Sari la conținut

CUM SI DE UNDE OBTINEM


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asta-i facuta pentru dyno glory? sau sa rupa wheely bari?

 

 

 

 

 

posibil si pentru dyno glory

este in opinia mea o foarte buna forma de reclama

 

off: poate bem o bere in rotterdam peste 3 saptamani?

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul

Uite si de ce zic asta

Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5.

Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex .

Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc .

Cum spunea cineva cred ca este doar reclama.

Respect!!!

post-15751-0-70270700-1329847104_thumb.jpg

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul

Uite si de ce zic asta

Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5.

Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex .

Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc .

Cum spunea cineva cred ca este doar reclama.

Respect!!!

nu e reclama...si motoarele nu sint sudate ci carcasa si vibrochenul sunt construite pentru V8 si sunt folosite doar cilindrii,pistoane,biele,chiuloase de hayabusa... motorul exista si poate fi achizitionat din UK la pretul de 30000 lire. dezvolta cca 700 cai ... :blink:

Editat de robog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul

Uite si de ce zic asta

Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5.

Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex .

Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc .

Cum spunea cineva cred ca este doar reclama.

Respect!!!

 

 

sunt si buse de peste 700 de cai...

 

in alta ordine de idei eu lucrez acum la un sistem twin-turbo pentru un mille. fiind v2 de turatie relativ joasa un turbo simplu ar fi cam degeaba... :) stay tuned!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu despre ce este vorba in acel v8 care scoate ,,numai " 400cp si asta vroiam sa zic ca ce a facut tipul ala din filmuletul postat de tng care zice ca scoate 540cp mi se pare reclama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo cu tot respectul pentru munca acelui om( si stiu ca are ceva in cutia craniana) nu cred ca poate scoate atata din 4 cilindrii, chiar si cu turbo si nos ,pur si simplu nu iese la calcul

Uite si de ce zic asta

Cu un motor care scoate tot pe acolo adica 560cp si un cuplu de 680 Nm dintr-un motor V8 cu cilindree de 4,4 twinturbo este vorba de motorul de pe noul BMW M5.

Cred ca este imposibil sa scoti din motor de busa asa ceva chiar daca maresti cilindreea si o duci la 2000 de ex .

Uite ce au facut baietii astia care au sudat 2 motoare de busa si 2800cc .

Cum spunea cineva cred ca este doar reclama.

Respect!!!

 

 

puterea aia se poate scoate chiar si fara oxid de azot din 1300 cc.

motorul va tine foarte putin, va merge foarte rar, dar cand merge, merge

 

partea mecanica la un asemenea proiect este relativ simpla comparativ cu partea de management al motorului.

 

stiu in romania motoare de cilindree relativ mica de la 2 litrii, in special opel, la 3,5 litrii (bmw) care merg la 400+ cai pana la 900+ cai.

 

diferenta intre ele o face bugetul alocat atat partii mecanice, cat mai ales gestiunii motorului.

 

toate au scos puterea scontata pe dyno, dar cele cu soft ieftin sau carpit in general au sfarsit prin a topi pistoanele.

 

si la mojoritatea nu tin transmisiile, daca nu se baga bani grei :)

 

 

daca aveti rabdare, in link o masina lucrata profi in romania

 

masina este de strada, adica se circula zilnic cu ea, si este fiabila

 

se merge pe la 1000 de cai, cu posibilitatea de apasa un "buton" pentru 1500 de cai.

 

aceeasi reteta se poate oricand aplica la motociclete, buget sa fie :)

 

http://forum.4tuning...alpha-12-a.html

 

 

 

si una mai on-topic, de la amicul Cesar:

 

"Scaderea pierderii din randament pe ansamblul sistemului mecanic: transmisie finala usurata - lant mai usor (520), pinion fata race, foaie din dural - elimina o parte din pierderile de randament inertiale. Roti de cutie de viteze usurate. Alternator de curse. Pompa de apa electrica. Vilbrochen usurat. Discuri de ambreiaj din dural. Pistoane mai usoare, biele mai usoare, supape si arcuri de supape din titan."

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si una mai on-topic, de la amicul Cesar:

 

"Scaderea pierderii din randament pe ansamblul sistemului mecanic: transmisie finala usurata - lant mai usor (520), pinion fata race, foaie din dural - elimina o parte din pierderile de randament inertiale. Roti de cutie de viteze usurate. Alternator de curse. Pompa de apa electrica. Vilbrochen usurat. Discuri de ambreiaj din dural. Pistoane mai usoare, biele mai usoare, supape si arcuri de supape din titan."

Total in asentimentul lui. daca reusesti sa elimini din frecari automat ai cotele maxime date de producator. Prin frecare se pierde foarte multa putere pana la roata. asta este si motivul care unii producatori dau puterea masurata la arbore . de la arbore pana la roata prin frecarea pieselor se pierde putere.

Modificarea pieselor fixe si mobile, a angrenajelor din interiorul motorului sunt deja pentru campionatele mari, unde se investesc multi bani.

