Sari la conținut

cbr 600 f


Postări Recomandate

salut,detin o honda cbr 600 f din anul 2000 care are o mica mare problema.in momentul in care se incalzeste si porneste ventilatorul,motorul nu mai merge constant iar dupa cateva secunde se opreste in cazul in care nu accelerez putin sau nu mai inchid din consumatori(faruri ,semnalizari,etc)este destul de jenant sa patesc asta la semafor.in mers nu are probleme pt ca se face racirea si nu mai porneste ventilatorul.poate cineva sa ma ajute cu problema asta?multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e de la electrica, bateria moarta sau releu de incarcare. am inteles ca sunt cam prost pozitionate releele de incarcare la modelele astea si se strica repede...du-te la cineva si fa niste masuratori, vezi daca incarca cum trebuie. sper ca am fost de ajutor :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, fa rost de manualul de reparatie si vezi ca ai proceuri de verificare a sistemului electric.

eu am pentru cb600f (adica hornet), dar nu stiu daca e chiar identica cu a ta la electrica, desi ar trebui. poate fi incarcarea defectuoasa inainte de regulator, sau alte probleme.

daca nu te pricepi, mai bine mergi la un electrician.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la alternator sa inteleg...am cartea tehnica dar nu am gasit exact problema asta,bobinele de la alternator sunt ok,nu da nimic in scurt pana in regulator

 

asta cu relantiul nu am incercat o inca:-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica totusi si ventilatorul... posibil sa fie de pe o alta motoreta si sa aiba un consum mai mare... e doar o idee, eu am un f4i pe care am ca taranul becuri de 100w, si merge fara nici o problema, plus ca am bateria de cand am luat motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De incarcat cum incarca ? ai verificat? Daca iti incarca bine pe aparat si totusi ai probleme inseamna ca ai un contact imperfect un undeva, daca ai schimbat baterie si releul recent da o fuga si verifica treaba.

 

Sa nu te pui sa schimbi iar releul, bateria sau chiar bobinajul la generatorul de curent ca arunci banii pe geam aiurea ... mergi si verifica, sunt 99,9 % ca ai un contact imperfect pe undeva.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica instalatia electrica sa nu ai oxidate contacte, intrerupte fire. Mai siu pe cineva care si-a luat f4 si nu incarca...a bagat releu nou si la fel nu incarca...pentru ca avea un contact imperfect. Variantele noi de relee de incarcare au aripioare de racire. Cele vechi pica, nu petru ca sunt subdimensionate, pica ca nu mai au racire cum trebuie...eu i-am pus pasta termoconductoare pe partea lipita de sasiu.

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De incarcat cum incarca ? ai verificat? Daca iti incarca bine pe aparat si totusi ai probleme inseamna ca ai un contact imperfect un undeva, daca ai schimbat baterie si releul recent da o fuga si verifica treaba.

 

Sa nu te pui sa schimbi iar releul, bateria sau chiar bobinajul la generatorul de curent ca arunci banii pe geam aiurea ... mergi si verifica, sunt 99,9 % ca ai un contact imperfect pe undeva.

 

ms pt pont,o sa verific cat de curand si vin cu detalii

 

Verifica instalatia electrica sa nu ai oxidate contacte, intrerupte fire. Mai siu pe cineva care si-a luat f4 si nu incarca...a bagat releu nou si la fel nu incarca...pentru ca avea un contact imperfect. Variantele noi de relee de incarcare au aripioare de racire. Cele vechi pica, nu petru ca sunt subdimensionate, pica ca nu mai au racire cum trebuie...eu i-am pus pasta termoconductoare pe partea lipita de sasiu.

