stulewa Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Tu la curse alergi cu uleiul sponsorului. Si pe motocicleta ta nu scrie Motul Eu nu o sa fiu bulangiu sa scriu pe aici ca ambreiajul de la KTM e de cacao, nu imi permit sa bag in piata flame-uri ridicole de genul asta, pentru ca mai citesc pe aici si oameni care stiu cu ce se mananca un ulei si un ambreiaj. La fel cum nu o sa scriu despre un ulei pe care nu il comercializez ca este scump, contrafacut, sau ca patineaza ambreiajul de la el. e foarte adevarat ca alerg cu uleiul pe care IL CUMPAR CU DISCOUNT. si pe motocicleta mea scrie mare M O T O R E X Daca ai avut probleme cu ambreajul de la ktm de ce sa nu scri, se poate intampla... asa cum si mie mi s-a intamplat sa am probleme cu uleiul motul. nu vreau sa denigrez dar nici nu pot sa nu zic nimic cand am platit cu vrf si indesat litrul acela de ulei. din pacate nu imi permit sa ma joc dea testerul de uleiuri, m-am fript acuma suflu si in iaurt. cred ca tocmai oamenii care stiu cu ce se mananca uleiul si ambreajul vor aprecia punerea in discutie a acestor uleiuri pentru ca le utilizeaza la adevarata lor valoare. la ce bun un ulei fantastic pana in 7000rpm cand eu schimb la 10-12000rpm...de exemplu?!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) la ce bun un ulei fantastic pana in 7000rpm cand eu schimb la 10-12000rpm...de exemplu?!??? deacord! si aci e mare scofala greu de stabilit pt muritorul de rand mai ales ca e greu sau imposibil de obtinut astfel de date necesare unei alegeri optime. sunt 4 regimuri de lubrifiere, prezente toate in functie de regimul de turatie, presiune, jocuri, nivelul de finisare al pieselor. uleiul jocaca un rol important si trebuie foarte bine ales in functie de cum a fost gandit motorul, destinatia acesutia. 1. lubrificare limita sau exteme pression. viteza relativa intre 2 suprafete este scazuta si nu este suficienta sa construiasca un film lubrifiant. deasemenea incarcarea poate fi prea mare sau vascozitatea prea scazuta. piesele se ating. in aceasta conditie e bine sa ai ulei mai vascos dar asta se intampla la demaraj/ relanti. mai incolo acelasi ulei nu mai e bun (noroc ca viscozitatea scade cu temperatura). 2 lubrificatie mixta. suprafetele se ating ocazional. coeficientul de frecare scade. uzura mai mica. aci viteza intre 2 piese a mai crescut. un film partial se interpune intre piese. 3 lubrificatie hidrodinamica. uzura cea mai mica. un film lubrifiant separa complet piesele. viteza intre piese este optima. straturile de ulei din pelicula aluneca linear unele peste altele. 4 lubrificare in regim turbulent. multe ture/min. alunecarea intre straturile de ulei nu se mai face laminar ci creeaza turbulente. coeficientul de frecare creste. se produce multa caldura vascozitatea uleiului scade mult, poate duce la eroziunea pieselor. grosimea unei pelicule de ulei variaza intre 2,5 si 76 microni in functie de jocuri, suprafete, incarcare, visozitate. in concluzie daca ai un motor racing pai ala asa trebuie sa mearga ca daca nu risti sa-l tii in primele 2 regimuri de lubrifiere care nu-s deloc de dorit. uleiul trebuie sa aiba la temperaturi / ture multe anumite caracteristici ca acolo ar trebui sa fie treaba lui in cea mai mare parte de timp. la ture putine/rece nu uleiul nu protejaza motoru e prea vascos si risca sa nu intre intre spatii. un motor de plimbareala are alte sarcini alte jocuri (care asigura o pelicula lubrifianta mai groasa), pt ture relativ scazute. in ture multe intra in regimul 4. alt ulei alta treaba. ambreiajul poate sa aiba mai multe compozitii la un ulei cu anumiti aditivi aluneca in