SnapShot Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Dupa mai bine de 9 ani, modelul 1100 se retrage in Marele Garaj. Compania Piaggio (proprietarii Moto Guzzi) a decis ca este vremea de a definitiva reinnoirea liniei (juniorul familiei a fost modernizat in iarna anului trecut; noul motor de 750 fiind mai simplu, mai usor de intretinut, mai fiabil). Detalii sunt foarte putine (cateva poze-spion facute aparent cu un cartof HD la o intalnire a dealerilor) dar aparent este vorba de un motor de 1400 cmc racit pe aer/ulei (radiatorul este foarte proeminent in una din poze); cadrul este o evolutie a celui curent (bascula dubla in loc de CARC, doua amortizoare), discuri duble pe fata. http://www.motofichas.com/novedades/moto-guzzi-california-1400-super-custom.html http://hellforleathermagazine.com/2012/02/moto-guzzi-california-1400-first-production-spec-pictures/ http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=51709.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 mi-se pare mie sau se duc in zona power-cruiser???( v-max,Vroad,etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Superb motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) m-a uitat si eu la modelul acesta....dupa cum se prezinta inca nu este gata cel putin varianta aceasta arata total diferit fata de ce a prezentat Moto Guzzi anul trecut... - jentile sunt senzatie... - amortizoarele daca nu ma insel sunt pe aer. Seamana daca nu ma insel cu cele facut de Furnales din Franta. - din cate am inteles capetele cilindrilor vor fi modificate... per total motorul arata relativ ok dar nu este gata parerea mea... Editat Februarie 6, 2012 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Februarie 6, 2012 Autor Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Ma intreb daca vor adopta schema cu o coloana comuna de admisie (aparuta recent pe noul motor de 750). Pe de o parte, elimina problema (si necesitatea) echilibrarii celor doua 'butterfly valves' (functionare mai 'rotunda' a mototrului, simplitate in exploatare/intretinere). Pe de alta parte, caracteristicile dinamice vor scadea intrucatva (scadere potential mascata de cresterea 'bruta' a performantelor datorata motorului mai mare). Editat Februarie 6, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Extrem de fain , dar ma indoiesc ca motorul de serie va arata asa. Una peste alta de abia astept sa il scoata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 parca e o horcaiala intre un cafe, un guzzi si un v-rod. 3some Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 22, 2012 Autor Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Ultimele doua poze cu modelul (posibil) de serie: Si o poza cu Biaggi pe una (usor retusata de cei de la WildGuzzi): Sursa: 1, 2. A se observa xenonul pe faza lunga si DRL-urile cu LED. LATER EDIT: Pentru poze mari cu noua California, vizitati articolul VisorDown: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/moto-guzzi-california-in-miami/20288.html LATER EDIT x2: A, si ceva in plus: a se observa inelul pentru senzorul ABS de pe janta fata (cel mai vizibil in poza mare VisorDown). LATER EDIT x3: Interviu (italiana, engleza) cu Miguel Galluzzi (VP Design) si Marco Lambri (Director Piaggio Style Center) despre California 1400: http://www.youtube.com/watch?v=M3hs90bJ1P8 http://www.youtube.com/watch?v=ou2uhvBsMgI Vor exista trei versiuni: Full-dresser, demi-dresser si basic monopost (cea din imagine). Ca fapt divers, de ce naiba ma forteaza sa adaug automat la un mesaj pus acu' o saptamana? Si de ce nu pot previzualiza mesajul inainte sa-l trimit? Editat Martie 22, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 22, 2012 Autor Share Postat Septembrie 22, 2012 Get yo bling on, a'aight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Frumos .. arata bine motorul asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 1, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Au aparut primele informatii oficiale, pe motociclismo.it. Motorul are capacitatea neta de 1380 cmc, produce 96 cp la 6500 rpm si 120 Nm la 2750 rpm, acceleratia este RbW cu trei harti separate, cruise si traction control; ABS standard. Rotile sunt 18" fata, 16" spatele, acesta cu anvelopa de 200/60. Masa totala in ordine de mers (a versiunii de top, cu toate optionalele) 337 kg. Rezervor de 20,5 litri. Editat Noiembrie 1, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Nu sunt adeptul acestui gen chopper/cruiser/custom sau ma rog cum s-o numi el, din mai multe pct de vedere(dinamic&design)..........., DAR acest Moto Guzzi California pe mine m-a lasat cu gura cascata .........................mi se pare ca arata ......................genial, sobru si masiv asa . Voi ce parere aveti? Pe mine unul design-ul ei m-a topit http://www.moto.it/p...00.html http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/moto-guzzi/2013-moto-guzzi-california-1400-touring-and-custom-ar138221.html Editat Decembrie 3, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 E numai buna sa fie admirata pe sectiunea veteranilor dpmdv. Nimic care s-o diferentieze de restul clasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 vreau sa spun despre propulsorul celor de la MG. pana sa pun mana pe un MG eram sceptic. Dupa 2 saptamani de lupta am pus pe roate un model immola . Cand am iesit cu el pe strada pur si simplu mi-a adus aminte de primii kilometri pe prima motocicleta. Propulsorul,, felul in care vibreaza, modul in care inclina abia perceptibil motocicleta in momentul in care accelerezi e unic si irepetabil. Ai vazut cum face un Hemi turat in gol?? se inclina pe lateral. Asa face si minunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Si