 

nu imi incarca bine doar in momentul in care este ventilatorul pornit si mai am consumatori,in rest se comporta normal..crezi ca s ar comporta asa doar din cauza unui contact imperfect?nu ar trebui sa mi creeze probleme mereu?oricum o sa iau toate cablurile la verificat chiar daca o sa fie munca de chinez batran:Dms pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat, daca ai un contact imperfect iti incarca cat trebuie dar nu la intensitatea necesara si cand iti intra ventilatorul iti ia mai mult curent din baterie iar cat incarca el nu e de ajuns, cand accelerezi creste curentul si intensitatea lui si iti incarca indeajuns. Vezi mufa de dintre generator si instalatie(3 fire galbene), mufa de la releul de incarcare. Schimba si siguranta de la releul de incarcare, aia de 30 de amperi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna!aceeaasi problema o am si eu u F-ul,am schimbat si bujii,curatat carburatoare,desfacut ventilator si curatat-avea ceva praf de carbune pe bobinaj si fura curent,si...problema a persistat....ma gandesc doar la un scurt pe fire pe undeva,care se manifesta cand se incalzeste motorul si firele se dilata...cred k la Ful meu se referea si goodkat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna!aceeaasi problema o am si eu u F-ul,am schimbat si bujii,curatat carburatoare,desfacut ventilator si curatat-avea ceva praf de carbune pe bobinaj si fura curent,si...problema a persistat....ma gandesc doar la un scurt pe fire pe undeva,care se manifesta cand se incalzeste motorul si firele se dilata...cred k la Ful meu se referea si goodkat :)

salut,dar tie iti incarca bine releul de tensiune,ai facutceva masuratori?

cum te descurci cu ea la semafoare,mai inchizi din consumatori?:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceasi problema am avuto si eu la un F4 din 99. cand verificam incarcarea era totul OK cand plecam si pornea termocupla dadea sa moara sau chiar murea.

1. verifica incarcarea cu toti consumatorii porniti ( semnalizari, faza lunga, frana activata)

2. fa schimb de relee (temporar) cu vreun prieten sa vezi cum merge al tau pe moto lui si viceversa :)

 

La Mine rezolvarea a fost alt releu si alta baterie

releul ce l-am pus este acesta $%28KGrHqYOKpsE7E39!3GrBO%29j49RiM!~~60_35.JPG

 

Numa bine si bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceasi problema am avuto si eu la un F4 din 99. cand verificam incarcarea era totul OK cand plecam si pornea termocupla dadea sa moara sau chiar murea.

1. verifica incarcarea cu toti consumatorii porniti ( semnalizari, faza lunga, frana activata)

2. fa schimb de relee (temporar) cu vreun prieten sa vezi cum merge al tau pe moto lui si viceversa :)

 

La Mine rezolvarea a fost alt releu si alta baterie

releul ce l-am pus este acesta $%28KGrHqYOKpsE7E39%213GrBO%29j49RiM%21%7E%7E60_35.JPG

 

Numa bine si bafta

eu tocmai din acest motiv am schimbat bateria si regulatorul,pt ca nu mi incarca cum trebuie(oricum bateria era moarta)nu pot sa spun ca o perioada a mers bine ba chiar s a comportat la fel.este mult mai plauzibil sa am un scurt ceva

bafta si tie si multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria este noua,regulatorul de tensiune la fel,tocmai din cauza asta l am schimbat,pt ca nu mai incarca cum trebuie...eu ma gandeam la un scurt ceva

 

Statorul + rotorul le-ai verificat? Este partea fixa respectiv mobila a alternatorului. Pe stator pot sa apara scurt-uri la infasurari din cauza lac-ului sarit de pe bobinaj iar rotorul poate sa piarda magnetii (daca are magnetii tip arc de cerc)din cauza vibratiilor.

Releul de incarcare daca este special pentru modelul tau nu are cum sa nu faca fata la consumatorii de pe motocicleta, numai daca ai scurt pe undeva sau ai montat consumatori suplimentari foarte mari (gen prize de 12 V, incalzire in mansoane etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statorul + rotorul le-ai verificat? Este partea fixa respectiv mobila a alternatorului. Pe stator pot sa apara scurt-uri la infasurari din cauza lac-ului sarit de pe bobinaj iar rotorul poate sa piarda magnetii (daca are magnetii tip arc de cerc)din cauza vibratiilor.

