Sari la conținut

Uleiul Yacco?


Postări Recomandate

Legat de MOTUL 300V Factory Line. Citeam in descrierea uleiului pe site la MOTUL ca ar avea ceea ce se numeste in limbaj popular Extremely High HTHS viscosity. Ok, so...WTF is that? Am aflat apoi ca vine de la High-Temperature High-Shear si ca, cu cat indicele asta e mai mare (in cazul MOTUL 15W50 ar fi 5.33) cu atat uleiul este mai rezistent la forje maxime. Adica i se rupe mai greu filmu' rolleyes.gif Nu stiu care ar fi HTHS la Yacco dar merita aflat.

 

HTHS este vascozitatea la temperatura de 150 grade C. Un ulei Low HTHS este "Fuel Eco" pentru ca motorul se invarte mai usor :bounce:

 

Yacco nu este chiar la jumatate de pret dar este ceva mai ieftin fiindca este importat si distribuit de o singura firma. Lipsind intermediarii este normal ca pretul sa fie undeva ma jos.

Nu stiu cati importatori are Motul dar in mod sigur are foarte multi distribuitori si se simte la pret ca si la Repsol.

Motorex-ul are de asemenea mai putini intermediari si de asemenea se simte la pret.

...

 

Este exact invers, cu cat sunt mai multi importatori si distribuitori preturile se duc in jos, pentru ca apare concurenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai am primit cadou 4L de Castrol 10W40 sintetic. Ma pune pe ganduri acu' ca aud ca cica e naspa. Poate sa mai confirme / infirme cineva? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am primit cadou 4L de Castrol 10W40 sintetic. Ma pune pe ganduri acu' ca aud ca cica e naspa. Poate sa mai confirme / infirme cineva? :lol:

Nu stiu ce sa zic,mie Raul mi-a spus ca cel mai prost ulei care la pus vreodata in tenere a fost Castrol,dar cu siguranta nu a fost sinteticul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HTHS este vascozitatea la temperatura de 150 grade C. Un ulei Low HTHS este "Fuel Eco" pentru ca motorul se invarte mai usor :bounce:

 

 

HT...HS, unde HS inseamna High-Shear, adica forfecare mare. Deci HTHS = vascozitatea unui ulei masurata la o temperatura mare + forfecare mare. Urmand firul logic, un ulei low HTHS poate fi Fuel Eco dar se poate sa nu fie atat de motor friendly in timp. Nu stiu, zic si io din ce am citit...poti sa si inebunesti cu uleiurile astea....'tui in gura de ingineri friday.gif

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HT...HS, unde HS inseamna High-Shear, adica forfecare mare. Deci HTHS = vascozitatea unui ulei masurata la o temperatura mare + forfecare mare. Urmand firul logic, un ulei low HTHS poate fi Fuel Eco dar se poate sa nu fie atat de motor friendly in timp. Nu stiu, zic si io din ce am citit...poti sa si inebunesti cu uleiurile astea....'tui in gura de ingineri friday.gif

 

Exact asa este, tendinta vine din industria auto, unde in urma unor studii s-a constatat ca motorul unui vehicul nu mai trebuie sa tina 20 de ani, ci doar 5-6 ani in conditii de trafic intens, cu multe porniri la rece si stationari in trafic. Prin urmare primeaza economia de combustibil in detrimentul rezistentei in timp. Oricum Low HTHS presupune un ulei subtire, de genul 0W_ sau 5W_, deci nu se aplica la motociclete. Cam atat, ca suntem offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o chestie. Se poate ca semi-sinteticul sa fie mai recomandabil pentru ambreiajul umed, ala sintetic putand sa creeze mai degraba probleme de "alunecare" a ambreiajului?

 

Hai ca pana la urma m-am dumirit singur.

"For 4-stroke gasoline engines, the JASO T904 standard is used, and is particularly relevant to motorcycle engines. The JASO T904-MA and MA2 standards are designed to distinguish oils that are approved for wet clutch use, and the JASO T904-MB standard is not suitable for wet clutch use."