timp ce la altii nu. deasemena se poate intampla ca si la placutele de frana. probabil vi s-a intamplat ca sa schimbati placutele si sa inceapa sa scartie rau dupa aceea. noile placute nu-s compatibile cu ce a fost inainte iar discul are in ''pori'' materialul vechilor placute care nu se pupa cu cel nou. la fel si cu discurile de ambreiaj...cele de metal raman iar alelalte nu-s compatibile si se intampla acolo niste chestii. stiti cum e...ce e bun pt mine nu-i neaparat bun pt toata lumea. eu motoare de competitie n-am avut si nici n-o sa am ca nu ma intereseaza absolut deloc. am scris despre celelalte uleiuri ca-s bune/rele pt motociclete dual sport folosite ca atare si este o parere personala care poate fi adevarata sau nu. Editat Februarie 20, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 negru de suparare io cred ca tie ti se decoloreaza blugii MUltumesc pt lamuriri. Cum ma si asteptam, sunt fix in acelasi regitru cu cele 11 pagini de pareri avizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Ziceam de 5100 c-asa zice producatorul, sa nu bag sintetic pana la 10.000. Dupa ce trec de 10.000 ziceam ca ma gandesc la 300v iar acum zic de 7100. Pana o sa fac 10.000 cu mobra probabil c-o sa ma mai razgandesc de vreo 'nspe ori. Ce a ramas neclintit e faptul ca indiferent de ce voi baga pana la urma voi respecta recomandarea producatorului in ceea ce priveste specificatia API. Io vazui ca BMW recomanda ulei mineral pana-n 10 k. Sau mi s-a parut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 MUltumesc pt lamuriri. Cum ma si asteptam, sunt fix in acelasi regitru cu cele 11 pagini de pareri avizate. Mark, fara suparare, dar daca ti se pare inutil topicul de ce te mai chinui sa-l citesti? Ar fi trebuit sa-ti inchipui de la bun inceput ca nu suntem ingineri in uleiuri dar, cu ce mai stie unul si ce-a mai auzit altul, cineva isi poate face cat de cat o idee daca stie sa extraga din discutii ceea ce e important pentru el. Uite, spre ex. eu nu dadeam prea mare importanta recomandarilor fabricantului si ma gandeam sa bag ulei cu orice clasificare API. Dupa aceste discutii mi-am dat seama ca poate n-ar fi rau sa respect ce zice ala de-a facut mobra. Deasemenea, inainte de discutiile astea habar n-aveam ce inseamna JASO si de ce e bine de stiut pentru mobre. In concluzie, pe mine m-au ajutat sfaturile baietilor. Acum ca mai face unu' caterinca, n-ai de ce sa te superi. Putina veselie nu strica niciodata Io vazui ca BMW recomanda ulei mineral pana-n 10 k. Sau mi s-a parut? Dupa cum vezi in poza, in prima instanta producatorul zice sa folosesti ulei mineral. Dupa care spune sa nu se foloseasca aditivi si nici ulei sintetic in primii 10.000. Eu mineral nu bag nici sa ma platesti. Asa ca voi respecta recomandarea cu sinteticul pana in 10.000 si voi baga semi. Din ce-am mai citit prin alte parti e vorba de rodarea motorului, asa zisul "break in". Ceva de genul ca s-ar "lasa" mai repede si mai bine daca nu bagi sintetic. Dupa care, pentru prelungirea vietii, merge sa bagi sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Am intervenit fiindca eram curios de ce sustine toata lumea ca simte/vede/miroase/gusta uleiul si pot sa-si dea seama daca este bun sau rau (asta lasand la oparte specificatii/recomandari si norme. POvestea cu simtitul mi se pare o mare fabulatie, dar am vrut sa verific ca poate imi scapa mie ceva..si imi pare ca nu m-am inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 Asta cu "simtitul" cred ca e pe bune si se vede la schimbul vitezelor, zgomotul facut de motor si "placerea" cu care intra in turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Asta