Panterra Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 salutare la inceput de sezon. am si eu urmatoarea problema : am inlocuit motorul pe mobra suzy gsx600 f cu unul de pe cealalta katana avariata . Acum as vrea sa stiu cum se procedeaza ca trebuie sa-i fac itp cat de curand si care sunt taxele pentru itp? ma inetreseaza daca trebuie cumva radiata cealalta motocicleta de la care am luat motorul ( ambele inmatriculate pe numele meu) ?? mai trebuie facuta iar autentificare? cine ma poate indruma la galati unde e statie itp. cu baeti de treaba ....ca la RAR e jale.... am si alta dimensiune la cauciucu de pe spate. Multumesc anticipat astept raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 In principiu trebuie sa faci o vizita la RAR, ca ai alta serie fatza de aia din carte. Teoretic nu au cum sa iti faca ITP-u asa. Se fac poze la serii si tre' sa corespunda cu ce e in baza de date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Iti trebuie acte pentru motorul montat (sau declaratie pe proprie raspundere ca nu este furat) si o foaie de la un service autorizat care sa ateste ca montajul s-a facut in mod adecvat si nu pune in pericol siguranta vehiculului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) salutare la inceput de sezon. am si eu urmatoarea problema : am inlocuit motorul pe mobra suzy gsx600 f cu unul de pe cealalta katana avariata . Acum as vrea sa stiu cum se procedeaza ca trebuie sa-i fac itp cat de curand si care sunt taxele pentru itp? ma inetreseaza daca trebuie cumva radiata cealalta motocicleta de la care am luat motorul ( ambele inmatriculate pe numele meu) ?? mai trebuie facuta iar autentificare? cine ma poate indruma la galati unde e statie itp. cu baeti de treaba ....ca la RAR e jale.... am si alta dimensiune la cauciucu de pe spate. Multumesc anticipat astept raspunsuri Fix aceeasi problema am avut-o si eu. Am inlocuit motorul si a trebuit sa fac ITP-ul. Pe langa asta eu am avut de modificat si culoarea, din albastru in negru. Am sunat si le-am explicat ce am de facut, ei m-au programat pt toate "procedurile" deodata. Astea au fost preturile (vara 2011): - modificari CIV (serie motor, culoare): 13.4 LEI - a mai trebuit o folie de securizare pt talon: 1 LEU - ITP: 72.5 LEI Au pus destul de multe intrebari referitoare la provenienta motorului, insa s-au linistit cand le-am arata cartea de identitate a motocicletei care avea seria motorului si contract de V-C pe numele meu. Fara acte in regula eu n-as avea curaj sa merg. LE. N-au intrebat absolut nimic de foaia de la service. Eu l-am montat singur, dar era un motor de la o motocicleta identica (ambele aveau acelasi cod la inceput). Editat Martie 6, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Aceeasi problema am avut-o si eu acum 2 ani. Daca motorul are norma de poluare Non Euro atunci la RAR nu-ti trebuie nici un document. Asta daca pui un motor identic. Daca motorul are norma de poluare alta decat NON Euro iti trebuie documentele de care pomenea userul E-xl adica act de provenienta si foaie de la un servis autorizat care a facut montajul. Norma de poluare a motorului o gasesti in carte motorului uitandu-te la numarul de omologare. Daca ultima cifra a acestuia e 0 atunci norma de poluare e NON Euro. Asa mi-a spus mie la RAR cand am intrebat ce acte imi trebuie. Acum nu sunt sigur ca daca ultima cifra e 1 asta inseamna Euro 1 si asa mai departe. Asta a fost valabil la RAR Alba Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 cred ca trebuie sa fie radiata cealalta motocicleta, ei verifica (sau ar trebui sa verifice) seriile noului motor, si vor vedea ca figureaza ca motocicleta in circulatie. in rest, cum au spus colegii, daca e tot al tau donatorul, e suficient sa prezinti o copie dupa cartea de identitate, te programezi si se rezolva relativ usor si ieftin. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 cred ca trebuie sa fie radiata cealalta motocicleta, ei verifica (sau ar trebui sa verifice) seriile noului motor, si vor vedea ca figureaza ca motocicleta in circulatie. in rest, cum au spus colegii, daca e tot al tau donatorul, e suficient sa prezinti o copie dupa cartea de identitate, te programezi si se rezolva relativ usor si ieftin. bafta Cealalta motocicleta nici acum nu este radiata, n-au nici o treaba. Teoretic, daca as vrea sa pun pe picioare motocicleta aia, ii pun motorul inapoi si o pot folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Nu trebuie radiat nimic, te duci direct la RAR si le zici ca ai schimbat motorul, completezi un formular in care scrii seriile vechi si cele noi, ei pozeaza seriile si ti le trec in carte pe cele noi si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Nu trebuie radiat nimic, te duci direct la RAR si le zici ca ai schimbat motorul, completezi un formular in care scrii seriile vechi si cele noi, ei pozeaza seriile si ti le trec in carte pe cele noi si gata. Exact. Problema lui de fapt e ca nu vrea sa mearga la RAR. N-ai ce sa-i faci man... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Martie 6, 2012 Autor Share Postat Martie 6, 2012 multam de raspunsuri baeti.. ideea e urmatoarea nu vreau sa fac itp la RAR pt ca astia se leaga de cele mai mici zgarieturi la noi...la prima motobrisca m-au respins pt o zgarietura la itp..ASPECT EXTERIOR INESTETIC...momentan nu am bani sa cumpar cauciuc de140 numai pt a face itp. Deci cu alte cuvintr trebuie sa ms duc innainte sa-mi expire itp sa fac schimbarea de motor si apoi aleg sa'fac itp in alta parte... brailenii, care stiti la voi cat costa itp, caci la gl e 100ron. Multam de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Du-te la Focsani .. e un nene batran suuper de treaba ... fumezi cu el 3 tigari timp de 20 min ... perioada de examinare ... si apoi pleci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 salutare la inceput de sezon. am si eu urmatoarea problema : am inlocuit motorul pe mobra suzy gsx600 f cu unul de pe cealalta katana avariata . Acum as vrea sa stiu cum se procedeaza ca trebuie sa-i fac itp cat de curand si care sunt taxele pentru itp? ma inetreseaza daca trebuie cumva radiata cealalta motocicleta de la care am luat motorul ( ambele inmatriculate pe numele meu) ?? mai trebuie facuta iar autentificare? cine ma poate indruma la galati unde e statie itp. cu baeti de treaba ....ca la RAR e jale.... am si alta dimensiune la cauciucu de pe spate. Multumesc anticipat astept raspunsuri am schimbat si eu motorul la un hornet ,a fost foarte simplu am mers la rar am platit vreo 5lei acum 3-4 ani ,si gata ,nu miau cerut nici un act ,precizez ca motorul era acelasi tip ,adica primele litere cifre care definesc tipul motorului erau identice ,doar seria era alta (si normal fiind alt motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 la noi trebuie sa faci o gramada de hartii pentru o piesa de schimb......e motor...mai crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Asa e ... mai crapa ... dar daca o iei logic ... toate formalitatile .. sunt normale. Cine e in regula poate face orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Martie 7, 2012 Autor Share Postat Martie 7, 2012 Asa e ... mai crapa ... dar daca o iei logic ... toate formalitatile .. sunt normale. Cine e in regula poate face orice. sunt in regula cu toate alea ..acte motor... am vorbit prin cineva cu singurl inginer care face itp moto la RAR Galati si tre sa fac autentificare dupa mintea lor..trebuie sa mai scot 100 ron si pentru asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 sunt in regula cu toate alea ..acte motor... am vorbit prin cineva cu singurl inginer care face itp moto la RAR Galati si tre sa fac autentificare dupa mintea lor..trebuie sa mai scot 100 ron si pentru asta. ......maine poimaine o sa ceara si pe chederul de la usi, sa faci acte cand il schimbi, sau mansoanele de pe ghidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 ...tre sa fac autentificare dupa mintea lor..trebuie sa mai scot 100 ron si pentru asta. Sa fii fericit ca e doar atat, e pomana. La mine, pentru ca am cumparat o remorca cu roti mai mici decat in carte, autentificarea ma costa 350 lei. Iar remorca a costat 500.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.