Din ce am vazut, sinteticele de la Motul si Yacco sunt ambele ok din punctul asta de vedere.

 

In concluzie, am sa raman cu ce-mi recomanda nemtalau' si am sa ma incadrez in clasificarile SF, SG si SH. Pana la 10.000km am sa bag 5100 si dupa aia trec pe 300v care se incadreaza in clasificarile de care am nevoie.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. M-au ajutat sa trag o concluzie.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca pana la urma m-am dumirit singur.

"For 4-stroke gasoline engines, the JASO T904 standard is used, and is particularly relevant to motorcycle engines. The JASO T904-MA and MA2 standards are designed to distinguish oils that are approved for wet clutch use, and the JASO T904-MB standard is not suitable for wet clutch use."

Din ce am vazut, sinteticele de la Motul si Yacco sunt ambele ok din punctul asta de vedere.

 

In concluzie, am sa raman cu ce-mi recomanda nemtalau' si am sa ma incadrez in clasificarile SF, SG si SH. Pana la 10.000km am sa bag 5100 si dupa aia trec pe 300v care se incadreaza in clasificarile de care am nevoie.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. M-au ajutat sa trag o concluzie.

:cheers:

 

Specificatia JASO MA nu are nici o legatura cu tipul uleiului (mineral, semi, sintetic), ci cu pachetul de aditivi din ulei. Uleiul pentru un motor cu ambreiaj uscat poate contine "friction modifiers", care reduc frecarea. Specificatia JASO MA este scrisa pe bidon, sub normele API, majoritatea uleiurilor speciale moto o au.

post-5717-0-63353600-1329496498_thumb.jpg

Editat de lipton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut experiente neplacute cu Yacco. De doua ori am bagat in motoare (EN -500 ambele), de doua ori l-am scos dupa putini kilometri pentru ca nu-mi placea cum tzacane motoru'. Bottom line: Yacco = nashpa! Motul = the best!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specificatia JASO MA nu are nici o legatura cu tipul uleiului (mineral, semi, sintetic), ci cu pachetul de aditivi din ulei. Uleiul pentru un motor cu ambreiaj uscat poate contine "friction modifiers", care reduc frecarea. Specificatia JASO MA este scrisa pe bidon, sub normele API, majoritatea uleiurilor speciale moto o au.

 

Pai si unde ai vazut tu in raspunsul pe care mi l-am dat singur :) c-as fi zis ca are legatura cu tipul de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Din ce am vazut, sinteticele de la Motul si Yacco sunt ambele ok din punctul asta de vedere."

Nu discutam in contradictoriu, am subliniat ce era important: daca ai ambreiaj umed si iti cumperi ulei te uiti pe spatele bidonului sa scrie mare MA , indiferent de marca, vascozitate, tip ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Din ce am vazut, sinteticele de la Motul si Yacco sunt ambele ok din punctul asta de vedere."

Nu discutam in contradictoriu, am subliniat ce era important: daca ai ambreiaj umed si iti cumperi ulei te uiti pe spatele bidonului sa scrie mare MA , indiferent de marca, vascozitate, tip ulei.

 

Nu discutam in contradictoriu, dar ori m-am exprimat eu gresit, ori ai inteles tu gresit.

Asa ca, reformulez si spun ca sinteticele care ma intereseaza pe mine (puteau foarte bine sa fie minerale, semi, de floarea soarelui sau palmier), daca au specificatia JASO MA sau MA2, da, sunt bune pentru ambreiaj umed.

Dupa cum vezi, si eu am spus acelasi lucru, doar ca nu m-am exprimat in asa fel incat sa ma fac bine inteles de catre toata lumea.

 

Ma duc sa-mi torn niste ulei de struguri, ca eu cu d-asta ma ung cel mai bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut experiente neplacute cu Yacco. De doua ori am bagat in motoare (EN -500 ambele), de doua ori l-am scos dupa putini kilometri pentru ca nu-mi placea cum tzacane motoru'. Bottom line: Yacco = nashpa! Motul = the best!