Pentru unul de rand sa aduca modificarile astea la motor si sa o dea pe strada este deja prea mult ( asta daca nu o face de dragul lui).

Eu ceea ce doream sa aflu peste cunostiintele mele sunt acele up-uri aduse la motor fara sa fie desfacut din toate maruntaiele lui. mai mult adaugari gen power c, harta.........si putinele modificari accesibile evacuari, egr, radiatoare marite, coborarea pornirii electroventilatorului ....

 

Inca ma macina o intrebare maxima referitor la spusele unei persoane de aici. Sustine ca inlocuirea uleiului (de o calitatea mai buna) duce automat la castigarea a 3-6 caluti.

Eu as sustine asta canm in felul urmator conform cartilor de specialitate. Un ulei prost ales sau de proasta calitate nu poate face decat sa reduca randamentul motorului. Revenirea la un ulei bun dupa inlocuire nu face decat sa duca motorul spre un randament maxim asa cum a fost el creeat si sub nicio forma la o crestere a puterii motorului.

Ce parerea aveti de asta?

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si una mai on-topic, de la amicul Cesar:

 

"Scaderea pierderii din randament pe ansamblul sistemului mecanic: transmisie finala usurata - lant mai usor (520), pinion fata race, foaie din dural - elimina o parte din pierderile de randament inertiale. Roti de cutie de viteze usurate. Alternator de curse. Pompa de apa electrica. Vilbrochen usurat. Discuri de ambreiaj din dural. Pistoane mai usoare, biele mai usoare, supape si arcuri de supape din titan."

amica Cerasela vede numai curse... aduci toate modificarile alea unui motor de strada si BANG te-ai rahatzit pe el, mergi pan la primu peco si-napoi DAR BLANA... si asta de cateva ori.

 

pan la urma aici vorbim de un plus de putere/performante fara a afecta fiabilitatea (sau f putin) ???

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initiatorul avea ceva in cap si ne spune pe rand :P

 

era vorba de modificari pentru putere, eu zic ca se incadreaza

 

n-am auzit pana acum de nici o limita :)

da, logic ar fi sa vorbim de motoare fiabile, care sa tina la naveta si la orice altceva il mai punem noi sa facem

 

da ce zice cesar is modificari care se pot face si se fac, nu-s chiar rocket science (bine, poate unele is ceva mai grele si altele mai scumpe, da tot se pot face).

 

In plus, iti faci asemenea modificari la motor doar daca mergi la curse, sau ai pitici pe creier, altfel in general te rezumi la o evacuare si un PC

 

"Amicul Cesar mai zice ca un lant prea tensionat are o scadere foarte mare de randament. Deci grija la reglajul transmisiei finale daca nu vreti mai putina putere"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inlocuirea uleiului cu unul mai subtire aduce cativa cai in plus pe dyno, datorita scaderii frictiunii hidrodinamice. Valabil in special la motoare de mare cilindree si 300+ HP. De aici si tendinta de pe piata auto de a recomanda pentru modelele recente uleiuri eco, cat mai subtiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inlocuirea uleiului cu unul mai subtire aduce cativa cai in plus pe dyno, datorita scaderii frictiunii hidrodinamice. Valabil in special la motoare de mare cilindree si 300+ HP. De aici si tendinta de pe piata auto de a recomanda pentru modelele recente uleiuri eco, cat mai subtiri.

pai in cazul nostru 600-1000 cm respectiv 120-180hp crezi ca este valabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in cazul nostru 600-1000 cm respectiv 120-180hp crezi ca este valabil?

 

Nu este o crestere reala de putere, insa daca testezi pe dyno o motocicleta cu ulei 15W50 si apoi aceeasi motocicleta cu 5W40 o sa obtii o diferenta de cativa caluti. Sa nu fie GS500 sau ceva asemanator... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la evacuare din cate am auzit au un rol important si sesizabil serpisorii(galeriile) sa fie din inox impreuna cu o finala sport.

Traseul,materialul,sectiunea galeriei,sudura si finisarile,greutate,factor de dilatare,temperatura de intrare si iesire,frecventa sonora,toate cate putin aduc avantaje intro evacuare performanta.

Mari producatori de evacuari performante au bugete foarte mari de cercetare si evoluare a evacuarilor pentru a deveni din ce in ce mai performante.

Cand prin "96" parca,Akrapovic a inventat forma turtita a curbelor de la galerii(hydroforming technology),am zis ca astia sunt nebuni! Cum sa fie curgerea mai fina prin o sectiune ovala fata de una rotunda ?

Si au demonstrat! pe curbele cu sectiune rotunda se produc anumite turbulente care diminueaza scurgerea gazelor.

La fel si frecventa de sunet purtatoare de gaze...

post-15340-0-46829600-1330000354_thumb.jpg

post-15340-0-94977500-1330000362_thumb.jpg

post-15340-0-23825600-1330000373_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...