Sari la conținut

SnapShot
 Share

Postări Recomandate

Dupa mai bine de 9 ani, modelul 1100 se retrage in Marele Garaj. Compania Piaggio (proprietarii Moto Guzzi) a decis ca este vremea de a definitiva reinnoirea liniei (juniorul familiei a fost modernizat in iarna anului trecut; noul motor de 750 fiind mai simplu, mai usor de intretinut, mai fiabil).

 

Detalii sunt foarte putine (cateva poze-spion facute aparent cu un cartof HD la o intalnire a dealerilor) dar aparent este vorba de un motor de 1400 cmc racit pe aer/ulei (radiatorul este foarte proeminent in una din poze); cadrul este o evolutie a celui curent (bascula dubla in loc de CARC, doua amortizoare), discuri duble pe fata.

 

moto_guzzi_california_1400_2012_01.jpg

http://www.motofichas.com/novedades/moto-guzzi-california-1400-super-custom.html

 

6825873449_0742120e67.jpg

http://hellforleathermagazine.com/2012/02/moto-guzzi-california-1400-first-production-spec-pictures/

 

425573_284987328232270_131361833594821_779678_1703023637_n.jpg

 

401247_284988081565528_131361833594821_779682_1681584947_n.jpg

http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=51709.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a uitat si eu la modelul acesta....dupa cum se prezinta inca nu este gata cel putin varianta aceasta arata total diferit fata de ce a prezentat Moto Guzzi anul trecut...

 

- jentile sunt senzatie...

- amortizoarele daca nu ma insel sunt pe aer. Seamana daca nu ma insel cu cele facut de Furnales din Franta.

- din cate am inteles capetele cilindrilor vor fi modificate...

 

per total motorul arata relativ ok dar nu este gata parerea mea...

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb daca vor adopta schema cu o coloana comuna de admisie (aparuta recent pe noul motor de 750). Pe de o parte, elimina problema (si necesitatea) echilibrarii celor doua 'butterfly valves' (functionare mai 'rotunda' a mototrului, simplitate in exploatare/intretinere). Pe de alta parte, caracteristicile dinamice vor scadea intrucatva (scadere potential mascata de cresterea 'bruta' a performantelor datorata motorului mai mare).

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ultimele doua poze cu modelul (posibil) de serie:

 

1Guzzi_California_1400_1.jpg

 

2Guzzi_California_1400_2.jpg

 

Si o poza cu Biaggi pe una (usor retusata de cei de la WildGuzzi):

 

MaxwithCal1400.jpg

 

Sursa: 1, 2.

 

A se observa xenonul pe faza lunga si DRL-urile cu LED.

 

LATER EDIT: Pentru poze mari cu noua California, vizitati articolul VisorDown: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/moto-guzzi-california-in-miami/20288.html

 

LATER EDIT x2: A, si ceva in plus: a se observa inelul pentru senzorul ABS de pe janta fata (cel mai vizibil in poza mare VisorDown).

 

 

 

 

 

 

 

 

LATER EDIT x3: Interviu (italiana, engleza) cu Miguel Galluzzi (VP Design) si Marco Lambri (Director Piaggio Style Center) despre California 1400:

 

http://www.youtube.com/watch?v=M3hs90bJ1P8

 

http://www.youtube.com/watch?v=ou2uhvBsMgI

 

 

 

Vor exista trei versiuni: Full-dresser, demi-dresser si basic monopost (cea din imagine).

 

Ca fapt divers, de ce naiba ma forteaza sa adaug automat la un mesaj pus acu' o saptamana? Si de ce nu pot previzualiza mesajul inainte sa-l trimit?

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Au aparut primele informatii oficiale, pe motociclismo.it.

 

Motorul are capacitatea neta de 1380 cmc, produce 96 cp la 6500 rpm si 120 Nm la 2750 rpm, acceleratia este RbW cu trei harti separate, cruise si traction control; ABS standard. Rotile sunt 18" fata, 16" spatele, acesta cu anvelopa de 200/60. Masa totala in ordine de mers (a versiunii de top, cu toate optionalele) 337 kg. Rezervor de 20,5 litri.

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu sunt adeptul acestui gen chopper/cruiser/custom sau ma rog cum s-o numi el, din mai multe pct de vedere(dinamic&design)..........., DAR acest Moto Guzzi California pe mine m-a lasat cu gura cascata :dropsmilie:.........................mi se pare ca arata ......................genial, sobru si masiv asa :10: .

Voi ce parere aveti? Pe mine unul design-ul ei m-a topit :mexicanwave:

 

 

 

http://www.moto.it/p...00.html

 

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/moto-guzzi/2013-moto-guzzi-california-1400-touring-and-custom-ar138221.html

 

 

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa spun despre propulsorul celor de la MG.

pana sa pun mana pe un MG eram sceptic. Dupa 2 saptamani de lupta am pus pe roate un model immola . Cand am iesit cu el pe strada pur si simplu mi-a adus aminte de primii kilometri pe prima motocicleta. Propulsorul,, felul in care vibreaza, modul in care inclina abia perceptibil motocicleta in momentul in care accelerezi e unic si irepetabil. Ai vazut cum face un Hemi turat in gol?? se inclina pe lateral. Asa face si minunea asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si boxerul are reactie de MG sau Hemi :D. Adevarat, e vb de un sentiment placut, e o legatura mai speciala intre tine si motocicleta.