Releul de incarcare daca este special pentru modelul tau nu are cum sa nu faca fata la consumatorii de pe motocicleta, numai daca ai scurt pe undeva sau ai montat consumatori suplimentari foarte mari (gen prize de 12 V, incalzire in mansoane etc).

am masurat bobinele rotorului(cele 3 cabluri galbene care intra in regulatorul de tensiune)acestea fiind in parametri normali(valoarea ohm ilor era cea pe care am gasit in cartea tehnica,nu dadeau la masa)bine acum este destul de complicat pt ca au un numar foarte mic de ohmi(0,1-1.0)asa ca nu l am mdesfacut sa ma uit la bobine deci nu am de unde sa stiu daca au cazut magneti

ms pt sfat!consumatori in plus nu am,semnalizarile le am pe leduri..

Editat de costas1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohmetrul nu e proba decisiva, iti da o idee doar asupra starii infasurarilor. O alta metoda de masura este direct in cupla aceea trifazata, cu motorul pornit si voltmetrul pus pe alternativ. Ar trebui sa-ti indice un voltaj cuprins intre 30-60 V (relanti-turatie mare). Daca ai tensiune pe doua cate doua infasurari, este cat se poate de sigur ca alternatorul este ok. Incearca asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohmetrul nu e proba decisiva, iti da o idee doar asupra starii infasurarilor. O alta metoda de masura este direct in cupla aceea trifazata, cu motorul pornit si voltmetrul pus pe alternativ. Ar trebui sa-ti indice un voltaj cuprins intre 30-60 V (relanti-turatie mare). Daca ai tensiune pe doua cate doua infasurari, este cat se poate de sigur ca alternatorul este ok. Incearca asta!

ms,o sa incerc si varianta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat incarcarea de mai multe ori,scadea foarte mult imediat ce pornea termocupla, si apoi dadea sa moara.ulterior am desfacut si curatat ventilatorul si parea sa isi fi revenit cat de cat.la semafor dc pornea ventilatorul opream luminile si o tineam putin mai turata :) acum am dus-o la TNG, cand o sa avem un raspuns iti spun.sper sa ii dea de cap de data asta. Am incercat si cu alta baterie si degeaba...alte variante ar fi de la bobinele de inductie,sa se supraincalzeasca si sa nu mai functioneze bine dupa ce se dilata...dc rezolvi,sa spui cum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat incarcarea de mai multe ori,scadea foarte mult imediat ce pornea termocupla, si apoi dadea sa moara.ulterior am desfacut si curatat ventilatorul si parea sa isi fi revenit cat de cat.la semafor dc pornea ventilatorul opream luminile si o tineam putin mai turata :) acum am dus-o la TNG, cand o sa avem un raspuns iti spun.sper sa ii dea de cap de data asta. Am incercat si cu alta baterie si degeaba...alte variante ar fi de la bobinele de inductie,sa se supraincalzeasca si sa nu mai functioneze bine dupa ce se dilata...dc rezolvi,sa spui cum :)

momentan nu am cum sa o rezolv...am motocicleta in gl iar eu sunt in bucuresti..o sa mai dureze 2 saptamani pe putin.sper sa gasesti problema si sa ma anunti si pe mine

 

Cand da sa iti moara motorul,iti palpaie putin si becul de la ulei?

uite ca n am fost atent la detaliul asta,de ce ,care este poanta cu becul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se refera la minima presiune de ulei,sau o problema de contact la sonda.

NU are nici o legatura cu problema in cauza acel bec.

Chiar daca ar avea probleme de ungere la presiunea de ulei ,motorul ar fi fost compromis de mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...