cu "simtitul" cred ca e pe bune si se vede la schimbul vitezelor, zgomotul facut de motor si "placerea" cu care intra in turatii. ZigZag,rodajul se face cu un ulei mineral pentru ca altfel nu se rodeaza cum trebuie(segmentii nu se aseaza bine etc etc ),citeste asta : http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Dupa ce ai facut ~3000 de km poti baga linistit sintetic DAR nu inainte ! La ce nivel nivel de performanta asta depinde de cum conduci tu motociclete sau unde o exploatezi,degeaba bagi un 300v cand tu mergi cu motocicleta pe strada si sa zicem lejer , cand pentru asta la fel de bine si-ar face treaba un 7100 sau chiar 5100.Raspundeti singur la intrebarile astea dupa care sunt convins ca iti poti raspunde la intrebarile tale.Referitor la Motorex / Motul / Yacco poate ca Motul e un pic mai bun din cauza ca sinteticul lor e facut pe baza de ester ceea ce e cel mai scump si bun ingredient pentru uleiurile sintetice.Si ce e cel mai important foloseste vascozitatea indicata de producator , semi-sintetic/sintetic....la astea tu trebuie sa te decizi in functie de aplicatiile cerute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Asta cu "simtitul" cred ca e pe bune si se vede la schimbul vitezelor, zgomotul facut de motor si "placerea" cu care intra in turatii. Ce spui tu este strict legat de alegerea corecta a vascozitatii, nicidecum a calitatii uleiului folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Ce spui tu este strict legat de alegerea corecta a vascozitatii, nicidecum a calitatii uleiului folosit. Ca sa iti dau un exemplu concret - la Suzuki DR cu Repsol 15W50 semisintetic se incingea simititor mai tare decat cu Motul 5100 15W50 semisintetic. Si schimba mai greu. Deci aceeasi viscozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Ca sa iti dau un exemplu concret - la Suzuki DR cu Repsol 15W50 semisintetic se incingea simititor mai tare decat cu Motul 5100 15W50 semisintetic. Si schimba mai greu. Deci aceeasi viscozitate. Cum iti dai seama ca se incinge mai tare? Cat de tare trebuie sa se incinga? Ce inseamna ca schimba mai greu? De fapt imi cer scuze, nici nu vreau sa intru in polemic asta ca prevad ca va fii o discutie fara sfarsit si nu ne va ajuta cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Cum iti dai seama ca se incinge mai tare? Cat de tare trebuie sa se incinga? Ce inseamna ca schimba mai greu? De fapt imi cer scuze, nici nu vreau sa intru in polemic asta ca prevad ca va fii o discutie fara sfarsit si nu ne va ajuta cu nimic. Pai imi dau seama ca am termometru intrategumentar Pur si simplu dupa un drum pe care il fac in fiecare zi, dupa ce ii pun Repsolul vad ca frige prin blugi si sunt gen WTF?? sau la o "campeneasca" dupa 10 minute de alergat sta relati-ul la 2000 rpm . Schimb ulei pac nu mai face. Iar cu schimbatul - n-ai cum sa nu il simti. Cand schimba usor da "click-uri" frumoase si parca "le ia singura" fara efort. Cand vezi ca tre' sa insisti un pic si face si "clanc" mai mare e clar ca schimba mai greu. Pana mea, e la mintea cocosului. Ce sa zic... zgomote suspecte sau alte alea n-au aparut... Editat Februarie 20, 2012 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Nu-i mai simplu sa va scoateti cocoseii pe masa si sa puneti ruleta pe ei?? Fratilor, fara analize si teste pe esantioane semnificative, va intepati DEGEABA. Sunt piloti diferiti, pareri diferite, experiente diferite...si motoare SH. Deci... Eu nu doresc sa imi masor nimic . Iar pe masa pun algoritmul de clasificare intr-unul din standardele JASO. Nu e inginerie nucleara, se masoara indicele de