Asemenea reactii nu toti le gusta, nu toti au parte de asa ceva, nu toti iau in calcul asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, eu zic sa va grabiti sa o cumparati! Sunt toate sansele sa ajunga o clasica iar intr-un an sau doi valoarea ei sa scada cu cel putin 50%, fenomen garantat de producator.

 

Nu comentez felul in care merge, dar la aceiasi bani , poate cateva mii in minus primesti motocicleta de la care s-au copiat o multime de elemente de design, Yamaha Midnight 1900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL. XV-urile sunt copii destul de fidele ale Harley-ului-care-nu-e-Harley. :D

 

California 1400 pastreaza aceeasi linie din 1982, atata doar ca noua versiune are o idee mai mult 'rake' (si e, in mod evident, ceva mai mare si mai grea, din cauza motorului).

 

In orice caz, toti motojurnalistii care au testat-o (deja) au apreciat, pe de o parte, nivelul dotarilor (superior mediei clasei, cu cruise control, traction control, ABS, ride-by-wire cu 3 harti si, in varianta Touring, lumini auxiliare cu doua faze), iar pe de alta, manevrabilitatea surprinzatoare pentru dimensiuni/gabarit. Punct negativ, caldura degajata in timpul mersului prin trafic. Nu ii plac orasele, vrea drum intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o legatura XV 1900 cu Moto Guzzi California...............cardan + V2 transversal VS V2 longitudinal + curea....................... design diferit, tobe, stop spate...................singura chestie care ar putea semana este farul motocicletei in rest......... e total altceva............ are o personalitate evidentiata prin elemente de design originale, nu prin copii dupa HD, Suzuki Intruder, Yamaha XV, Kawasaki VN......... sau altceva.

 

Triumph Thunder Bird(dpmdv este urat) & Rocket 3 , Yamaha VMAX si Moto Guzzi California ........................ sunt singurele motociclete(de care eu am habar) din acest gen chopper/cruiser/custom/power cruiser care NU seamana cu altceva.

Moto Guzzi California.................chiar nu are cum sa semene cu alta motocicleta, e greu sa o confunzi...........are solutii tehnice total diferite fata de restul cat despre design :10: ...................................intr-o categorie moto in care cam toate seamana intre ele, ca e vb de HD sau o de o japonezarie.

 

PS: Scuze, nu am observat ca a mai fost facut un topic cu MG California 1400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Moto-Guzzi-California-1400.jpg

Acum noul model California la care se spune ca s-a lucrat mai bine de 5 ani este accesibil tuturor ,cu diferente majore fata de vechile modele ,toate prezentarile acestui model au numai cuvinte de lauda dar si pretul este pe masura incepe de la 17.000 de euro .

Ca de obicei Guzzi pune accentul pe comfortul motociclistului,interesanta este metoda prin care au redus vibratiile motorului ,singurul inconvenient spun unii ar fi faptul ca cilindrii sunt foarte aproape de genunchi dar daca te gandesti mai bine in caz de un accident lateral cilindrii si bara de la choburi lti ofera o protectie foarte mare picioarelor.

Uite si niste reviewuri :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Nu inteleg cine mi-ai inchis acest topic ? ca sa il deschizi tu din nou plasand primul meu mesaj la urma ,nu am incalcat cu nimic regulile forumului in fine..... asa e "omu" cand se ajunge admin ,poti sa stergi si mesajul asta daca te face sa te simti mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incalcat,deschizind un topic nou aiurea,desi era unul deschis deja...

plus ca,la chopperisti noi ne aratam minimul de respect prin completarea datelor la profil si mai dam si bunaziua....asa ne place noua,sa stim cu cine vorbim.

deci,bine ai venit la chopperisti si hai sa incercam sa ne respectam.merci.

 

 

Black.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca mai e un topic ceva mai vechi, de obicei cel mai recent se adauga in continuarea celuilalt.

 

On-topic, review-urile sunt favorabile.

 

CycleWorld

 

Motorcycle.com

 

Motorcyclist online

 

Forbes (da, Forbes)

 

Wall Street Journal (yep)

 

Cireasa de pe delishus cake: HellForLeather, din care voi si cita:

 

Miguel Galluzzi’s design is a masterpiece, appearing timeless where every other entry in the segment is either a shameless throwback or awkwardly futuristic. The Harley crowd is going to be able to relate just as well as the blind people who were once told the Diavel is a good looking bike and believed that.

 

 

 

 

 

 

 

 

28673256.jpg

 

 

Can anyone say "Shots fired".

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ai incalcat,deschizind un topic nou aiurea,desi era unul deschis deja...

plus ca,la chopperisti noi ne aratam minimul de respect prin completarea datelor la profil si mai dam si bunaziua....asa ne place noua,sa stim cu cine vorbim.

deci,bine ai venit la chopperisti si hai sa incercam sa ne respectam.merci.

 

 

Black.

 

Nu mi-a aparut in search ,daca e sa ne uitam mai bine sunt pe forum sute de topicuri cu titlu diferit si au acelasi subiect,in fine no problem.

 

Blank.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...