iahim Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Am acest motor cam de 3 zile si ieri daupa ce am mers cu el am stat 2 min intr-un loc dupa care nu mi-a mai pornit s-a resetat ceasul de la bord si cand aprindeam faza lunga licarea afisaju electronic de la bord dupa cateva min am impins-o si a pornit in 3m dupa care si-a revenit eu am crezut ca e bateria dar nu da semne de oboseala . Sa am un scurt pe undeva? sau vreun caontact slab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Am acest motor cam de 3 zile si ieri daupa ce am mers cu el am stat 2 min intr-un loc dupa care nu mi-a mai pornit s-a resetat ceasul de la bord si cand aprindeam faza lunga licarea afisaju electronic de la bord dupa cateva min am impins-o si a pornit in 3m dupa care si-a revenit eu am crezut ca e bateria dar nu da semne de oboseala . Sa am un scurt pe undeva? sau vreun caontact slab uita-te mai intai la bornele bateriei daca e curata sau dac face contact ca lumea!Cred ca dupa simptomele descrise se rezolva cu asta,dar dac nu, cred ca ai undeva un contact imperfect(tre verificat instalatia electrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) Am acest motor cam de 3 zile si ieri daupa ce am mers cu el am stat 2 min intr-un loc dupa care nu mi-a mai pornit s-a resetat ceasul de la bord si cand aprindeam faza lunga licarea afisaju electronic de la bord dupa cateva min am impins-o si a pornit in 3m dupa care si-a revenit eu am crezut ca e bateria dar nu da semne de oboseala .Sa am un scurt pe undeva? sau vreun caontact slab Am avut aproape aceeasi problema cu CBR-u meu de 600 si cauza era borna de (+) de la baterie nestransa. Puneam contact, totul ok, dadeam la automat, totul se oprea. Impinsa pornea la juma de metru Am strans suruburile la baterie si totul a functionat corect. Editat Octombrie 30, 2006 de WildPuppy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
autoVIP Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 ...sau vreo placa de plumb din interiorul bateriei poate fi defecta;daca asta-i "buba" ar trebui ca dupa vreo 15 minute de asteptare,sa porneasca;in cazul asta e mai bine sa cumperi o baterie noua decat sa-i lasi pe mecanicii lu' peshte(vei vedea ca multi se lauda ca ti-o repara) sa umble in ea;defectul poate interveni numai la temperatura ridicata,cand fierbe acidul. P.S. am patit-o la masina de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Am avut aproape aceeasi problema cu CBR-u meu de 600 si cauza era borna de (+) de la baterie nestransa. Puneam contact, totul ok, dadeam la automat, totul se oprea. Impinsa pornea la juma de metru Am strans suruburile la baterie si totul a functionat corect. eu am ars un releu de incarcare din cauza surubului de (+) de la baterie (nu era strans sau s-a desfacut de la vibratii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iahim Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 (editat) Multumesc baieti! Deci de la baterie totusi ar putea fi mai repede? Editat Octombrie 31, 2006 de iahim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Yup. Parerea mea e ca aia trebuie verificata prima, de preferinta (in caz ca nu e vorba de surub nestrans) cu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 uita-te mai intai la bornele bateriei daca e curata sau dac face contact ca lumea!Cred ca dupa simptomele descrise se rezolva cu asta,dar dac nu, cred ca ai undeva un contact imperfect(tre verificat instalatia electrica) Am avut aproape aceeasi problema cu CBR-u meu de 600 si cauza era borna de (+) de la baterie nestransa. Puneam contact, totul ok, dadeam la automat, totul se oprea. Impinsa pornea la juma de metru Am strans suruburile la baterie si totul a functionat corect. eu am ars un releu de incarcare din cauza surubului de (+) de la baterie (nu era strans sau s-a desfacut de la vibratii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 fa-i un test de incarcare cu un multimetru pe borne, daca nu incarca ok cu far aprins incearca intai cu o baterie de imprumut care stii ca-i buna si daca tot nu e ok incearca figura cu un alt releu. Hondele sunt recunoscute ca halitoare de relee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iahim Postat Noiembrie 13, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2006 am gasit era bateria incepuse chiar sa-mi arda siguranta de la semnalizari si stop dar sunt rezolvate multam pt tot prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 13, 2006 Share Postat Noiembrie 13, 2006 Bateria nu are cum sa-ti arda sigurantele...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 curat muradr moncher, vezi sa nu ai vr-uns curt nasol pe instalatie si Doamen fereste sa patesti ca mine de mi-am ars CDI -ul si acum plnag si strang bani ..si plang si stang bani... 500 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.