 

 

dar ce indicativ ai bagat? ca daca ai pus de ex mvx1000 in chopper e normal sa faca ca toti dracii... am alergat cu yacco ani buni pana sa vina motorexul pe piata romaneasca... am folosit motul la o singura cursa... si am pierdut-o din cauza uleiului... concluzia o trageti voi. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ce indicativ ai bagat? ca daca ai pus de ex mvx1000 in chopper e normal sa faca ca toti dracii... am alergat cu yacco ani buni pana sa vina motorexul pe piata romaneasca... am folosit motul la o singura cursa... si am pierdut-o din cauza uleiului... concluzia o trageti voi. :friends:

 

:)) a vomitat motorul? Toxinfectie alimentara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data am bagat ulei moto 15 W 50 semi-sintetic (nu mai stiu specificatia exacta). Tin minte ca am vrut un "ulei de iarna" si ca dupa faza asta am schimbat distributia si lantul de transmisie la EN.Trageti voi concluziile!

A doua oara am bagat ulei moto 20 w 50 mineral si dupa ce am trecut inapoi pe Motul, la scurt timp a cedat motoru (zero compresie). Inainte sa bag Yacco am mers tot pe Motul jdemii de km fara probleme. Trageti din nou voi concluziile!

Concluzia mea : recomand Yacco la dusmani!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data am bagat ulei moto 15 W 50 semi-sintetic (nu mai stiu specificatia exacta). Tin minte ca am vrut un "ulei de iarna" si ca dupa faza asta am schimbat distributia si lantul de transmisie la EN.Trageti voi concluziile!

A doua oara am bagat ulei moto 20 w 50 mineral si dupa ce am trecut inapoi pe Motul, la scurt timp a cedat motoru (zero compresie). Inainte sa bag Yacco am mers tot pe Motul jdemii de km fara probleme. Trageti din nou voi concluziile!

Concluzia mea : recomand Yacco la dusmani!

 

tind sa cred ca ai bagat uleiul in motoare terminate...in putini km poti sa bagi si floriol ca nu se intampla nimic. axa cu came si setul motor nu se prajesc asa cu una cu doua. poate uleiul a fost bagat fix inainte sa crape agregatul. daca iti crapa de fiecare data axa cu came era intradevar o problema.

la mine a fost cam asa: ziua 1 primii 25-30km ok dupa car patineaza ambreajul... ma prind ca e de la racirea motorului, ma opresc la fiecare baltoaca si il ud cu mainile pentru a rezista inca cativa km. ajung seara tractat deoarece raman fara benzina la 2 km de finish.

ziua 2: dau afara motul, pun motorex fara vrajeli d-alea cu clateste domle motorul ca o fi si s-omparti...totul merge ceas.

deci...

 

ps: provenienta marcii motul pe piata est europeana este foarte indoelnica... its like nike/adidas/puma you know ;)

 

:)) a vomitat motorul? Toxinfectie alimentara?

 

i-a picat greu :))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... pana sa vina motorexul pe piata romaneasca... am folosit motul la o singura cursa... si am pierdut-o din cauza uleiului... concluzia o trageti voi. :friends:

 

Cand am avut ktm si eu bagam tot motorex. Daca tin minte bine, motorexu' parca era recomandat de ktm chiar in manualul utilizatorului. Acum poate fi frectie recomandarea din motive de marketing/business cu motorexu'.

Pe de alta parte, am o cunostinta cu transalp care injura de mama focului motorexu' deoarece sustine ca e al 2-lea ambreiaj pe care i-l strica.

Cine trage de concluzie? :grinbandit:

 

ps: provenienta marcii motul pe piata est europeana este foarte indoelnica... its like nike/adidas/puma you know ;)

 

plm, pe piata est europeana cam orice produs poate fi suspectat de calitate, provenienta si altele.

pe borcanul de motul scrie ca e facut in franta :what: unde o fi facut, drak stie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am avut ktm si eu bagam tot motorex. Daca tin minte bine, motorexu' parca era recomandat de ktm chiar in manualul utilizatorului. Acum poate fi frectie recomandarea din motive de marketing/business cu motorexu'.

