enjustice Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Buna ziua.Am si eu doua mici intrebari de ordin tehnic. 1. care ar putea fi problema cu pornitul?Rar porneste din prima fie ca trag socul sau il inchid. 2. trancanitul acela de la motor este din cauza carburatoarelor?Ma gandesc sa le curat+sincronizat poate nu se mai aude asa, dar mi-e teama sa nu fie si alte probleme. Am atasat un filmulet cu ”problemele”.Sper ca o sa ma ajutati Cheers si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Buna ziua.Am si eu doua mici intrebari de ordin tehnic. 1. care ar putea fi problema cu pornitul?Rar porneste din prima fie ca trag socul sau il inchid. 2. trancanitul acela de la motor este din cauza carburatoarelor?Ma gandesc sa le curat+sincronizat poate nu se mai aude asa, dar mi-e teama sa nu fie si alte probleme. Am atasat un filmulet cu ”problemele”.Sper ca o sa ma ajutati Cheers si asfalt uscat. salut parerea mea e ca nu iti lucreaza bujiile bine porneste in 2 max 3 pistoane si de acolo si sunetul acela ciudat de lant de distributie, incearca un set de bujii noi, filtru de aer curatat si bateria sa fie in parametri normali si ar trebui sa mearga ok. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 (editat) Intradevar pare a fi de la aprindere. Editat Martie 17, 2012 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Du,te la un mecanic,o carburatie curatata.reglata,test compresie.Dupa asta mai vezi ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ema_mann Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 este sunet de mers in 3 pistoane.. una din buji este umeda, probabil dupa multe incercari de pornire pe timpu iernii. la fel a facut si la mine si degeaba o ambalezi, trebuiesc scoase bujiile si curatate cu peria de sarma (atentie sa nu modifici distanta din capul bujiei scapand-o pe jos sau ceva de genul asta). daca bujiile sunt vechi si nu sti de cand sunt pe motor recomandat dupa ce le cureti si vezi ca s-a remediat problema, e sa le schimbi cu un set nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) este sunet de mers in 3 pistoane.. una din buji este umeda, probabil dupa multe incercari de pornire pe timpu iernii. la fel a facut si la mine si degeaba o ambalezi, trebuiesc scoase bujiile si curatate cu peria de sarma (atentie sa nu modifici distanta din capul bujiei scapand-o pe jos sau ceva de genul asta). daca bujiile sunt vechi si nu sti de cand sunt pe motor recomandat dupa ce le cureti si vezi ca s-a remediat problema, e sa le schimbi cu un set nou. Exact, exact ... cu peria de sarma ... sfaturi de genul asta sa le tii pentru tine pe viitor, tataia mai dadea cu peria pe bujii la dacie ca sa sara calamina, ori nu cred ca la 15 000 de ture cat are motorul ala are cum sa se depuna ... problema e din carburatie, sunetul de lant de distributie se aude constant pe fundal, se aude un pic mai tare si mai aiurea la inceput motorul pentru ca merge in 2-3 cil dupa care isi da drumu, si asta e problema de carburatie, mai ales ca nu ii porneste din prima. Editat Martie 18, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 este sunet de mers in 3 pistoane.. una din buji este umeda, probabil dupa multe incercari de pornire pe timpu iernii. la fel a facut si la mine si degeaba o ambalezi, trebuiesc scoase bujiile si curatate cu peria de sarma (atentie sa nu modifici distanta din capul bujiei scapand-o pe jos sau ceva de genul asta). daca bujiile sunt vechi si nu sti de cand sunt pe motor recomandat dupa ce le cureti si vezi ca s-a remediat problema, e sa le schimbi cu un set nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Lant de distributie uzat. Carburatoare murdare/nesincronizate. Bujii umede. Benzina proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enjustice Postat Martie 18, 2012 Autor Share Postat Martie 18, 2012 (editat) Am inteles, carburatoarele oricum erau in plan sa le curat/sincronizez. Legat de bujii, ma gandesc sa le schimb si pe astea, din ce m-am documentat eu pe net s-ar potrivi modelul CR9EK de la NGK.E ok daca iau modelul asta?Banuiesc ca imi trebuiesc 4 bucati nu?Bujiile iridium sunt mai indicate in detrimentul celor standard? Numai bine si asfalt curat. Editat Martie 18, 2012 de enjustice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Un manual face minuni ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Ca fapt divers, anul trecut cand am avut probleme cu pornirea la zxr, s-a rezolvat cu bujii ngk originale. Codul nu il mai stiu, dar il luasem din manual. Ca pret, 30-40 de lei bucata. Azi am pornit iar zxr-ul (a ajuns la un prieten de-al meu) si cu bateria incarcata corect 12.80 parca, a luat-o imediat cu benzina veche dupa intreaga iarna cat a stat nepornita, dar la adapost in garaj. Fa un efort, du-o la un mecanic, schimba bujii, curata&sincronizeaza carburatoare si dupa doar o intretii\exploatezi corespunzator si nu o sa te lase. E o moto buna. Alta chestie, sa ii zici sa verifice si furca; dupa ce am dus-o la un mecanic bun si mi-a rezolvat-o, s-a schimbat foarte mult in bine comportamentul ei pe sosea (dupa ce in prealabil isi mai bagasera niste asa zisi mecanici nasul pe acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Schimba-i benzina pentru inceput. Adica golesti la uscat rezervorul si carburatoarele. Apoi demontezi carburatoarele si le cureti exemplar cu un spray pentru carburatoare. Si betisoare de urechi. Apoi le sincronizezi. Schimbi bujiile. Dai cu spray de contacte in pipe de bujii si cureti contactele de la bobinele de inductie. Schimbi filtrul de aer. Sau o duci la un mecanic, cumperi bujii, filtru de aer, o lasi acolo si o iei mergand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enjustice Postat Martie 19, 2012 Autor Share Postat Martie 19, 2012 Am inteles, multam pentru sfaturi. Pana la urma bujiile sunt in numar de 4 sau mai putine?Manual am, dar la modelul asta e foarte ciudat, ofera putine informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 4 bujii. ngk cr9e, cr9ek sai cr9eix. primele sunt simple, ek sunt cu 2 electrozi, eix cu iridium. ce ai tu ai manual e exploatare, nu de reparatie. uite aici manual de reparatie: http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/hmodel.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ek am avut eu. Inca porneste si benzineste normal dupa 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.