Sari la conținut

rezervor spart


Postări Recomandate

salutari din nou!

ma confrunt cu o problema si nu gasesc solutii... in urma cu doi ani am dat cu motorul de pamant si am spart rezervorul de plastic. are o crepatura de vreo 3 centimetri.am infundato cu chit de fibra de sticla dar mereu imi crapa si curge benzina. daca o lipesc cu plastic nu tine pentru ca benzina ataca acel plastic.

 

daca aveti careva vreo idee cum sa il fac sa nu mai am probleme va rog sa ma ajutati si pe mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt rezervor sau daca nu te intereseaza foarte mult partea estetica si crapatura nu e pe o suprafata rotunda sau cu colturi, gaureste-l cu burghiul si pune un surub cu doua saube cu diametru > 3 cm si oring-uri sub saibe, de fiecare parte a peretelui. Binenteles o piulita pe partea cealalta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt rezervor sau daca nu te intereseaza foarte mult partea estetica si crapatura nu e pe o suprafata rotunda sau cu colturi, gaureste-l cu burghiul si pune un surub cu doua saube cu diametru > 3 cm si oring-uri sub saibe, de fiecare parte a peretelui. Binenteles o piulita pe partea cealalta ;)

 

 

si daca se mai sparge iara mai pui o piulita .

 

io zic ca e foarte usor sa cauti un ciocan de lipit mare si sa incerci usor usor sa topesti ambele suprafete.

 

spor

post-28163-0-11565100-1331028345_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe al meu l-am lipit cu ceva cumparat din real :))) e o pasta de la bizon, maxim 50 de lei, si nu am mai avut probleme cu toate ca e de tabla, mi-a fost indicat si recomandat de catre cineva care cica el si-a lipit ceva pe la motoru de la o dacie... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt rezervor sau daca nu te intereseaza foarte mult partea estetica si crapatura nu e pe o suprafata rotunda sau cu colturi, gaureste-l cu burghiul si pune un surub cu doua saube cu diametru > 3 cm si oring-uri sub saibe, de fiecare parte a peretelui. Binenteles o piulita pe partea cealalta ;)

explica si cum bagi mana in rezervor sa fixezi saiba cu o ringul si piulita :scratch:

 

salutari din nou!

ma confrunt cu o problema si nu gasesc solutii... in urma cu doi ani am dat cu motorul de pamant si am spart rezervorul de plastic. are o crepatura de vreo 3 centimetri.am infundato cu chit de fibra de sticla dar mereu imi crapa si curge benzina. daca o lipesc cu plastic nu tine pentru ca benzina ataca acel plastic.

 

daca aveti careva vreo idee cum sa il fac sa nu mai am probleme va rog sa ma ajutati si pe mine!

plastifix e solutia problema e ca trebuie comandat in state.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt rezervor sau daca nu te intereseaza foarte mult partea estetica si crapatura nu e pe o suprafata rotunda sau cu colturi, gaureste-l cu burghiul si pune un surub cu doua saube cu diametru > 3 cm si oring-uri sub saibe, de fiecare parte a peretelui. Binenteles o piulita pe partea cealalta ;)

nu pot sa pun saibe ca ii mare gaura si ii chiar jos in colt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt rezervor sau daca nu te intereseaza foarte mult partea estetica si crapatura nu e pe o suprafata rotunda sau cu colturi, gaureste-l cu burghiul si pune un surub cu doua saube cu diametru > 3 cm si oring-uri sub saibe, de fiecare parte a peretelui. Binenteles o piulita pe partea cealalta ;)

 

Fa-ti tu la BMW asa.. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci busonul din suruburi ;)

 

Care buson cu suruburi? La KTM rezervorul e ca un bidon de plastic, busonul e ca si un capac / dop de bidon de plastic. Mai e si stramt pe deasupra.

 

Eu l-as inlocui.

 

Ar fi bun si la noi un produs ca ASTA.

 

De regula rasinile epoxidice rezista la benzina. Eu am reparat un carburator la CZ cu Poxipol si n-a avut nici pe dreacu o gramada de vreme. Acum treaba e ca nu stiu daca adera bine la plasticul rezervorului de KTM. Desi, daca e curatat bine ar trebui sa adere. E un tutorial AICI.

 

Se poate foarte bine si suda cum a zis GoodKat cu un letcon si cu grefe preluate din alte bucati de plastic de acelasi material.