Pe de alta parte, am o cunostinta cu transalp care injura de mama focului motorexu' deoarece sustine ca e al 2-lea ambreiaj pe care i-l strica.

Cine trage de concluzie? :grinbandit:

 

 

 

plm, pe piata est europeana cam orice produs poate fi suspectat de calitate, provenienta si altele.

pe borcanul de motul scrie ca e facut in franta :what: unde o fi facut, drak stie

 

aia cu marketingul e clara..inainte lucrau cu francezii, acu s-au dat cu swiss... cat despre transalp... am ceva amici ce i-am comvertit la motorex si n-au probleme... mai poate fi si de la reglajul cablului ;) cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergea Honda VT din 1848 (1985) cu Yacco de n-avea treaba. Dar deh... Honda e Honda :crack: :crack: Asa ca @alex_en... oi fi nimerit tu vreo poshirca mai nasparlie.

 

E intr-adevar o problema cu uleiurile pentru piata noastra. Stiu sigur ca Motul provine din mai multe surse. Am o gramada de cunostinte care se vaita de Motul si alta gramada care il ridica in slavi. :lol: Mie personal nu mi-a stricat niciodata Motul-ul nimic. Am bagat la ER5, la YZF, la KTM...

Io stiu... o fi fost noroc combinat cu motoare bune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergea Honda VT din 1848 (1985) cu Yacco de n-avea treaba. Dar deh... Honda e Honda :crack: :crack: Asa ca @alex_en... oi fi nimerit tu vreo poshirca mai nasparlie.

 

E intr-adevar o problema cu uleiurile pentru piata noastra. Stiu sigur ca Motul provine din mai multe surse. Am o gramada de cunostinte care se vaita de Motul si alta gramada care il ridica in slavi. :lol: Mie personal nu mi-a stricat niciodata Motul-ul nimic. Am bagat la ER5, la YZF, la KTM...

Io stiu... o fi fost noroc combinat cu motoare bune :)

 

Man, un user destul de mototehnic si experimentat se plangea de cutie si de zgomot la un XTZ750...i-am zis sa bage 5100 15w50. Dupa cateva zile, omu in extaz: schima usor si se dusese zgomotul. :scratch:

Fix aceeasi problema am avut-o la un 660 tenere si la fostul meu 750.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergea Honda VT din 1848 (1985) cu Yacco de n-avea treaba. Dar deh... Honda e Honda :crack: :crack: Asa ca @alex_en... oi fi nimerit tu vreo poshirca mai nasparlie.

 

E intr-adevar o problema cu uleiurile pentru piata noastra. Stiu sigur ca Motul provine din mai multe surse. Am o gramada de cunostinte care se vaita de Motul si alta gramada care il ridica in slavi. :lol: Mie personal nu mi-a stricat niciodata Motul-ul nimic. Am bagat la ER5, la YZF, la KTM...

Io stiu... o fi fost noroc combinat cu motoare bune :)

 

Bineinteles ca Motul provine din mai multe surse: sunt 2 importatori oficiali si o groaza de distribuitori, asa cum ii sta bine unei marci care detine aproximativ 70% din piata de profil. Si KTM provine din mai multe surse, asta e un motiv sa ii pun la indoiala originalitatea ?

Eu astept sa vad poze cu bidoanele alea contrafacute, cu etichete si forme diferite, pe care scrie Made in EU sau Made in Turkey in loc de Made in France. Ca pareri personale avem toti despre orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este exact invers, cu cat sunt mai multi importatori si distribuitori preturile se duc in jos, pentru ca apare concurenta.

 

Tu ai dreptate in teorie dar in practica nu e asa simplu.