frictiune in 3 conditii diferite si in functie de valorile obtinute se clasifica lubrifiantul ca fiind MA MA1 MA2 sau MB. Cifre. Matematica nu e discutabila. De ce sa testam noi ceva ce a fost deja testat si standardizat conform normelor internationale ? Tu cand iti cumperi un televizor color il testezi sa vezi daca e color sau alb-negru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Eu nu doresc sa imi masor nimic . Iar pe masa pun algoritmul de clasificare intr-unul din standardele JASO. Nu e inginerie nucleara, se masoara indicele de frictiune in 3 conditii diferite si in functie de valorile obtinute se clasifica lubrifiantul ca fiind MA MA1 MA2 sau MB. Cifre. Matematica nu e discutabila. De ce sa testam noi ceva ce a fost deja testat si standardizat conform normelor internationale ? Tu cand iti cumperi un televizor color il testezi sa vezi daca e color sau alb-negru ? Cocosel, coboara-ti creasta si coada si deschide ochii. Topicul asta a devenit o batalie a marcilor, nu a matematicii. Matematica nu este discutabila, e LEGE. Voi va ciondaniti ca disperatii pe marci, in conditiile in care nu exista nici macar o dovada clara ca unul strica ambreiaje, iar altul le poleieste cu aur.(era sa spun keacat, bine ca m-am abtinut )). Eu am oferit o varianta practica, prin care se pot testa, fara discutii de partinire, uleiurile cu clasificari identice, dar de la fabricanti diferiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cocosel, coboara-ti creasta si coada si deschide ochii. Topicul asta a devenit o batalie a marcilor, nu a matematicii. Matematica nu este discutabila, e LEGE. Voi va ciondaniti ca disperatii pe marci, in conditiile in care nu exista nici macar o dovada clara ca unul strica ambreiaje, iar altul le poleieste cu aur.(era sa spun keacat, bine ca m-am abtinut )). Eu am oferit o varianta practica, prin care se pot testa, fara discutii de partinire, uleiurile cu clasificari identice, dar de la fabricanti diferiti. Eu nu am scris nicaieri ca Motul e mai bun, suferi de deficit de atentie ? Eu aici dezmint acuzatiile celor care reprezinta alte marci la adresa marcii pe care o comercializez eu. Pana acum au spus ca Motul e contrafacut, ca Motul e scump si aruncii banii pe geam, si ca Motul nu e compatibil cu ambreiajul umed. Si mai urmeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Eu nu am scris nicaieri ca Motul e mai bun, suferi de deficit de atentie ? Eu aici dezmint acuzatiile celor care reprezinta alte marci la adresa marcii pe care o comercializez eu. Pana acum au spus ca Motul e contrafacut, ca Motul e scump si aruncii banii pe geam, si ca Motul nu e compatibil cu ambreiajul umed. Si mai urmeaza... cu ce le dezminti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 cu ce le dezminti Vad ca nu renunti... In mod normal ar fi trebuit sa explici novicilor ca in conditii de curse ambreiajul poate patina si motorul se poate cala cu orice ulei. Tine de maiestria pilotului sa traga de "hardware" pana la limita suportabilitatii. Poate stilul tau de mers e incompatibil cu ambreiajul umed, pentru ca lor nu le patineaza cu Motul: http://www.suzuki-racing.com/lubricants-development-with-motul.26889.cms Sau poate totusi le patineaza putin, ca ala pe care scrie Motul nu sta in mijloc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Eu nu am scris nicaieri ca Motul e mai bun, suferi de deficit de atentie ? Eu aici dezmint acuzatiile celor care reprezinta alte marci la adresa marcii pe care o comercializez eu. Pana acum au spus ca Motul e contrafacut, ca Motul e scump si aruncii banii pe geam, si ca Motul nu e compatibil cu ambreiajul