 

Oricum peticeala trebuie facuta foarte foarte bine ca sa tina si nici atunci nu-i sigur! De-asta eu l-as inlocui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa il lipesc cu pistol de lipit circuite electronice si nu il topeste ii ceva plastic mai special

ma gandeam ca poate exista ceva mastic sau vreun chit special,care sa adere la plastic si sa nu il distruga benzina si trepidatiile... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa pun saibe ca ii mare gaura si ii chiar jos in colt

Am inteles. Ai vazut ca am specificat ca daca nu e pe ceva colt sau pe rotund, ar merge

 

Fa-ti tu la BMW asa.. :wacko:

Poate ca mi-as face, ca si masura temporata pana ce ajung acasa. Oricum e acoperit complet de carene ;)

 

Care buson cu suruburi? La KTM rezervorul e ca un bidon de plastic, busonul e ca si un capac / dop de bidon de plastic. Mai e si stramt pe deasupra.

 

Eu l-as inlocui.

 

Ar fi bun si la noi un produs ca ASTA.

 

De regula rasinile epoxidice rezista la benzina. Eu am reparat un carburator la CZ cu Poxipol si n-a avut nici pe dreacu o gramada de vreme. Acum treaba e ca nu stiu daca adera bine la plasticul rezervorului de KTM. Desi, daca e curatat bine ar trebui sa adere. E un tutorial AICI.

 

Se poate foarte bine si suda cum a zis GoodKat cu un letcon si cu grefe preluate din alte bucati de plastic de acelasi material.

 

Oricum peticeala trebuie facuta foarte foarte bine ca sa tina si nici atunci nu-i sigur! De-asta eu l-as inlocui.

Aia o fost si prima mea recomandare, sa il inlocuiasca. Ma gandeam ca daca desface busonul cu totu fata de rezervor, isi poate baga acolo mana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia o fost si prima mea recomandare, sa il inlocuiasca. Ma gandeam ca daca desface busonul cu totu fata de rezervor, isi poate baga acolo mana...

Nu e buson de-ala "clasic" cu suruburi. E exact ca gura unui bidon, cu filet si dop filetat :crack:, si de diametru mic.

 

Ia uite man ca dezmembreaza careva un KTM 620 /index.php?/topic/666192-dezmembrez-ktm-lc4-620-an-98/

Fa-i o oferta pe care sa n-o poata refuza :crack:

 

Si, daca nu ma inseala vederea, e rezervor de-ala mare de 18 L.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfaci busonul din suruburi ;)

cred ca nu ai desfacut vreodata vreun rezervor , daca dai jos busonul la orice tip de rezervor gaura propiuzisa din rezervor nu are mai mult de 5cm diametru.hai recunoaste ca nu ai gandito prea bine cand ai dat acea solutie

 

am incercat si poxipol da nu adera la plastic

daca cureti bine si si zgarii bine cu un varf ascutit in asa fel incat sa lasi niste urme adanci in jurul fisurii poti incerca de la bizon ,au un produs pt plastic ,eu am folosit bizon metal lichid si a tinut la un ktm,dezavantajul e ca se usuca greu 24 ore

Editat de hannspree
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! te pot ajuta in problema asta. lipesc rezervoare de plastic ( la masini de 3 ani) ceea ce o sa fie problema este de natura estetica si anume ca tot ce inseamna lipitura este pe exterior adica un surplus de material de circa 3 mm in exterior fata de suprafata rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! te pot ajuta in problema asta. lipesc rezervoare de plastic ( la masini de 3 ani) ceea ce o sa fie problema este de natura estetica si anume ca tot ce inseamna lipitura este pe exterior adica un surplus de material de circa 3 mm in exterior fata de suprafata rezervorului.

 

Teoretic are niste plastice care se pun peste rezervor deci n-ar trebui sa se vada daca le mai are. Asa ca mi se pare rezonabil. De fapt oricum ar fi rezonabil... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aia o fost si prima mea recomandare, sa il inlocuiasca. Ma gandeam ca daca desface busonul cu totu fata de rezervor, isi poate baga acolo mana...

teoretic poti cu "un sarpe" de ala cu magnet, dar e mai greu sa ti contra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok va multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru ca ati incercat sa ma ajutati

o sa incerc cu bizonul care se usca greu,daca nu tine imi iau altul.

nu are rost sa ma mai duc cu el prin tara pe nu stiu unde...multumesc oricum celor interesati sa ma ajute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...