 

Sa zicem ca sunt 4 importatori. Toti iau uleiul de la fabrica cu 5 lei isi pun adaos 3 leu si il dau la distribuitori care isi pun si ei adaos 2 lei si il dau mai departe la vanzatori care mai adauga 1 leu. Pret client 11 lei.

In caz de concurenta fiecare mai scade cate un leu doi mai putin fabrica. Pret client 8-9-10 lei. In functie de fiecare, de zona de desfacere de numarul de clienti de pretul produselor concurente.

 

In cazul real diferentele dintre Motul si Yacco este ca: Motul se gaseste pe toate drumurile deci are o distributie costisitoare ce se reflecta in pret.

Distribuitorul Yacco din Romania ia uleiul direct de la fabrica pune adaosul si il vinde. Are si Yacco cativa vanzatori prin tara dar sunt mici si au preturi ceva mai mari ca percep si ei un adaos.

 

Vad ca si tu vinzi ulei Motul dar pun pariu ca nu il iei direct de la fabrica si deci e normal sa iti pui un adaos peste adaosul celui de la care il iei.

 

In fond e de asemena normal ca preturile sa fie diferite in functie de ponderea pe piata. Vrei un ulei care sa fie pe toate drumurile si sa fie comod de procurat? Pai comoditatea costa.

 

Inainte sa folosesc Yacco si eu tot Motul bagam. Amble uleiuri sunt foarte bune.

Cineva mai sus se plangea de Yacco. Este primul pe care il aud. Pana la el nu am auzit pe nimeni sa se planga de Yacco, Motul ori Motorex.

Am renuntat la Motul fiindca magazinul celor de la Yacco este foarte aporape de mine. Dar daca stateam in Militari nu bateam drumul. Iseam fix pe diferenta de pret cu timpul si benzina consumata.

 

Tocmai am primit cadou 4L de Castrol 10W40 sintetic. Ma pune pe ganduri acu' ca aud ca cica e naspa. Poate sa mai confirme / infirme cineva? :lol:

 

Lupule depinde de unde a fost cumparat uleiul.

Castrol e un ulei excelent. Pe auto l-am folosit aproape 10 ani in anii '90. Nu am avut probleme cu el.

Problema cu uleiurile cunoscute este ca se falsifica in draci. Riscul este enorm daca nu il cumperi din magazine ori service-uri serioase.

Asta este motivul pentru care nu folosesc Repsol. Este mult prea cunoscut. Chiar mai cunoscut decat Motul. Imi e frica sa il iau chiar daca magazinul este unul mare si serios. Magaznul vinde ce ii aduce duba furnizorului. Pana si soferul dubei poate sa faca jmecherii ca ar manca si el o ciorba.

 

Nu te panica cu Castrolul. Il bagi in motor incalzesti motorul bine dai o tura de cartier si asculti cu atentie. Daca se aud zgomote noi prin motor il scoti si ii pui ce foloseai inainte.

Daca motorul merge bine ii dai inainte fara frica.

 

Eu sunt sigur ca ce am bagat eu in motor atunci nu era Castrol ori nu era vascozitatea scrisa pe eticheta. Ceva nu era in regula. Si eu am fost dobitoc. Am vazut ca nu prea arata a vascozitate de 15W40 dar m-am gandit ca poate asa trebuie sa fie. Era prima oara cand foloseam Castrol la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lupu castrol 10w50 racing formula am bagat eu sezonul trecut luat de la louis si mi-a placut cum merge motorul, saptamana trecuta ma luat tot acelasi din tara, arata la fel, culoare etc....acu 2 ani am zis sa incerc motul 7100 10w40 ca mirosea frumos :rolleyes: , motorul mergea ok, putin mai zgomotos, problema e ca p'ala il mai manca nitel...nu f mult si cica e normal ca are nu stiu ce aditivi si motorul fiind racit pe aer se incinta mai rau, bla bla, da totusi...castrol mi-a placut!

eu zic ca mai important decat firma, este un ulei schimbat la timp si verificat sau completat mereu....astea ca se strica de la nu stiu ce ulei eu cred ca sunt basme!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai dreptate in teorie dar in practica nu e asa simplu.