umed. Si mai urmeaza... Lupul striga LUPUL! (no offense, Lupule) Eu in mod sigur nu sufar de ADHD, poate tu. Nu am sustinut ca ai fi scris ca Motul e cel mai bun si habar nu am de unde ai tras concluzia asta. Eu sunt consumator de Motul. (5100 15w50 si 7100 20w50...si MoCool si detergent pt schimburi de ulei...si parca mai era ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 tu chiar nu vrei sa intelegi ca am avut probleme cu uleiul motul... eu vorbesc din experienta proprie tu vorbesti din filme... a fost o problema, am pus-o pe masa s-o dezbatem. nu ma pot compara cu pilotii din motogp pentru ca alerg in alta clasa a motociclismului... nu exista doar ss apropos, vezi ca suntem la sectiunea motocros/enduro... da-mi o explicatie pentru cazul meu descris cu cateva pagini in urma. poze pe google gaseste oricine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 tu chiar nu vrei sa intelegi ca am avut probleme cu uleiul motul... eu vorbesc din experienta proprie tu vorbesti din filme... a fost o problema, am pus-o pe masa s-o dezbatem. nu ma pot compara cu pilotii din motogp pentru ca alerg in alta clasa a motociclismului... nu exista doar ss apropos, vezi ca suntem la sectiunea motocros/enduro... da-mi o explicatie pentru cazul meu descris cu cateva pagini in urma. poze pe google gaseste oricine. Marean nu poate, el cauta pe Goagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 tu chiar nu vrei sa intelegi ca am avut probleme cu uleiul motul... eu vorbesc din experienta proprie tu vorbesti din filme... a fost o problema, am pus-o pe masa s-o dezbatem. nu ma pot compara cu pilotii din motogp pentru ca alerg in alta clasa a motociclismului... nu exista doar ss apropos, vezi ca suntem la sectiunea motocros/enduro... da-mi o explicatie pentru cazul meu descris cu cateva pagini in urma. poze pe google gaseste oricine. Ai inteles foarte bine ce am spus, ti-am scris si in postul precedent si te-ai facut ca nu vezi. Eu nu alerg la curse, dar asta nu inseamna ca o sa te las sa ma trombonesti in modul asta pueril In cursa de care vorbesti tu nu ai avut o problema cu uleiul Motul, ai avut o problema de supraincalzire a motorului si de patinare a ambreiajului, problema care este comuna in sfera competitionala, se poate intampla cu orice ulei si tine in principal de modul de pilotaj al vehiculului. Pilotul e singura variabila din ecuatie, restul sunt constante. Daca tot ce ai facut tu dupa acea cursa a fost sa dai vina pe ulei...unde e evolutia ? Nu incerc sa te compar cu nimeni, imi tot bagi la inaintare faptul ca te dai la curse si implicit poti decide care ulei respecta normele JASO si care nu in functie de experientele tale personale, asa ca iti bag si eu rezultate din sfera competitionala, la un nivel mult mai inalt. Bineinteles ca nu conteaza asta, dar mi se pare hazliu modul in care judeci problema. Si ce daca suntem la motocros/enduro ? Marean nu poate, el cauta pe Goagle Din partea mea poti sa il intrebi pe Stulewa si ce bere sa iti cumperi maine seara. Pentru ca suntem la sectiunea enduro/motocros si el se da bine cu mobra la curse Topicul asta chiar e un perpetuum mobile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Din partea mea poti sa il intrebi pe Stulewa si ce bere sa iti cumperi maine seara. Pentru ca suntem la sectiunea enduro/motocros si el se da bine cu mobra la curse Topicul asta chiar e un perpetuum mobile Imi cer scuze, dar cred ca ma confunzi. Am propriile preferinte. Dab la burdihanul meu si Motul la motoreta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Eu folosesc YACCO MVX Competition 15W 50 la un ktm 400 exc racing 