fiind proba; legatura spre rapa unde voia sa mergem era pe o sosea nationala pe coasta Mediteranei, de altfel intens circulata la ora aia. Urc, dau a-1-a(zic in sinea mea:"200cmc?! ce fac eu cu asta de copii" ), plec usor, schimb a-2-a si bag mana-n gaz ca la Voshodul vecinului si...mare noroc ca nu mi-am facut-o umbrela...imi tremura fundul la propriu printre masini; am reusit cumva sa ma tin de el, am ajuns si pe dealul ala, da eram varza...voiam sa ma intorc inapoi, sa nu ma fac de ras ca o trantesc si sa o mai iau si gata indoita...de tot rasul Acasa, doua iesiri si deja era controlata treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.