boxerul are reactie de MG sau Hemi . Adevarat, e vb de un sentiment placut, e o legatura mai speciala intre tine si motocicleta. Asemenea reactii nu toti le gusta, nu toti au parte de asa ceva, nu toti iau in calcul asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Baieti, eu zic sa va grabiti sa o cumparati! Sunt toate sansele sa ajunga o clasica iar intr-un an sau doi valoarea ei sa scada cu cel putin 50%, fenomen garantat de producator. Nu comentez felul in care merge, dar la aceiasi bani , poate cateva mii in minus primesti motocicleta de la care s-au copiat o multime de elemente de design, Yamaha Midnight 1900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 4, 2012 Autor Share Postat Decembrie 4, 2012 LOL. XV-urile sunt copii destul de fidele ale Harley-ului-care-nu-e-Harley. California 1400 pastreaza aceeasi linie din 1982, atata doar ca noua versiune are o idee mai mult 'rake' (si e, in mod evident, ceva mai mare si mai grea, din cauza motorului). In orice caz, toti motojurnalistii care au testat-o (deja) au apreciat, pe de o parte, nivelul dotarilor (superior mediei clasei, cu cruise control, traction control, ABS, ride-by-wire cu 3 harti si, in varianta Touring, lumini auxiliare cu doua faze), iar pe de alta, manevrabilitatea surprinzatoare pentru dimensiuni/gabarit. Punct negativ, caldura degajata in timpul mersului prin trafic. Nu ii plac orasele, vrea drum intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Nu are nici o legatura XV 1900 cu Moto Guzzi California...............cardan + V2 transversal VS V2 longitudinal + curea....................... design diferit, tobe, stop spate...................singura chestie care ar putea semana este farul motocicletei in rest......... e total altceva............ are o personalitate evidentiata prin elemente de design originale, nu prin copii dupa HD, Suzuki Intruder, Yamaha XV, Kawasaki VN......... sau altceva. Triumph Thunder Bird(dpmdv este urat) & Rocket 3 , Yamaha VMAX si Moto Guzzi California ........................ sunt singurele motociclete(de care eu am habar) din acest gen chopper/cruiser/custom/power cruiser care NU seamana cu altceva. Moto Guzzi California.................chiar nu are cum sa semene cu alta motocicleta, e greu sa o confunzi...........are solutii tehnice total diferite fata de restul cat despre design ...................................intr-o categorie moto in care cam toate seamana intre ele, ca e vb de HD sau o de o japonezarie. PS: Scuze, nu am observat ca a mai fost facut un topic cu MG California 1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pirate13 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Acum noul model California la care se spune ca s-a lucrat mai bine de 5 ani este accesibil tuturor ,cu diferente majore fata de vechile modele ,toate prezentarile acestui model au numai cuvinte de lauda dar si pretul este pe masura incepe de la 17.000 de euro . Ca de obicei Guzzi pune accentul pe comfortul motociclistului,interesanta este metoda prin care au redus vibratiile motorului ,singurul inconvenient spun unii ar fi faptul ca cilindrii sunt foarte aproape de genunchi dar daca te gandesti mai bine in caz de un accident lateral cilindrii si bara de la choburi lti ofera o protectie foarte mare picioarelor. Uite si niste reviewuri : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Vedea-l-as p-asta mergand macar prin Baiului sau pe Strategica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pirate13 Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 . Nu inteleg cine mi-ai inchis acest topic ? ca sa il deschizi tu din nou plasand primul meu mesaj la urma ,nu am incalcat cu nimic regulile forumului in fine..... asa e "omu" cand se ajunge admin ,poti sa stergi si mesajul asta daca te face sa te simti mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 ai incalcat,deschizind un topic nou aiurea,desi era unul deschis deja... plus ca,la chopperisti noi ne aratam minimul de respect prin completarea datelor la profil si mai dam si bunaziua....asa ne place noua,sa stim cu cine vorbim. deci,bine ai venit la chopperisti si hai sa incercam sa ne respectam.merci. Black. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Da, daca mai e un topic ceva mai vechi, de obicei cel mai recent se adauga in continuarea celuilalt. On-topic, review-urile sunt favorabile. CycleWorld Motorcycle.com Motorcyclist online Forbes (da, Forbes) Wall Street Journal (yep) Cireasa de pe delishus cake: HellForLeather, din care voi si cita: Miguel Galluzzi’s design is a masterpiece, appearing timeless where every other entry in the segment is either a shameless throwback or awkwardly futuristic. The Harley crowd is going to be able to relate just as well as the blind people who were once told the Diavel is a good looking bike and believed that. Can anyone say "Shots fired". Editat Aprilie 30, 2013 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pirate13 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 ai incalcat,deschizind un topic nou aiurea,desi era unul deschis deja... plus ca,la chopperisti noi ne aratam minimul de respect prin completarea datelor la profil si mai dam si bunaziua....asa ne place noua,sa stim cu cine vorbim. deci,bine ai venit la chopperisti si hai sa incercam sa ne respectam.merci. Black. Nu mi-a aparut in search ,daca e sa ne uitam mai bine sunt pe forum sute de topicuri cu titlu diferit si au acelasi subiect,in fine no problem. Blank. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 filmat in Bucuresti, Romania https://www.youtube.com/watch?v=23qwWw5htLU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.