2006 din 2008 ,si merge f bine;in alta paranteza la Transporter t4 2,5 tdi folosesc YACCO vx 600 5w 40 sintetic iar la polo de 1,2 benzina YACCO vx 6oo 5w 40 sintetic si merg f bine .In concluzie conteaza cat mergi cu uleiul adica intervalul de schimb in Romania (la T4 l-am scazut de la 30K cu ulei 0w 30 la 12K cu Yacco 5w 40 si la ktm la 17-20 ore de functionare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 La KTM l-ai crescut la 17-20 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Ai inteles foarte bine ce am spus, ti-am scris si in postul precedent si te-ai facut ca nu vezi. Eu nu alerg la curse, dar asta nu inseamna ca o sa te las sa ma trombonesti in modul asta pueril In cursa de care vorbesti tu nu ai avut o problema cu uleiul Motul, ai avut o problema de supraincalzire a motorului si de patinare a ambreiajului, problema care este comuna in sfera competitionala, se poate intampla cu orice ulei si tine in principal de modul de pilotaj al vehiculului. Pilotul e singura variabila din ecuatie, restul sunt constante. Daca tot ce ai facut tu dupa acea cursa a fost sa dai vina pe ulei...unde e evolutia ? Nu incerc sa te compar cu nimeni, imi tot bagi la inaintare faptul ca te dai la curse si implicit poti decide care ulei respecta normele JASO si care nu in functie de experientele tale personale, asa ca iti bag si eu rezultate din sfera competitionala, la un nivel mult mai inalt. Bineinteles ca nu conteaza asta, dar mi se pare hazliu modul in care judeci problema. Si ce daca suntem la motocros/enduro ? maestre, sa nu crezi ca am ceva cu tine personal, este doar o discutie in contradictoriu despre uleiuri supraincalzirea motorului vine in parte si de la frecarea componentelor in miscare din interiorul acestuia. o lubrefiere ineficienta inseamna o incalzire excesiva a uleiului/motorului. DECI ACEST ULEI NU IMI ESTE ADEGVAT. nu poti schimba stilul de pilotaj de la o zi la alta, eu am schimbat uleiul si ghici ce s-a intamplat A FUNCTIONAT AGREGATUL FARA PROBLEME in aceleasi conditii de teren/temperatura/umiditate. de aici am tras concluzia ca, PENTRU MINE PERSONAL MOTUL NU E BUN! am fost in situatii in care am pierdut aproape toata apa din radiatoare si ambreajul nu a avut nimic... nivelul sferei competitionale se apropie de nivelul inalt dar la alta categorie mon cher hai sa nu comparam mere cu pere. Faptul ca am activitate sportiva pe acest domeniu imi permite sa duc spre limite functionarea unui motor si deci am o parere despre diverse consumabile. nu incerc sa trombonesc( mint ) pe nimeni. imi dai exemple din GP unde motoretele, uleiurile, amortizoarele, placutele si alte cele nu au legatura cu productia de serie ce se distribuie in diverse centre de vanzare. Motul nu se va sinchisi nici o secunda pentru doi trei pacalici ca mine si ca altii care au consumat produsele lor si au avut probleme. Crezi ca daca scriu eu aici voi afecta imaginea mondiala Motul??? in nici un caz. Dar daca ar zice un pilot de GP pfff MOTUL SUCKS... cam cum crezi ca ar reactiona piata, care 90% crede ca tot ce zboara se mananca, mai ales daca miroase frumos, a lamaitza (scuze,n-am putut sa ma abtin de la asta cu lamaitza) ce ai zice daca intr-o zi te-ar lua Rossi deoparte si ti-ar spune ca Motul e de kko, l-ai crede nu... ce sa-i faci el apare mai mult ca mine la tv... eu expun probleme pentru ca vreau ca altii sa nu se loveasca de ele, tu aperi marca pentru ca trebue sa vinzi... si de aici perpetum mobile. exista doua tipuri de experimente: teoretice si practice. ps: prefer hainiken, RECE Editat Februarie 21, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.