 

Sa zicem ca sunt 4 importatori. Toti iau uleiul de la fabrica cu 5 lei isi pun adaos 3 leu si il dau la distribuitori care isi pun si ei adaos 2 lei si il dau mai departe la vanzatori care mai adauga 1 leu. Pret client 11 lei.

In caz de concurenta fiecare mai scade cate un leu doi mai putin fabrica. Pret client 8-9-10 lei. In functie de fiecare, de zona de desfacere de numarul de clienti de pretul produselor concurente.

...

 

Acest algoritm este valabil in cazul unor importuri gri cu cateva zeci de baxuri in portbagaj. Intr-un sistem de distributie comerciala de anvengura producatorul iti furnizeaza lista cu preturi de retail recomandate (pretul recomandat de vanzare, care este cam acelasi pt toata zona UE) si din acel pret tu ai discount in functie de cum ai negociat/volum realizat/cantitate cumparata/plata la livrare sau la termen. Suntem in piata comuna, au trecut de mult vremurile in care fiecare isi adauga adaosuri dupa bunul plac. In cazul unui numar foarte mare de distribuitori concurenta se manifesta prin coborarea preturilor sub cele de lista, si nu prin adaugarea unor sume mai mici peste preturile de vanzare recomandate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am primit cadou 4L de Castrol 10W40 sintetic. Ma pune pe ganduri acu' ca aud ca cica e naspa. Poate sa mai confirme / infirme cineva? :lol:

 

Ebun de prajit cartofi . L-am avut pe transalp si vara dupa 10 min nu mai lucra cutia de viteze , era ca apa de subtire . Acum merg cu Motorex 20 50 si este OK

 

De Yacco nu stiu nimic , nu spun nimic , nu ma bag :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a postat cineva acum cativa ani un topic ''aproape totul despre uleiuri" cum nu mai exista search pt muritorul de rand, poate un moderator poate da un link. caci era foarte bine documentat.

io l-am cetit de vo 2 ori si apoi am facut si la scoala un curs de lubrificatie si am comparat analize facute in laborator cu ce zicea acolo.

 

Clasificarea api se refera la viscozitate si aditivi.

viscozitatea e o chestie relativa care se masoara la 20 si 100 de grade celsius si e in general (cel mai simplu mod de a o masura) un numar X de picatri scurse pe minut. numar curpins intr-un oarescare interval pt a avea o anume clasificare api sau clasificare standard (QwXY)

important e indicele de viscozitate care e ceva in gen "decibeli" depinzand de uleiurile cu care faci comparatie. astfel poti gasi 2 uleiuri cele mai proaste din lume si sa-l faci pe al tau (al III-lea ulei cel mai prost) cu un indice de viscozitate de 150 ceea ce e foarte bine.

clasificarea api sau standard (mineral sintetic semi) e indicata ca sa nu risti sa fu.i semeriguri care se distrug la anumiti aditivi.

 

oricum va zic ca treaba cu uleiurile e o stiinta ( io am invatat 4 luni numai ca sa am o vaga idee sa nu fiu prostit la tejgea) si e greu pt nenea mecanicu de atelier ca sa stie exact pt ca e nevoie de teste care cer timp si echipamente care costa astronomic.

 

yacco si motorex nici macar nu pot mirosi sa se apropie de un concurs de clasificare facut ca la carte.

 

cel mai evident ar fi ca sa duceti uleiul la analiza (aci in canada se poate) si-ti zice exact dupa un numar N de km cu ce e contaminat si procentaju. ce ramane de facut e de probat diferite uleiuri si vazut pe propia ''piele'' care-i mai bun (adica amsoil, motul 300 v si mobil 1 mx 4t in sintetice) daca nu ASCULTATI de teste si recomandarile viscozitatii si aditivarii date de producator si alegeti ulei adevarat nu marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...